Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. júl. 15. 12h:08' EZ A 59. JÁTÉKHETED, 40. FORDULÓD 60. játékheted kezdete: júl. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5325 SZÁMLA : XXXX |
flh 10 137 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 137. tárggyal |
kt 137 5 | elkészíted a 137. tárgyat (5 darabot) |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
lm 31 35 35 | mozogsz 31 35 35 |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 25 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az udvari mágus bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az udvari mágus bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az udvari mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászkutya jobb oldalát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A vadászkutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadászkutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod az elit palotaőr testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az elit palotaőr jobb lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az elit palotaőr testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Mosolyogva kidobod a nevetséges szürke rinocérosz trófeát, és kiszedsz egy elit palotaőr trófeát. 787 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}
lm 28 23 20 | mozogsz 28 23 20 |
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a palotaőr testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a palotaőr testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadászkutya testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadászkutya testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a vadászkutya izmos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
lm 13 10 8 | mozogsz 13 10 8 |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a palotaőr jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a palotaőr jobb lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a palotaőr jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A palotaőr fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
lm 3 4 1 | mozogsz 3 4 1 |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 32 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az udvari mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az udvari mágus jobb lábát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az udvari mágus testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az udvari mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 325 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
h 979 | használod a 979. tárgyat |
m 1 8 | mozogsz északkeletre, északra |
(Továbbmész...) [94,51] Még mindig füves síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a rájanyék testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rájanyék testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Félrehajolsz, de a rájanyék karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
e 20 | élelemszerzés 20 pontért |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
(Továbbmész...) [93,49] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sünmedve közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a sünmedve bal vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod a sünmedve testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Mancsával a sünmedve végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a sünmedve, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 mérg. ubuk tüske. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [93,48] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
m 8 | mozogsz északra |
Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vadász tatu testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Ez mellément. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (8 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
kno 11 2 | képesség-növelés 11 |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
kf 271 | kézbeveszed/felveszed a 271. tárgyat |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY) Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
BRONZPAJZS (89. TÁRGY) Mint rutinos bronzszakértő, nem okozhat nehézséget a bronzpajzs megkonstruálása sem. Ehhez a kőkalapácson és egy olvasztókemencén kívül 3 ón- és 3 rézdarabra van szükséged. A bronzpajzs 5-el javítja a védettségedet, készítése a KT 89 paranccsal történik, 60 pontért. |
SMARAGD KULCS (241. TÁRGY) Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni. |
ARANYLÁNC (191. TÁRGY) Ez egy egyszerű, de értékes csecsebecse, amelyet a nyakadba akaszthatsz a KF 191 paranccsal. Emellett alkalmas arra is, hogy díszként valamit felfűzz rá. |
SZENT JOGAR (150. TÁRGY) A szent jogar egy döbbenetes erejű varázstárgy, amelyet csakis jó jellemű karakterek használhatnak. A jogart megmarkolva, a benne lapuló tiszta energiára koncentrálva és a testhez érintve minden sebet begyógyít (azaz életerőd maximális lesz). Ezután a jogar eltűnik. Használatához a H 150 parancsot kell kiadnod, 2 pontért. |
NAP SZIMBÓLUM (141. TÁRGY) Ezt a tapintásra mindig forró, sárgarézből kovácsolt nap-szimbólumot Raia követői viselik. A nap felé fordítva vakítóan felerősíti annak sugarait, bujdoklásra kényszerítve a sötétség szolgáit. Amíg viseled, néggyel jobb az energiatámadások elleni védettséged. A nap szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
SZÖRNYEK ÉLVE ELFOGÁSA Bizonyára már hosszú ideje izgatja a fantáziádat, hogy mi lenne, ha képes lennél élve elfogni valamilyen szörnyet. Most, hogy már elég járatos vagy a csapdakészítés tudományában, és a szörnyismeretek szakértelmed sem elhanyagolható, erre lehetőséged nyílik! Ahhoz, hogy egy szörnyet el tudjál fogni, legtöbbször szükséged van valamilyen ravasz csapdákra. Nem árt tehát, ha elkezdez Feltalál parancsokat kiadni olyan tárgyakra, amelyeknek ilyetén jellegű felhasználására eddig nem gondolhattál. Adtál már ki például sikertelen F parancsot kötélre? Igen? Talán most érdemes újból megpróbálni... Persze többféle csapda létezik, van, amelyet úgy használsz, hogy odaszaladsz a szörnyhöz, és megpróbálod vele elfogni, de a legtöbbet fel kell állítani, és türelmesen kell várakozni - ez pedig sok időbe kerül... A csapdahasználatban egy új feltételes parancs segít: a szörny FOGlyul ejtés: FOG <szörny> <csapda>. Az első paraméter a szörny, amelyet el akarsz fogni, a második paraméter a szörnycsapda, amelyet használni akarsz erre. Mindig olvasd el figyelmesen a csapdák leírásait, és döntsd el, hogy egy adott szörny elfogására melyik a legalkalmasabb. Ha a paraméterként megadott szörnnyel találkozol, és elég TVP-d van még, automatikusan megpróbálod elfogni. Ennek sikere függ attól, hogy milyen csapdát használsz, mekkora a csapdakészítés szakértelmed, és hogy mekkora a szörny csapdaészlelése. Egy trikornis nehezebben sétál bele egy csapdába, mint egy rambó bogár. Egy adott FOG parancs törlődik, ha SIKERES végrehajtásra kerül, ill. kiderül, hogy teljesen értelmetlen. Te ugyanúgy tudsz törölni összes/egy bizonyos FOG parancsot, ahogy az FT esetén. A legtöbb csapdát, bár van sorszáma, nem kell külön KT paranccsal elkészíteni: automatikusan összerakod/elkészíted a FOG parancs végrehajtásakor. Hogy mi a teendő, ha sikeresen elfogtál egy szörnyet? Nos, ez már más lapra tartozik... |
MANIPULÁCIÓK VARÁZSPONTTAL A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Varázspont Spórolása: VPS <VP> és Varázspont Felszabadítása: VPF <VP> parancsokat. A VPS-el letárolt varázspontjaidat a következő VPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet VP-t tartalékolni egy kör végi városi teleportra vagy más fontos varázslatra. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy VPF az összes, még fel nem szabadított varázspontodra. Vigyázat: a VPF-el kinyert vp-vel sem mehet a varázspontod a maximális lehetséges fölé! Ha túl sok vp-t szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a vp-d maxba kerüljön (ill. kör végén elvész). |
Erő: | 21 (31) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 249 cm |
IQ: | 12 (14) | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 500 kg |
Ügyesség: | 13 (15) | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 19/19 év |
Egészség: | 19 (21) | Életpont: | 226/61 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 11 (15) | Varázspont: | 105/38 | Pénz: | 53 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 18/12 | Pszi pont: | 6/0 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/38 | szúrófegyverek: | 12/88 (+66%) | vágófegyverek: | 1/52 |
ütőfegyverek: | 8/50 | lőfegyverek: | 12/95 (+36%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
93,47 mezőn táborozol |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/99 | 2. nyomkövetés: | 5/46 (+68%) | 3. mászás: | 2/27 |
4. csapdakészítés: | 3/20 (+11%) | 5. csapdaészlelés: | 1/39 (+10%) | 6. gyógyítás: | 6/34 |
7. titkosírás: | 1/90 | 8. felderítés: | 1/81 | 9. teológia: | 3/44 (+31%) |
10. taumaturgia: | 9/2 | 11. szörnyismeret: | 3/0 (+200%) | 12. pszi: | 1/34 (+5%) |
13. vadászat: | 3/15 (+20%) | 14. bányászat: | 2/65 | 15. testépítés: | 2/71 (+22%) |
16. főzés: | 1/24 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | pszi-ernyő (#64) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. |
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
3.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4) |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
testépítés II (209) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
vadászidény (351) |
egyesített erő (363) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2303 TU szükséges.) |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
Összsúly: 93.61 kg | Megterheltség: 130% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 53 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | gyenge méreg (#26) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
5 | ubuk tüske (#131) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
12 | arany (#50) | 3 | álompor (#396) | 1 | aranylánc (#191) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 1 | bőrpáncél (#51) | 2 | bot (#4) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpáncél (#90) | 1 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 2 | csontszablya (#64) | 5 | kaja (#2) | |||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | nap szimbólum (#141) | 1 | smaragd kulcs (#241) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | vadász tatu bőr (#15) |
92 | 93 | 94 | 95 | |
46 | |
|
|
|
47 | |
|
|
|
48 | |
|
|
|
49 | |
|
|
|
50 | |
|
|
|
51 | |
|
|
|
52 | |
|
|
|
53 | |
|
|
|
54 | |
