406. forduló, 408. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 4. 9h:11'
EZ A 669. JÁTÉKHETED, 407. FORDULÓD
670. játékheted kezdete: jún. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,63] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+13 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+121 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+36 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 70. varázslatot
187 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 570.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 568.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 567.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]

* 3. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 565.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 565.]

* 4. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+12 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 573.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +36 max. életerő, +36 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 567.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
VV 112 71 70 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 567.]

vv 147 19 86 elmormolod a 147. varázslatot a 19. varázslatot a 86. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 567.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 565.]
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 565.]

bb 17 4 247 beraksz a bankba a 17. tárgyat (4 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 szögletes követ. Beraksz a bank széfjébe 4 botot. Beraksz a bank széfjébe 1 fekete bőrcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 565.]

lm 9 16 mozogsz 9 16
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy nagy vasalt ajtót pillantasz meg. Megvizsgálod: Szerencsére nyitva van. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [9. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [8. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Hajszál híján belegyalogoltál egy csapdába. Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [15. PONT.] A fenébe! Egy zsákutca. [16. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] [55 pontot használtál fel, van még 510.]

lm 17 18 19 mozogsz 17 18 19
A fenébe! Egy zsákutca. [17. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [15. PONT.] Bah! Egy zsákutcába jutottál! [18. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] A fenébe! Egy zsákutca. [19. PONT.] [44 pontot használtál fel, van még 466.]

lm 24 22 4 mozogsz 24 22 4
A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [15. PONT.] Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Folytatod az utat. Egy pillanatra megállsz fülelni. [23. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 37 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [24. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Úgy suhansz, mint az árnyék. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [23. PONT.] Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [20. PONT.] Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [22. PONT.] Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Innen csak egy út van: előre! [21. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [20. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [15. PONT.] Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [3. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] [143 pontot használtál fel, van még 323.]

lm 32 33 34 mozogsz 32 33 34
Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [32. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [33. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [34. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-126 varázspont).
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Tguarkhan. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Tguarkhan nyakát. (6 támadással 78 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Tguarkhan testét. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) A Tguarkhan belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a Tguarkhan megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A Tguarkhan összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> 40 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] 2806 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 94, gyógyulás: 14, összesen: -80 ÉP}

Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Lassan, vigyázva elmozdítod a követ. Tompa dübörgést hallasz a távolból. {A kapcsoló innen 3 lépésre nyugatra és 36 lépésre északra eltüntetett egy falat.} Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+43 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-41 varázspont.] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-41 varázspont.] [48 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 35 36 37 mozogsz 35 36 37
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [33. PONT.] Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [32. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [35. PONT.] Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [36. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve szopókőirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [37. PONT.] Egy átokmurgattyút veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú bal karját. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1049 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[55 pontot használtál fel, van még 220.]

lm 38 1 1 mozogsz 38 1 1
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [38. PONT.] Rövid szisszenés, de mire felkapod a fejed, már egy apró, nedves tüskékkel teli finom háló zuhant rád. Nem okoz komoly sebet, kacagsz. Aztán érezni kezded a bénító mérget, amely a tüskékre volt kenve... [-6 támadás]
Egy Notermanthit veszel észre magad előtt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Notermanthi bal vállát. (6 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Ez igen rosszul esett (-1 felderítés.) Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A Notermanthi többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 gyöngymangó, egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP], 3 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> 30 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> 20 arany, -2 ÉP] Magad mögé lököd a pitiáner fagymágus trófeát, és kinyersz egy alkalmas Notermanthi trófeát. 4271 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 101, gyógyulás: 20, összesen: -81 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy taalru van előtted! Itt csata lesz.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 37. pontnál vagy. Egy nagyobb terembe érkezel. [36. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve szopókőirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Egy széles, magas terembe érsz. [35. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy kereszteződéshez érkeztél. [4. PONT.] Elérkezel a lépcsőhöz, és fölmész rajta. [1. PONT. --> 1. SZINT, 30. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [27. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [29. PONT.] Haladsz előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [26. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [24. PONT.] Egy nagyobb terembe érkezel. [2. PONT.] Visszamész a kijárathoz, és kimész. [121 pontot használtál fel, van még 99.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] A befejezéshez még 1605 TU szükséges. [90 pontot használtál fel, van még 9.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

tno 6 1 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar íjászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
16 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [8 pontot használtál fel, van még 0.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-3 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-36 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 9, 21.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 548 pontot. A következő körben tehát 548 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 407. fordulód.

Erő: 30 (32) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (50) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 29 (35) Védekezés: 60 Menekülés: 30 % Életkor: 157/156 év
Egészség: 46 (48) Életpont: 365/265 Jellem: semleges (-17) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (1) Varázspont: 851/16 Pénz: 2091 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 31/20 Pszi pont: 152/151 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 9
Eddig összesen 2234 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8126 TP-t kaptál. Jelenleg 1424773 TP-d van. A következő szinthez még 275227 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, Orkhan Thai. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 5267 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 26/9 (+4%) ütőfegyverek: 17/75 lőfegyverek: 28/39 (+3%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/45 2. nyomkövetés: 97/98 3. lopás: 3/16
4. mászás: 5/84 5. csapdakészítés: 40/54 (+6%) 6. csapdaészlelés: 11/38 (+27%)
7. gyógyítás: 61/52 8. titkosírás: 17/44 9. felderítés: 24/40 (-94%)
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 66/27 (+13%) 12. taumaturgia: 78/90 (+3%)
13. versengés: 8/9 14. zene: 205/48 (+15%) 15. szörnyismeret: 10/42
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 1/38 18. vadászat: 21/22
19. bányászat: 14/60 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 4 bot (#4) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 fekete bőrcsizma (#247) 1 purifikátor háj (#269) 8 spiritusz (#170)
4 szögletes kő (#17) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
212 arany (#50) 1 fűszertartó (#210) 3 gyöngymangó (#135)
1 szárnyas hernyó (#69) 1 szopókő (#259) 2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,63) Tguarkhan (#212), átokmurgattyú (#225), Notermanthi (#257), taalru (#249)

Üzenet küldése a karakternek