Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. dec. 5. 15h:54' EZ A 441. JÁTÉKHETED, 408. FORDULÓD 442. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2801 SZÁMLA : XXXX |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 483 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (28 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a lidércóriás testét. (6 támadással 382 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. 26 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10593 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 80, gyógyulás: 28, összesen: -52 ÉP}
* 1. KP: | leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat |
* 2. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 88. varázslatot a 88. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 12. varázslatot |
* 4. KP: | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat |
* 5. KP: | használod az 1167. tárgyat |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot |
* 7. KP: | használod a 745. tárgyat az 1100. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot |
* 9. KP: | elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot |
* 10. KP: | t. energia kisütése: 134 152 2 |
ffk 250 100 100 | felt.fv.kozkázata: 250 100 100 |
vv 57 71 184 | elmormolod az 57. varázslatot a 71. varázslatot a 184. varázslatot |
hh 473 522 1253 | használod a 473. tárgyat az 522. tárgyat az 1253. tárgyat |
v 1 999 20 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 169 999 30 | elmormolod a 169. varázslatot |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy elektromos pajzs varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámsújtás. Semmi hatás! (elektromos pajzs védelmez.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón csontos pofáját. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 371 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a zafír drakón fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 0, gyógyulás: 97, összesen: +97 ÉP}
Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 750 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 107 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 140 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal első lábát. (6 támadással 243 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (87 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a zafír sárkány bal szárnyát. (4 támadással 346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 111 életpontot sebeztél. 111 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A zafír sárkány fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1507, sebződés: 511, gyógyulás: 199, összesen: -312 ÉP}
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 221 221 | elmormolod a 221. varázslatot a 221. varázslatot |
kt 1595 1 | elkészíted az 1595. tárgyat (1 darabot) |
v 84 330 | elmormolod a 84. varázslatot |
t 330 | támadod a 330. szörnyet |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 786 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy armageddon. 144 életpontot vesztettél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (89 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a rubin sárkány farkát. (5 támadással 405 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 138 életpontot sebeztél. 138 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a rubin sárkány fejét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A rubin sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a rubin sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a rubin sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy arany papi karkötő, 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 14 arany. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1689, sebződés: 452, gyógyulás: 241, összesen: -211 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió fejét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a sziklaskorpió fejét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a sziklaskorpió kitines testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Arsa testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az Arsa testét. (6 támadással 495 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Din cséphadarójával többször eltalálod az Arsa fejét. (4 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Daramoula pálcájával megpöccinted az Arsa jobb vállát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted az Arsa testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az Arsa harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Arsa potrohgyűrűje. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 6 csepp toxylt. 13279 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1302, sebződés: 208, gyógyulás: 186, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [362,56] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy dűnelord közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a dűnelord örvénylő testét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 116 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Daramoula pálcájával gyengén megütöd a dűnelord farkát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 63 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 967, sebződés: 204, gyógyulás: 137, összesen: -67 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 15 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az Orkhan Thai testét. (3 támadással 171 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével megcsapod az Orkhan Thai jobb vállát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Din cséphadarójával eltalálod az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mancsával az Orkhan Thai megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 71, gyógyulás: 4, összesen: -67 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos nyakát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos testét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 128 életpontot sebeztél. 2 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan zsoldos izmos testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Thargodan zsoldos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 836, sebződés: 8, gyógyulás: 118, összesen: +110 ÉP}
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós bal lábát. (3 támadással 179 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 488 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan légiós testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 846, sebződés: 0, gyógyulás: 119, összesen: +119 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Rém testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a Rém borzalmas plazmáját. (6 támadással 484 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+97 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 120 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém bal oldalát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Daramoula pálcájával súrolod a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 118 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a Rém testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 96 életpontot sebeztél. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1340, sebződés: 141, gyógyulás: 180, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [363,57] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Valami nyálkás anyag telepedik az arcodra! Undorodva törlöd le magadról. Felfedeztél egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Valéra lábát masszírozza. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (mithril) találsz. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy albinó küklopsz nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az albinó küklopsz testét. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltrafált a lövedék. (55 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az albinó küklopsz testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával súrolod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Az albinó küklopsz mancsával oldalba lök. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 86, gyógyulás: 73, összesen: -13 ÉP}
m 4 3 4 | mozogsz délre, délkeletre, délre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a viharóriás villámló testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a viharóriás testét. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 109 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával csak érinted a viharóriás testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 83 aranyat. 8157 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 912, sebződés: 133, gyógyulás: 117, összesen: -16 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 236 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (79 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon vörös fellegeit. (6 támadással 475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+96 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a skarlátdémon jobb oldalát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). A skarlátdémon leken néhány pofont. (6 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Egy skarlátia varázslatot dob rád a másik. Ellenfeled regenerálódik! Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a skarlátdémon fejét. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 59 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod a skarlátdémon vörös fellegeit. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 114 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 498 életpontot vesztettél. Távolról skarlátia varázslatot lő rád a másik. A skarlátdémon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13864 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1359, sebződés: 1037, gyógyulás: 326, összesen: -711 ÉP}
(Továbbmész...) [364,59] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnylord lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled a hatalom szava varázslatot lő rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord fejét. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord jobb lábát. (4 támadással 345 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 110 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megcsapod az árnylord bal oldalát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. Semmi eredménye! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az árnylord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fekete Kehelyt, szereztél 1 sötét italt. 4433 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 0, gyógyulás: 90, összesen: +90 ÉP}
(Továbbmész...) [364,60] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Hmm, csak egy drótszőrű mópat. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (6 támadással 470 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat jobb első lábát. (6 támadással 478 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 130 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a drótszőrű mópat agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Patájával a drótszőrű mópat többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A drótszőrű mópat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 13 drótszőrt. 18560 tapasztalati pontot kaptál. Kinyered a manakristály energiáját. (+500 varázspont.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 318, gyógyulás: 2, összesen: -316 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
v 198 349 74 | elmormolod a 198. varázslatot |
[349,74] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Látsz egy sárkánybarlangot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög White Nor Wacak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy lótuszvirág és néhány mákrózsa hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a skarlátia hatása. Megkönnyebbülten nézel fel a szoborra. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy törpe bányát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (ezüstdarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy sárkánybarlangot. Délre nézve látsz egy mópat bolyt. Nyugatra egy lávató van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet.
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány drakón csontos pofáját. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre rontasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány drakón farkát. (6 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 121 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a márvány drakón jobb szárnyát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A márvány drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 720, sebződés: 60, gyógyulás: 108, összesen: +48 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy varázsvédelem II varázslat! Ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 728 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 265 életpontot sebezve.) A lény zöld felhőt fúj rád. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (88 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával párszor keményen megütöd a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 318 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 135 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával gyengén megütöd a smaragd sárkány jobb szárnyát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 54 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a smaragd sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1551, sebződés: 250, gyógyulás: 84, összesen: -166 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy elektromos pajzs varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Egy villámsújtás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel elektromos pajzs van rajtad.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír drakón jobb szárnyát. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Vad csatakiáltással, felemelve a Daramoula pálcáját a másikra rohansz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír drakón pikkelyes testét. (6 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 122 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zafír drakón testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír drakón, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 19, gyógyulás: 97, összesen: +78 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem II varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre pusztító végzet varázslatot lősz. 716 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról a hatalom szava varázslatot lő rád a másik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány óriási karmát. (6 támadással 248 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (98 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered az ében sárkány testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 129 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával meghorzsolod az ében sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 59 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1541, sebződés: 466, gyógyulás: 227, összesen: -239 ÉP}
m 3 5 | mozogsz délkeletre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Teli erőből ében dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ében dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a taalru testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru jobb vállát. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával megütöd a taalru póklábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A taalru még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy zafír erőöv. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 431, sebződés: 0, gyógyulás: 59, összesen: +59 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 764 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 103 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 128 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (94 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a zafír sárkány testét. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 133 életpontot sebeztél. 133 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány bal oldalát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 33 arany, egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy shinai gömb. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Elmúlt az áldomás II hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1582, sebződés: 502, gyógyulás: 225, összesen: -277 ÉP}
(Továbbmész...) [350,76] A terep változik, vörös színű, sivatagos területre érkeztél. Ide még a Thargodanok sem szívesen teszik be a lábukat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Lélekszívó csápok nyúlnak feléd, de te elhessegeted őket. Egy taalru védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ében dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ében dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru jobb karját. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru nyakát. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a taalru póklábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4089 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 22, gyógyulás: 52, összesen: +30 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 168 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos jobb vállát. (6 támadással 469 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 132 életpontot sebeztél. 132 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan zsoldos bal karját. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) A Thargodan zsoldos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 18, gyógyulás: 132, összesen: +114 ÉP}
Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Meglengetve a Daramoula pálcáját a másikra ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan légiós testét. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. 122 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós gigászi testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) A Thargodan légiós csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Thargodan légiós nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 64, gyógyulás: 122, összesen: +58 ÉP}
Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 52 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Sötétség Hercege testét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege testét. (6 támadással 483 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. 128 életpontot gyógyultál. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Sötétség Hercege fejét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 94 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmait felemelve, a Sötétség Hercege meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 10 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 jégkristályt. [jégkristály ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP] 9280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 894, sebződés: 176, gyógyulás: 128, összesen: -48 ÉP}
szk 330 401 784 | keresed a 330. szörnyet a 401. szörnyet a 784. szörnyet |
* 1. BP: | leveszed/lerakod az 527. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat |
* 6. BP: | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 208. varázslatot |
DŰNELORD (341. SZÖRNY) A dűnelordok nagyhatalmú entitások, a Sötét Föld sivatagjainak nomádjai, a tüskés gigaférgek megteremtői. Ezek az örvénylő homokförgetegre hasonlító, sokcsápos, közel négy méter magas teremtmények képesek a sivatagi viharnak parancsolni, az élőlényekben rejtőző nedvességet elszívni, a szelek szárnyán pillanatok alatt óriási távolságokat utazni. Ha szembeszáll velük, a leghatalmasabb kalandozó is pillanatok alatt megsemmisül, ha nincs kellőképpen felkészülve. A kellő felkészülés pedig nagy pusztító erejű mágikus támadást és egy varázserejű vágófegyvert jelent. |
Erő: | 58 (86) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 126 cm |
IQ: | 58 (79) | Támadás: | 55 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 59 (78) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 62/156 év |
Egészség: | 47 (70) | Életpont: | 962/850 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 59 (75) | Varázspont: | 2005/55 | Pénz: | 20223 arany | Kép. pont: | 4 |
Tudatpont: | 24/12 | Pszi pont: | 260/82 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 57 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 14 |
vágófegyverek: | 26 | ütőfegyverek: | * 42 | lőfegyverek: | 20 |
dobófegyverek: | 36 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -18.); vas dobónyíl (#189) (19 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17 | 2. nyomkövetés: | 101 | 3. mászás: | 23 |
4. csapdakészítés: | 26 | 5. csapdaészlelés: | 14 | 6. gyógyítás: | 75 |
7. titkosírás: | 4 | 8. felderítés: | 26 | 9. szörnyidomítás: | 6 |
10. teológia: | 132 (+1) | 11. taumaturgia: | 99 (+1) | 12. szerencsejáték: | 5 |
13. versengés: | 21 | 14. harcművészetek: | 4 | 15. zene: | 14 |
16. szörnyismeret: | 32 (+1) | 17. pszi: | 22 | 18. zárnyitás: | 3 |
19. vadászat: | 22 | 20. vitalitás: | 5 | 21. bányászat: | 40 |
22. úszás: | 12 | 23. főzés: | 12 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz az 5424. karakternek |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 10 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ) |
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16) |
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), talriai behemót (#312) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), Nateilena úrnő (#404) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 16) |
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | pusztító végzet (#106, 30 VP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
a mágia megértése (#226, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (127,16,2) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
agyburok (#90) | varázsenergia (#161) | varázsszem (#184) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
19. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), háló (#186), élőholt pozdorja (#134) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
pusztító végzet (#106) | >> | zafír sárkány (#329) | pusztító végzet (#106) | >> | halált okozó lények (#9098) | |
pusztító végzet (#106) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | pusztító végzet (#106) | >> | smaragd sárkány (#326) | |
pusztító végzet (#106) | >> | ében sárkány (#327) | pusztító végzet (#106) | >> | márvány sárkány (#328) | |
pusztító végzet (#106) | >> | purifikátor császár (#393) | pusztító végzet (#106) | >> | Thargodan raktfőnök (#701) | |
pusztító végzet (#106) | >> | Nateilena úrnő (#404) | pusztító végzet (#106) | >> | vámpírféreg (#782) | |
pusztító végzet (#106) | >> | drótszőrű mópat (#426) | háló (#186) | >> | molgan (#284) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 2) |
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztítsd el három kronoelementált! (számláló: 0) |
3.) Mutasd be számomra az érintetlen Tudás Könyvét, jelezve, hogy bár megszerezted, de eszed ágában sincs elolvasni! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 13 | gyöngymangó (#135) | |||
8 | isteni könnycsepp (#260) | 5 | kaja (#2) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
79 | mákrózsa virág (#56) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nehezék (#258) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 12 | ragasztó (#83) | 1 | sallank karom (#128) | |||
28 | spiritusz (#170) | 1 | tudás gyöngye (#522) | 1 | tyrex csont (#280) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1213 | arany (#50) | 1 | adamantit (#627) | 1 | arany papi karkötő (#309) | |||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 13 | drótszőr (#37) | 5 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 5 | gyenge méreg (#26) | 1 | illatos rózsaszál (#1595) | |||
1 | küklopsz szem (#643) | 1 | lótuszvirág (#447) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | rémplazma (#616) | 4 | sáfránypor (#211) | 3 | sárkányfog (#617) | |||
28 | sárkánypikkely (#292) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | sötét ital (#284) | |||
7 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | törpe őskő (#633) | 8 | toxyl (#591) | |||
1 | zafír erőöv (#397) |