421. forduló, 423. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 7. 9h:03'
EZ A 673. JÁTÉKHETED, 422. FORDULÓD
674. játékheted kezdete: júl. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [150,89] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 destabilizátort (959 arany). Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 bűvészpálcát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+14 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 50 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+264 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 771. hetének nyerőszámai: 6, 20, 19. 2 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-5 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 585.]
Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 583.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 583.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 583.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-3 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 583.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-3 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 576.]
Előveszed a bűvészpálcádat, aztán körülnézel. Nincsenek itt városlakók, akiket szórakoztathatnál, így nem sok értelme van a bűvészkedésnek. A trükközést későbbre halasztod. [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-5 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 574.]
136 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 554.]

ef 2 energia fejlesztése 2
A tudati tér mintha zárolva lenne. Akárhogy is koncentrálsz, nem bírod energiafejlesztésre fordítani a tudatpontjaidat. [0 pontot használtál fel, van még 554.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+102 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy noth szellem. Villámgyorsan eliszkolsz, félve a megsemmisülés fekete végtelenjétől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-1608 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 524.]

tim 90 titkosírás megfejtése 90 pontért
Bár nem vagy írásszakértő, azért megpróbálkozol a kúp titkosírásának megfejtésével. Ez a munka a rutin és a hozzáértés szép példája volt!

a á b c d e é f g h i j k l m n o ö p q r s t u ü v w x y z . ,
? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?
[90 pontot használtál fel, van még 434.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[144,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.)

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, félszemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight esszenciájának örököse. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy árnyékpáncélt, egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kamikáze fejfedőt, egy kisebb napkorongot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy Mutáns koronát, egy Notermanthi amulettet, egy og'lhobn fülbevalót, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy taumaturgikus övet, egy Teremtő koronáját, egy tűzhaj diadémet, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy ódon vízköpő trófea, egy álomosztó őrszellem trófea és egy Genyuku trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy pusztító lándzsát tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított hoarián sárkánybébi. Holmiját egy mutáns hegyitroll cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Rothadó Agyhalál. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy fekete hajú, kék szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy cetbőr válltömést, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrövet, egy Huddens alkarvédőjét, egy gránit szimbólumot, egy kráken gyűrűt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku sisakot, egy Urgod fétisét, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy orbitális mackósajt trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy élőholt sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Scott Jordo Lee. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-45 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 424.]

ek 396 14 t. energia kisütése: 396 14
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 414.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+143 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 38 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 384.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A zene végeztével a közönség csak áll, dermedt csendben: a muzsikád tökéletesen megbabonázta őket. Lassan, csendben, érzelmi felkavarodottságuktól remegve jönnek hozzád, hosszasan szorongatják kezedet, és marékszám szórják a pénzt a zongoratartódba (+321 arany). Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 22 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 3 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 354.]

fa 1133 4446 feladod az 1133. tárgyat a 4446. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Jockey Ewing részére szánod. Átadsz 1 moa varázsdobozt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 351.]

fa 366 feladod a 366. tárgyat
Sajnálom, de nem tudom végrehajtani ezt az utasítást, mivel elfelejtetted megadni a második paraméterét. (egy élőlényt.)

fa 449 1436 feladod a 449. tárgyat az 1436. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tork Bendor részére szánod. Átadsz 1 kristályfolyadékot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 348.]

faa 364 316 189 feladod a 364. tárgyat a 316. tárgyat a 189. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Tork Bendor részére szánod. Átadsz 1 vámpírtőrt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 Pusztítás Botját. Ennek elküldése 27 arany lesz. Átadsz 10 vas dobónyilat. Ennek elküldése 34 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 339.]

faa 248 348 1171 feladod a 248. tárgyat a 348. tárgyat az 1171. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Tork Bendor részére szánod. Átadsz 1 pszi követ. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 shinai gömböt. Ennek elküldése 25 arany lesz. Átadsz 1 vark. pecsétgyűrűt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 330.]

pbe 5000 5827 beraksz a bankba 5000 aranyat
Tohony a Melák számlájára átutalsz 5000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 330.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+102 arany). Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ork bérgyilász.

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 37 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász testét. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 arany. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 921 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 300.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[150,89] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Félve beóvakodsz a mínosz-kúp belsejébe. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dr. Dragon lábát masszírozza. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 pirkit. Elrakod őket. Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [151,89] Az erdőnek vége, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ekharion közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 18 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 36 aranyat. 2178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy patakot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy púderszikla van. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [152,89] Továbbra is dombság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát.
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A kék rothasztó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [66 pontot használtál fel, van még 234.]

m 2 mozogsz keletre
[153,89] Továbbra is dombság. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard jobb oldalát. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Látsz egy kihívás tornyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Mókár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy púderszikla van. Északnyugatra egy patak van. Elteszed a látcsövet. [12 pontot használtál fel, van még 222.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Laenlena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy tüskecsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. De álljon meg a menet! Gyorsan belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Egy tárgy akad meg a kezedbe! Előhúzod. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 212.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Balrognyűvő Porfin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Küzdened kell egy szörnnyel, melynek neve szutykos remák. A kalandmester int - itt az idő!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák egyik csápját. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 remák szivet. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Kősisakos Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy rövid íjat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Ó, a manóba! Híján vagy valamilyen alkotóelemnek. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [20 pontot használtál fel, van még 192.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Egy vadász quwarg legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg bal oldalát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1955 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Gralhyll, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Tguarkhan. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 342 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Roókkulgár". Hadarva ismerteti a feladatot. Most egy különlegesen nehéz pszionikus tesztet kell elvégezned. Eléd raknak egy láda követ. Ezek között van egy darab szuperpszi kő! Ezt kell megkeresned. Fogalmad nincs, hogy kezdj a kereséshez. Koncentrálsz, de semmi eredmény! Végül kiválasztasz intuitív módon egy követ. A kalandmester ingatja a fejét - sajnos nem ez az!
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 162.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 161.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar íjászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 34 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tünde nyíl. Becsapódva, megdöfi a hattyúkirály bal szárnyát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a hattyúkirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-67 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 151.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 151.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 151.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 151.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+65 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ekharion.

