Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 3. 9h:06' EZ A 673. JÁTÉKHETED, 421. FORDULÓD 674. játékheted kezdete: júl. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1987 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot |
* 3. KP: | használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot |
h 1133 | használod az 1133. tárgyat |
kb 4 17 84 | kiveszel a bankból a 4. tárgyat (17 darabot) |
dd 1276 17 4 | eldobod az 1276. tárgyat a 17. tárgyat a 4. tárgyat |
lm 900 11 905 | mozogsz 900 11 905 |
lm 12 900 28 | mozogsz 12 900 28 |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a pszi őselementál fejét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-11 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-10 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
lm 29 31 1 | mozogsz 29 31 1 |
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 35 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolgatod az óriásféreg testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Az óriásféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az óriásféreg testét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vadászkéssel kissé megkarcolod az óriásféreg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2897 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 61, gyógyulás: 13, összesen: -48 ÉP}
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kőtipró testét. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] 1471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 19 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy manifeszt.nyúlvány és 2 csuklyavirág. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 40 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a gnóm szolgáló jobb lábát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) A gnóm szolgáló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [146,83] Dombos terepre érkeztél. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod a woorgard testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 635, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [147,84] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Találsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert nyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő arató csattanat nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 37 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [149,86] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 36 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath testét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Vadászkéssel súrolod a Mnebolath nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Mnebolath csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Az iszonyatos erejű csapás szétzúzta a bal kezedben, védekezésre emelt tárgyat! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A Mnebolath most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 2494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 74, gyógyulás: 6, összesen: -68 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 33 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját a másikra ugrasz. Pusztítás Botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a Zinthurg testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 111 életpontot sebeztél. A Zinthurg fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A Zinthurg karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A Zinthurg karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] 1190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 18, gyógyulás: 3, összesen: -15 ÉP}
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 15 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy varázslatlopás varázslatot, majd rád küldi. Végleg elfelejtetted tompítás nevű varázslatodat. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (6 támadással 266 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 181 életpontot sebezve.) A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) A 4 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Az 1 Chara-din fattya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3267 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 55, gyógyulás: 11, összesen: -44 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy fehér glóbusz varázslatot. Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot sebeztél. Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai bal karját. (5 támadással 224 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (48 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}
(Továbbmész...) [148,87] A terep továbbra is ritka erdő.
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 38 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal vállát. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2657 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [150,89] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Lakónak odabent nyoma sincs, mindenen vastag por ül. A berendezés csak néhány kőszoborból áll - mindez templomi hangulatot kölcsönöz a helynek. A legnagyobb szobor talpazatán írást vélsz felfedezni. Közelebbről is megnézed, de sajnos nem érted.
Odakint is körülnézel.
Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dr. Dragon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
ek 396 14 | t. energia kisütése: 396 14 |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Marokra fogva a Pusztítás Botját a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 111 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A szutykos remák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zoloboo törzsfő fekete testét. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) A zoloboo törzsfő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 37 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 8 mérg. ubuk dobónyilat. [mérg. ubuk dobónyíl ládikóba-> (186,106)-> 56 arany, -2 ÉP] 1947 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 56, gyógyulás: 4, összesen: -52 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 1 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 37 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan a másikra támadsz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A darázsfelhő hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +9 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 34 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a darázsfelhő feléd eső részét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Több csapást kapsz a darázsfelhő farkától. (16 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 33 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!)
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 195, gyógyulás: 19, összesen: -176 ÉP}
ek 396 13 | t. energia kisütése: 396 13 |
fa 1133 4446 | feladod az 1133. tárgyat a 4446. kalandozónak |
