428. forduló, 430. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 13. 10h:55'
EZ A 446. JÁTÉKHETED, 429. FORDULÓD
447. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [144,111] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül: Salamon, amikor összefutottatok, adott neked egy ősmágus fülbevalóját és 21 bűvös shurikent. Zu'lit tarsolya termel 1 kék orchideát. Az aranytermő erszény 48 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 lótuszvirágot. Varázserőd regenerálódik. (+1037 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku futárbérenc nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl. 1223 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 598.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 596.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 596.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 594.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 590.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 588.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 586.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 584.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 582.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 580.]
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 578.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 558.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 553.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 548.]

* 8. KP: használod az 522. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 548.]

* 9. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 839 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 538.]

* 10. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 536.]
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 534.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 532.]

tps 140 TVP spórolása: 140 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 140 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [140 pontot használtál fel, van még 392.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 392.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

vv 147 27 73 elmormolod a 147. varázslatot a 27. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 392.]
Fürgén varázsolsz! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 390.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 385.]

kf 615 820 531 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 820. tárggyal az 531. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

kf 477 kézbeveszed/felveszed a 477. tárgyat
A füledre akasztod a zafír fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 385.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 213 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 42 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 fekete gyöngy és 4 gyöngymangó. 3314 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 42, gyógyulás: 43, összesen: +1 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 345.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár ruganyos törzsét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével kicsit megvágod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 87, gyógyulás: 76, összesen: -11 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 335.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 1339 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 333.]

be 93 bemész a 93. titkos labirintusba
Alaposan felméred a terepet, majd hozzálátsz a kutatáshoz. Eredménnyel! Megvan a bejárat. A járatban sötét félhomály van. Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

lm 900 24 1 mozogsz 900 24 1
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [24. PONT.] Megbotlasz valamiben: 1 vashegyű lándzsa, 1 vasvért és 1 nagy vaspajzs. Felpakolsz. Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 vashegyű lándzsa, 1 vasvért és 1 nagy vaspajzs. Felpakolsz. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [2. PONT.] Elérkezel a bejárathoz. No végre! Gyorsan kimászol. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [12 pontot használtál fel, van még 316.]

v 96 185 60 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

ea 314 eladod a 314. tárgyat
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

ea 272 13 eladod a 272. tárgyat 13
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy élőholt tigris az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [25 pontot használtál fel, van még 291.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 281.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[145,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy roguena közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a roguena malacfejét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével végigmetszed a roguena malacfejét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a roguena testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmait felemelve, a roguena meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A roguena még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 1927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}

Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).

(Továbbmész...) [144,113] Dombos terepre érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kétfejű troll. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb fejét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-18 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 18, gyógyulás: 2, összesen: -16 ÉP}


(Továbbmész...) [143,114] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt tigris. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 245.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[142,113] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy norpadolótika. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2425 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 274, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő torát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 0, gyógyulás: 36, összesen: +36 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg parafenomén!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
2401 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 varkaudar lándzsát. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [47 pontot használtál fel, van még 198.]

v 84 393 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy purifikátor császárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy purifikátor császár! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár testét. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár bal oldalát. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével kissé megkarcolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A purifikátor császár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 75, gyógyulás: 79, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 188.]

v 198 178 64 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(142,113) norpadolótika (#226), quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248), purifikátor császár (#393)
(143,114) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), élőholt tigris (#766)
(144,111) a 93. labirintus bejárata, ryuku futárbérenc (#765), quwarg nagymester (#214), quwarg ősmágus (#302), purifikátor császár (#393), élőholt tigris (#766)
(144,113) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), kétfejű troll (#163)
(145,112) roguena (#779)

[178,64] A bozótos elmarad mögötted. Marad a sivár, homokos pusztaság: egy sivatag szélénél vagy. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy bunthar. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar testét. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 178.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[179,65] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy kronokukac. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronokukac testét. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kronokukac fejét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával súrolod a kronokukac testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-3 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a kronokukac, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-3 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.

(Továbbmész...) [180,66] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Hirtelen mozogni kezd a föld! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tüskés gigaféreg lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a tüskés gigaféreg ízelt testét. (6 támadással 292 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tüskés gigaféreg bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 29 életpontot sebeztél. A tüskés gigaféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 3242 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 561, sebződés: 50, gyógyulás: 70, összesen: +20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy morgud hagymatövet. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [181,67] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Felfedeztél egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy umor-pióca előtt. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Hmm, csak egy sivatagi doareg. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sivatagi doareg testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [36 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[182,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kronokukac. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kronokukac bal vállát. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kronokukac testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-4 TVP). A kronokukac farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-5 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 12, gyógyulás: 35, összesen: +23 ÉP}

Találsz valamit: 1 bunkó[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [181,68] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kronokukac közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a kronokukac gumiszerű testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a kronokukac testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). A kronokukac farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-3 TVP). A kronokukac összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 11, gyógyulás: 31, összesen: +20 ÉP}

Találsz egy morgud hagymatövet. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez. Körbevizsgálódsz. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 97.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

tpf 130 TVP elővétele: 130 pontért
Felszabadítottunk neked 130 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

v 96 146 62 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a városi teleport varázslatot! A varázslat kudarcot vallott, mivel a célmező nem lakott terep. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 217.]

im 0 4 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 217.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

tpf 10 TVP elővétele: 10 pontért
Felszabadítottunk neked 10 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 227.]

v 96 142 60 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(178,64) buntharok (#396), művészi porolit (#720)
(179,65) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kronokukac (#285)
(180,66) tüskés gigaféreg (#256), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Chara-din monolitja (#534)
(181,67) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), sivatagi doareg (#240)
(181,68) kronokukac (#285), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403)
(182,68) kronokukac (#285)

[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél.

