Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 6. 12h:04' EZ A 434. JÁTÉKHETED, 424. FORDULÓD 435. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
be 614 3 | bemész a 614. épületbe |
m 5 1 2 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nitmák lord ízelt lábát. (6 támadással 64 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel megdöfködöd a nitmák lord kitinpáncélját. (6 támadással 405 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 72 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nitmák lord ízelt lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (5 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a nitmák lord nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 218 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd a nitmák lord testét. (6 támadással 395 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a nitmák lord nyakát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 74 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 249 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+50 ÉP). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1575, sebződés: 467, gyógyulás: 261, összesen: -206 ÉP}
A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 30 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 2 ugh mérget.) 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 13, gyógyulás: 73, összesen: +60 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a sötét gnóm testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a sötét gnóm testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 82 életpontot sebződik. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Könnyedén félreszökkensz a sötét gnóm csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 364, sebződés: 7, gyógyulás: 79, összesen: +72 ÉP}
(Továbbmész...) [230,48] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy elemi pulzátor. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 414 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled 3 pontot sebződik a pestisaurától. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+20 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). Az elemi pulzátor ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Aurád tisztul. (+0 jóság.) Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 9033 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1372, sebződés: 159, gyógyulás: 117, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [231,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő natharion gólem nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 545 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Marokra fogva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a natharion gólem sziklakemény testét. (4 támadással 242 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (85 életpontot sebezve.) Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. A natharion gólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 206 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a natharion gólem sziklakemény testét. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A natharion gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 202 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+41 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 408, gyógyulás: 91, összesen: -317 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Épületek tűnnek fel. Találsz egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Észreveszel egy pézsmatököt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillagbozótost. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy morgud hagymatövet. Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 36 arany .
v 367 216 | elmormolod a 367. varázslatot |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 6 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[231,48] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
(Továbbmész...) [232,48] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy sérült manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 26 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 80 életpontot sebeztél. 80 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A pestisaura 10 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csiklandozó az érintés (+5 vp). Vámpírölővel jól megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 559 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 37 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Mágikus energia árad beléd (+4 vp). Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 9, gyógyulás: 173, összesen: +164 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin zselés fejét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a nyuhaj karbin fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. A nyuhaj karbin csápol, de mindhiába. A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 491 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 0, gyógyulás: 73, összesen: +73 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a sötét gnóm jobb karját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (12 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 4, gyógyulás: 72, összesen: +68 ÉP}
v 128 | elmormolod a 128. varázslatot |
v 198 226 16 | elmormolod a 198. varázslatot |
[226,16] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Észreveszel egy szabályos kör alapú, oszlopokkal határolt, lekövezett romos építményt. Középen megrongált oltár áll. A környéke - szerencsére - csöndes, és kihalt.