fa 366 | feladod a 366. tárgyat |
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 22 életpontot vesztettél. A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Elszántan a másikra rontasz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 108 életpontot sebeztél. A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar bajnok lendületes ütése célt téveszt. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
1202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a Pusztítás Botját. Megmarkolva a Pusztítás Botját ellenfeledre rohansz. Pusztítás Botjával többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 107 életpontot sebeztél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
h 949 30 | használod a 949. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: | kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot) |
* 3. BP: | keresed a 687. szörnyet |
* 4. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | használod a 949. tárgyat |
TL'URLANG ERŐKŐ (825. TÁRGY) Egy ősi, Thargodan készítésű, megfeketedett kő. Hihetetlen, hogy a tl'urlang kavargó esszenciája nem semmisítette meg. Valószínűleg ez az a varázstárgy, amellyel a Thargodan varázslók seregeiket felszerelték - mint látható, kevés sikerrel, hordozóját sem mentette meg. A Tl'urlang erőkő +6 támadást ad, ha éjfattyakkal harcolsz. Nem kell KF-elned ahhoz, hogy működjön, és mivel nem éjfatty eredetű tárgy, át lehet adni. |
MANAKÚT (1774. TEREPTÁRGY) Sokat töprengtél rajta, hogy miként lehetne bezárni, végleg megsemmisíteni a Sötét Földre nyílt dimenzióréseket, hogy a belőlük áradó fenyegetés megszűnjön végre. Nos, van rá mód, de nem egyszerű, és bizony áldozatot kíván mindenkitől, aki a szívén viseli az ilyen "nagy" ügyeket. A manakút egy rég elfeledett mágiafókusz, amit már évezredek óta nem használt senki, hiszen sosem volt rá szükség. A működését felesleges volna elmagyaráznom, valószínűleg nem értenéd. Lássuk hát inkább a gyakorlati teendőket! A manakút valójában nem hasonlít egy közönséges kúthoz, hiszen nem lefelé való ásással készül, sokkal inkább tartálynak, vagy kádnak lehetne nevezni, ha épp találóbb kifejezést keresnénk a kinézetére. Ezt a tárolót azon mezőkön tudod felépíteni, ahol van dimenziórés. A kutat közvetlenül a rés alatt, az EP 1774 <TVP> paranccsal éptítheted és 1000 TVP árán készül el teljesen. (Nem szükséges egyedül, egyetlen nekifutásból feléptítened, mások is segíthetnek, és a korábban félbehagyott munkát bármikor folytathatod. Fontos azonban megjegyezni, hogy egyszerre legalább 20 TVP-t költs el, mert ennél kevesebbért az éptítés egyáltalán nem halad.) A manakutat csakis a kisebb dimenziórések közelében lehet, és érdemes feléptíteni, másutt ezzel kár próbálkoznod. (Sajnos vannak olyan dimenziórések is, amelyeket méretük okán ezzel a módszerrel sem lehet bezárni.) A kút alapszerkezetét a mindenütt megtalálható anyagokból, kőből és földből készítheted el, ezért kőkalapácsra, és ásóra is szükséged lesz a művelethez. Ha elkészült a nagy mű, akkor megkezdheted a kút feltöltését. Ehhez a H 1774 <varázspont> parancsot add ki. A kút feltöltésére is ugyanaz a szabály érvényes, mint a megépítésére: bárki besegíthet neked, és te is folytathatod később, a korábban elkezdett munkát. A kút 20000 VP-vel tölthető fel teljesen. Ha befejeződött a feltöltés, az utolsó cseppnyi mana bekerülésekor a kútban tárolt mágikus energia felszabadul, és bezárja a dimenziórést, az (remélhetőleg örökre) megszűnik. Aki hozzájárul a kutak feltöltéséhez, az a rés bezáródásakor hősként ünnepelheti magát és tettét a világ sosem fogja elfelejteni. |
RAIA SZENTÉLYE (1175. TEREPTÁRGY) Nem messze egy szikrázó falakból felhúzott építmény áll. Olyan, mintha egy saját napkorong függene az épület felett, mely a szentélyt és a környékét vonja arany ragyogásba. Raia által megszentelt helyen jársz! A szentélybe a BE 1175 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Napisten papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
Erő: | 30 (44) | Szint: | 26 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 162 cm |
IQ: | 44 (65) | Támadás: | 25 | Agresszió: | 10 | Testsúly: | 53 kg |
Ügyesség: | 29 (32) | Védekezés: | 76 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/155 év |
Egészség: | 49 (50) | Életpont: | 399/343 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 24 (33) | Varázspont: | 939/61 | Pénz: | 6300 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 31/16 | Pszi pont: | 159/59 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 58 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/22 | ökölvívás: | 2/28 | szúrófegyverek: | 6/22 |
vágófegyverek: | 26/67 (+15%) | ütőfegyverek: | 17/92 (+12%) | lőfegyverek: | 29/15 (+6%) |
dobófegyverek: | 4/3 |
Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/68 | 2. nyomkövetés: | 100/13 (+5%) | 3. lopás: | 3/33 |
4. mászás: | 8/45 | 5. csapdakészítés: | 41/24 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 13/2 (+5%) |
7. gyógyítás: | 61/72 (+20%) | 8. titkosírás: | 18/29 | 9. felderítés: | 25/54 (+30%) |
10. szörnyidomítás: | 14/67 | 11. teológia: | 73/64 (+55%) | 12. taumaturgia: | 79/61 (+6%) |
13. versengés: | 8/57 | 14. zene: | 226/48 (+202%) | 15. szörnyismeret: | 10/55 |
16. pszi: | *22/100 | 17. zárnyitás: | 1/56 | 18. vadászat: | 21/30 |
19. bányászat: | 15/10 (+10%) | 20. úszás: | 2/77 | 21. csapatmunka: | 3/42 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
udvarolsz a 4938. karakternek |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot ) |
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
villámmágia (#227) | csupasz izom (#28) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
fehér glóbusz (#47) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | pszi elementál (#221) | izomernyesztés (#33) | >> | szutykos remák (#191) | |
villámcsapás (#50) | >> | xirnox (#122) | villámcsapás (#50) | >> | quwarg harcos (#201) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | szintszívó (#96) | banshee-sikoly (#373) | >> | nómenklatúra (#158) | |
banshee-sikoly (#373) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) | banshee-sikoly (#373) | >> | taalru (#249) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tompítás (#40) | >> | bávatag golombár (#165) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! |
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! |
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | mithril (#352) | 8 | spiritusz (#170) | |||
254 | teriád féreg (#1276) | 4 | tünde nyíl (#554) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
727 | arany (#50) | 2 | aranytű (#272) | 2 | csuklyavirág (#133) | |||
1 | era formázó minta (#418) | 1 | galachmit (#310) | 1 | gyémántsisak (#467) | |||
11 | kaja (#2) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | kvazár kard (#297) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | nyílvessző (#108) | 2 | remák szív (#264) | |||
1 | varázskő (#305) |