Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. júl. 25. 9h:12' EZ A 437. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD 438. játékheted kezdete: júl. 31. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
fno 10 1 | fejl. pont elköltés 10 1 |
v 96 186 105 | elmormolod a 96. varázslatot |
[186,105] Egy kisebb településhez érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívői építették. Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 18 arany . Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból.
ea 216 | eladod a 216. tárgyat |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 72 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 145 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló lendületes ütése célt téveszt. Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
A következő kincseket találtad: 2 sallank karom és egy manifeszt.nyúlvány [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 20, gyógyulás: 9, összesen: -11 ÉP}
(Továbbmész...) [185,107] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Elenios híveié. A helyiektől és az erre járóktól lopkodsz egy kicsit. (+32 arany ). A helyiek arról pletykálnak, hogy Borax összegyűjti a seregét. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd az őrült varázsló testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 99 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Könnyedén félreszökkensz az őrült varázsló csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 mocsári penke és 4 gyöngymangó. 2913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 9, összesen: +9 ÉP}
be 637 3 | bemész a 637. épületbe |
m 5 1 2 | mozogsz délnyugatra, északkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 236 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A 6 Chara-din fattya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
3938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 959, sebződés: 5, gyógyulás: 124, összesen: +119 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (24 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel felnyársalod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a Mnebolath bal oldalát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) A Mnebolath karma a fejed mellett suhan el! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. A Mnebolath összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 4 arany és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 34, gyógyulás: 9, összesen: -25 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a Chara-din fattya testét. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 93 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a Chara-din fattya testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a 6 Chara-din fattya, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
3938 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 935, sebződés: 5, gyógyulás: 116, összesen: +111 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (45 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az Orkhan Thai tűztestét. (2 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod az Orkhan Thai bal oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 63 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3867 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 707, sebződés: 107, gyógyulás: 65, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [218,55] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy.
(Továbbmész...) [219,55] Füves síkságra érkeztél. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +5% mászás.) Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad az ablak párkányán. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Fegyveredet markolva vársz, amikor valami sötét tömeg emelkedik fel előtted. Egy ragyás burástya!
Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a ragyás burástya jobb karját. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 83 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 432, sebződés: 10, gyógyulás: 1, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sötét gnóm jobb lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 7 életpontot vesztettél. A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 3 spirituszt.) 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}
v 198 183 37 | elmormolod a 198. varázslatot |
[183,37] Szűnni nem akar a zöld síkság.
be 193 | bemész a 193. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 905 4 8 | mozogsz 905 4 8 |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 429 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Cápafoggal megérinted a csontgólem jobb karját. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. A csontgólem mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A csontgólem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
5544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 530, sebződés: 0, gyógyulás: 102, összesen: +102 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 439 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Mancsával a csontgólem végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 24, gyógyulás: 108, összesen: +84 ÉP}
lm 9 10 15 | mozogsz 9 10 15 |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Meglengetve a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a csontgólem testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Cápafoggal meghorzsolod a csontgólem gigászi testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 18 életpontot sebződik. A csontgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A csontgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 527, sebződés: 53, gyógyulás: 111, összesen: +58 ÉP}
lm 27 28 21 | mozogsz 27 28 21 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a mutáns patkány bal oldalát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 52 életpontot sebződik. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a mutáns patkány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a csontgólem gigászi testét. (6 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Cápafoggal épp hogy megszúrod a csontgólem testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. A csontgólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A csontgólem szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
5544 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 25, gyógyulás: 109, összesen: +84 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy lidércidézés varázslattal készülsz a csatára. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 145 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az acélkolosszus fémes combját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 49 életpontot sebződik. Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az acélkolosszus bal karját. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod az acélkolosszus bal oldalát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 60 életpontot sebződik. A lidérced támad! (3 támadással 30 sebzést okozott.) Nem sikerült az acélkolosszus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5684 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 768, sebződés: 22, gyógyulás: 14, összesen: -8 ÉP}
lm 28 29 32 | mozogsz 28 29 32 |
lm 35 39 41 | mozogsz 35 39 41 |
vv 205 109 | elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot |
kf 1346 | kézbeveszed/felveszed az 1346. tárgyat |
m 6 1 8 | mozogsz nyugatra, északkeletre, északra |
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 73 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átdöföd a drasmólyom jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Csőrével a drasmólyom nem tudott megsebezni. A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 196 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 304, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}
(Továbbmész...) [183,36] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz.
(Továbbmész...) [183,35] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
ef 15 | energia fejlesztése 15 |
im 0 10 | imádkozol |
szk 765 778 | keresed a 765. szörnyet a 778. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 1 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Erő: | 56 (87) | Szint: | 43 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 56 (77) | Támadás: | 53 (56) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 54 (81) | Védekezés: | 126 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 54 (72) | Életpont: | 1060/1518 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 64 (92) | Varázspont: | 1941/458 | Pénz: | 3903 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 21/15 | Pszi pont: | 198/256 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 41/95 (+3%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/39 | dobófegyverek: | 36/31 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 42/89 | 2. nyomkövetés: | 79/2 (+18%) | 3. lopás: | 67/77 |
4. mászás: | 15/80 (+8%) | 5. csapdakészítés: | 27/59 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 69/90 (+54%) |
7. gyógyítás: | 97/65 | 8. titkosírás: | 6/18 | 9. felderítés: | 30/48 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 137/38 (+45%) | 12. taumaturgia: | 77/83 (+27%) |
13. szerencsejáték: | 54/38 | 14. versengés: | 27/40 | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 36/48 | 17. pszi: | 24/12 (+2%) | 18. zárnyitás: | 28/29 (+6%) |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/13 |
22. úszás: | 10/47 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/46 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), az elfektől (2) aranyat (#50) (2x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (5x), a mutánsoktól (9) bármit (4x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | tolvajvér (#364) | hatalomvarázs (#220) | láthatatlanság (#76) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | Pörhemór köre (#205) (193,28,1) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A teljes káoszhoz az asztrális teret is fel kell forgatnunk. Imádkozz, amint max. pszid legalább 200! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 4 | fáklya (#36) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
5 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 3 | tinta (#101) | |||
2 | ugh méreg (#166) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
113 | arany (#50) | 4 | gyöngymangó (#135) | 6 | madártoll (#112) | |||
2 | mocsári penke (#148) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |