Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 9. 12h:04' EZ A 434. JÁTÉKHETED, 426. FORDULÓD 435. játékheted kezdete: júl. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
kf 831 | kézbeveszed/felveszed a 831. tárgyat |
kno 17 1 | képesség-növelés 17 |
vv 161 112 | elmormolod a 161. varázslatot a 112. varázslatot |
h 697 800 | használod a 697. tárgyat |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,62] Síkság, továbbra is csak síkság.
v 367 216 | elmormolod a 367. varázslatot |
m 3 1 8 | mozogsz délkeletre, északkeletre, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pengekarú nitmák bal lábát. (6 támadással 84 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák fejét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a pengekarú nitmák jobb lábát. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. A pestisaura 16 ép-t sebez. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák jobb lábát. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pengekarú nitmák nyakát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Sajnos nem sikerült a pengekarú nitmák minden csapását hárítanod. (4 támadástól 252 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+51 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10305 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1423, sebződés: 468, gyógyulás: 255, összesen: -213 ÉP}
(Továbbmész...) [253,33] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy natharion gólem. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 567 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a natharion gólem bal lábát. (4 támadással 250 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (10 ép-t sebezve). A natharion gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 82 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a natharion gólem bal vállát. (3 támadással 200 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (12 ép-t sebezve). A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 233 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+47 ÉP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 1139, sebződés: 315, gyógyulás: 72, összesen: -243 ÉP}
(Továbbmész...) [253,32] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Találsz egy oltárt. Dornodon híveié.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +9% mászás.) Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál gránittestét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 6 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gránitelementál testét. (2 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (15 ép-t sebezve). A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2365 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 83, összesen: +83 ÉP}
Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálosztó kain jobb lábát. (6 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 18 életpontot sebződik. A lény mereven rádnéz. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a halálosztó kain tüskés bőrét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a halálosztó kain bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. A halálosztó kain karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). A halálosztó kain fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A halálosztó kain melléd csap a farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP] 1954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 43, gyógyulás: 81, összesen: +38 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 572 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság egyik lábát. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Ellenfeled 12 pontot sebződik a pestisaurától. Távolról Asylux átka varázslatot lő rád a másik. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-17 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16002 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 210, gyógyulás: 135, összesen: -75 ÉP}
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 594 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bosszantó apróság testét. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a bosszantó apróság páncélozott ollóját. (6 támadással 502 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a bosszantó apróság nyakát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Pestisaurád működik (4 ép-t sebezve). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A bosszantó apróság belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Megnyirbálja a bosszantó apróság ollója a bal karodat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Ez kronoérintés volt (-19 TVP). A bosszantó apróság farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál (ld. enc.). 16688 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1715, sebződés: 190, gyógyulás: 136, összesen: -54 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 250 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a gothag döglidérc testét. (6 támadással 533 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc jobb vállát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Pestisaurád 10 sebzést okoz. A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-7 támadás.) A gothag döglidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 11306 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 88, gyógyulás: 27, összesen: -61 ÉP}
(Továbbmész...) [253,30] A sík vidéket bozótos váltja fel. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy animált korall. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 552 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja az esthari vérszopó testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel jól megszurkálod az esthari vérszopó jobb oldalát. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted az esthari vérszopó fejét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Ellenfeled 10 pontot sebződik a pestisaurától. Az esthari vérszopó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Előremozdulva, az esthari vérszopó kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 253 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+51 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd az esthari vérszopó jobb első lábát. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted az esthari vérszopó vicsorgó pofáját. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Pestisaurád 9 sebzést okoz. Az esthari vérszopó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Az esthari vérszopó beleharap a kezedbe. (1 támadástól 223 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+45 ÉP). Az esthari vérszopó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11058 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1797, sebződés: 640, gyógyulás: 305, összesen: -335 ÉP}