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | királygyík (#26) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) |
woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) | kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) |
óriás patkány (#42) | Baar-ork (#44) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | gyíkember (#51) |
bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) |
pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kőevő (#62) | vízionár (#66) |
móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) |
tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) |
spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | szintszívó (#96) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | nyuhaj karbin (#110) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | tetemember (#123) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) |
karmos tankány (#137) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) |
arató csattanat (#144) | kardfogú fülemüle (#146) | vérfürdető magszim (#148) | fémbontó szójer (#150) | autentikus vámpír (#154) |
purifikátor (#157) | karmazsin huhogó (#185) | Tguarkhan (#212) | massza (#217) | manaelementál (#290) |
ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | északi aurach (#350) | földsárkány (#359) | yeti poronty (#638) |
veszett rozmár (#639) | ulkor jéglény (#641) | csontlepke (#746) | csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) |
ork bérgyilász (#781) | Quirov (#975) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | csontkés (#11) | csontszurony (#12) |
kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) | bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) |
parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) | ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) |
kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) |
smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) |
ásó (#34) | tűzbokor (#35) | fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) |
zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) |
kis bőrpajzs (#45) | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | csontszablya (#64) |
szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) |
rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) |
rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) |
zöld üveg (#82) | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) |
bronzsisak (#88) | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) |
mély kút (#93) | bronzhegyű nyíl (#94) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | fekete gyöngy (#99) |
magszim bél (#103) | fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | hosszú íj (#111) |
madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) |
púderszikla (#118) | púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) |
mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | sallank karom (#128) | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) |
hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) | rúnakő (#136) |
mérg. ubuk tüske (#137) | nap szimbólum (#141) | két kard szimbólum (#144) | oltár (#146) | grok-képződmény (#149) |
szent jogar (#150) | vasérc (#152) | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) |
világítótorony (#156) | ezüst karkötő (#158) | vassisak (#160) | borostyán függő (#162) | vasvért (#164) |
ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) | spiritusz (#170) | nekrofun (#173) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | nagy bronzkulcs (#185) | aranylánc (#191) | aranygyűrű (#193) |
obszidián függő (#195) | trófea nyaklánc (#196) | trikornis szarv (#198) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | dorony tüdő (#212) | smaragd védőgyűrű (#223) | orgyilkos tőr (#225) |
helytartói jogar (#228) | obszidián karkötő (#229) | acélpengőke (#231) | kis aranykulcs (#240) | smaragd kulcs (#241) |
tüskecsapda (#242) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | bájital (#261) | purifikátor háj (#269) |
jégszív (#282) | zan indukátor (#288) | ezüst papi karkötő (#308) | arany papi karkötő (#309) | optiri agysisak (#315) |
huhogó bibe (#332) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | moa gyöngy (#378) | szent tölgyfa (#393) |
álomvirág (#395) | álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) |
aranypikkely (#415) | törpe bánya (#435) | arany masszariasztó (#437) | egykezes súlyzó (#483) | barátság szent tüze (#484) |
sörsátor (#486) | sárkánytanya (#492) | Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | aurach fog (#657) |
aurach bőr (#658) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | tűzfény (#686) | manóodú (#698) |
sötét kámzsa (#699) | művészi porolit (#720) | kreiton esszencia (#892) | sáfránykő (#979) | rozmárfog (#1069) |
ulkor gyöngy (#1072) | csodák kútja (#1096) | varkaudar pálinka (#1137) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) |
malom (#1204) | örökkéval.kristálya (#1207) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | vadászkés (#1264) |
térhajlító kavics (#1539) |
főtt étel (#1) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata PBE pénz - pénz berakása bankba PKI pénz - pénz kivétele bankból SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZK szörny 10 szörnykeresés T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |