Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. jún. 18. 9h:07' EZ A 671. JÁTÉKHETED, 409. FORDULÓD 672. játékheted kezdete: jún. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
le 813 | leveszed/lerakod a 813. tárgyat |
kf 811 820 538 | kézbeveszed/felveszed a 811. tárgyat a 820. tárggyal az 538. tárgyat |
kf 1264 2 | kézbeveszed/felveszed az 1264. tárgyat a bal kezedbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 92 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 525, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
be 502 5 | bemész az 502. épületbe |
Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a velociraptor fejét. (6 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megcsapod a velociraptor jobb oldalát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a velociraptor vastag bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A velociraptor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. [raptor karom ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 1608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}
t 153 | támadod a 153. szörnyet |
Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 75 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő testét. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével felnyitod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel kicsit megvagdalod a quwarg királynő testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 1391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [147,67] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
(Továbbmész...) [146,66] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Látsz egy grok-képződményt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy légirozmár!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 187 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger bal vállát. (6 támadással 52 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a magger éles mandibuláját. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Vadászkéssel néhányszor súrolod a magger éles mandibuláját. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a magger összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Fókuszpengével kissé megkarcolod a magger testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Vadászkéssel kissé megkarcolod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a magger végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Megnyirbálja a magger ollója a bal karodat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki a magger száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 108, gyógyulás: 22, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [144,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul.
(Továbbmész...) [144,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Utad során felfedezel egy mínosz-kúpot. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Steven McCar előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
ef 30 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 189 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 73 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY) Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük). |
BUFA PÁNCÉLJA (538. TÁRGY) Bufától, a nagy tréfacsinálótól származik ennek az ősi páncélfajtának a receptje. Viselésekor védettséged megnő 24-gyel, ezenkívül kapsz +2 szerencsét és +2-t mászás szakértelmedre. Az, hogy emellett IQ-d, egészséged és ügyességed eggyel csökken, igazán csekélység. Bufa páncélja rettenetesen könnyű! Persze ez a súlyára vonatkozik, nem pedig elkészítésére: ehhez ugyanis egy arx formázó minta, 20 ezüst, 5 mithril, 5 praglonc hártya, 3 moa rubin, 100 arany, 20 isteni könnycsepp, egy vaskohó és 120 TVP szükséges. Bufa páncélját csak legalább 20. szintű kalandozó hordhatja. |
Erő: | 30 (34) | Szint: | 25 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 45 (51) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/156 év |
Egészség: | 46 (47) | Életpont: | 367/326 | Jellem: | semleges (-17) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 857/118 | Pénz: | 1202 arany | Kép. pont: | 21 |
Tudatpont: | 31/0 | Pszi pont: | 152/249 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 39 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/0 |
vágófegyverek: | 26/21 (+5%) | ütőfegyverek: | 17/75 | lőfegyverek: | 28/46 (+2%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/55 | 2. nyomkövetés: | 98/13 (+10%) | 3. lopás: | 3/16 |
4. mászás: | 7/96 (+212%) | 5. csapdakészítés: | 40/64 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 11/43 |
7. gyógyítás: | 61/52 | 8. titkosírás: | 17/49 (+5%) | 9. felderítés: | 24/40 |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 69/5 (+224%) | 12. taumaturgia: | 79/10 (+7%) |
13. versengés: | 8/17 | 14. zene: | 207/36 (+35%) | 15. szörnyismeret: | 10/42 |
16. pszi: | *21/100 | 17. zárnyitás: | 1/38 | 18. vadászat: | 21/22 |
19. bányászat: | 14/70 (+10%) | 20. úszás: | 2/77 | 21. csapatmunka: | 3/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | purifikátor háj (#269) | 9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
11 | arany (#50) | 1 | aurach fog (#657) | 4 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | kaja (#2) | 1 | kavadu lebeny (#24) | 3 | mákrózsa virág (#56) | |||
4 | spiritusz (#170) | 4 | szögletes kő (#17) | 2 | tünde nyíl (#554) |