Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 25. 9h:07' EZ A 432. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 433. játékheted kezdete: jún. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 14 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
h 284 | használod a 284. tárgyat |
d 56 80 | eldobod az 56. tárgyat (80 darabot) |
ek 7 4 3 | t. energia kisütése: 7 4 3 |
m 7 7 1 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 201 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (86 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a skarlátdémon testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a skarlátdémon nyakát. (4 támadással 204 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Pestisaurád 4 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy skarlátia varázslat. Ellenfeled regenerálódik! Vámpírölővel megdöfködöd a skarlátdémon testét. (3 támadással 277 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. 33 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a skarlátdémon vörös fellegeit. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 18 életpontot sebződik. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Mielőtt észbe kapnál, a skarlátdémon megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (6 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+28 ÉP). Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy skarlátia. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1301, sebződés: 565, gyógyulás: 138, összesen: -427 ÉP}
(Továbbmész...) [392,46] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Látsz egy ében sziklatornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Gort Grán irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík ében sziklafalon. (Önanalízis: +11% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt mire a sziklatorony tetejére érsz. Itt van az apró nyílás, amit lentről is láttál. Épp hogy csak, de pont átférsz rajta! Ha lehet mondani, most aztán beléptél a fenevad barlangjába. A sötétből mindenfelé vörösen izzó szempárak merednek rád. Félelem markol a szívedbe, ahogy valami felüvölt melletted. Egy ében halálhajcsár!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében halálhajcsár nyakát. (4 támadással 342 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Kyorg tőrrel megérinted az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (9 ép-t sebezve). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7363 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 660, sebződés: 10, gyógyulás: 6, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 231 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón pikkelyes testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 21 életpontot sebződik. A lény zöld felhőt fúj rád. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (43 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a smaragd drakón pikkelyes testét. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a smaragd drakón fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). A smaragd drakón belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A smaragd drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 902, sebződés: 70, gyógyulás: 92, összesen: +22 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 308 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a Sötétség Hercege bal vállát. (6 támadással 512 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. A pestisaura 6 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 95 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A Sötétség Hercege karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 jégkristályt. 11543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1086, sebződés: 191, gyógyulás: 92, összesen: -99 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 525 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy jégvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 112 életpontot vesztettél. (-30 védekezés). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Friedurgonoma pikkelyes testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 86 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (127 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Friedurgonoma pikkelyes testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a Friedurgonoma jobb oldalát. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. A Friedurgonoma beleharap a kezedbe. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A Friedurgonoma farkával a kezedre csap. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 144 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+29 ÉP). Véres nyál csordul ki a Friedurgonoma száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 80 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó, egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 jégrúna-tekercs (ld. enc.). Eldobod az értéktelenné vált Shear'niz'il trófeát, és kinyersz egy alkalmas Friedurgonoma trófeát. 26623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1558, sebződés: 554, gyógyulás: 148, összesen: -406 ÉP}
(Továbbmész...) [393,45] A világ hátán, a Sötét Föld legmagasabb csúcsai közt barangolsz. Hó azonban még itt sincs. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ősöreg góliát került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 433 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg góliát jobb oldalát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ősöreg góliát testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. 97 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ősöreg góliát jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Az ősöreg góliát az Acél Ököl alkalmazásával jól mellbe taszajt. (1 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+36 ÉP). Az ősöreg góliát most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy aranytű és egy Eldaran karkötője [Eldaran karkötője ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 nehezéket. 19481 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 183, gyógyulás: 141, összesen: -42 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 260 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled háló varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg nyakát. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a taalru herceg testét. (5 támadással 418 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a taalru herceg egyik lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. A pestisaura 10 ép-t sebez. A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A taalru herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 vas dobónyíl, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 982, sebződés: 50, gyógyulás: 106, összesen: +56 ÉP}
im | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy lidércidézés varázst. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 487 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 102 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 170 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (96 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zafír sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 536 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 38 sebzést okozott.) Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A zafír sárkány belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A zafír sárkány farkával megérint. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 21949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1519, sebződés: 585, gyógyulás: 134, összesen: -451 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 233 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 27 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón farkát. (5 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 38 életpontot sebződik. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 29 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a márvány drakón jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Pestisaurád 12 sebzést okoz. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). A márvány drakón farkával megérint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A márvány drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sárkányfogat. 8831 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 830, sebződés: 91, gyógyulás: 88, összesen: -3 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 441 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 69 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 157 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 57 életpontot sebződik. A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (88 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében sárkány testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod az ében sárkány testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 28 életpontot sebződik. Ellenfeled 15 pontot sebződik a pestisaurától. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Az ében sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 21949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1404, sebződés: 474, gyógyulás: 123, összesen: -351 ÉP}
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,61] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog.