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 36 életpontot sebeztél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal vállát. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 40 aranyat. 2178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 121.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 4, 16.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 563 pontot. A következő körben tehát 684 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DESTABILIZÁTOR (1275. TÁRGY)
Ez a tenyérben remekül elférő, medálszerű szerkezet egyfajta mágikus erőforrás, mely a háttérben tevékenykedő ryuku varázstudók kezének alkotása. Általában a ryuku hadsereg legelitebb katonái kapnak belőle párat, amikor hódításra indulnak, nem véletlenül, ugyanis a destabilizátor képes alaposan összezavarni a deus ex machina-szerű tárgyak működését. Szerencsére a Ghalláról származó DEM-ek jó "anyagból" készültek, így a destabilizátor ellenük hatástalan. Vannak azonban teremtmények, melyek a belső "DEM"-jükre támaszkodnak (pl. szutykos remák, drakolich), ezek - amennyiben birtokolsz e tárgyból - nem fognak tudni elteleportálni haláluk pillanatában.

TUDATI ENTITÁS
A Közös Tudatok mértéktelen mennyiségű tudati energiát halmoztak fel a Világégés óta, ami most felkeltette egy nagyragadozó figyelmét. A kasztroplanáris tér korántsem végtelen, és lakatlan. A felelőtlen terjeszkedéseteknek vége! Meg kell védenetek a tudati energiáitokat, ha nem akarjátok elveszíteni az általuk nyert hatalmat. Nem tudom, melyik entitás szemelt ki titeket prédájául, de ezek sosem járnak egyedül. Számos szolga és csatlós kíséri őket, akik bármit megtesznek a gazdájuk parancsára. Elűzni nem lehet őket, csak úgy, ha rá tudjátok kényszeríteni őket a fizikai manifesztációra. A mostani támadás csak elrettentés, vagy figyelmeztetés lehetett, de ez az entitás nem tágít majd, amíg minden egyes Tudatot nyomtalanul el nem pusztít! Az általatok elfoglalt tudati teret sajátjának tekinti, és vissza akarja foglalni tőletek. Azt ajánlom, fogjatok össze, és együttes erővel próbáljátok valahogy megállítani!

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 422. fordulód.

Erő: 30 (44) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 44 (65) Támadás: 25 Agresszió: 10 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 29 (32) Védekezés: 76 Menekülés: 30 % Életkor: 157/155 év
Egészség: 49 (50) Életpont: 400/327 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 3
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 939/228 Pénz: 769 arany Kép. pont: 24
Tudatpont: 31/19 Pszi pont: 159/88 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 58
Eddig összesen 2387 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10692 TP-t kaptál. Jelenleg 1719963 TP-d van. A következő szinthez még 280037 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 5451 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 5 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 26/69 (+2%) ütőfegyverek: 17/92 lőfegyverek: 29/21 (+6%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/68 2. nyomkövetés: 100/23 (+10%) 3. lopás: 3/33
4. mászás: 8/45 5. csapdakészítés: 41/29 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/2
7. gyógyítás: 61/72 8. titkosírás: 18/74 (+45%) 9. felderítés: 25/74 (+20%)
10. szörnyidomítás: 14/67 11. teológia: 73/78 (+14%) 12. taumaturgia: 79/66 (+5%)
13. versengés: 8/65 (+8%) 14. zene: 228/23 (+175%) 15. szörnyismeret: 10/55
16. pszi: *22/100 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 21/30
19. bányászat: 15/40 (+30%) 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/42

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), ongóliant (#159) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), átokmurgattyú (#225) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve)

TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 0. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4572 arany (#50) 1 kristályfolyadék (#449) 1 moa varázsdoboz (#1133)
1 pszi kő (#248) 1 Pusztítás Botja (#316) 1 shinai gömb (#348)
1 vámpírtőr (#364) 1 vark. pecsétgyűrű (#1171) 10 vas dobónyíl (#189)
6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 álompor (#396) 1 aranytű (#272) 4 hattyútoll (#1222)
4 kaja (#2) 3 pirkit (#153) 1 remák szív (#264)
1 szent jogar (#150) 2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(150,89) Raia rúnaköve, mínosz-kúp (#178), oltár, szopógödör (#177), művészi porolit (#720)
(151,89) ekharion (#232), Raia rúnaköve, érclelőhely
(152,89) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), érclelőhely
(153,89) woorgard (#231), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), kihívás tornya (#502), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Leah oltár, 32. jellempróba, érclelőhely, szutykos remák (#191), vadász quwarg (#241), hattyúkirály (#776), ekharion (#232)

Üzenet küldése a karakternek