422. forduló, 424. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 22. 9h:16'
EZ A 670. JÁTÉKHETED, 423. FORDULÓD
671. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [257,44] koordinátán.
Ravashack, amikor összefutottatok, adott neked 3 csillezsályalevelet és 10 kaját. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+30 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+212 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A lottó 695. hetének nyerőszámai: 27, 30, 28. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 504. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 763.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 758.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 753.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 748.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 743.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 738.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 738.]

* 8. KP: használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +42 max. életerő, +42 életerő.) [5 pontot használtál fel, van még 733.]

* 9. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 733.]

vps 55 VP spórolása: 55
Félreraktunk, letiltottunk neked 55 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 733.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 723.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 4 új csillezsályalevél. [-28 varázspont.] [20 pontot használtál fel, van még 703.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[256,43] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy csapat Chara-din fattya nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 630-699.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Chara-din fattya jobb lábát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (7 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a Chara-din fattya fejét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a Chara-din fattya lila testét. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3003 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 63, gyógyulás: 13, összesen: -50 ÉP}

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze délnyugatra látsz egy mópat bolyt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy Dornodon oltár van. Elrakod a távcsövet. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [255,42] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő sárkányfajzat nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a sárkányfajzat jobb vállát. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvagdosod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A sárkányfajzat farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {KCC:} Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sárkányfajzat szelvényes nyakát. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a sárkányfajzat hártyás szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sárkányfajzat néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) A sárkányfajzat farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A sárkányfajzat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 433, sebződés: 83, gyógyulás: 18, összesen: -65 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (arkog kő) van!
(Feltételes ásás:) Elszántan, csákányodat markolászva bemész a bányába. Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 arkog követ! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy kátránygödör van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [254,41] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Megremeg a föld, ahogy a távolban egy vulkán tüzet kezd okádni - ez itt mindennapos dolog. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy Notermanthi. Itt csata lesz.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Notermanthi kosfejét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ajjaj! A szörny kputtyintott egyet! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi testét. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvagdosod a Notermanthi izmos testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megkarcolod a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A Notermanthi mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Vad döféseivel a Notermanthi nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs, egy aranytű, egy rejtőköpeny, 7 arany és egy szent jogar. 3960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 56, gyógyulás: 13, összesen: -43 ÉP}

Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Anram Salle, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északra egy gejzír van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [32 pontot használtál fel, van még 671.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítés meghozza eredményét. Több tárgyat látsz a földön: 3 kaktusztüske[*], 1 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 651.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 651.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[253,40] A sziklák elmaradoznak mögötted. Bozótos területre érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mópat bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod] Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Skinhead vigyorog kajánul. Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Felismered. Ez egy bolyongó lidérc. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [252,39] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy térkapu van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy lidércúr ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [251,38]

Felfedeztél egy térkaput. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Egyszercsak megpillantasz egy ember férfit. Nincs rajta semmi különleges, de mégis, valahogy olyan nagyon fura. Aha! Egyáltalán nincs felszerelése! Se málha, sem elfogott, idomított jószág, sem páncél... Csak egy hosszú, szivárványszín köpeny védi őt, alatta közönséges ruhát visel, és csupán egy tökéletesen egyenes, fehéren derengő bot minden látható fegyvere. Úgy érzed, muszáj vele néhány szót váltanod. Ezt a szerencsétlent pillanatok alatt miszlikbe szaggatják az itt őshonos szörnyek! Odamész hozzá, és bemutatkozol. Barátságosan köszönt. Megtudod, hogy őt csak Síkok Vándoraként ismerik szerte az univerzumban, nincs igazi neve.
- Segíthetnél nekem, barátom - mondja. - Pechemre ezen a kietlen síkon ragadtam, és nem folytathatom az utam. Már napok óta veszteglek itt. Segítőket keresek, harcedzett, jól felszerelt zsoldosokat, pont olyanokat, mint amilyen te vagy. Az átjárót, amit használnom kellene legalább ezer éve nem nyitotta fel senki, ráadásul szörnyek egész hada tanyázik a közelében. A gyengébbeket elűzöm, ha kell, de lakozik ott egy ősi entitás is, egy bizonyos Ouitmlen. Félek, hogy magammal rántom őt, mikor átlépek a dimenziókapun. Ezt mindenképp meg kell akadályozni! - mikor látja, hogy sikerült felkeltenie az érdeklődésedet, felvillant egy apró illúziót előtted. Egy szörnyektől hemzsegő szakadékot látsz, aztán a kép elemelkedik a talajtól, és máris madártávlatból szemléled a helyet. Gyorsan meghatározod, pontosan hová is kellene menned. - A harcban nem tudok segíteni, mert én a kapu aktiválásával leszek elfoglalva, ezért hozz magaddal minél több segítőt! A cél, minél hosszabb ideig feltartani a rémeket, hogy zavartalanul megalkothassam a szükséges rúnákat. Hosszú, védekező harcra készülj! Ha elvállalod a megbízatást, gyere a Borzalmak Szakadékához, mielőbb.
Mondod neki, majd megfontolod még. (7. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 24, délre 135 mérföldre teljesítheted.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ovimon-bokrot. Látsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy amniosz-fát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Hira Lal előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss elf nyomok vezetnek délre.
Összeakadsz egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm férfival. Bőre teljesen fehér! Leah isteni megnyilvánulása. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Blounther gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy inváziós amulettet, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mihlanil medált, egy moa csiptetőt, egy moa vállapot, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Lodarn trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Albertus Magnus. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[36 pontot használtál fel, van még 615.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 595.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 565.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 535.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. [30 pontot használtál fel, van még 505.]

vpf 55 VP elővétele: 55
Felszabadítottunk neked 55 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(251,38) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, 7. többszemélyes kaland, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), barátság szent tüze (#484), Albertus Magnus (2117. kalandozó)
(252,39) lidércúr (#252)
(253,40) mópat boly (#583), Tharr oltár, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szopógödör (#177), bolyongó lidérc (#388)
(254,41) Notermanthi (#257), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szopógödör (#177)
(255,42) sárkányfajzat (#340), törpe bánya (#435), érclelőhely
(256,43) Chara-din fattya (#236)

[75,8] A homokos tengerpart dűnéi dombvidékbe vezetnek át. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy woorgard. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. {CSTT:} {KCC:} Fókuszpengével megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 506, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 14 ezüsthegyű nyilat. Erőd TF-elődött.
[-55 varázspont.] [157 pontot használtál fel, van még 348.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Vadászzsákmány: két jól megtermett zsáktatu. (+7 kaja.) Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [40 pontot használtál fel, van még 308.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[76,9] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy megsebesített drakolich. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich nyakát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Túl sok sebet kaptál. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+100 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [77,10] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bávatag golombár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.

Találsz egy amniosz-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Gyanús mozgást látsz a fák között. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy gyóntatás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a trikornis herceg farkát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a trikornis herceg jobb vállát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a trikornis herceg fehér hátát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kicsit megvágod a trikornis herceg jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a trikornis herceg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 trikornis szarvat. 3152 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [78,11] Tovább barangolsz a fák között. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Syrac Hold előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes támadás:) Egy éjkornis! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis fekete testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor megcsapod az éjkornis jobb hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod az éjkornis fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 17 arany, egy ezüstshuriken és egy rejtőköpeny. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. 2587 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 95, gyógyulás: 17, összesen: -78 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+67 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [104 pontot használtál fel, van még 204.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 184.]

v 84 43 elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

id 43 100 idomítod a 43. szörnyet 100 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 184.]

av 10 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+5 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 174.]

at 4683 20 TU-t adsz át a 4683. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 9 TU árán átcsúsztatsz 9 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 5. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 6. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 174.]

* 7. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 174.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-42 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 28, 3.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól széttápolt kalandozó lord helyett szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +62 max. varázspont, +16 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 174 pontod maradt, ebből a következő körre 174 pontot vihetsz át. Kapsz még 564 pontot. A következő körben tehát 738 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BOLYONGÓ LIDÉRC (388. SZÖRNY)
A nagyot vétett lelkek Leah birodalmában szenvednek, míg megtisztulásuk eljön - legalábbis abban az esetben, ha egy halottidéző nem szólítja őket elő. Ám ha ez megtörténik, az idéző olyan szövetségesekre tesz szert, akik légies voltuk miatt igen veszedelmes ellenfelek. A Lidércek többnyire a falból lépnek elő, így távfegyvert nincs időd alkalmazni - testükben pedig csak a mágiával bíró pengék tesznek komoly kárt. Érintésük magával hoz valamit az Árnyékbirodalom hidegéből - öregedést s korai halált hoz minden csapásuk. Mindazonáltal nagyon hatásos segítségek tudnak lenni, abban az esetben, ha legalább akkora mágikus erővel bírsz, mint egy élőholt ősmágus.

UTÁNZÁS (25. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Más kalandozók alakjának, arcformájának, viselkedésének utánzása mindig is a legnagyobb kihívást jelentette egy alakváltó számára. Mostantól képes vagy bármelyik, általad ismert kalandozó alakját felvenni. Ehhez az alakváltás: AV 25 <kalandozó szám> parancsot kell kiadnod, 10 pontért. Addig ilyen formában maradsz, amíg vissza nem változol az AV 25 paranccsal, szintén 10 pontért. A másik kalandozónak kizárólag külsejét kapod meg: sem felszerelését, sem ismereteit, sem auráját nem tudod leutánozni. Más kalandozók, ha találkoznak veled, az ő személyleírását kapják meg, barátságosság esetén az ő nevét, címét.

KARAKTERLAP

Szőrös Karom, egy barna, hosszú hajú, barna szemű alakváltó férfi vagy. Kecskeszakállad és rövid bajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 423. fordulód.

Erő: 58 (60) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 27 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 Védekezés: 92 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 436/275 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 3
Szerencse: 60 (63) Varázspont: 1048/62 Pénz: 888 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 58/42 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 2683 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 15859 TP-t kaptál. Jelenleg 1700570 TP-d van. A következő szinthez még 299430 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, jégelementál, méregelementál. A 419. fordulódban 7682 arany került a bankszámládra. 7835 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/63 (+1%) szúrófegyverek: 23/3
vágófegyverek: 25/41 (+11%) ütőfegyverek: 10/92 lőfegyverek: 30/48 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/20 (+20%) 2. nyomkövetés: 88/4 (+32%) 3. lopás: 3/94
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 21/40 6. csapdaészlelés: 9/75
7. gyógyítás: 41/29 (+80%) 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 39/25 (+30%)
10. szörnyidomítás: 11/55 11. teológia: 55/32 (+17%) 12. taumaturgia: 43/47 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 6/0
16. szörnyismeret: 5/50 17. pszi: 3/41 (+10%) 18. zárnyitás: 14/31
19. vadászat: 12/27 (+40%) 20. bányászat: 29/33 (+15%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 2 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), tigroszlánt (#43) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Állandó küldetésed a gonosz által okozott pusztítás helyrehozása. Revitalizálj egy borkonyó cserjét! (számláló: 0)
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 14 ezüstdarab (#326) 14 madártoll (#112)
4 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 arkog kő (#632)
3 csillezsályalevél (#1253) 14 ezüsthegyű nyíl (#323) 1 ezüstshuriken (#327)
1 kőkalapács (#13) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
2 rejtőköpeny (#277) 1 szent jogar (#150) 4 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(75,8) woorgard (#231), térkapu (#452), vaskohó (#155), Dornodon oltár, művészi porolit (#720), 43. jellempróba, barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86)
(76,9) drakolich (#760)
(77,10) bávatag golombár (#165), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), szent tölgyfa (#393), oltár, trikornis herceg (#261)
(78,11) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), éjkornis (#228)

Üzenet küldése a karakternek