410. forduló, 412. forduló, Dzsoki a gonosz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 16. 9h:23'
EZ A 589. JÁTÉKHETED, 411. FORDULÓD
590. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2279
SZÁMLA : XXXX

DZSOKI A GONOSZ KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,64] koordinátán.
Süsü átutalt a bankszámládra 1000 aranyat a táborozásod 8. napján.
A táborozás 4. napján összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre bronzként csillog. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy őrült varázsló trófea és egy Ek'Hor trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: Aranysárkány. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. A hátizsákja tetején egy apró aranysárkány napozik. De vajon honnan szerzett magának keresztrejtvényt? Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Összeismerkedtek. Az ő neve Mofo. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Az 5. napon találkozol Zaphod Beeblebrox-szal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Bufa páncélját, egy cetbőr válltömést, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy kronotapír trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Köszöntitek egymást, aztán tovább. A 6. napon találkozol egy kopasz, piros szemű kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Raia kisebb avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Mellkasán az Emberevők tetoválását viseli. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy jégisten amulettet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku ökölgyolcsot, egy tűzúr csizmáját, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Friedurgonoma trófea, egy rubin sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Tisztítótűz. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+73 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+345 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 637. hetének nyerőszámai: 8, 12, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 2. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

* 3. KP: elmormolod az 57. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a lélek védelme varázslatot! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 590.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

v 15 69 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új szárnyas hernyó. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 555.]

m 6 1 6 mozogsz nyugatra, északkeletre, nyugatra
[192,64] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Marokra fogva az őstroll agyalót a másikra támadsz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg harcos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg jobb első lábát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra ugrasz. Őstroll agyalóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [193,63] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ezoterikus mardel. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Vad csatakiáltással, felemelve az őstroll agyalót ellenfeledre rontasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel szőrös testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Rhiannon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt tigris. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Friss mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Látsz egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Iron Cross lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kultúrmasztodon. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) Meglengetve az őstroll agyalót ellenfeledre ugrasz. Őstroll agyalóval többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon fejét. (5 támadással 208 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy sérült drakolich ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz Aaron dor Blazeerrel. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens kesztyűjét, egy gránit szimbólumot, egy lidérckoronát, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy ryuku derékszíjat, egy ryuku vállvédőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy Urgod fétisét, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy szánalmas pondró trófea, egy Notermanthi trófea és egy vezérfarkas trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [210 pontot használtál fel, van még 345.]

m 7 8 mozogsz északnyugatra, északra
[191,62] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy ezoterikus mardel volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Tharr híveié. Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,61] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy amniosz-fát. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bávatag golombár. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [100 pontot használtál fel, van még 245.]

kt 313 12 elkészíted a 313. tárgyat (12 darabot)
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] Legyártottál 12 gyógykenőcsöt. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 185.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[190,60] A terep továbbra is ritka erdő. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették. Találsz egy térkaput. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Fortuna szentélyét. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ráismersz a távolodóra. Egy zoloboo sámán. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Észreveszel valamit a földön. Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 175.]

v 163 364 64 elmormolod a 163. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) Tharr oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), Fortuna szentélye (#645), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), zoloboo sámán (#230)
(191,61) tavacska, tündöklő szobor (#1587), oltár, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), bávatag golombár (#165)
(191,62) ezoterikus mardelek (#184), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár
(192,63) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, kultúrmasztodonok (#227), drakolich (#760), Aaron dor Blazeer (3105. kalandozó)
(192,64) quwarg harcosok (#201), Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), élőholt quwarg (#202)
(193,63) ezoterikus mardelek (#184), gumifa (#38), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), élőholt tigris (#766)

[364,64] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Vigyáznod kell minden lépésedre: nem Te lennél az első névtelen utazó, aki nem jut át... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt.

[-55 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 160.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

[360,64] Lakott területre érkeztél. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Észreveszel egy főutcát. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 150.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 1030 arany. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. Felfedeztél egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt.

[10 pontot használtál fel, van még 140.]

v 181 312 11 elmormolod a 181. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

[312,11] Lakott területre érkeztél. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
Összefutsz Anram Salle-lal. Ő Corin férje! Fairlight félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy dalebg.kristályvértet, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy jegygyűrűt, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy mihlanil medált, egy mihlanil övet, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.tűzopálját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy ősi asszimiláció trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy Nap bírája trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Alkotó kalapácsot, bal kezében egy varkaudar korbácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy bazaltelementál. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 130.]

ve 199 90 megveszed a 199. tárgyat 90
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 90 karbin plazmát. 1350 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. A távoli hegyek bizarr árnyékot vetnek a lapályra. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt.

[10 pontot használtál fel, van még 120.]

v 181 360 64 elmormolod a 181. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

[360,64] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! "

Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (686. épület.), egy Trikornis Futárszolgálat (746. épület.), egy Ördögi Kör (747. épület.) és egy maffia bank (748. épület.).
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 110.]

fa 313 5261 12 feladod a 313. tárgyat az 5261. kalandozónak (12 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot D'arker N'est részére szánod. Átadsz 12 gyógykenőcsöt. Ennek elküldése 36 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 107.]

faa 199 feladod a 199. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot D'arker N'est részére szánod. Átadsz 90 karbin plazmát. Ennek elküldése 136 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 104.]

fa 578 5178 50 feladod az 578. tárgyat az 5178. kalandozónak (50 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Einstein, a troll részére szánod. Átadsz 33 ében tobozt. Ennek elküldése 60 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[10 pontot használtál fel, van még 91.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 90.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 2, 20.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 90 pontod maradt, ebből a következő körre 90 pontot vihetsz át. Kapsz még 552 pontot. A következő körben tehát 642 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLŐHOLT TIGRIS (766. SZÖRNY)
Droggald, Leah leghatalmasabb élőholt szolgája gyakran vette magát körül ezekkel a fenevadakkal. Az éltükben oly dicső tigrisek holt állapotban kegyetlen, ösztönök nélküli rabszolgákká váltak, akik a lich minden parancsát teljesítik, legyen szó akár falvak elpusztításáról, vagy kalandozók felfalásáról. Ha egy élőholt tigrissel találod magad szembe, dobj el mindent és menekülj az életedért, vagy a halálod véres, de mindenképpen fájdalmas és lassú lesz, ahogy a tigris szétszakítja a végtagjaidat és feneketlen gyomrában lassú rothadásra ítél.
Az élőholt tigris azonnali halált okozni képes karmolása miatt ezt a szörnyet csak akkor támadod meg, ha közvetlen FT parancsot adsz ki rá. (Vagy ha van érvényben FT 9098 parancsod minden azonnali halált okozó lényre.)

KARAKTERLAP

Dzsoki a gonosz, egy kopasz, piros szemű árnymanó férfi vagy. Fekete a bőröd. Fairlight félisten hatalmú szolgája vagy. A Viharlégió (#9104) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 411. fordulód.

Erő: 64 (70) Szint: 25 Merészség: 5/5 Magasság: 104 cm
IQ: 42 (40) Támadás: 26 Agresszió: 1 Testsúly: 38 kg
Ügyesség: 43 (48) Védekezés: 61 Menekülés: 30 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 30 Életpont: 431/101 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 39 (41) Varázspont: 790/361 Pénz: 380 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/4 Pszi pont: 143/143 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 4
Eddig összesen 1686 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5845 TP-t kaptál. Jelenleg 1630211 TP-d van. A következő szinthez még 69789 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, magnetikus praglonc, pszi elementál lord. A 411. fordulódban 1030 arany került a bankszámládra. 1030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/42 vágófegyverek: 22/69 (+2%) ütőfegyverek: 31/69
lőfegyverek: 3/55 dobófegyverek: 28/26 (+3%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 122/72 (+70%) 2. nyomkövetés: 94/48 (+24%) 3. lopás: 10/50
4. mászás: 6/92 (+3%) 5. csapdakészítés: 25/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 11/11
7. gyógyítás: 117/72 8. titkosírás: 12/21 9. felderítés: 21/72
10. szörnyidomítás: 6/82 11. teológia: 48/91 (+10%) 12. taumaturgia: 61/49 (+22%)
13. szerencsejáték: 3/99 14. versengés: 11/35 15. szörnyismeret: 17/25
16. pszi: 17/46 17. zárnyitás: 1/4 18. vadászat: 5/66
19. bányászat: 29/21 20. úszás: 8/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 999 darabot, csak egyszer), borkonyó bibét (#312) (max. 999 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 999 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 999 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
adószedő (#234) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
ősdentor (#282), Chara-din fattya (#236), nanda (#224), őrjáratozó katona (#274), kronotapír (#286), bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) agytaposás (#180, 12 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> adószedő (#234)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Készítsd el saját varázstárgyadat (a hasonló nevű varázslattal), és cserébe megtanítalak az egyik leghatalmasabb villámvarázslatra!
3.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
522 arany (#50) 1 álompor (#396) 24 ében toboz (#578)
1 szárnyas hernyó (#69)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 drótszőr (#37) 10 kaja (#2) 15 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 50 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek