40. forduló, 42. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: . 15h:03'
EZ A 61. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD
62. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [64,90] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Barátságosnak néz ki, de Te nem vagy túl barátkozós kedvedben. Otthagyod a másik kalandozót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+2 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+6 varázspont.)

tno 3 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 177.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 177.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 lopás.)
[0 pontot használtál fel, van még 177.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 172.]

v 1 4 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 167.]

ftv 37 10 felt. tám/véd. varázslat a 37. varázslatot a 10. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

fvh 10 felt. varázslat haszn. 10
Harci varázslataidat használni fogod minden 10. vagy magasabb szintű ellenfélre. [0 pontot használtál fel, van még 167.]

v 7 106 4 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 164.]

v 7 37 15 elmormolod a 7. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyaid lassan átváltoznak, és a helyükön 30 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 161.]

v 7 21 3 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [3 pontot használtál fel, van még 158.]

m 2 6 5 mozogsz keletre, nyugatra, délnyugatra
[65,90] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a sűrű erdő.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vapár cserjét. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [64,90] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Elszántan a másikra ugrasz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Mielőtt észbe kapnál, a manifesztátor megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bizalmatlanul végigméred, de nem tetszik igazán a képe. Folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét.

(Továbbmész...) [63,91] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Felismered a közeledőt. Csak egy technokolin. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a technokolin bal oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a technokolin testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel teljesen átdöföd a technokolin testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 31 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [38 pontot használtál fel, van még 120.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+7 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 100.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[62,92] Vége az erdőnek. Hegyvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy alpesi tehén került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csontkéssel meghorzsolod az alpesi tehén testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz az alpesi tehén patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod az alpesi tehén testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csontkéssel kicsit megsebzed az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt világítótornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.

(Továbbmész...) [61,93] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy surranó kígyó. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a surranó kígyó pikkelyes testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Csontkéssel megdöföd a surranó kígyó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A surranó kígyó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A surranó kígyó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 1, gyógyulás: 3, összesen: +2 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 tüskét.

(Továbbmész...) [60,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a rájanyék bal szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a rájanyék testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a rájanyék bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Látsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített piromenyét került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a piromenyét testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a piromenyét fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 149 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[42 pontot használtál fel, van még 58.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+6 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 28.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[59,94] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oltárt. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [58,95] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sérült uzbány. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az uzbány testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod az uzbány testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az uzbány bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Észreveszel egy rát-fát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 4.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 181 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VAPÁR CSERJE (109. NÖVÉNY)
A vapár hosszú, rugalmas ágain halálos mérgű tüskék nőnek. A közelbe merészkedő élőlényekre a vapár ezeket a tüskéket automatikusan kilövi... Ha a kilőtt tüskéket fel tudod fogni és képes vagy semlegesíteni egy móleon fémrúddal, akkor van esetleg időd arra, hogy lenyisszants egy ágat a vapár cserjéről. Bár a mérget ilyenkor már nem tudod kinyerni, felhasználhatod a vapár ágát valami egészen másra, rugalmassága és törhetetlensége miatt. A vapár ág lenyisszantásához a KT 110 parancsot kell kiadnod, 10 pontért.

MÉLY SZAKADÉK (154. TEREPTÁRGY)
A hegyek között barangolva, egy mély, sötét szakadékot pillantasz meg. Első benyomásod az, hogy legjobb lenne elkerülni, de aztán győz benned a kalandozó kíváncsisága. Egész a peremig kikúszva, óvatosan lenézel. Odalent, a meredek és sima sziklafalban egy sötét üreget látsz! Vajon mi van benne? Egy kötéllel le tudnál menni, de ez elég veszélyes vállalkozás lenne (5-ös vagy nagyobb mászás szakértelem szükséges hozzá). Ha meg akarod próbálni ezt a veszélyes dolgot, akkor a H 92 parancsot kell kiadnod, 20 pontért.

UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon ministránsa vagy. Ez a 41. fordulód.

Erő: 18 (19) Szint: 9 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 18 (20) Támadás: 8 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 50 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 13 Életpont: 131/127 Jellem: gonosz (36) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 (11) Varázspont: 57/6 Pénz: 151 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 113 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 639 TP-t kaptál. Jelenleg 10177 TP-d van. A következő szinthez még 1823 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, trikornis, mutáns pók.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 9 (+1) vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 2 lőfegyverek: 10

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
Óvatosság (labirintusokban): 0
58,95 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 11 3. lopás: 8 (+2)
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 3 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 8. teológia: 4 (+1) 9. szörnyismeret: 1
10. vadászat: 4 11. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a trolloktól (5) bármit, az emberektől (1) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), karmazsin huhogó (#185)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
méregfelhő (#37) >> 10. szintű lényekre

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!

Összsúly: 56.06 kg Megterheltség: 116%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 drótszőr (#37) 4 fabontó (#106) 3 ormánygőte csont (#21)
6 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
30 arany (#50) 2 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
2 pirkit (#153) 3 ragasztó (#83) 1 surranó kígyó bőr (#47)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(58,95) uzbány (#102), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 35. jellempróba
(60,93) rájanyékek (#58), oltár, piromenyét (#99)
(61,93) Sheran rúnaköve, surranó kígyó (#30)
(62,92) alpesi tehén (#91), mély szakadék (#154), világítótorony (#156), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(63,91) technokolin (#50)
(64,90) Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, manifesztátor (#124), Silverlard (5750. kalandozó)
(65,90) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)

Üzenet küldése a karakternek