Felfedeztél egy főutcát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 5100 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy morgud hagymatövet. Halvány bizsergést érzel a homlokod tájáról - a harmadik szem rejtett tárgyat jelez.
Találkozol Fekete Köpennyel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy szerencsetalizmánt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy quwarg harcos! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Kellemesen elbeszélgettek és közben Barátod túláradó energiáit engeded beáramolni a Közös Tudat energiatavába (a következő képességhez már csak 838 TUdatpont szükséges). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Veronellel. Ő Weelean felesége! Elenios félisten hatalmú személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy jegygyűrűt, egy kyorg köpenyt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Raia csataszoknyáját, egy szem szimbólumot, egy sziréngyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy varkaudar szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy Tissian sámánúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy bosszantó apróság trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy kékszajkó piheg a vállán. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Találkozol Salamonnal. Raia személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy inváziós amulettet, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mihlanil medált, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkéval.smaragdját, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot és egy tűzhaj diadémet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy trakuun lidérc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy Főnix. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy tűzfőnix! Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó. Az Álomőrző a Béke jelét mutatja kezével - érzed, ahogy téged is sosem érzett nyugalom száll meg. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 217.]

ef 4 energia fejlesztése 4
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-3 TU.] A befejezéshez még 835 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 187.]

ep 400 100 1 építed a 400. tárgyat 100 pontért
A munkában a gránitelementál segít. Folytatod az építést. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. A munka egyharmada már megvan, hogy elkészüljön a ház. 912 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 87.]

a 2 4363 25 átadod a 2. tárgyat a 4363. kalandozónak (25 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 25 kaját Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

aa 608 1113 203 átadod a 608. tárgyat az 1113. tárgyat a 203. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ősmágus fülbevalóját Salamon részére. Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar csontot Salamon részére. Ok, sikeresen átadtál 5 amnioszt Salamon részére. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

a 211 1808 20 átadod a 211. tárgyat az 1808. kalandozónak (20 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 20 sáfrányport Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

aa 39 148 átadod a 39. tárgyat a 148. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 zárnyitó készletet Fekete Köpeny részére. Ok, sikeresen átadtál 2 mocsári penkét Fekete Köpeny részére. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

a 512 2257 3 átadod az 512. tárgyat a 2257. kalandozónak (3 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 3 Eldereth szilánkot Storm Master részére. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

bb 152 733 999 beraksz a bankba a 152. tárgyat (733 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 5 vasércet. Beraksz a bank széfjébe 3 bunthar bőrt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

szk 255 239 765 keresed a 255. szörnyet a 239. szörnyet a 765. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy őrült varázslót. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kf 821 1158 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 87.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
H 522 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 2. BP: használod a 243. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [3 pontot használtál fel, van még 84.]

* 4. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 81.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 15, 22.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt a mágikus ütés hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 81 pontod maradt, ebből a következő körre 81 pontot vihetsz át. Kapsz még 570 pontot. A következő körben tehát 651 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 429. fordulód.

Erő: 44 (79) Szint: 36 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 35 (70) Támadás: 43 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 43 (55) Védekezés: 84 Menekülés: 20 % Életkor: 72/117 év
Egészség: 37 (49) Életpont: 705/900 Jellem: semleges Tul. pont: 55
Szerencse: 41 (62) Varázspont: 1335/288 Pénz: 17498 arany Kép. pont: 69
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 238/56 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 412
Eddig összesen 4941 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35446 TP-t kaptál. Jelenleg 6202126 TP-d van. A következő szinthez még 297874 TP szükséges. Trófeáid: Quwaxotix, triklem drakolder, ezerszemű bestia. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 7308 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 37 ütőfegyverek: 35 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 34

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 121 (+1) 3. mászás: 22
4. csapdakészítés: 27 5. csapdaészlelés: 22 6. gyógyítás: 50
7. titkosírás: 10 8. felderítés: 33 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 144 (+1) 11. taumaturgia: 51 12. szerencsejáték: 9
13. versengés: 25 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 56 17. pszi: 22 18. zárnyitás: 23
19. vadászat: 11 20. vitalitás: 4 21. bányászat: 39
22. úszás: 10 23. főzés: 20 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 30 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) vámpirizáció (#1) áldomás (#6) Pörhemór köre (#205) (93,38,2)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) varázsenergia (#161) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200) háló (#186) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) agytaposás (#180) >> magnetikus praglonc (#200)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: nagyon éhezik
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: nagyon éhezik

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (teljesítve)
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál!
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 amniosz (#203) 2 bunthar bőr (#733) 1 csillezsályalevél (#1253)
3 Eldereth szilánk (#512) 7 gyenge méreg (#26) 2 isteni könnycsepp (#260)
5 kaja (#2) 2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 quwarg tojás (#360) 2 ragasztó (#83) 12 sáfránypor (#211)
1 sallank karom (#128) 1 tükör (#43) 2 varkaudar csont (#1113)
5 vasérc (#152) 1 zárnyitó készlet (#39) 1 ősmágus fülbevalója (#608)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 3 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
1 kék orchidea (#68) 1 lótuszvirág (#447) 2 nagy vaspajzs (#161)
2 purifikátor háj (#269) 1 réz papi karkötő (#307) 16 tigroszlán fog (#63)
1 varkaudar lándzsa (#224) 2 vashegyű lándzsa (#182) 2 vasvért (#164)
45 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(142,60) főutca (#399), oltár, ház (#400), egy ismeretlen isten rúnaköve, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), Fekete Köpeny (1808. kalandozó), Veronel (4101. kalandozó), Salamon (4363. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek