Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:19' EZ A 419. JÁTÉKHETED, 404. FORDULÓD 420. játékheted kezdete: febr. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta -681 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #5083 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 0 |
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 287. tárgyat a 820. tárggyal |
* 3. KP: | elmormolod az 59. varázslatot az 53. varázslatot a 165. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 5. KP: | leveszed/lerakod a 738. tárgyat |
* 6. KP: | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat az 1550. tárggyal a 649. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 188. varázslatot a 224. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 88. varázslatot a 161. varázslatot |
kf 1345 | kézbeveszed/felveszed az 1345. tárgyat |
ef 20 | energia fejlesztése 20 |
h 473 30 | használod a 473. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél. Észreveszel egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.
vtn 101 | varázslat tanulás: a 101. varázslatot |
ftv 101 447 | felt. tám/véd. varázslat a 101. varázslatot a 447. szörnyet |
kf 1469 2 | kézbeveszed/felveszed az 1469. tárgyat a bal kezedbe |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-24 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (76 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. Kritikus ütés! (8 támadással 700 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 46 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Az ezerszemű bestia most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 3 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 60 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1083, sebződés: 380, gyógyulás: 147, összesen: -233 ÉP}
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás II pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a verg elmeszaggató testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Meglengetve a krathan pallost a másikra támadsz. {HD:} Krathan pallossal néhányszor megcsapod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (5 támadással 377 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. {KCC:} Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. Kritikus ütés! (5 támadással 450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1221, sebződés: 115, gyógyulás: 173, összesen: +58 ÉP}
(Továbbmész...) [233,25] Tovább barangolsz a fák között.
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 65 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 223 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (8 támadással 662 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. A tárgy a szemed előtt folyik szét! A teremtmény élvezettel szürcsöli fel. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-20 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy királyi korona [királyi korona ládikóba-> (183,31)-> 125 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (184,32)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1050, sebződés: 256, gyógyulás: 139, összesen: -117 ÉP}
v 198 242 44 | elmormolod a 198. varázslatot |
[242,44] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
be 619 | bemész a 619. épületbe |
v 84 288 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 110 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 66 életpontot vesztettél. Távolról villámcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (64 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (9 támadással 726 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő arany papi karkötő felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-30 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is.
Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 30 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP], egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (184,32)-> 100 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 1 galachmitot. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1039, sebződés: 350, gyógyulás: 187, összesen: -163 ÉP}
m 1 3 2 | mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (102 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zseléféreg kocsonyás testét. Kritikus ütés! (8 támadással 907 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A zseléféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 163 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 125 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zseléféreg farkát. (9 támadással 751 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). A zseléféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 192 életpontot vesztesz.) A zseléféreg hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1688, sebződés: 683, gyógyulás: 337, összesen: -346 ÉP}
(Továbbmész...) [244,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. Port kavar a távolban egy homokvihar. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Ráismersz a lényre. Egy greén örvény. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Megmarkolva a krathan pallost ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ezt a támadást elhibáztad! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. 378 életpontot vesztettél. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled pajzszúzás varázslatot lő rád. 189 életpontot vesztettél. Oopssz, ez mellément! Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Távolról pajzszúzás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem találtad el! Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem akarsz kinyúlni. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 567, gyógyulás: 4, összesen: -563 ÉP}
(Továbbmész...) [245,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz.
