Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. ápr. 24. 12h:03' EZ A 829. JÁTÉKHETED, 41. FORDULÓD 830. játékheted kezdete: ápr. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3798 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 138 0 0 | elmormolod a 138. varázslatot |
* 2. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 3. KP: e 1 0 0 | élelemszerzés 1 pontért |
* 4. KP: ek 429 0 0 | t. energia kisütése: 429 |
tno 6 1 | növeled a 6. tulajdonságodat |
ef 2 501 | energia fejlesztése 2 |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
be 529 | bemész az 529. épületbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a vadtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadtroll testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a vadtroll bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-5 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 189 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Ez mellément. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. A következő pillanatban borzalmas félelem lesz rajtad úrrá. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
(Továbbmész...) [41,1] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Elérted a Valhalla-hegység keleti lejtőit. Oldalt pillantva, meglátsz egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy púdersziklát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ököllel párszor keményen megütöd a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}
(Továbbmész...) [42,2] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy sakál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a sakál jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A sakál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 25 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor keményen megütöd az élőholt mágus testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. 26 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [44,2] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar védelmezi a vadászterületét.
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg bal szárnyát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az élőholt mirg testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Elszántan ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt mirg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 172 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel kegyetlenül megütöd a gorombilla testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Mancsával a gorombilla végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [75 pontot használtál fel, van még 1.]
h 92 | használod a 92. tárgyat |
m 1 1 4 | mozogsz északkeletre, északkeletre, délre |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 3. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 4. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
* 5. BP: e 1 0 0 | élelemszerzés -2 pontért |
TEOLÓGIA Annak meghatározásában, hogy egy isten által adott varázslatot a papja milyen jól tud elmondani, mennyit gyógyít, mennyit sebez, mennyi varázspontot nyer vissza a kör elején, döntően függ attól, hogy az isten mennyire kedveli azt a szolgáját. Az istennek tetsző cselekedetek közelebb vihetnek a hatalomhoz, míg a vallással ellentétesek (pl. gonosz isten követője jóságpontot kap), eltávolíthatnak tőle. Azt, hogy mennyire kedvel az istened, a rangodból tudhatod. Kezdetben egyszerű KÖVETŐ vagy, amint az a Karakterlapodról le is olvashatod. Hosszú munkával léphetsz előre a ranglétrán az egyre magasabb fokozatba - a követő után a hűséges követő, azután pedig a ministráns következik. A varázslat erejébe azonban még két egyéb faktor is szerepet játszhat. Az egyik az, hogy milyen erős a Te hited, mennyire vagy tapasztalt a papi mágia megidézésében. Ez a szakértelem a teológia, minél több papi varázslatot mondtál már el, annál magasabb. A teológia szinted jelentősége kb. egyharmada a rangodénak. A másik faktor a gonosz és jó papoknál van meg, náluk ugyanis szerepet játszanak még jellempontjaik is (amely a jellem után, zárójelben szerepel a karakterlapon). Példa: egy Leah-követő 4-es teológiával és kb. 30 jellemponttal már olyan erős varázslatokat tud lőni, mint egy Leah-ministráns 1-es teológiával és 5 jellemponttal. [Megjegyzés: ez a leírás csak egy hozzávetőleges segítség annak megértéséhez, hogy milyen faktorok befolyásolják a varázslás pontos erősségét. A pontos képletet ne kérd a játékvezetőtől, mert nem fogja tudni megadni.] Megjegyzés: 250-es szakértelem felett minden 25 teológia számít egy szintnek a papi erősséged szempontjából. |
Erő: | 14 (16) | Szint: | 9 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 147 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 12 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 17 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 27/27 év |
Egészség: | 15 | Életpont: | 131/131 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 (15) | Varázspont: | 17/2 | Pénz: | 148 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 19/15 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 15/25 (+27%) | szúrófegyverek: | 7/0 (+12%) | dobófegyverek: | 12/15 (+4%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -); |
44,63 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 75 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 139 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/36 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 5/72 (+48%) | 3. mászás: | 3/39 |
4. csapdakészítés: | 3/54 (+21%) | 5. gyógyítás: | 18/78 (+44%) | 6. felderítés: | 3/63 (+24%) |
7. szörnyidomítás: | 1/54 | 8. teológia: | 1/8 (+108%) | 9. harcművészetek: | 10/20 (+55%) |
10. szörnyismeret: | 3/92 | 11. vadászat: | 3/21 (+3%) | 12. bányászat: | 4/74 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 2 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
vízionár (#66), fémbontó szójer (#150), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: éhes |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 21 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1744 TU szükséges.) |
Összsúly: 34.17 kg | Megterheltség: 81% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 100 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
50 | arany (#50) | 2 | sünmedve tüske (#14) | 2 | ubuk tüske (#131) | |||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
1 | madártoll (#112) | 1 | rövid íj (#107) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | |
-2 | |
|
|
|
|
|
|
|
-1 | |
|
|
|
|
|
|
|
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|