Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. jún. 21. 15h:04' EZ A 1202. JÁTÉKHETED, 4. FORDULÓD 1203. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3510 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
* 3. KP: h 201 0 0 | használod a 201. tárgyat |
* 4. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 5. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
p 71 | használod a 71. pszi képességet |
d 2 260 | eldobod a 2. tárgyat (260 darabot) |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 396 0 0 | támadod a 396. szörnyet |
t 184 0 0 | támadod a 184. szörnyet |
t 156 0 0 | támadod a 156. szörnyet |
h 313 1 0 | használod a 313. tárgyat |
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az agyagelementál testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az agyagelementál testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az agyagelementál testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a bazaltelementál jobb oldalát. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a bazaltelementál bazalttestét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A bazaltelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis quwarg harcos trófeát, és kiszedsz egy bazaltelementál trófeát. 1 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 37, gyógyulás: 3, összesen: -34 ÉP}
t 205 0 0 | támadod a 205. szörnyet |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
m 8 0 0 | mozogsz északra |
Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 840 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bunthar testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a bunthar nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 795 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 26, gyógyulás: 3, összesen: -23 ÉP}
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
t 396 0 0 | támadod a 396. szörnyet |
t 184 0 0 | támadod a 184. szörnyet |
Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az ezoterikus mardel belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 drótszőrt. 1 702 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 29, gyógyulás: 3, összesen: -26 ÉP}
t 156 0 0 | támadod a 156. szörnyet |
Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 260 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 3, összesen: -16 ÉP}
h 313 1 0 | használod a 313. tárgyat |
t 203 0 0 | támadod a 203. szörnyet |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál agyagtestét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel eltalálod az agyagelementál nyakát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd az agyagelementál testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az agyagelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Véres nyál csordul ki az agyagelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
t 204 0 0 | támadod a 204. szörnyet |
Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a bazaltelementál jobb vállát. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a bazaltelementál testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a bazaltelementál bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A bazaltelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 613 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 21, gyógyulás: 3, összesen: -18 ÉP}
t 205 0 0 | támadod a 205. szörnyet |
t 0 0 0 | támadod parancsok törlése |
m 8 0 0 | mozogsz északra |
Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits jobb oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vörös rakolits jobb oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-30 varázspont.) Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vörös rakolits kitines vázát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A vörös rakolits szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}
mak 1 8 | makró 1 8 |
h 211 | (makró mentése:) használod a 211. tárgyat |
h 979 | (makró mentése:) használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | (makró mentése:) mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
h 313 2 | (makró mentése:) használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | (makró mentése:) mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Elszántan a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 233 20 | (makró mentése:) használod a 233. tárgyat |
e 20 | (makró mentése:) élelemszerzés 20 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 14 életpontot vesztettél. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits nyakát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vörös rakolits jobb vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 10 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-21 varázspont.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vörös rakolits testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 41, gyógyulás: 4, összesen: -37 ÉP}
gy 20 | (makró mentése:) gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra rohansz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {max. életpontja: 59-88.}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a vörös rakolits testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 16 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Agyartőrrel megdöföd a vörös rakolits testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megdöföd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 17 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! A vörös rakolits most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 46, gyógyulás: 4, összesen: -42 ÉP}
Marokra fogva az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a dűnekukac jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A dűnekukac feléd harap, de sikertelenül. A dűnekukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 sáfránykristály. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa! {védettsége: 14 szúró, 14 vágó, 14 ütő ellen.}
Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdőző. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Megmarkolva az agyartőrt a másikra ugrasz. Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rohansz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa bal oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa! {egyik sebzési módja: 1x 4d10+5.}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vörös rakolits egyik karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 15 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Megmarkolva az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Agyartőrrel felnyársalod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 víziharc). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) Felöltöd a rájabőr úszógatyát. Levetkőzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad előtt lökve, határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vércápa uszonyát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
Megmarkolva az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a vércápa testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Agyartőrrel felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 662 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [-40,-27] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy tüskés harci gromak közeledik feléd! {támadása: 23.} Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [-38,-27] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Észreveszel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy ryuku ostromteknős volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
(Továbbmész...) [-37,-27] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mínosz-kúpot. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Főnix vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy megrongált oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 145 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Látsz egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bávatag golombár. {védettsége: 32 szúró, 32 vágó, 32 ütő ellen.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [-35,-27] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált.
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 291.]
