Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 16. 9h:11' EZ A 670. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 671. játékheted kezdete: jún. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
vv 11 88 24 | elmormolod a 11. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
kf 538 | kézbeveszed/felveszed az 538. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 78 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a smaragdgólem jobb oldalát. (6 támadással 103 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragdgólem jobb vállát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +17 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 155 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 238, gyógyulás: 17, összesen: -221 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
fa 176 4446 32 | feladod a 176. tárgyat a 4446. kalandozónak (32 darabot) |
fa 176 5827 68 | feladod a 176. tárgyat az 5827. kalandozónak (68 darabot) |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 164 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 151 életpontot sebeztél. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 1 tünde nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 7 arany és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 82 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó bal karját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy fűszertartó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
h 1639 | használod az 1639. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
be 93 | bemész a 93. titkos labirintusba |
lm 900 30 37 | mozogsz 900 30 37 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
lm 905 38 38 | mozogsz 905 38 38 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy háló. Teljesen körbeölel a ragacsos háló. Megpróbálsz kibújni a hálóból. A fenébe, nem sikerült! Rohadtul ragad. Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Megpróbálsz kibújni a hálóból. Huh, végre sikerült! Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-10 varázspont.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru tigristestét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-11 varázspont.) Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 91, gyógyulás: 22, összesen: -69 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru póklábát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a taalru jobb oldalát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-9 varázspont.) Fókuszpengével végigvagdosod a taalru jobb oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}
lm 38 1 1 | mozogsz 38 1 1 |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 86 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru bal oldalát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a taalru testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-11 varázspont.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a taalru bal karját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A taalru belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-13 varázspont.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 102, gyógyulás: 25, összesen: -77 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [146,65] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Látsz egy gyíkfű csomót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zombi mester közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 89 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a zombi mester jobb lábát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A zombi mester karma a fejed mellett suhan el! A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [147,66] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy lidércúr volt. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 69 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 31 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! A káoszteknőc beleharap a kezedbe. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A káoszteknőc farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 99, gyógyulás: 9, összesen: -90 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester torát. (6 támadással 58 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fókuszpengével megvagdalod a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] 2146 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [149,68] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [148,69] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 7, gyógyulás: 1, összesen: -6 ÉP}
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
MOLITÁR DOB (1327. TÁRGY) A molitárok a hegymélyi barlangrendszerekben élő lomha, nagytestű növényevők. Vastag bőrüket lenyúzva, és egy nagyobb teremtmény belül üreges csontvázára húzva, speciális hangszert kapunk, a molitár dobot. Tökéletes megszólaltatásához nagyon ügyes zenésznek kell lenned, ha nem vagy az, inkább bele se fogj. A ryuku hadsereg egységeivel mindig tart egy-egy ryuku dobos, akik a katonák megfelelően harcias hangulatba hozásáért felelős. Az ütemes, pergő zene hatása számottevő. Történetesen, ha te vagy a dobos, annál eufórikusabb állapotba kerülhetsz, minél többen állnak körülötted. A molitár dobon játszás pillanatában (ha legalább 20 TVP-ért játszol), annyi plusz sebzést kapsz, ahány kalandozó körülötted tartózkodik (de egy bizonyos szám után már nem nő a kapott plusz sebzés, és a max. lehetséges sebzés szinttől függ, tehát minél magasabb szintű vagy, annál többet jelent a dob). Ez minden csata után eggyel csökken. A fordulód közben bármikor újra előveheted a dobot, hogy a megfelelő hangulatba hozhasd magad (de a plusz sebzés ilyenkor nem összeadódik, hanem csak kiegészítődik, pl. ha épp +5 sebzésed van a molitár dobtól, és zenélsz egy tízfős hallgatóságnak, még +5 sebzést kapsz). Ez a fordulód végén, vagy ha meghalsz, vagy D.E.M.-ezel, elveszik. A kalandozók elleni csatában nem segít a dob által okozott harci láz. Ha zene szakértelmed még nem érte el a 20. szintet, nem tudod a molitár dobot szakszerűen megszólaltatni, így meg sem próbálkozol vele. |
Erő: | 30 (32) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (50) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 29 (35) | Védekezés: | 60 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/156 év |
Egészség: | 46 (48) | Életpont: | 366/287 | Jellem: | semleges (-17) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 857/12 | Pénz: | 1191 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 31/26 | Pszi pont: | 152/219 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 26/16 (+7%) | ütőfegyverek: | 17/75 | lőfegyverek: | 28/44 (+5%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/55 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 98/3 (+5%) | 3. lopás: | 3/16 |
4. mászás: | 5/84 | 5. csapdakészítés: | 40/59 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/43 (+5%) |
7. gyógyítás: | 61/52 | 8. titkosírás: | 17/44 | 9. felderítés: | 24/40 |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 66/81 (+54%) | 12. taumaturgia: | 79/3 (+13%) |
13. versengés: | 8/17 (+8%) | 14. zene: | 207/1 (+153%) | 15. szörnyismeret: | 10/42 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 1/38 | 18. vadászat: | 21/22 |
19. bányászat: | 14/60 | 20. úszás: | 2/77 | 21. csapatmunka: | 3/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | szopókő (#259) | 5 | tünde nyíl (#554) | 2 | varázskő (#305) | |||
100 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
599 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 9 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | mutáns csont (#331) | 40 | víz (#27) |