m 3 2 1 | mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [247,45] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy shokara bogár. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a shokara bogár testét. (5 támadással 348 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad a shokara bogár. (2 támadástól 161 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2708 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 161, gyógyulás: 74, összesen: -87 ÉP}
(Továbbmész...) [248,44] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy homokcápa nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. {HD:} Krathan pallossal néhányszor megcsapod a homokcápa jobb oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). A homokcápa kegyetlenül beleharap a fenekedbe! (1 támadástól 314 életpontot vesztesz.) {FM:} Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A homokcápa átharapja a bal válladat! (1 támadástól 381 életpontot vesztesz.) {FM:} Krathan pallossal mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa testét. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). A homokcápa a torkodba harap! (1 támadástól 350 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 806, sebződés: 1045, gyógyulás: 132, összesen: -913 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor testét. Kritikus ütés! (6 támadással 264 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elemi pulzátor fejét. Kritikus ütés! (7 támadással 773 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (15 életpontot sebezve). Az elemi pulzátor csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-11 TVP). Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az elemi pulzátor egyik csápját. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). Csápjaival az elemi pulzátor csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Az elemi pulzátor nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a krathan pallost, szereztél 2 madártollat. 8609 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1445, sebződés: 225, gyógyulás: 211, összesen: -14 ÉP}
Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc rothadó alakját. Kritikus ütés! (6 támadással 242 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 658 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (14 életpontot sebezve). A gothag döglidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gothag döglidérc testét. (9 támadással 744 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 10913 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1744, sebződés: 150, gyógyulás: 2, összesen: -148 ÉP}
szk 287 | keresed a 287. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 287. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 462. tárggyal |
* 6. BP: | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 738. tárggyal |
* 7. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 1158. tárggyal |
A MÁGIA SZERETETE (393. TUDATI KÉPESSÉG) Ennek a képességnek a segítségével, különösebb fizikai energiák elpazarlása nélkül megy végbe a varázslatok létrehozása. Magyarán, a V, P és VV parancs a TVP mennyiséget befejleszti az egyik tulajdonságba. Ez egy ősi, Chara-din idejéből származó technika. Már csak az egy és egyetlen isten ismeri ezt a formulát, nem csoda, hogy a Káosz Lordjai közös tudat fedezte fel elsőként. |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
ŐSHONOS SZIKLOZUG (447. SZÖRNY) A sziklozugok, a Túlélők Földjének aprócska, ártalmatlan teremtményei itt már kifejlődtek, hatalmasra nőttek. Kővéváltoztató pillantásuk, óriási mancsaik és sziklakemény irhájuk méltó ellenfelekké teszi őket. Persze, kérdés, miért kellene megtámadni ezt az amúgy teljesen békés élőlényt? |
ŐSI TEKNŐCPAJZS (1469. TÁRGY) A teknősök páncélja már a történelem kezdetén vívott háborúkban megjelent, mint a természet adta védőeszköz. A kisebbekből sisakot, a közepes méretűekből pajzsot, és a nagyobbakból vértet készítettek maguknak a primitív népek. Vén Doemon páncélja persze egészen más, nem egy közönséges anyag! Már önmagában az is hőstettnek számít, ha élve túléled a teknőcök öregapjának támadást, ha azonban legyőzöd őt, és igen-igen szerencsés csillagzat alatt születtél, esetleg meglazíthatsz egy megfelelő hátpáncél-darabot, amit nem kell tovább alakítgatni. A nyolcszögletű, enyhén domború, meglepően könnyű képződményt alulról jól meg tudod markolni. Bár a teljes páncél adta mágiaimmunitást sajnos nem élvezheted, azért ez a pajzs, még így is remek felszerelés! A védettségedet 27-tel növeli, ad 12-t a szerencsédhez, és 100-at a max. Ép-dhez. Ráadásul a téged ért fizikai sebződéseket ütésenként 10-el csökkenti. Az már csak egy piciny hátrány, hogy ha nem vagy még legalább 49. szintű, elképzelni sem tudod, hogyan kell használni. |
HOARIÁN BŐRNADRÁG (1345. TÁRGY) A hoarián barbárok könnyed, állatbőrből készült rövid sortot viselnek, mely szorosan rátapad combjukra. A nadrág semmiféle mozgásban nem akadályoz. Ha úgy döntesz, hogy felhúzod, +3 védekezést és +4 ügyességet kapsz. |
KYORG KÖPENY (741. TÁRGY) A rejtélyes kyorgok számos varázstárgyat készítettek, amelyet az esthariak sosem voltak képesek utánozni. Ez az ezüstösen csillogó, vörös és kék szálakból szőtt köpeny védettségedet 6-tal, egészségedet, ügyességedet és MXTU-dat 3-mal, max. ÉP-det 20-szal növeli meg. Amikor magadra öltöd (HA magadra öltöd, mert 30.-nál alacsonyabb szintű kalandozónak ez nem fog sikerülni), lelki szemeid előtt életre kel a sötét labirintusrendszer, amelyet az egykor nagyhatalmú kyorgok népesítettek be. Csuklyás alakok sietnek mindenfelé, elővillan egy-egy zöld szemű, hosszú agyarú pofa. A zöld szemek mélyén különös intelligencia csillog... |
RYUKU FÜGGŐ (1322. TÁRGY) A ryuku függő egy piciny kék szalra drágakő, melyet egy vékony csiptetővel bárki a fülébe akaszthat. Szalrát már ezer éve nem bányásznak a ryuku anyaországban sem, és előtte is csupán nagy ritkán bukkantak egy-egy gyorsan kimerülő lelőhelyre. Így hát a szalra az idő múlásával egyre értékesebbé válik. Másrészt a ryukuk általában semmilyen fülbevalót nem hordanak, így most ritka nagy szerencséd van, hogy egy ryuku függőt zsákmányoltál. Ha a varázslatos ékszert a füledbe akasztod, +1 sebzést, +2 támadást, +2 védekezést kapsz, valamint minden tulajdonságod megnő eggyel. A függőt csak a 25. tapasztalati szintet elért kalandozók viselhetik. |
GREÉN ÖRVÉNY (443. SZÖRNY) Ez a csillogva örvénylő, folyékony mágikus energiaoszlop valamilyen teljesen más létsíkról származik. A rakshallion papjai afféle háziállatként idézték meg őket egy térkapun keresztül. Hogy a mágia fókuszálásában segítettek, őrző feladatokat látták el, vagy a papok fegyverei voltak, ma már nem lehet tudni. Tény, hogy időtlen energiatestük túlélte az Esthar császárságot, és most elhagyatottan, cél nélkül bolyonganak. A vadon élő lények már megtanulták, hogy nagy ívben elkerüljék ezeket a teremtményeket, mert érintésük halált hordoz. A kalandozók is hamar megtanulták, hogy fegyverrel nem sokat érnek vele szemben, legfeljebb a mágiától remélhetnek sikert. Sajnos, BA parancsot nem adhatsz ki rá - messziről megérzi az intelligens lényeket. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
SHOKARA BOGÁR (436. SZÖRNY) A sivatagok homokjában sohasem tudhatod, hogy egy dűne homokkupacot, vagy egy rejtőzködő shokara bogarat rejt. Ezek az elefánt méretű óriásbogarak hihetetlenül fürgék, ha mozgást érzékelnek maguk fölött, egy szempillantás múlva már roppantják is ketté áldozatukat csáprágójukkal. A shokara bogár kemény kitinpáncéljával szemben egy vágófegyver nem sokat ér. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
TÜKÖRTORONY (885. TEREPTÁRGY) Az előtted álló torony felületét valamilyen tükörszerű anyag alkotja, hiszen a nap fénye csillogva verődik vissza makulátlan külsejéről. Megpróbálod megkeresni tekinteteddel a tetejét, de nem jársz sikerrel, a minden bizonnyal csúcs formájú kupolát felhők takarják. A fejed fölött olyan húsz-harminc méterrel egy sötét foltot fedezel fel, ez valószínűleg a bejárat lehet. Csak hát oda feljutni nem egyszerű, ugyanis, még ha meg is tudnál kapaszkodni a kb. három méter átmérőjű torony tükörsima felületén, le kellene küzdened a rád ható centrifugális erőt, amit az épület forgása okoz. Épp ezért ennek a tereptárgynak a megmászásához csak a megfelelő szerszám és legalább 23. szintű mászás szakértelem segítségével fogsz vállalkozni, na meg persze ha van 55 TVP-d az akcióra (ehhez a H <mászószerszám> parancsot kell kiadnod). |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
Erő: | 60 (78) | Szint: | 49 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 64 (84) | Támadás: | 57 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 60 (74) | Védekezés: | 127 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 11/29 év |
Egészség: | 59 (68) | Életpont: | 1145/1076 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 63 (94) | Varázspont: | 2845/1685 | Pénz: | 458 arany | Kép. pont: | 49 |
Tudatpont: | 21/0 | Pszi pont: | 234/320 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/16 | ökölvívás: | 44/16 (+3%) | szúrófegyverek: | 9/79 |
vágófegyverek: | 34/24 (+3%) | ütőfegyverek: | 7/19 | lőfegyverek: | 14/45 |
dobófegyverek: | 40/88 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (100%) << csontszurony (#12) (300%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -21.); vas dobónyíl (#189) (22 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/42 | 2. nyomkövetés: | 124/18 (+32%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 29/26 | 5. csapdakészítés: | 32/55 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/72 |
7. gyógyítás: | 62/65 | 8. titkosírás: | 2/91 | 9. felderítés: | 32/79 |
10. szörnyidomítás: | 10/29 | 11. teológia: | 154/81 (+87%) | 12. taumaturgia: | 117/5 (+8%) |
13. szerencsejáték: | 3/61 | 14. versengés: | 11/82 | 15. harcművészetek: | 43/52 |
16. zene: | 1/89 | 17. szörnyismeret: | 63/54 | 18. pszi: | 27/41 |
19. zárnyitás: | 1/92 | 20. vadászat: | 5/87 | 21. vitalitás: | 4/99 (+20%) |
22. bányászat: | 32/41 (+1%) | 23. úszás: | 13/52 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 17 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 86% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 352. fémet, vagy jobbat |
készítesz bűvös shurikent (#562) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
Raia szent lovagja (#239), trikornis herceg (#261), noth szellem (#250), halálelementál (#279), viharóriás sámán (#324), Raia angyala (#333), Rém (#315), sötét ölész (#314), lidércúr (#252) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288), őrjáratozó katona (#274), Ylgoroth (#332) (csak egyszer), talriai behemót (#312), Sheran avatárja (#384) (csak egyszer), kronoelementál (#287) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 16) |
kronotapír (#286), erdei rém (#399), mutáns bunthar (#398), vámpírféreg (#782), elemi rin (#786), kiütéses negátor (#785), semlegesek (#989), jók (#990), mösze uralkodó (#789), rothadó lián (#427), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Asylux csapdája (#233, 20 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | a mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +12 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 130 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás III (#217) | Pörhemór köre (#205) (98,24,3) | feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) |
óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) | varázsenergia (#161) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
lángcsóva (#31) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
Tharr haragja (#145) | >> | Tguarkhan (#212) | Tharr haragja (#145) | >> | pszi őselementál (#258) | |
Tharr haragja (#145) | >> | purifikátor császár (#393) | villámcsapás (#50) | >> | woorgard (#231) | |
villámcsapás (#50) | >> | tüskés gigaféreg (#256) | Tharr haragja (#145) | >> | viharóriás (#278) | |
izomernyesztés (#33) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
agytaposás (#180) | >> | Thargodan mágus (#318) | pszi-acéltorony (#98) | >> | drótszőrű mópat (#426) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | zafír sárkány (#329) | fehér glóbusz (#47) | >> | márvány sárkány (#328) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | márvány drakón (#322) | fehér glóbusz (#47) | >> | jégelementál (#277) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | fehér glóbusz (#47) | >> | Mnebolath (#237) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
2.) Az ezerszemű bestiákat legfeljebb Tharr hívei képesek megsemmisíteni. Ölj meg 16-ot, tisztítsd meg tőlük a Sötét Földet kalandozótársaid számára! (számláló: 14) |
3.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 8 felderítő, 1 szabotőr, 3 harcos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstdarab (#326) | 15 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
10 | ugh méreg (#166) | 4 | víz (#27) | 24 | fiatalság itala (#473) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
458 | arany (#50) | 1 | fűszertartó (#210) | 2 | madártoll (#112) | |||
1 | szögletes kő (#17) |