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
mak 1 | makró 1 |
h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
h 979 0 0 | használod a 979. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
h 313 2 0 | használod a 313. tárgyat |
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
h 233 20 0 | használod a 233. tárgyat |
e 20 0 0 | élelemszerzés 20 pontért |
gy 20 0 0 | gyógyítás 20 pontért |
* 1. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 30 | élelemszerzés 30 pontért |
e 16 | élelemszerzés 16 pontért |
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN! Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Először is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 50 BA és T parancsod lehet érvényben. 6 helyett 20 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvező mágikus környezetnek köszönhetően), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintű szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlődik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak: kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett). Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis, de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel jár, mint a keletre való átjutás. |
HALHATATLANSÁG Igen! Gigászi hőstetteddel megtetted az első lépést a halhatatlanság felé! Mit is jelent az, hogy 1 százalékban halhatatlan vagy? Nos, aki sorozatosan nagy tetteket visz véghez, arra előbb-utóbb felfigyelnek az istenek. Minden egyes ilyen tetteddel nagyobb figyelmet érdemelsz ki, ezt jelentik a halhatatlanság százalékok. Tehát az, hogy mondjuk 60 százalékos halhatatlan vagy, nem jelenti azt, hogy részben sebezhetetlenné váltál, csak annyit, hogy az istenek már nagyon odafigyelnek rád. Ha eléred a 100 százalékot, lehetőséged van arra, hogy átlépj a halhatatlanok földjére, és mindenféle különleges képességet kapjál. Ekkor közvetlenül az isteneket szolgálod, félistenné válsz, és halandó lény nem képes többé megsebezni téged. Aki elérte a halhatatlanságot, az maga is megkapja a jogot a teremtéshez: új dolgokat hozhatsz létre a Túlélők Földjén! Persze egy halhatatlan lény élete sem unalmas, ő is szembenézhet kihívásokkal, mint például más halhatatlan teremtményekkel. |
A SÖTÉT FÖLD Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektől ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme fellendülését reméli a Sötét Földről beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze nem mindenki ilyen krőzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.) A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fűzünk hozzá, hogy az egymásnak megfelelő térkapuk a következők: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos figyelmeztetés a Sötét Földre vezető térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintű kalandozók használhatják, és egy körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz. Bár a Sötét Föld egyenlőre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az első felfedezők jelentései alapján már tudunk róla néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d bármeddig nőhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban működik; az éhezés sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának köszönhetően - kétszer hatékonyabban működik, mint a halandó világban. Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el, azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni őket, és elrejteni sem tudod). Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókő, azt ott sem dobhatod el. Jó kalandozást kívánunk! |
Erő: | 19 (37) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 19 (30) | Támadás: | 49 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 18 (31) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 19 (31) | Életpont: | 535/535 | Jellem: | semleges (-15) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 19 (40) | Varázspont: | 351/55 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 4 |
Pszi pont: | 74/54 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4 (+3) | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 15 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 1 |
dobófegyverek: | 14 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
148,35 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 71 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 7 (+3) | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 2 (+1) | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 3 (+1) | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. teológia: | 4 (+1) | 12. szerencsejáték: | 1 |
13. versengés: | 1 | 14. harcművészetek: | 1 | 15. zene: | 2 (+1) |
16. szörnyismeret: | 1 | 17. pszi: | 9 | 18. zárnyitás: | 1 |
19. vadászat: | 7 (+5) | 20. vitalitás: | 1 | 21. bányászat: | 1 |
22. testépítés: | 1 | 23. úszás: | 8 | 24. főzés: | 1 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 900 | |||
1. sebzés bónusz: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) (9821,0) | szürkeáll. aktiv (#71) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
2.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. |
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel! |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: h 211, h 979, m 2 2 2, h 313 2, m 1 3 2, h 233 20, e 20, gy 20. |
Összsúly: 184.96 kg | Megterheltség: 88% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 156 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | bűvös shuriken (#562) | 2 | gyíkfű (#201) | |||
15 | gyógykenőcs (#313) | 204 | kaja (#2) | 9 | sáfránykő (#979) | |||
15 | sáfránypor (#211) | 2 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bunthar bőr (#733) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
4 | rakolits por (#669) | 1 | sáfránykristály (#675) | 2 | spiritusz (#170) | |||
4 | ugh méreg (#166) |
-44 | -43 | -42 | -41 | -40 | -39 | -38 | -37 | -36 | -35 | -34 | |
-29 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-28 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-27 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
-25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|