413. forduló, 415. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 20. 12h:05'
EZ A 671. JÁTÉKHETED, 414. FORDULÓD
672. játékheted kezdete: jún. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,73] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 2. pontnál.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Jockey Ewing tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 vark. pecsétgyűrűt.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+14 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 53 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 csuklyavirágot. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+51 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+117 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+76 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-10 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Amíg jellemed nem megfelelő, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Amíg jellemed nem megfelelő, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 621.]
Amíg jellemed nem megfelelő, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 617.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 617.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Amíg jellemed nem megfelelő, istened nem engedi, hogy varázsoljál. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]
96 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] A befejezéshez még 1478 TU szükséges. [40 pontot használtál fel, van még 572.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) Jellemed megváltozott: mostantól semleges vagy. Sosem késő megváltozni. [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 562.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 552.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 542.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 522.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 512.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 502.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 309 kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

kf 639 1 kézbeveszed/felveszed a 639. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a Fókuszpengét. [0 pontot használtál fel, van még 492.]

vv 147 28 26 elmormolod a 147. varázslatot a 28. varázslatot a 26. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-13 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 490.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 488.]

vi 10 10 30 viselkedésed: 10 10 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

dd 9 4 17 eldobod a 9. tárgyat a 4. tárgyat a 17. tárgyat
Elhajítasz 2 bunkósbotot. Elhajítasz 4 botot. Elhajítasz 4 szögletes követ. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

lm 900 11 5 mozogsz 900 11 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A belépés pillanatában felkészülsz a legrosszabbra. [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy mestervarázsló van előtted! Fegyvere egy csontpálca. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 95 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a mestervarázsló jobb karját. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) A mestervarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó állja utadat. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [11. PONT.] Egy őrült varázslót pillantasz meg. Fegyvere egy bot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 7 spiritusz és egy xirnox szív. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 kholden kulcsot. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [10. PONT.] Haladsz előre. A folyosó kanyarodik. [2. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] [45 pontot használtál fel, van még 443.]

lm 7 6 mozogsz 7 6
Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [7. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy obszidián tüske. Túl kockázatos lenne megtámadni - inkább visszavonulsz. Ismét a térkép szerinti 5. pontnál vagy. Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtóba ütközöl. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kholden kulcs nyitja az ajtót. Nem tudod a varázsszót, ezért a kulcs elfüstöl. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [6. PONT.] Majdnem elkerülte a figyelmedet egy apró gomb a falon. Megnyomod. Miért is ne? A távolból dübörgést hallasz, majd valami iszonyatos üvöltést. Mintha a poklok minden ördöge egyszerre jajveszékelne! {A kapcsoló innen 48 lépésre keletre és 12 lépésre északra megölt egy magnetikus pragloncot.} [12 pontot használtál fel, van még 431.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Hah, épphogy észrevettél az egyik bemélyedésben egy elrejtett gombot! [már megnyomtad] Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? {A kapcsoló innen 48 lépésre keletre és 12 lépésre északra megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 431.]

lm 4 mozogsz 4
Folytatod az utat. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó jelent átmeneti akadályt. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Itt rúnapukkasztásra van szükség! Némi mágikus vizsgálat után rájössz, hogy a biztonságos rúnapukkasztáshoz 50 varázspontra lenne szükség - ekkora mágikus energiával pedig nem rendelkezel. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. A védőrúna kisül rád! Szörnyű fájdalmat érzel (-50 életpont). Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [4. PONT.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-41 varázspont.] [17 pontot használtál fel, van még 414.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+100 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 384.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+100 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 354.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Meg vagy róla győződve, hogy valahol a közelben egy kapcsolónak kell lennie, ezért kutatni kezdesz. Hiába, semmi! Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [20 pontot használtál fel, van még 334.]

lm 3 14 17 mozogsz 3 14 17
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út itt elkanyarodik. [2. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [10. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [12. PONT.] A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [13. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bot. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 20 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (5 támadással 226 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy manifeszt.nyúlvány és egy téfea-agy. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-41 varázspont.] Innét egy lépcső vezet lefelé. Ügyelve, hogy meg ne csússzál, lecammogsz. [14. PONT. --> 15. PONT.] Egy kis szobába érkezel. [16. PONT.] Egy varkaudar varázsló lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pusztító végzet varázslatot. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Továbbmész. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [17. PONT.] Egy miksziszi húsgólem lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 16. pontnál vagy. [47 pontot használtál fel, van még 287.]

lm 20 905 21 mozogsz 20 905 21
Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [18. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [20. PONT.] Egy varkaudar varázsló lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 44 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló görnyedt testét. (5 támadással 234 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. Semmi eredménye! Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 107 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (5 támadással 228 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 107, gyógyulás: 0, összesen: -107 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontpálcát és 1 smaragd kulcsot.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+44 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-41 varázspont.] Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Bátran haladsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtót pillantasz meg. Az ajtót vörösen vibráló mágikus aura védi. Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-40 varázspont.] Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő smaragd kulcs nyitja az ajtót. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [21. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 3 pular kristály, 1 hro formázó minta, 1 jégszív [jégszív ládikóba-> (143,61)-> 15 arany, -2 ÉP], 1 huhogó bibe, 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] és 1 pszi kő. Gyorsan kiüríted a ládát. [43 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 900 24 905 mozogsz 900 24 905
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [22. PONT.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [23. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy őrült varázsló. Fegyvere egy bunkósbot. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét rítus varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 216 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 mocsári penke és 2 csuklyavirág. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar varázsló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 18 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. 142 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar varázsló fejét. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 142, gyógyulás: 0, összesen: -142 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot és 1 rejtőköpenyt [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Manára van szükséged, elhasználod a manakristályt. (+847 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-41 varázspont.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [24. PONT.] Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. [43 pontot használtál fel, van még 201.]

