405. forduló, 407. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 3. 12h:07'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 406. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,63] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+13 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 hattyútollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu lebenyt. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+230 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
195 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 769.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 767.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 766.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 766.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 764.]

* 3. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 764.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 764.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 760.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 760.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 754.]

vv 147 19 73 elmormolod a 147. varázslatot a 19. varázslatot a 73. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

lm 900 1 mozogsz 900 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A leírás alapján nem nehéz a bejáratot megtalálni. Bepillantasz: teljes a sötétség. Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] Körültekintően, lélekben mindenre felkészülten indulsz előre. Nincs értelme tovább habozni: bátran belépsz. [5 pontot használtál fel, van még 747.]

lm 905 5 12 mozogsz 905 5 12
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Folytatod az utat. Innen csak egy út van: előre! [3. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [7. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 21 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.] Továbbsuhansz a folyosón. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [11. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [12. PONT.] [89 pontot használtál fel, van még 658.]

lm 14 6 2 mozogsz 14 6 2
Folytatod az utat. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [17. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. [már elmozdítottad] Bátran haladsz tovább. Egy nagy vasalt ajtó! Megpróbálod a kilincset: Nyitva van! Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [9. PONT.] Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Vigyázva kikerülöd. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [8. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [6. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] [120 pontot használtál fel, van még 538.]

lm 25 20 21 mozogsz 25 20 21
Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [24. PONT.] Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [25. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [22. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 32 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-41 varázspont.] Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [20. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [19. PONT.] Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [21. PONT.] [77 pontot használtál fel, van még 461.]

lm 23 24 26 mozogsz 23 24 26
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [18. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! Az gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 32 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-41 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Bekukkantasz a kis terembe. [23. PONT.] Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [24. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [26. PONT.] [53 pontot használtál fel, van még 408.]

lm 29 28 30 mozogsz 29 28 30
Hangtalan léptekkel osonsz előre. Innen csak egy út van: előre! [29. PONT.] Mész tovább, előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [26. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [28. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [27. PONT.] Továbbmész. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 348.]

t 225 támadod a 225. szörnyet
FT 225 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 348.]

lm 10 11 12 mozogsz 10 11 12
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.] Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [2. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [10. PONT.] Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [11. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 21 lépésre keletre és 24 lépésre délre eltüntetett egy falat.} Az út véget ér - egy zsákutca! [12. PONT.] [60 pontot használtál fel, van még 288.]

lm 14 13 mozogsz 14 13
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [10. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [14. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Az út véget ér - egy zsákutca! [13. PONT.] Egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 92 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az átokmurgattyú poshadt hasát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1049 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 nagy aranykulcsot. [36 pontot használtál fel, van még 252.]

v 88 elmormolod a 88. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 247.]

lm 7 31 27 mozogsz 7 31 27
A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [10. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [2. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [6. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy nagy vasalt ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [6. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Nyitva van! Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó bukkan fel a sötétből. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Folytatod az utat. Megtorpansz: kanyarodik az út! [29. PONT.] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Mész tovább, előre. [30. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Az út véget ér - egy zsákutca! [31. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Haladsz az ellenséges labirintusban. [30. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. A folyosó kanyarodik. [29. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [25. PONT.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Kanyarodik a járat. [26. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Nyitva van! A fenébe! Egy zsákutca. [27. PONT.] [180 pontot használtál fel, van még 67.]

lm 28 9 16 mozogsz 28 9 16
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [28. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A folyosó kanyarodik. [26. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [8. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [60 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 24 22 4 mozogsz 24 22 4
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 35 36 37 mozogsz 35 36 37
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 38 1 1 mozogsz 38 1 1
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. [6 pontot használtál fel, van még 0.]
- Vizet! Vizet! - nyögöd. (-3 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 21, 11.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 547 pontot. A következő körben tehát 547 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 406. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (50) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 157/156 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 364/319 Jellem: semleges (-17) Tul. pont: 1
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 851/51 Pénz: 1879 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 30/25 Pszi pont: 152/159 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2231 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1049 TP-t kaptál. Jelenleg 1416647 TP-d van. A következő szinthez még 283353 TP szükséges. Trófeáid: fagymágus, ongóliant, Orkhan Thai. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 5267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 26/5 ütőfegyverek: 17/75 lőfegyverek: 28/36 (+1%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/45 2. nyomkövetés: 97/98 3. lopás: 3/16
4. mászás: 5/84 5. csapdakészítés: 40/48 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/11 (+38%)
7. gyógyítás: 61/52 8. titkosírás: 17/44 9. felderítés: 25/34 (+6%)
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 66/14 (+26%) 12. taumaturgia: 78/87 (+2%)
13. versengés: 8/9 14. zene: 205/33 (+12%) 15. szörnyismeret: 10/42
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 1/38 18. vadászat: 21/22
19. bányászat: 14/60 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 1 purifikátor háj (#269)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 hattyútoll (#1222) 1 kavadu lebeny (#24)
1 nagy aranykulcs (#246) 2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,63) a 93. labirintus bejárata, átokmurgattyú (#225)

Üzenet küldése a karakternek