410. forduló, 412. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 19. 9h:09'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [148,69] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+14 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyógykenőcsöt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (143,61)-> 5 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+14 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+236 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 575.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 573.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 573.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+11 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 580.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 580.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-4 TU.] A befejezéshez még 1491 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 540.]

kf 900 kézbeveszed/felveszed a 900. tárgyat
A ruhádra illeszted az örökkéval. rubinját. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Lakott területre érkeztél.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Felfedeztél egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 530.]

hh 1639 1409 használod az 1639. tárgyat az 1409. tárgyat
Előveszed bűvészpálcádat, megköszörülöd a torkod, és harsányan kiáltozni kezdesz, hogy mindenki hallja a környéken: bűvészkedni készülsz! Hamarosan mindenfelől különféle rendű és rangú városiak sereglenek köréd. Ma aztán kiteszel magadért! A Thargodan ősmágusok, és hercegek hadát tárod a nézők elé, ahogyan épp felveszik a harcot, a mindent elemésztő éjfattyakkal. Kimondhatatlan nevű, és igazából leírhatatlan tl'urlangok olyan élethűre sikerednek, hogy a rémület szinte tapinthatóvá válik körülötted. Úgy döntesz, ideje kissé finomítani a történeten, ezért a Thargodan rémek egy-kettőre legyőzik, és elűzik az éjfattyakat az általad mutatott képeken. A tömeg egyszerre hördül fel, mikor véget ér az előadás, pénz hull eléd (65 arany), és szétszélednek a városiak. [-50 VP] [21 pontot használtál fel, van még 509.]
Ledobod a vértedet, és sietve szétsimítasz magadon egy esélynövelőt. Az "esély" szócska új értelmet nyert számodra! (A forduló végéig: +24 szerencse, +4 mentődobás tárgyaidnak, immunitás a szopókő hatására.) [4 pontot használtál fel, van még 505.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+139 arany). Ez jól esett! (+97 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 112 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, 2 arany és egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 475.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-41 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 470.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az előadás végeztével döbbent csend fogad: a legtöbb ember szemében könny csillog. A muzsikád a lelkük mélyéig meghatotta őket. Lassan eléd járulnak, és mindenki a pénzesbukszájának teljes tartalmát a kalapodba üríti (+456 arany). Egy jómódú nemes nem aranyat hoz, hanem valamilyen tárgyat rak eléd. Közelebbről látod, hogy egy aranygyűrű. [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+98 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 113 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó jobb vállát. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1327 30 használod az 1327. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Egészen harcias kedved támad. (+4 sebzés.) Ez jól esett! (+85 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 19 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 410.]

ftv 373 249 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a 249. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

m 4 mozogsz délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,69] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb első lábát. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Mahmud Kalib hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
[15 pontot használtál fel, van még 395.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Laentrin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy vashegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél! De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. Ez nem igaz... Csak egy nyomorult állatcsont! Messzire dobod.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 385.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy ovimon-bogyó. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy virág szimbólum. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 114 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Aranykezű Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat közepes nehézségű: egy folyosón kell végiggyalogolni, amelynek a végén egy arany idolt találsz egy oltáron, azt kell kihozni. Mi ebben a nehéz? - töprengesz magadon, de azért nekiindulsz. Hohó, egy álcázott savas verem! Majdnem beleestél. Oda kell figyelni, mert itt csapdák vannak. Apró lukak a falon - elsuhansz alattuk. Különösen bemélyedt kövek - óvatosan átléped őket. Egy hajszálvékony cérnaszál! Ezt is átléped! És íme, az idol. Indián Jánoshoz hasonlóan, kicseréled egy kődarabra, persze jön a guruló kő, ami még egy Horned Reapert is kilapít, nemhogy téged. Futsz, rohansz, és persze élve megúszod. Mosolyogva nyújtod át az idolt a kalandmesternek. 1140 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy vízkerékkel üzemeltetett liftszerű valami viszi fel a próbatevőket a következő szintre. Félve ülsz bele, de egész kényelmes! Csak némi víz fröcsköl rád. Odafent egy ugrándozó gnóm vár. Ez a kalandmester? A figura Kakklópmukklopp néven mutatkozik be, és máris a kalandhelyszínre kísér, és elhadarja, hogy miből is áll a próba. Egy óriásféreg legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 112 életpontot sebeztél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az óriásféreg testét. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod az óriásféreg jobb oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az óriásféreg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 289, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}


Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Bruenor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. Ismertetned kell a kalandmester számára, hogyan is néz ki egy őrült varázsló. Kiváló választ adsz, amit a kalandmester elismerő tapssal jutalmaz, de eztán újabb kérdést tesz fel: - Ismereteid szerteágazóak, de vajon van-e fogalmad arról, hogyan is néz ki egy északi tűzsárkány. Mosolyogva, könnyedén válaszolsz. 570 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [50 pontot használtál fel, van még 335.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-41 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 330.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Tralzorjiussók". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat egyszerű: egy arató csattanat legyőzése.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 113 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki az arató csattanat száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Kiálltad a próbát. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Shinlena néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy diuretikus kráken. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 342 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A közepes nehézségű feladat pszionikus képességeidet teszi próbára. Egy labirintust kell kívülről elemezned, felderíteni a zárt ajtókat, stb. Koncentrálni kezdesz, és hangosan sorolod, hol mit észleltél. 1140 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Tölgyfapajzsos Bergin. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy tyrannoszaurusz rexet.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 111 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] 3072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 508, sebződés: 68, gyógyulás: 14, összesen: -54 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy gromak páncélt! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. És igen! Itt van minden, amire a készítéshez szükség lehet! - Gyerekjáték - jegyzed meg. Előveszed a szükséges komponenseket, és elkészítesz egy gromak páncélt 1140 tapasztalati pontot kaptál.
HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Megtanítanak neked egy varázslatot, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) És ha mindez még nem lenne elég, tárgyjutalomban is részesítenek! Díjad 1 aranytermő ládikó. 6840 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [50 pontot használtál fel, van még 280.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-41 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[148,68] Hegyvidékre értél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion bébi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bébi testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy kristálypalotát. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [147,67] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet.

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [146,66] A terep vált: bozótos területen vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Amikor eléred a képződmény tetejét, harcra készen beugrasz a felső, fedett rész belsejébe. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 88 életpontot sebeztél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 zöld üveget. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. [61 pontot használtál fel, van még 214.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[145,65] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [144,64] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [144,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot. Látsz egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ovimon-bokrot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Steven McCar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Megvizsgálod a talajt. Friss elf nyomok vezetnek délkeletre. [45 pontot használtál fel, van még 169.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! A járatban sötétség van. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 164.]

tv 50 89 97 támadó/véd. varázslat az 50. varázslatot a 89. varázslatot a 97. varázslatot
50. varázslat listáról törölve. 89. varázslat listáról törölve. 97. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 164.]

lm 900 30 37 mozogsz 900 30 37
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [24. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [26. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [28. PONT.] Mész tovább, előre. Innen csak egy út van: előre! [27. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Elértél egy lefelé vezető lépcsőhöz. Lemész. [30. PONT. --> 2. SZINT, 1. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Kétségbeesetten tapasztalod, hogy a tájékozódást tovább bonyolítandó, egy kereszteződéshez értél. [4. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [35. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [36. PONT.] Megpillantasz egy barna, bőrkötéses könyvet. Felnyitod. Egy ősi varázslat van itt, melynek neve szopókőirtás. Sajnos a varázslatot már ismered, így nem élsz a varázslat megtanulásának lehetőségével. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [37. PONT.] [70 pontot használtál fel, van még 94.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+100 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 64.]