(Továbbmész...) [254,29] A bozótost ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sebesült manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Pestisaurád 4 sebzést okoz. Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+2 ÉP). Csiklandozó az érintés (+4 vp). Vámpírölővel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (5 támadással 436 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A pestisaura 16 ép-t sebez. Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). Csiklandozó az érintés (+8 vp). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1584, sebződés: 10, gyógyulás: 170, összesen: +160 ÉP}
vv 128 128 | elmormolod a 128. varázslatot a 128. varázslatot |
h 1228 2 | használod az 1228. tárgyat |
be 104 | bemész a 104. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 21 905 20 | mozogsz 21 905 20 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 477 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pirogólem jobb karját. (6 támadással 186 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (68 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pirogólem testét. (6 támadással 496 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 52 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a pirogólem testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a pestisaurától. A pirogólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+42 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8851 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1398, sebződés: 278, gyógyulás: 102, összesen: -176 ÉP}
lm 19 19 19 | mozogsz 19 19 19 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 487 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az achát gólem fejét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az achát gólem pufók combját. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod az achát gólem testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Pestisaurád 10 sebzést okoz. Az achát gólem leken néhány pofont. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+39 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10535 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1469, sebződés: 191, gyógyulás: 132, összesen: -59 ÉP}
kpcs 3 19 | kapcsoló 3 |
lm 17 16 16 | mozogsz 17 16 16 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 482 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az achát gólem pufók combját. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 56 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az achát gólem testét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. 72 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd az achát gólem bal vállát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Ellenfeled 5 pontot sebződik a pestisaurától. Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 179 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+36 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10441 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1480, sebződés: 179, gyógyulás: 116, összesen: -63 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 488 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz bal lábát. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 573 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 21 életpontot sebződik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 77 életpontot sebeztél. 77 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd a krathan csontváz fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Pestisaurád működik (7 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a krathan csontváz nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 226 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+46 ÉP). A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11800 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1452, sebződés: 242, gyógyulás: 131, összesen: -111 ÉP}
lm 14 11 11 | mozogsz 14 11 11 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 471 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a pirogólem bal karját. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (60 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a pirogólem testét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. 69 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed a pirogólem bal oldalát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled 19 pontot sebződik a pestisaurától. A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+38 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8750 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1501, sebződés: 248, gyógyulás: 115, összesen: -133 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 478 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pirogólem fejét. (6 támadással 208 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 63 életpontot sebződik. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (52 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pirogólem fejét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 53 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pirogólem testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ellenfeled 8 pontot sebződik a pestisaurától. A pirogólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+40 ÉP). Véres nyál csordul ki a pirogólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 malachit füzér. 8872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 248, gyógyulás: 131, összesen: -117 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 493 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az achát gólem pufók combját. (6 támadással 176 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az achát gólem testét. (6 támadással 482 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd az achát gólem jobb karját. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Ellenfeled 9 pontot sebződik a pestisaurától. Az achát gólem lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1465, sebződés: 106, gyógyulás: 112, összesen: +6 ÉP}
