Karakterszám: |
2614 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
43 |
Játékhét: |
58 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
178 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2004. aug. 17. 9h:38' |
A következõ
fordulód táplálható: 2004. aug. 20. |
|
Számládra 200 zseton érkezett. Köszönjük.
E-mail!
BARLANGOS TARODOX KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Nem átall háborgatni
Khyssanth, a Sárkány, egy Sárkány kinézetû,
ragyogó smaragdzöld szemû, feketepikkelyes férfi. A Mutánsok klánjának
létforma rangú tagja. Végignézed a felszerelését: a bérmágus köpenye, díszes
fejék, a mágia szimbóluma, a tárgyalás gyûrûje, ezüstmedál, a Tél aranylánca,
az egyensúly gyûrûje, a kalmár nyaklánca, szivárvány karkötõ, fekete csizma,
a káosz varázslatos lemezpáncélja. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e
kedved beszélgetni. Bólintasz.
Micsoda megtiszteltetés a harcos hétköznapokban! Végre valaki, aki baráti
szándékkal látogatott hozzád. Rögvest hellyel és étellel kínálod. Az ennivalóról
eszetekbe jut, hogy milyen eltérõek a galetkik szokásai, táplálkozástól
függõen! Hüledezve hallgatod beszélgetõtársadat. Hogy mik vannak! Végül
Khyssanth, a Sárkány megköszöni a vendéglátást, és "látjuk még egymást!"
felkiáltással távozik. (+6% jóllakottság) Tudásod gyarapodott, megtudod,
mi az az orgling disznó.
[ld. enc.]
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Maximilian Ûbertáp, egy pillanatig
tudod csak állni átható tekintetét. Az Õsök tudását õrzi e férfi. (hírneve
21749.) A te szinteden a legnevesebb
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 21264.)
Amíg pihentél, eljutott hozzád néhány hír a szintedrõl:
*aug. 13.* Prizmat felköltözött a következõ szintre.
*aug. 13.* Dark Night
a Gonosz gyõzelmet aratott Villam Pryx felett.
Tudomást szerzel a Hegy más részeiben történt dolgokról is:
*aug. 10.* Clow csatában legyõzte Zenot.
*aug. 10.* Clow és Álmaid Nõje
pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen.
*aug. 10.* Clow és Holstein
pszi párbajt vívtak. Clow került ki gyõztesen.
*aug. 10.* Maximilian Ûbertáp
pszionikus küzdelemben diadalt aratott Nephillis felett.
*aug. 10.* Maximilian
Ûbertáp pszionikus küzdelemben diadalt aratott Phom Chemoppo felett.
*aug.
11.* Köpködõ Méregzsák pszionikus párviadalban legyõzte Sirályt.
*aug.
13.* Alba Regina szolgálatába állt egy voharai szellem.
*aug. 13.* Alba
Regina pszionikus küzdelemben diadalt aratott Minor Death felett.
*aug.
13.* Alba Regina pszionikus párviadalban legyõzte Theot.
*aug. 13.* Alba
Regina pszionikus párviadalban legyõzte Aaron Boone, a Rontót.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
kno 9 18 |
9. képességre 18 képességpont |
A méreted nem lehet nagyobb, mint a barlangod.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
kno 72 1 |
72. képességre 1 képességpont |
Elköltesz 1 képességpontot az építés szakértelmed növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, az építés szakértelmed 2. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
kf 1271 |
bekészíted az 1271. tárgyat |
Bekészíted a könnyû íjat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 201.]