lm 905 38 38 mozogsz 905 38 38
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [38. PONT.] Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy taalru. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru fejét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével épp hogy megvágod a taalru jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a taalru póklábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a taalru megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a taalru, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst papi karkötő, 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP], 13 arany és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] Elhajítod a vacak Orkhan Thai trófeát, és kiszedsz egy taalru trófeát. 4219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 46, gyógyulás: 9, összesen: -37 ÉP}

Egy lebegő szellemalak materializálódik előtted! Ijedten hátralépsz, de a szellem megnyugtat: csak egy varázslatot akar neked megtanítani, melynek neve csupasz izom. Mágikus úton elsajátítod. (ld. enc.) Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Kiszúrod, hogy csapda van a ládán! Ügyesen eltávolítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 658 arany, 3 aranylánc, 4 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 48 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 52 arany, -2 ÉP], 1 arany papi karkötő, 2 galachmit, 6 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 36 arany, -2 ÉP], 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 42 arany, -2 ÉP] és 1 ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (143,61)-> 28 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát. Némi kutatás után találsz egy nagy, díszes ládát. Egy csapda védi a ládát - még szerencse, hogy észrevetted. Hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő nagy aranykulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 moa burát, 1 kvazár kesztyű, 1 cru formázó minta, 6 kvazár, 1 mithril, 3 manakristály, 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (143,61)-> 96 arany, -2 ÉP], 1 moa rubin, 1 roxati üvegszem és 3 Eldereth szilánk. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
[22 pontot használtál fel, van még 42.]

lm 38 38 38 mozogsz 38 38 38
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 42.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 41.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 41.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+833 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 41.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+41 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 11.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csodakenőcs hatása. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 27, 25.
Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 563 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 25 Merészség: 7/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 157/156 év
Egészség: 46 (47) Életpont: 374/329 Jellem: semleges (-17) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 857/857 Pénz: 3525 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 31/0 Pszi pont: 152/306 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 47
Eddig összesen 2263 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 30076 TP-t kaptál. Jelenleg 1494367 TP-d van. A következő szinthez még 205633 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, ongóliant, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 5346 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 26/30 (+7%) ütőfegyverek: 17/75 lőfegyverek: 28/55 (+5%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/65 2. nyomkövetés: 98/68 (+30%) 3. lopás: 3/16
4. mászás: 8/0 (+4%) 5. csapdakészítés: 40/74 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/78 (+30%)
7. gyógyítás: 61/52 8. titkosírás: 17/49 9. felderítés: 24/40
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 69/72 (+29%) 12. taumaturgia: 79/22 (+4%)
13. versengés: 8/25 14. zene: 211/7 (+170%) 15. szörnyismeret: 10/42
16. pszi: *21/100 17. zárnyitás: 1/47 (+9%) 18. vadászat: 21/22
19. bányászat: 14/80 (+10%) 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mágikus ütés (#147)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 drótszőr (#37) 1 esélynövelő (#1409) 1 purifikátor háj (#269)
4 spiritusz (#170) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1800 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 3 aranylánc (#191)
1 aranytermő ládikó (#504) 2 aranytű (#272) 1 cru formázó minta (#300)
3 Eldereth szilánk (#512) 1 ezüst papi karkötő (#308) 2 galachmit (#310)
1 gyógykenőcs (#313) 5 gyöngymangó (#135) 6 kaja (#2)
6 kvazár (#244) 1 kvazár kesztyű (#445) 1 madártoll (#112)
2 manakristály (#500) 1 mithril (#352) 1 moa burát (#384)
1 moa rubin (#379) 1 roxati üvegszem (#443) 1 tünde nyíl (#554)
1 varányszem (#30) 1 vas dobónyíl (#189) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,63) a 93. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720), oltár, szent tölgyfa (#393), taalru (#249)
(144,64) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(145,65) 42. jellempróba
(146,66) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94)
(148,68) ekharion bébi (#768), érclelőhely
(148,69) quwarg királynők (#153), kristálypalota (#401), kihívás tornya (#502), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), óriásféreg (#171), arató csattanat (#144), tyrannoszaurusz rex (#160)

Üzenet küldése a karakternek