lm 22 22 22 | mozogsz 22 22 22 |
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem jobb lábát. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az achát gólem pufók combját. (6 támadással 509 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 84 életpontot sebeztél. 84 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod az achát gólem pufók combját. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. Pestisaurád 4 sebzést okoz. Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+51 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod az achát gólem testét. (4 támadással 332 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az achát gólem testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Pestisaurád 11 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, az achát gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 220 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). Az achát gólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10769 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1650, sebződés: 471, gyógyulás: 260, összesen: -211 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az achát gólem testét. (6 támadással 212 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az achát gólem fejét. (6 támadással 511 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (73 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 79 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöfködöd az achát gólem bal oldalát. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A pestisaura 19 ép-t sebez. Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+49 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd az achát gólem jobb vállát. (2 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 61 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 81 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel épp hogy megszúrod az achát gólem fejét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 40 életpontot sebződik. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Az achát gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+47 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10409 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1603, sebződés: 475, gyógyulás: 256, összesen: -219 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a torz gólem különös végtagját. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a torz gólem testét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. 74 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszurkálod a torz gólem különös végtagját. (4 támadással 211 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Pestisaurád 6 sebzést okoz. Mielőtt észbe kapnál, a torz gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 241 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+49 ÉP). Vámpírölővel megdöfködöd a torz gólem testét. (6 támadással 493 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a torz gólem különös végtagját. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Pestisaurád 8 sebzést okoz. A torz gólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 238 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+48 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12067 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1861, sebződés: 479, gyógyulás: 254, összesen: -225 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 475 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a pirogólem testét. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 31 életpontot sebződik. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (57 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pirogólem bíborvörös testét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megbököd a pirogólem bíborvörös testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 62 életpontot sebződik. Ellenfeled 13 pontot sebződik a pestisaurától. Mielőtt észbe kapnál, a pirogólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 258 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+52 ÉP). Véres nyál csordul ki a pirogólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8811 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1478, sebződés: 315, gyógyulás: 150, összesen: -165 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg bal karját. (6 támadással 215 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 29 életpontot sebződik. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a púpos zsokarg nyakát. (6 támadással 491 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 68 életpontot sebeztél. 68 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a púpos zsokarg testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 49 életpontot sebződik. A pestisaura 16 ép-t sebez. A púpos zsokarg leken néhány pofont. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Beléd öklel a púpos zsokarg! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 6701 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 974, sebződés: 122, gyógyulás: 101, összesen: -21 ÉP}
lm 3 900 1 | mozogsz 3 900 1 |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
NATHARION OPÁL (747. TÁRGY) Ezt a művészien csiszolt opálkövet egy mesterien kidolgozott, arany keretbe foglalták, amely két, egymás farkába harapó sárkányt ábrázol. Ez az ősi Natharion papi rend szimbóluma. |
ESTHARI VÉRSZOPÓ (431. SZÖRNY) Ezek a félelmetes ragadozók már a bozótokban vadásztak az Esthar Császárság alapításakor, és minden bizonnyal akkor is itt lesznek, amikor az Alanori királyságnak már a romjai is eltűntek. Négylábú, kecsesen mozgó, oroszlán méretű, vörös szőrű ragadozók, sárgán villogó macskaszemmel, és dupla fogsorral, amelyben több mint száz hihetetlenül hegyes és éles fog sorakozik. Ezek a teremtmények a náluk akár háromszor nagyobb lényeket is meg merik támadni, sokszor sikerrel. |
PIROGÓLEM (514. SZÖRNY) A pirogólemek egy érdekes véletlen eredményeképpen jöttek létre. Pentauon rakshallion egy őrzőgólem formázása közben elvesztette az uralmat a felszabadult mágikus energiák fölött, és ennek eredményeképpen azok magukba szippantották a laboratórium területén szétszórt mozdítható tárgyakat: többek között 12 darab égő fáklyát is. Mivel mindez a ceremónia utolsó stádiumában történt, az őrzőgólem rendben feléledt, majd ráébredt különös kapcsolatára a tűzzel. A véletlen folytán a gólemek egy új generációja született, melyből a későbbi háborúk során Pentauon balesetét mesterséges körülmények között újra előidézve még több példányt alkottak. |
ACHÁT GÓLEM (515. SZÖRNY) Ezek a mágiával animált szolgák az Esthar Császárság épületeinek védelmére lettek kifejlesztve. Az achát gólemek sötét bőrét szinte lehetetlen a közelharc során megsebezni, kivéve, ha átvágsz egyet a testén húzódó világoskék színű erekből. Ezek az achát gólemek formázásakor használt mágiafonalak, ha találat éri őket, elpattannak, mint egy hajszálér. Ha szerencséd van, így akár egy teljes végtagot lebéníthatsz. |
KRATHAN SZABLYA (854. TÁRGY) A legendás krathan légió harcosainak közkedvelt fegyvere volt a krathan szablya. Bár tulajdonosaik manapság csupán élőholtként bolyonganak hazájuk romjai között, fegyverükön nem fogott az idő, fényezett díszítése most is legalább olyan szépen csillog, mint a rakshallionok uralkodásának idejében. A krathan szablya sebzése 4d6+4, használója +2 védettséget és +20 max. ép-t kap. A szablya elég nehéz, használni nem egyszerű, így ahhoz, hogy egyáltalán a kezedbe vehesd, legalább 20-as vágófegyver szakértelem szükségeltetik. |
TORZ GÓLEM (516. SZÖRNY) Ezek a vicsorgó pofájú, egy mutánst megszégyenítő végtagokkal (mindenből kettővel több) rendelkező gólemek réges-régen csupán Roelaoth palotáinak mesés gazdagságú kincseskamráit védték az illetéktelen behatolóktól. Miközben azonban a császárság megbukott, és ezeknek az őrző lényeknek az alkotói odavesztek a három nemzet háborújában, a legtöbb kincseskamrát maga alá temette a triklem drakolderek pusztítása. A káoszban a védelmi feladatokat ellátó gólemek szétszéledtek, szívósságuk azonban töretlen maradt: legtöbbjük még ma is az őrhelyéhez vezető utat keresi, miközben mindenkit aki nem esthar pap (talán még azt is, aki az, ezt nem tudhatjuk) négy kézzel tép darabokra. |
GÓLEMGYŰRŰ (866. TÁRGY) Az Esthar papok joggal féltek attól, hogy a titkos ceremóniáikon alkotott őrzőgólemjeik hűségébe hiba csúszhat. Ez a kyorgok minden tudást maga mögé utasító hatalma volt, mellyel bármikor kényük-kedvük szerint tudták formálni a mások által létrehozott mágiát is. A gólemgyűrű olyan hűségbéklyót von tulajdonosa köré, melyet már a legerősebb kyorg hatalom sem képes áttörni. Ez a hatás csupán az Esthar papok mágiával animált szolgáira vonatkozik, így nem valószínű, hogy ha ezt viseled, minden kyorg a lábaid előtt fog heverni. A gólemgyűrű észlelhető hatásai a következők: viselésekor +9 védettséget és +20 max.ép-t kapsz. A gyűrű annyira ragaszkodik gazdájához, hogy sem másik karakternek átadni, sem eladni nem tudod. |
RAKSHALLION JOGAR (864. TÁRGY) A rakshallionok az Esthar császárság vezető papjai voltak. Hatalmuk jelképe ez a színarany jogar, melynek végébe egy rubin ékkövet ágyaztak. A szimbolikus jelentés mellett a rakshallion jogar további speciális tulajdonságokkal is rendelkezett, a megfelelő ember kezébe kerülve félelmetes fegyverré válhatott. Sajnos utoljára az Esthar papok körül kerültek ki ilyen emberek, akik a jogarban rejlő mágikus energiákat uralni tudták - ezért a te kezedben ez a jogar nem más, mint egy egyszerű, 6D4+7 sebzésű mágikus ütőfegyver, amely időnként sivatagi viharral sújt le ellenfeledre. A reményt azonban soha nem szabad feladni... épp ezért a rakshallion jogart nem adhatod át másik karakternek. |
Erő: | 55 (86) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 54 (75) | Támadás: | 57 (60) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 54 (76) | Védekezés: | 111 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/34 év |
Egészség: | 54 (72) | Életpont: | 1059/644 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 66 (92) | Varázspont: | 1945/0 | Pénz: | 15942 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 198/38 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 41/70 (+17%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/33 (+2%) | dobófegyverek: | 36/20 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/57 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 78/36 (+9%) | 3. lopás: | 62/77 (-488%) |
4. mászás: | 15/58 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 27/41 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 68/94 (+43%) |
7. gyógyítás: | 97/65 (+68%) | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 29/88 (+6%) |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 135/46 (+55%) | 12. taumaturgia: | 77/12 (-874%) |
13. szerencsejáték: | 54/38 | 14. versengés: | 27/31 | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 36/48 (+20%) | 17. pszi: | 24/2 (+88%) | 18. zárnyitás: | 27/95 (+42%) |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/8 |
22. úszás: | 10/47 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 72 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (4x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) |
láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) |
tolvajvér (#364) | pestisaura (#210) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) |
óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | fáklya (#36) | 19 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
4 | pondróvér (#1232) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1277 | arany (#50) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csalánvirág (#582) | |||
2 | dlathog kőzet (#829) | 1 | gólemgyűrű (#866) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | krathan szablya (#854) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | malachit füzér (#755) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | natharion opál (#747) | 1 | rakshallion jogar (#864) | |||
1 | sötét ital (#284) | 1 | szent jogar (#150) | 7 | varázskő (#305) | |||
1 | xirnox szív (#213) |