Lesétálsz a kereskedõhöz. Végigmustrálod a kínálatot: kemény bõrpáncél (#3)
41 ap, törpe pikkelyvért (#4) 51 ap, kés (#5) 2 ap, fogazott tõr (#6) 4
ap, bõrpáncél (#9) 20 ap, parittya (#10) 12 ap, kerek kõ (#11) 2 ap, harci
fejsze (#12) 20 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse (#14) 4 ap, bolhedor
szárny (#15) 10 ap, molad púp (#16) 16 ap, kõbalta (#18) 6 ap, mandolin
(#19) 82 ap, winropu moha (#22) 41 ap, liánvirág (#24) 41 ap, ragálygomba
(#26) 41 ap, tejfonál (#28) 41 ap, hónakkupók (#30) 82 ap, kötél (#128)
20 ap, rozsdás kard (#131) 12 ap, díszes fejék (#135) 20 ap, khaldoran
öv (#137) 61 ap, üvegszimbólum (#138) 30 ap, nordkristály (#146) 12 ap,
húsevõ bibe (#151) 20 ap, pirgamit (#152) 16 ap, mandibula (#157) 8 ap,
yeti csont (#160) 22 ap, molitár háj (#165) 24 ap, Xantin bõröve (#169)
82 ap, nohnetár gumó (#212) 20 ap, lelakatolt ládikó (#310) 615 ap, lemezpáncél
(#1000) 102 ap, vas lemezpáncél (#1001) 177 ap, pikkelyvért (#1015) 41
ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 78 ap, díszes pikkelyvért (#1017) 140 ap,
láncing (#1030) 82 ap, könnyû láncing (#1031) 145 ap, mellvért (#1045)
71 ap, bõr mellvért (#1046) 127 ap, bronz mellvért (#1047) 201 ap, pajzs
(#1060) 20 ap, kerek pajzs (#1061) 46 ap, nagy pajzs (#1062) 98 ap, sisak
(#1075) 20 ap, vassisak (#1076) 46 ap, szárnyas sisak (#1077) 98 ap, maszk
(#1090) 10 ap, halotti maszk (#1091) 29 ap, csontmaszk (#1092) 78 ap, fejpánt
(#1105) 10 ap, díszes fejpánt (#1106) 29 ap, ezüst fejpánt (#1107) 78 ap,
csizma (#1120) 10 ap, vándorcsizma (#1121) 29 ap, fekete csizma (#1122)
78 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 24 ap, kék köpeny (#1137)
71 ap, köntös (#1150) 10 ap, zöld köntös (#1151) 29 ap, átlátszó köntös
(#1152) 78 ap, díszes köntös (#1153) 157 ap, íj (#1270) 20 ap, könnyû íj
(#1271) 46 ap, hosszú íj (#1272) 98 ap, nyílpuska (#1285) 41 ap, könnyû
nyílpuska (#1286) 78 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 140 ap, tõr (#1300) 10
ap, csonttõr (#1301) 29 ap, rövid tõr (#1302) 78 ap, kard (#1315) 20 ap,
görbekard (#1316) 46 ap, hosszúkard (#1317) 98 ap, lándzsa (#1330) 20 ap,
barbár lándzsa (#1331) 46 ap, az egészség öve (#2965) 108 ap, a védekezés
maszkja (#4690) 112 ap, a törpék pajzsa (#6460) 123 ap, a törpék csonttõre
(#6701) 295 ap, a kobra köntöse (#7450) 112 ap, az óriás görbekardja (#8966)
312 ap, a lich nyílpuskája (#12085) 143 ap, a lich görbekardja (#12116)
312 ap, a jég láncinge (#22630) 133 ap, a méreg lándzsája (#24280) 71 ap,
a szalamandra kerek pajzsa (#25811) 179 ap, a szalamandra kõamulettje (#25946)
162 ap, a sav öve (#26815) 57 ap, az elektromosság vassisakja (#27176)
179 ap, az elektromosság öve (#27265) 57 ap, az elektromosság sárgaréz
nyaklánca (#27281) 172 ap, az elektromosság hosszúkardja (#27417) 327 ap,
az elektromosság gyalogos lándzsája (#27432) 327 ap, a légzés nyílpuskája
(#27835) 92 ap, az angyalok vándorcsizmája (#28121) 162 ap, az angyalok
görbekardja (#28316) 179 ap, az ellenállás nyílpuskája (#28735) 92 ap,
a bûz pajzsa (#28960) 71 ap. Megvásárolod a kobra köntösét 112 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
kf 7450 |
bekészíted a 7450. tárgyat |
Elhagyod a boltot. Leveszed az átlátszó köntöst. Felveszed a kobra köntösét.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 196.]
bb 5 1 |
több épület meglátogatása |
[be 5:] Felkeresed a szint arénáját. Az õsi sziklacsarnokban kevesen lézengenek.
Odasétálsz az arénamesterhez. Köszöntöd, és 15 arany kifizetése után már
vezetik is elõ a soron következõ teremtményt. Közben elmondták, hogy a
szint legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 pusztító
szójer (#154). Huh, máris harcolhatsz! Ellenfeled egy lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** A lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Megindulsz a
lidércláng felé. Már ott is vagy! A lidércláng rád veti magát. A levegõ
megtelik elektromossággal, és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(19 ép-t
sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni. Lesújtasz bal mancsoddal.
Mellé! Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz lesújtani.
(12 ép-t sebeztél).
Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A lidércláng rád veti magát. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(16 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot
próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Mellé! Végzetpengét
forgatva támadsz. Ez mellément. Regenerálsz (+3 ép)
*** 3. KÖR *** A lidércláng rád támad. A levegõ megtelik elektromossággal,
és villámok kezdenek szikrázni feléd.
(19 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot
próbálod megsebezni. Lecsapsz bal mancsoddal. Mellé! Meglengetve a Végzetpengét,
próbálsz lesújtani. Elkerülte. Regenerálsz (+3 ép)
*** 4. KÖR *** A lidércláng téged támad. Kitátja száját, és villámokat küld
feléd torkából.
(21 ép-t sebzõdtél). A lidérclángot próbálod megsebezni.
Benyomsz egyet bal mancsoddal. Félrehajolt. Végzetpengével támadsz. Hátraugrott
a támadás elõl. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 12 sebzést okoztál, és 75 sebzést kaptál.] Menekülsz,
mented az irhádat. Ez bizony szégyenteljes vereség volt! Gyere vissza,
ha tapasztaltabb vagy!
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Lepihensz, sebeidet nyalogatod, amelyek
hamarosan gyógyulni kezdenek. (+37 életpont.)
[be 1:] Lesétálsz a kereskedõhöz. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb
küldetést kapni, ha egy bizonyos feltételt teljesítesz.}
[31 TVP-t használtál fel, maradt még 165.]
m 12 13 1111 1114 1144 4344 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Visszamész a barlangodba. (M 12,13) Csendben meghajolsz, mielõtt átléped
a Csarnok kapuját.
(M 12,12) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Ez egy próba helyszíne
volt, szerencsére te itt már sikeres voltál.
(M 12,11) Irány észak! A barlangszobában, ahová az út vezet, nincs semmi
néhány kövön kívül.
(M 12,10) Északra sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. A barlangszobában,
ahová az út vezet, nincs semmi néhány kövön kívül.
(M 12,9) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Üres szobába érkezel.
(M 12,8) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 12,7) Észak felé mész a labirintusban. A próbatételt vezetõ galetki most
is itt van. Üdvözöl téged.
(M 12,6) Óvatosan lépkedsz tovább. A teremben csak halvány bûz emlékeztet
arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 11,6) Nyugat felé mész. Nincs itt semmi, csak egy torzszülött oszladozó
maradványai.
(M 11,5) Irány észak! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy
valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 11,4) A következõ terem északra van, így arra mész. A következõ helyszínen
nincs semmi érdekes.
(M 10,4) Nyugat felé folytatod a felderítést. Egy régi, kopott, de még mindig
méltóságteljes trónt látsz. Szinte csalogat, hogy ülj bele! Nem kétséges,
hogy az õsök mágikus képességekkel ruházták fel. Kár, hogy már kisütötted
a mágiát.
(M 9,4) Tovább nyugatra - biztatod magad. A következõ helyszínen nincs semmi
érdekes.
(M 8,4) Irány nyugat! A teremben csak halvány bûz emlékeztet arra, hogy
valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 8,5) A térképet megvizsgálva, lefelé indulsz. Egy üres barlangterembe
érkezel.
(M 7,5) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. A csarnok egy üres
keresztfolyosójára értél.
(M 6,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Ezt a helyiséget megpucolták
a torzszülöttektõl.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 144.]
m 4444 11 822 4211 2233 22 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 5,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. Egy kõemelvényt látsz,
nyilvánvalóan egy imahely, amit még az õsök emeltek. Az oldalán mágikus
jeleket látsz. A szent hely láttán elsuttogsz néhány imát.
(M 4,5) Irány nyugat! Egy óriási gombákkal teli terembe lépsz be.
(M 3,5) Nyugati irányba folyatod utadat. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 2,5) Nyugat felé sétálsz a misztikus Csarnokban. A csarnok egy üres keresztfolyosójára
értél.
(M 2,4) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy jellegtelen
barlangszobába érsz.
(M 2,3) Nem sokat töprengesz, mész észak felé. A terem padlójára kék krétával
egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya, ezek közül
az egyik ég. Ezt a kört sajnos már használtad.
(M 8 22) A legközelebbi feladat megoldásánál 22 lesz a válaszod.
(M 1,3) Nem sokat töprengesz, mész nyugat felé. Óriási terembe érkezel.
Apró, világító pöttyök kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak
egy szellemalakká. Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked
adni. Nem is csalatkozol. A szellem megszólal:
Zuveghar professzor népünk
egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett. Egy ízben tûzféreg
tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények között. Azt vizsgálta,
bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják, növelik ill.
csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi fejadagként
3 rovart kapott, és az állatokat napi 8 órán keresztül világították meg
Y milganddal, a szaporulat -61 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand esetén
4-es fejadagnál, 1 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat -4 volt.
Amikor pedig ezt az X állatot 5-ös fejadagnál 9 óráig világították a milgandokkal,
-67 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél, amikor Zuveghar
2-es fejadagot adott X állatnak, és 3 óráig világította õket meg, mi lett
az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el a negatív elõjelet,
és így írd a számot a 8-as után.] Halk, félõs hangon mondod meg, hogy szerinted
mi lehet a megoldás. [22] - Pontosan ez volt a megoldás - mondja a szellem,
azzal továbbenged. (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 2,3) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. A terem padlójára kék
krétával egy pentagramma van rajzolva, minden csúcsában egy-egy gyertya,
ezek közül az egyik ég. Kár, hogy már használtad ezt a kört.
(M 2,2) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. A terem, ahová belépsz,
nagyon magas, de nincs benne semmi érdekes.
(M 2,1) Észak felé mész a labirintusban. Az elhagyatott teremre nyomasztó
csend telepszik.
(M 3,1) A keletre menõ folyosót követed. Egy üres barlangterembe érkezel.
(M 4,1) Merre tovább? Legyen mondjuk kelet. A teremben csak halvány bûz
emlékeztet arra, hogy valaha torzszülöttek laktak itt.
(M 4,2) Merre tovább? Délre! Ez egy próba helyszíne volt, szerencsére te
itt már sikeres voltál.
(M 4,3) Rövid vizsgálódás után dél felé indulsz. Egy óriási gombákkal teli
terembe lépsz be.
(M 5,3) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. Rábukkantál az õsök
egyik rejtett növénykertjére. Furcsa növények nõnek mindenhol.
(M 6,3) Körültekintõen mozogsz elõre. Ebben a teremben már gyõzedelmes csatát
vívtál.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 124.]
m 817 2114 2223 2212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 8 17) A legközelebbi feladat megoldásánál 17 lesz a válaszod.
(M 7,3) Keletre mész tovább. Óriási terembe érkezel. Apró, világító pöttyök
kezdenek ide-oda repkedni, és egyszercsak összeállnak egy szellemalakká.
Egy õs materializációja! Nyilván feladatot akar neked adni. Nem is csalatkozol.
A szellem megszólal:
Történt egyszer, hogy egy szárnyas bolhedor alomban
csak nõstény szárnyas bolhedor született. Amikor felnõttek, mindegyik szaporodott,
és csodák csodája, mindegyiknek ugyanannyi kölyke lett, mint ahányan az
eredeti alomban voltak. Születésüktõl egészen addig, amíg csemetéik megnõttek,
minden egyes nõstény felfalt 24 mázsa bogarat, ugyaneddig az ideg minden
egyes csemete megevett 11 mázsa bogarat. Ezek a falánk lények tehát összesen
3587 mázsa bogarat pusztítottak el. Hány szárnyas bolhedor volt egy alomban?
Haha, ez könnyû! Megmondod a választ. [17] - Rendben, a válasz tökéletes
- hallod a szellemet. Elégedett az õsöd! (+20% lélekenergia.)
(M 7,2) Merre tovább? Északra! Egy szögletes testalkatú, csillogó ezüst
testû galetki lép eléd. Kurtán közli, hogy itt csak az mehet tovább, aki
arra alkalmasnak bizonyul. Magabiztosan elmosolyodsz, várod a feladatot.
Le kell feküdnöd, és a galetki köveket pakol a mellkasodra. Uh, milyen
nehéz!
[Egészség próba 6-os küszöbre: sikeres] Láthatóan ez tökéletes
szervezetednek meg sem kottyant. Az akadályvezetõ is elismerõen nyilatkozik.
(M 7,1) Északi irányba folyatod utadat. Egy zöld pöttyös, gyíkbõrû, oroszlánfejû
galetki lép eléd. - Ha tovább akarsz menni, egy próbát kell kiállnod! -
mennydörgi. Hamarosan kiderül, hogy a galetki igencsak képzett a mágia
tudományában, ugyanis igen nehéz kérdéseket tesz fel neked. Most már csak
az a kérdés, hogy te is elég képzett vagy-e.
[Mágia próba 6-os küszöbre:
1 hõsiesség pont árán sikeres] - Megfelelõ mágikus adottságokkal rendelkezel
- bólint a figura.
(M 6,1) Nyugat felé mész. A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott,
és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy molitár
(#35).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Viking elindul a molitár felé. A molitár irányába mozogsz.
A molitár feléd mozog. Viking a molitárt támadja. Támadod a molitárt.
Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(8 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Végzetpengével
támadsz.
(5 ép-t sebeztél). A molitár téged támad. Érzékeny pontodat próbálja
eltalálni jobb lábával. Mellétrafált a balfácán. Egy rúgást próbál bal
lábával. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** Megtámadod a molitárt. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(12
ép-t sebeztél). Roncsoltál. Végzetpengével próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(10 ép-t sebeztél). Viking a molitárt támadja. A molitár holtan terül
el. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 35 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 8/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát
(+18%). Szolgáidnak 4% jut. Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy molitár
háj. Viking kajával tömi magát. (+25% jóllakottság.)
(M 7,1) A folyosó keletre visz. A próbatételt vezetõ galetki most is itt
van. Üdvözöl téged.
(M 8,1) Kelet felé mész. A terem, ahová belépsz, nagyon magas, de nincs
benne semmi érdekes.
(M 9,1) Kelet felé mész. A terembõl mozgást, surrogást hallasz. Mosolyogva
készülsz a harcra. Ellenfeled egy elektraton (#34).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Az elektraton a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött egy
villámsújtás!
11 ép-t sebzõdtél. Megrohamozod az elektratont. Viking az
elektratont támadja. Az elektratont próbálod megsebezni. Lesújtasz bal
mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Végzetpengét forgatva támadsz. Mellé! Az
elektraton halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 27 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/0.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+20%). Szolgáidnak
is jut 5%. Viszed, ami mozdítható: egy elektronit.
(M 9,2) Kissé ellazítva, tovább indulsz délre. A boltíves csarnok kong az
ürességtõl.
(M 10,2) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Nocsak, mi
ez, zöldségeskert? Liánok, bokrok, mohák mindenhol. Valamiben megakad a
szemed. Nocsak, itt
ragálygomba nõ! 1 darabot sikerül begyûjteni.
(M 11,2) Mindenfelé figyelve, a keleti járaton mész. Alapos körbevizsgálódás
után sem találsz semmi fontosat itt.
(M 11,1) Merre tovább? Északra! Körülnézve elõször nem látsz semmit, aztán
megpillantod a padlón a mágikus kört, szélén gyertyákkal. Vajon az õsök
átka vagy áldása vár a körbe lépõre? A kör közepén állva gyújtod meg a
gyertyákat. Elemi erõvel söpör végig rajtad az õsök mágiája! (vesztesz
21% lélekenergiát.)
(M 12,1) Irány kelet! A barlang, ahová érsz, nem éppen elhagyatott, és a
bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat. Ellenfeled egy renegát mágustanonc
(#47).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc mágikus ereje felhasználásával elõidéz
egy tûzfalat. A renegát mágustanonc felé mozogsz, hogy megtámadhasd.
Sebzõdsz
18 ép-t a tûzfaltól. Megtámadod a renegát mágustanoncot. Odaütsz bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Roncsolod bõrét. Meglengetve a Végzetpengét, próbálsz
lesújtani. Elkerülte. Viking a renegát mágustanoncot támadja. Regenerálsz
(+3 ép)
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy agyroppantás! (-12 minden tulajdonságodra) Megtámadod a renegát mágustanoncot.
Beversz egyet bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Végzetpengét forgatva
támadsz. Nem találtál. A renegát mágustanonc hörögve elterül. Regenerálsz
(+3 ép)
[A csatában összesen 48 sebzést okoztál, és 18 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+22%). Szolgáidnak is jut 5%. Összegyûjtöd a "kincset": egy õskõ és
egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Húh! Lefekszel egy kicsit, és várod,
hogy meginduljon a természetes regenerálódás. (+17 életpont.)
[52 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
le 1271 |
elrakod az 1271. tárgyat |
Leveszed a könnyû íjat.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 72.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Kimész a Csarnokból. [Förtelemféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] A
legjobb, amit tehetsz, egy élvezetes vadászat. A szokásos izgalom lesz
rajtad úrrá, ahogy lemászol a csatornarendszer szûk és sötét folyosói közé.
Egy sziklafal elõtt állsz, amelybõl barlangjáratok sokasága indul. Elmész
egy beomlott barlang mellett. Az egésznek olyan hatása van, mintha valami
óriási barlangi teremtmény karmaival felszaggatta volna a falat és tudatosan
betemette a járatot. A kõomlás tetején látsz valami fehéret. Valaki? Vagy
valami? Innen nemigen tudod megmondani.
(421. kaland, összköltsége 10 TVP.)
Rövid kutatás után megpillantasz egy torzszülöttet. Menekülni próbál, üldözni
kezded. Egyenest a fészkébe menekül a bolond! Ellenfeled egy mahomohi
(#43).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** A mahomohi közelebb jön, hogy támadhasson. Viking elindul
a mahomohi felé. Megindulsz a mahomohi felé. Már ott is vagy! A mahomohi
rád veti magát. Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban dermesztõ
hideget köp rád.
(11 ép-t sebzõdtél). Viking a mahomohit támadja. Megtámadod
a mahomohit. Beversz egyet bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). A bõrén
levõ tüskék felsértenek
(-4 ép) Vastag bõrét szaggatod. Végzetpengével
lesújtasz.
(16 ép-t sebeztél). Regenerálsz (+3 ép)
*** 2. KÖR *** A mahomohi rád veti magát. A mahomohi csonttá fagyaszt jéghideg
leheletével.
(9 ép-t sebzõdtél). Viking a mahomohit támadja. A mahomohi
halálos sebet kapva a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 24 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 13/1.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+18%). Szolgáidnak is jut 4%.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Szakszerû gyógyító módjára gyógyfüveket
veszel elõ, és sebeidre tapasztod. A hatás hamarosan mutatkozik. (+18 életpont.)
[23 TVP-t használtál fel, maradt még 49.]
[Förtelemféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Egy fémlétrán, egy függõleges aknában jutsz le az elkülönített
szintre, ahová a galetkik vadászni járnak. Egy hatalmas cseppkõbarlangba
érsz, de a szép cseppkövek nagy többségét a torszülöttek letörték, akár
fegyvernek, akár csak azért, hogy a galetkiket bosszantsák. Szimatot fogva,
elindulsz egy folyosón. A folyosó végén egy torzszülött fészek van! Ellenfeled
egy elektraton (#34).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Összegyûjtve mágikus energiáit, az elektraton elvarázsol
egy villámsújtást.
13 ép-t sebzõdtél. Megindulsz az elektraton felé. Már
ott is vagy! Támadod az elektratont. Lesújtasz bal mancsoddal.
(25 ép-t
sebeztél). Végzetpengével lesújtasz.
(12 ép-t sebeztél). Az elektraton
halálhörgés közepette a földre zuhan. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+20%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy
kapj egy képességpontot. Szolgáidnak is jut 5%. Összegyûjtöd a "kincset":
egy elektronit és egy xenópete.
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) A lehetõségekhez képest ellátod sebeidet.
(+19 életpont.)
[26 TVP-t használtál fel, maradt még 23.]
[Förtelemféreg torzszülöttet próbálsz elejteni.] Megéheztél, itt az ideje
egy vadászatnak. Egy szûk járatban való kúszás-mászással közelíted meg
a torzszülöttek szintjét. Egy észak-dél irányú folyosó közepén állsz, amely
enyhén lejt dél felé. Ahogy továbbindulsz, valami megmoccan az árnyak között.
Odaveted magad, mire elõugrik valami! Ellenfeled egy förtelemféreg (#27).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Megközelíted a förtelemférget. Viking a förtelemférget rohamozza.
A förtelemféreg máris elõtted terem! Támadod a förtelemférget. Lekeversz
egyet bal mancsoddal.
(25 ép-t sebeztél). Végzetpengével lesújtasz.
(12
ép-t sebeztél). A förtelemféreg halálhörgés közepette a földre zuhan. A
következõ pillanatban felrobban!
Sebzõdsz 11 ép-t. Viking
sebzõdik 13
ép-t. Regenerálsz (+3 ép)
[A csatában összesen 37 sebzést okoztál, és 11 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Viking: 0/13.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+10%). Szolgáidnak
2% jut.
[21 TVP-t használtál fel, maradt még 2.]
Ezt a parancsot nincs sok értelme 10 TVP-nél kevesebbért kiadni. [0 TVP-t
használtál fel, maradt még 2.]
ep 1 30 |
építed az 1. épületet 30 TVPért |
Hozzálátsz, hogy kemény munkával folytasd
az 1. szövetségi barlang építését.
Patakokban folyik rólad az izzadság, ahogy csákányozol és követ hordasz.
A munka 2 TVP-nyit haladt, még 975 van hátra.
[2 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
ism 3 |
a következõ parancs ismétlése 3 alkalommal |
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! A közelben van egy kolónia, amelyben
sok új lakó talált szállást. Ha egy kis szerencséd van, könnyen találsz
arrafelé ellenfelet. Kiválasztasz egy barlangnyílást, amelybõl némi fényt
látsz. A jelzés alapján, a lakóval baráti társalgás lesz.
Vendéglátód
Dark Maya, egy fehér, muszájdzsekiben ugrabugráló, elmebeteg
kinézetû, zselézett, ezüsthajú nõ. A következõket látod nála: díszes fejék,
Xantin bõröve, barbár lándzsa. A kölcsönös üdvözlések után kényelembe helyezitek
magatokat a földön, és kirakjátok az ennivalót a padló közepére terített
takaróra. Micsoda finomságok! Nem kell sokáig biztatni: máris enni kezdtek.
Vacsora közben barátságos vitába keveredtek kedvenc klánjaitokkal kapcsolatban;
hosszasan érveltek egyik vagy másik mellett. Hú, milyen késõ van már! Megköszönöd
a vendéglátást, és hazaindulsz. (+10% jóllakottság)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 0.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéid megduzzadtak! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz.
Figyelem! Jóllakottságod a következõ
forduló elején már 50% alatt lesz, nem árt, ha ennivaló után nézel.
[ld.
enc.]
Ebben a körben +1 galetki erõt és +1 hírnevet kaptál. A kör során összesen
235 sebzést okoztál, és 152 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok
eredményeképp
5 képességpontot kapsz. Errõl a fordulóról 0 TVP-t viszel
át a következõre. Azzal együtt, amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
201 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Barlangos Tarodox, egy nagy termetû, szakadt ruházatú harcos
galetki férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: féregszint (3. szint). Táplálkozásod:
micinista. Ez a 43. fordulód.
|
[1] erõ: |
10 (11) / 1.44 |
[2] IQ: |
5 / 2.65 |
[3] ügyesség: |
5 (7) / 0.60 |
[4] egészség: |
8 / 0.95 |
[5] mágia: |
2 / 0.35 |
[6] gyorsaság: |
5 / 2.49 |
[9] Méret/ép: |
71 / 49 |
Min. méret: |
65 |
Barlangméret: |
71 |
|
|
Varázspont: |
32 / 32 |
Képességpont: |
25 / 14% |
Hõsi pont: |
12 (8) |
Tám.bónusz: |
3% |
Véd.bónusz: |
24% |
Galetki erõ: |
211 / 165 |
Hírnév : |
347 |
Jóllakottság: |
65% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
33 (0) |
Galetki gyõzelmek: |
13 (0) |
Torzsz. csaták: |
213 (7) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
193 (6) |
Leölt torzszülött: |
238 (6) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
14 (0) |
|
A Katonák Klánjának (#15) tagja vagy.