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] Dombos vidékre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 199 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 75 életpontot sebződik. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 167 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). Elhajolsz az ongóliant ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP]. 4217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 829, sebződés: 37, gyógyulás: 86, összesen: +49 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
ve 2 20 | megveszed a 2. tárgyat 20 |
m 2 | mozogsz keletre |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 19 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 arany, egy fekete gyöngy és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
vtn 367 | varázslat tanulás: a 367. varázslatot |
m 2 2 1 | mozogsz keletre, keletre, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 325 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 471 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 24 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a woorgard testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 68 életpontot sebződik. Pestisaurád 7 sebzést okoz. A woorgard csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A woorgard összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1176, sebződés: 0, gyógyulás: 87, összesen: +87 ÉP}
(Továbbmész...) [189,31] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos nyakát. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (4 támadással 325 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 728, sebződés: 10, gyógyulás: 83, összesen: +73 ÉP}
(Továbbmész...) [190,30] Az erdőt síkság váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Jól kivehetőek a távolban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos fejét. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 305 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 12 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. A pestisaura 11 ép-t sebez. Az 5 qwarg rohamosztagos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 4, gyógyulás: 83, összesen: +79 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Meglengetve a kyorg tőrt a másikra rohansz. Kyorg tőrrel felnyársalod a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A trosnyogó szakóca elhibázza az ütést csápjával. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
38 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 30 | úszol 30 pontért |
Elszántan a másikra rontasz. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Pestisaurád 15 sebzést okoz. Siralmas támadást intéz farkával a moszatrája, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő torát. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1676 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál bal oldalát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. 23 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 23 életpontot sebződik. Ellenfeled 14 pontot sebződik a pestisaurától. A pszi őselementál csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A pszi őselementál csápol, de mindhiába. Ajaj! 6 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
be 614 3 | bemész a 614. épületbe |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
JÉGRÚNA-TEKERCS (1575. TÁRGY) Óriási szerencséd van! Egy fagyos, szabályos, kihajtogatva négyzet alakú varázstekercshez jutottál. Felülete tele van ősi rúnákkal, s mindegyik szimbólumból tömény mágia sugárzik. Valószínűleg utóbbi miatt marad meg fagyos mivolta még a legforróbb sivatagban is. Így első ránézésre nem tudod eldönteni, mire lehet a jégrúna-tekercs jó, de ha el tudnád olvasni a rúnákat... Annyit már így is meg tudsz állapítani, hogy a különleges tekercs nagyon értékes és pótolhatatlan, és épp ezért semmi pénzért nem válnál meg tőle. |
KLÓNOZÁS (367. VARÁZSLÓI VARÁZSLAT) Már többször eltöprengtél rajta, hogy hasznos lenne befogott állataidat szaporítani, majd a szörnypiacon elpasszolva őket busás jövedelemre szert tenni, ám mindig oda lyukadtál ki, hogy ehhez fel kéne adni mostani kalandozó életmódodat, amit egyetlen porcikád sem kíván. Ugyanakkor, ha a szaporítási folyamatból ki lehetne hagyni a nevelési fázist, akkor nem ütközne az életmódoddal sem. Talán a jövőben ennek a varázslatnak a továbbfejlesztése majd lehetőséget ad erre. A klónozás ezen kezdetleges verziója még gyakran kudarcot vall, csupán (taumaturgia szakértelmed - a szörny szintje)/2 eséllyel sikerül, max. 90%-ban. Ha a klónozás sikeres, keletkezik egy nyers, emlékek és érzések nélküli példány, ami gyámoltalanul mered majd a körülötte lévő világra, amikor létrehoztad. Ha FT parancsod van az adott szörnyre, azonnal meg is támadod, ha nincs, ott marad a mezőn. A varázslat elmondásához 60 VP-re, 5 TVP-re, fókusznak egy mutáns csontra van szükséged, na meg a kiválasztott szörny egy szőrszálára, nyálcseppjére, stb. (ezeket automatikusan beszerzed az állattól). A parancs második paraméterének add meg a szörny sorszámát, amit klónoznál. A klónozásra egy fordulóban csak egyszer van lehetőséged, hiszen befogott állataid úgy megrémülnek a szertartástól, hogy rajtuk többet egy ideig nem kísérletezgethetsz. A klónozást labirintusban vagy egyéb épületben nem, csak szabad ég alatt hajthatod végre. |
Erő: | 53 (85) | Szint: | 42 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 53 (74) | Támadás: | 60 (63) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 53 (79) | Védekezés: | 112 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/105 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 1030/1035 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 65 (91) | Varázspont: | 1894/762 | Pénz: | 13312 arany | Kép. pont: | 3 |
Tudatpont: | 21/18 | Pszi pont: | 188/162 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/12 (+8%) | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 41/27 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/21 | dobófegyverek: | 36/3 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/61 | 2. nyomkövetés: | 77/7 (+19%) | 3. lopás: | 67/23 (+24%) |
4. mászás: | 18/9 (+11%) | 5. csapdakészítés: | 27/11 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 68/32 (+4%) |
7. gyógyítás: | 94/25 (+68%) | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 29/64 |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 132/81 (+41%) | 12. taumaturgia: | 75/73 (+25%) |
13. szerencsejáték: | 54/38 | 14. versengés: | 27/18 (+4%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 36/8 | 17. pszi: | 23/10 (+3%) | 18. zárnyitás: | 27/47 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/7 (+10%) |
22. úszás: | 10/25 (+22%) | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 3 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (5x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | skarlátia (#293) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | fáklya (#36) | 1 | kristályfolyadék (#449) | |||
81 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét ital (#284) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | tanulmánytekercs (#1571) | |||
3 | tinta (#101) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1208 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 3 | csalánvirág (#582) | |||
1 | dlathog kőzet (#829) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | jégkristály (#593) | 1 | jégrúna-tekercs (#1575) | |||
17 | kaja (#2) | 4 | mópat tetem (#584) | 5 | nehezék (#258) | |||
1 | rájabőr (#404) | 4 | sáfránypor (#211) | 2 | sárkányfog (#617) | |||
4 | ugh méreg (#166) | 4 | vas dobónyíl (#189) | 23 | víz (#27) |