lm 25 25 25 mozogsz 25 25 25
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [25. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Főmágus. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 102 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 260, gyógyulás: 0, összesen: -260 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 24. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+42 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-41 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-41 varázspont.] Egy széles, magas terembe érsz. [25. PONT.] Egy Főmágus lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 57 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tisztítótűz varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Főmágus testét. (6 támadással 252 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a Főmágus bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Vadászkéssel épp hogy megvágod a Főmágus fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Főmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és egy kék orchidea. Mosolyogva kidobod a nevetséges purifikátor császár trófeát, és kiszedsz egy Főmágus trófeát. 4788 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 Pusztítás Botját és 1 mágusköpenyt. Az egyik sarokban találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő smaragd kulcs nyitja a ládát. Precíz, mágiával egybeépített roxati mechnizmust aktiváltál. Dezintegráló sugár csapódik beléd. Megsemmisült 1 rézkulcs! Te is megsérültél. (-10 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 500 arany, 2 gyógykenőcs, 1 mithril láncing (ld. enc.), 1 moa gyöngy, 1 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (143,61)-> 26 arany, -2 ÉP], 1 ezüstkard, 1 moa stuki, 30 stukilövedék és 1 kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Gyorsan kiüríted a ládát.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-41 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-41 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [72 pontot használtál fel, van még 129.]

lm 15 1 15 mozogsz 15 1 15
Felkészülve a legrosszabbra, belépsz. [24. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [23. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [22. PONT.] Egy kisebb, már-már kamraszerű helyiségbe érkeztél. [20. PONT.] Haladsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [18. PONT.] Úgy lépsz be a kis szobába, hogy igyekszel a fáklyáddal minden pontját megvilágítani. [16. PONT.] A folyosó végén egy lépcsőt pillantasz meg. Szűk és rozoga, de ez az egyetlen út - fölmész. [15. PONT. --> 14. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az út itt elkanyarodik. [13. PONT.] Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [10. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [120 pontot használtál fel, van még 9.]

lm 1 mozogsz 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. [9 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 27, 21.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 555 pontot. A következő körben tehát 554 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY)
A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 414. fordulód.

Erő: 30 (44) Szint: 25 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 10 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 157/158 év
Egészség: 46 (47) Életpont: 377/338 Jellem: semleges (-5) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 857/93 Pénz: 2916 arany Kép. pont: 21
Tudatpont: 31/1 Pszi pont: 159/4 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 58
Eddig összesen 2304 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22986 TP-t kaptál. Jelenleg 1572892 TP-d van. A következő szinthez még 127108 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 5346 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/0
vágófegyverek: 26/40 (+3%) ütőfegyverek: 17/75 lőfegyverek: 28/84 (+8%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: Mallon botja (#1526) (120%) << varkaudar szablya (#516) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/65 2. nyomkövetés: 99/33 3. lopás: 3/24
4. mászás: 8/20 5. csapdakészítés: 40/89 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/18 (+10%)
7. gyógyítás: 61/52 8. titkosírás: 17/64 9. felderítés: 24/54 (+10%)
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 71/22 (+85%) 12. taumaturgia: 79/28
13. versengés: 8/33 14. zene: 213/61 (+84%) 15. szörnyismeret: 10/47
16. pszi: 22/32 (+20%) 17. zárnyitás: 1/47 18. vadászat: 21/22
19. bányászat: 14/90 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
mágikus ütés (#147) csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bávatag golombár (#165)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Zúzz apró darabokra egy esszenciakristályt oltáromnál, így annak hatalmát is magadba szívhatod!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkósbot (#9) 1 deus ex machina (#1) 8 drótszőr (#37)
1 manakristály (#500) 1 purifikátor háj (#269) 1 rézkulcs (#75)
4 szögletes kő (#17) 1 varázskő (#305) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
630 arany (#50) 1 bot (#4) 2 csontpálca (#329)
3 csuklyavirág (#133) 1 ezüstkard (#325) 2 gyógykenőcs (#313)
1 hro formázó minta (#601) 1 huhogó bibe (#332) 1 karbin plazma (#199)
1 kék orchidea (#68) 1 mágusköpeny (#453) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mithril láncing (#457) 1 moa gyöngy (#378) 1 moa stuki (#413)
2 mocsári penke (#148) 1 pszi kő (#248) 3 pular kristály (#239)
1 Pusztítás Botja (#316) 1 smaragd kulcs (#241) 7 spiritusz (#170)
30 stukilövedék (#414) 1 téfea-agy (#172) 1 xirnox szív (#213)
1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,73) mestervarázsló (#267), őrült varázsló (#255), varkaudar varázsló (#271), Főmágus (#273)

Üzenet küldése a karakternek