be 103 | bemész a 103. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 2 905 3 | mozogsz 2 905 3 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 430 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 17 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (178 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a sötét szisszenő testét. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 95 életpontot sebeztél. 95 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1421, sebződés: 259, gyógyulás: 120, összesen: -139 ÉP}
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
lm 3 3 3 | mozogsz 3 3 3 |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Nincs időd félrehajolni. (180 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét szisszenő testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (16 ép-t sebezve). Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+23 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A sötét szisszenő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1442, sebződés: 293, gyógyulás: 120, összesen: -173 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 430 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét szisszenő pikkelytestét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 65 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Pokoli kín járja át testedet, ahogy a méreg a tüdődbe hatol. (171 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sötét szisszenő nyakát. (6 támadással 521 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 86 életpontot sebeztél. 86 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a sötét szisszenő bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 147 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A sötét szisszenő harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). A sötét szisszenő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1447, sebződés: 407, gyógyulás: 112, összesen: -295 ÉP}
vv 187 187 187 | elmormolod a 187. varázslatot a 187. varázslatot a 187. varázslatot |
lm 9 9 9 | mozogsz 9 9 9 |
h 284 | használod a 284. tárgyat |
lm 6 6 6 | mozogsz 6 6 6 |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 430 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét szisszenő farkát. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (84 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a sötét szisszenő testét. (6 támadással 552 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 41 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a sötét szisszenő testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Pestisaurád 8 sebzést okoz. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő III. 143 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A sötét szisszenő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10692 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1509, sebződés: 394, gyógyulás: 118, összesen: -276 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 487 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a testzabáló rasáth farkát. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. A csatakiáltás miatt tátott szádba betódul a méreg. (175 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a testzabáló rasáth pikkelytestét. (6 támadással 534 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 67 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a testzabáló rasáth kígyózó farkát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. 183 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 131 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). A testzabáló rasáth összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12598 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1492, sebződés: 489, gyógyulás: 116, összesen: -373 ÉP}
lm 6 900 1 | mozogsz 6 900 1 |
m 4 3 5 | mozogsz délre, délkeletre, délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 126 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (79 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Baalgarmon szolgája testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 68 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. 22 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a Baalgarmon szolgája pipaszár lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) A pestisaura 11 ép-t sebez. Karmával néhányszor a Baalgarmon szolgája megcsapja a fejedet. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Maga az idő szivárog el (-10 TVP). A Baalgarmon szolgája beleharap a kezedbe. (1 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+35 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1040, sebződés: 383, gyógyulás: 91, összesen: -292 ÉP}
(Továbbmész...) [227,18] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy lidérctűz. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 41 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ez mellément. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled 11 pontot sebződik a pestisaurától. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 88 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 68 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A pestisaura 13 ép-t sebez. Távolról energiaspirál varázslatot lő rád a másik. 109 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 90 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 477, gyógyulás: 158, összesen: -319 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 437 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 72 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a bosszantó apróság testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. A pestisaura 11 ép-t sebez. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Gyengül a védelmed - a bosszantó apróság ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A lény idődet lopja (-16 TVP). A bosszantó apróság farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csavart smaragd (ld. enc.). 12207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 162, gyógyulás: 119, összesen: -43 ÉP}
(Továbbmész...) [226,19] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő vastagbőrű mutak nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 313 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 177 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (6 támadással 455 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 50 életpontot sebeztél. 50 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a vastagbőrű mutak oszlopos lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (18 ép-t sebezve). A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+36 ÉP). A teremtmény rád tapos. 89 életpontot vesztettél. Néhány döfést ejt rajtad a vastagbőrű mutak agyarával. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a vastagbőrű mutak jobb első lábát. (2 támadással 153 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 56 életpontot sebeztél. 56 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a vastagbőrű mutak vastag bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A pestisaura 9 ép-t sebez. Patájával a vastagbőrű mutak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 153 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). A teremtmény rád tapos. 88 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). A vastagbőrű mutak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11794 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1715, sebződés: 631, gyógyulás: 207, összesen: -424 ÉP}
A lény mereven rádnéz. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a kőkorszaki szaki testét. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 55 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (13 ép-t sebezve). A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kőkorszaki szaki száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 855 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 2, gyógyulás: 72, összesen: +70 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a sötét gnóm bal oldalát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 73 életpontot sebeztél. 73 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel felnyársalod a sötét gnóm fejét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 359, sebződés: 12, gyógyulás: 73, összesen: +61 ÉP}
m 3 6 | mozogsz délkeletre, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 30 életpontot sebződik. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák testét. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a pengekarú nitmák testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Ellenfeled 6 pontot sebződik a pestisaurától. Pengéjét vadul forgatva, a pengekarú nitmák újra meg újra lecsap. (4 támadástól 264 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+53 ÉP). Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pengekarú nitmák ízelt lábát. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel gyengén megszurkálod a pengekarú nitmák testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+50 ÉP). Véres nyál csordul ki a pengekarú nitmák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11083 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1388, sebződés: 510, gyógyulás: 201, összesen: -309 ÉP}
(Továbbmész...) [226,20] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy animált korall volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg fejét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a púpos zsokarg nyakát. (6 támadással 517 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 91 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 50 életpontot sebződik. A pestisaura 9 ép-t sebez. Mielőtt észbe kapnál, a púpos zsokarg megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Néhány döfést ejt rajtad a púpos zsokarg agyarával. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A púpos zsokarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6826 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1001, sebződés: 113, gyógyulás: 122, összesen: +9 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 86 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
ELEMI PULZÁTOR (440. SZÖRNY) A pulzátorok madárszerű lények, azonban a hasonlóság véget is ér formájuknál. Azok szerint a roelaothi tudósok szerint, akiknek volt szerencséjük pulzátort boncolni, ezek a lények egyáltalán nem hasonlítanak belülről a madarakra. Sőt semmire sem, ami Ghallán őshonos. A pulzátorok minden bizonnyal egy másik dimenzióból származnak, és mivel természetes ellenségük itt nincs, vígan szaporodnak. A pulzátorok az intelligens és félig intelligens lények életenergiájából táplálkoznak, amelyet mérföldekről megéreznek. Természetes, hogy ezért BA parancsot sincs értelme kiadni rájuk, hiszen elbújni úgysem tudsz. |
SÖTÉT SZISSZENŐ (458. SZÖRNY) A sötét szisszenők a testzabálók fajának büszke tagjai. Bár belső tulajdonságai nem sokban térnek el erdei rokonáétól, külsőleg cseppet sem hasonlítanak: az élénkzöld pikkelyek helyett fekete árnyalatú bőr fedi testüket, mely remek segítséget nyújt a barlangok árnyas járataiban való rejtőzködésben. Ritkán merészkednek a fényre, de hogy a lustaságuk vagy valamilyen allergén hatás veszi rá őket, hogy a sötét lyukak mélyén ülve lessenek áldozatukra, még a legbölcsebbek sem tudják. Mindenesetre az, hogy még mindig élnek, azt mutatja: mindig akad egy-két gyanútlan kalandozó... |
TESTZABÁLÓ RASÁTH (513. SZÖRNY) Mielőtt még a közel négy méter magas, gyíkszerű végtagokkal rendelkező ocsmány szörnyeteg neked ugrik, apró jelek utalhatnak jelenlétére: az egy-két megcsillanó pikkelyen kívül a messziről érezhető bűzös (és mérgező) leheletük is feltűnő lehet. Na meg persze, ha le se tudod rázni magadról a sötét szisszenők tömegét (akik ki akarják vívni vezérük megbecsülését harciasságukkal), akkor szinte biztos lehetsz benne: a testzabálók főnöke a közelben van. Az Esthar Császárság papjai tettek ugyan néhány kétségbeesett kísérletet ezekkel az értelmes lényekkel való szövetségkötésre, de bármilyen kedvező ajánlattal álltak is elő, a rasáthok makacssága minden próbálkozásukat meghiúsította. A testzabálók azóta háborítatlanul élnek barlangjaik mélyén. |
RASÁTH ORRKARIKA (859. TÁRGY) A testzabáló rasáthok kedvenc ékszere, és egyben a vezérré avatásakor kapott szent szimbólum is, melyet élete végéig viselnie kell. Ezeknél a vérszomjas, de ugyanakkor intelligens lényeknél a főnöki tisztség vérségi ágon öröklődik, lemondani a dicsőségről semmiféleképpen nem lehet, de ilyesmi soha eszükbe sem jutna. A rasáth orrkarika egyetlen csontból készült, de hogy ki vagy mi volt képes ezt a szilárd tárgyat egy 30 centiméter átmérőjű körbe hajtogatni, az rejtély, a tudósok mágikus befolyásra gyanakodnak. Mellesleg nem sokan vannak akik láttak már ilyet, hiszen a testzabálók népének szent orrkarikájához jutáshoz csak egy teljes törzs kiirtásán keresztül vezet az út. |
BAALGARMON SZOLGÁJA (439. SZÖRNY) Az Esthar császárság idején ezeket a fekete testű, pipaszár lábú, földig érű karú humanoidokat csak Baalgarmon szolgáinak hívták. Nem is csoda, hogy sokan meg voltak győződve róla, hogy ezek a vörösen izzó szemű, savtól csöpögő fogú teremtmények a Sötétség istenének földre szállt szolgái: halandó ember nem sok eséllyel szállhat szembe ezekkel a démonokkal. Magas mágiaimmunitásuk miatt legfeljebb annyi esélyed lehet, hogy egy megfelelően nagyhatalmú varázsfegyverrel legyőzöd őket. |
LIDÉRCTŰZ (457. SZÖRNY) Egy hihetetlen sebességgel mozgó parányi energiakoncentrátum, amelyet egy harcművész mesteren vagy egy máguson kívül senki sem tud eltalálni. Ez az apró entitás olyan pusztító varázslatarzenállal rendelkezik, amely a legtöbb varázslót megszégyeníti. Állítólag az Esthar császárság idejében a bíbor mágusi vizsga letételéhez szükséges volt, hogy valaki párviadalban legyőzzön egy lidérctüzet. A próba vagy sikeres vizsgával, vagy halállal végződött, szégyenkezve elkullogó varázsló nem akadt. |
CSAVART SMARAGD (754. TÁRGY) Döbbenten bámulod ezt a furcsaságot: egy smaragd kő, amely meg van csavarodva, akár egy nedves ruhadarab. Nem, nem faragott mintát látsz. Ez a követ gyönyörűen megcsiszolták, és utána valami hihetetlen hatalom segítségével egyszerűen megcsavarták. Halvány mágiát érzékelsz belőle. |
PÚPOS ZSOKARG (451. SZÖRNY) Ez a felegyenesedve járó, hegyes fogú, medve méretű ragadozó talán képes rettegésben tartani a békés növényevőket, de bizony, ha az egykori Esthar császárság területén élő szörnyeket tekintjük, a tápláléklánc legalján áll. Ezért aztán amikor épp nem rágcsálókra vagy őzekre vadászik, rettegve bujkál barlangjában, és várja, hogy kiszagolja és felfalja egy esthari vérszopó vagy egy csapat pengekarú nitmák. Szerencsétlent még csökevényes mágikus képességei sem tudják megvédeni... |
Erő: | 55 (87) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 53 (74) | Támadás: | 61 (64) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 53 (74) | Védekezés: | 107 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 53 (71) | Életpont: | 1047/772 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 63 (89) | Varázspont: | 1944/62 | Pénz: | 14716 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/9 | Pszi pont: | 188/279 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 41/48 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/29 (+2%) | dobófegyverek: | 36/12 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/9 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 78/8 (+27%) | 3. lopás: | 62/59 (-500%) |
4. mászás: | 15/40 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 27/29 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 68/50 (+12%) |
7. gyógyítás: | 95/44 (+85%) | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 29/82 (+12%) |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 134/36 (+54%) | 12. taumaturgia: | 76/53 (-1468%) |
13. szerencsejáték: | 54/38 | 14. versengés: | 27/27 (+5%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 36/28 | 17. pszi: | 23/13 (+1%) | 18. zárnyitás: | 27/53 (+6%) |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/7 |
22. úszás: | 10/47 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 29 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (4x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (4x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 4 | fáklya (#36) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
17 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kaja (#2) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 2 | pondróvér (#1232) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sötét ital (#284) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
209 | arany (#50) | 1 | csavart smaragd (#754) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
2 | madártoll (#112) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | rasáth orrkarika (#859) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | szem szimbólum (#142) | 2 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) |