Rangod: kisdobos (5)
Speciális
képességeid:
+1 éberség, +3% támadás.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj
három förtelemférget, kizárólag végtagjaiddal. [számláló: 2] 2.) Csípj
fülön három tolvajt! [számláló: 1] 3.) Hozz 15 mandibulát! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[13] elektr.lehelet: |
5 (7) / 2.52 |
[15] regeneráció: |
6 / 0 |
[16] tüskés bõr: |
9 (11) / 0 |
[26] lõfegyver: |
2 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
1 / 0.47 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 1.08 |
[47] zárnyitás: |
4 / 1.45 |
[48] mászás: |
4 / 0.20 |
[49] rugalmasság: |
3 / 0.05 |
[50] meggyõzõkészség: |
4 (6) / 2.80 |
[54] kereskedelem: |
2 / 0.47 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 1.40 |
[59] vezetõkészség: |
4 (5) / 0.10 |
[63] éberség: |
5 (6) / 0.72 |
[64] átokszórás: |
2 / 0.05 |
[67] régészet: |
5 / 2.32 |
[72] építés: |
2 / 0.37 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
11 / 0.16 |
[101] szakért.: |
10 / 5.64 |
[102] roncsolás: |
5
/ 0 |
|
jobb csáp |
[103] méret: |
5 / 0 |
[104] szakért.: |
5 / 3.72 |
[105] sebzõ méreg: |
3
/ 0 |
Végzetpenge |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[14] vakító fény: |
1 / 0 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (0%): |
60 óriásn |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Viking, a tehemót |
36/22 |
188% |
190% |
2 / 1.67 |
harcol |
lélekenergia rész |
20% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
2 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 2 |
ism 3 |
p |
ism 3 |
vd |
|
|
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60;
VI erõ:300% ép:30%;
PV 8 5;
BA 5037;
Az
Orgling lázadás során általad legyõzött orglingok száma: 11.
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #9 (7. épület), #50 (20. épület), #305 (42. forduló),
#421 (43. forduló).
SZÖVETSÉGED:
15131 (#15131). Szavazataid száma: 1. A következõ tagok szavazatát
birtoklod: 2614. Jelenleg az 1. szövetségi barlang építésén dolgozol, eddig
25 TVP-t költöttél rá.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a kobra köntöse (#7450) |
|
1 átlátszó köntös (#1152) |
|
1 az erõ kerek
pajzsa (#1511) |
* |
1 halotti maszk (#1091) |
|
1 khaldoran öv (#137) |
|
1 köpeny (#1135)
|
|
1 maszk (#1090) |
|
1 sisak (#1075) |
* |
4 törpe pikkelyvért (#4) |
* |
1 vándorcsizma (#1121) |
|
1 vassisak (#1076) |
* |
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
* |
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
|
574 arany (#1) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
6 drágakõ (#2) |
* |
1 fülbevaló (#1255) |
* |
1 malachit karkötõ (#1241)
|
* |
1 szimbólum (#1210) |
Felszerelés |
|
1 õskõ (#8) |
Fegyverek |
|
1 csonttõr (#1301) |
|
7 fogazott tõr (#6) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
14 kerek kõ (#11) |
|
1 kés (#5) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 parittya (#10) |
|
1 tõr (#1300) |
* |
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
3 csótányláb (#25) |
|
3 elonotichlan (#31) |
|
2 fehér gyógyital (#50)
|
|
5 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
3 liánvirág (#24) |
|
1 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
6 mitulen fû
(#20) |
|
1 óriásnövés itala (#60) |
|
1 ragálygomba (#26) |
|
1 sötét mák (#23)
|
|
3 tejfonál (#28) |
|
4 üvegcse (#14) |
|
2 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
2 duzzadt xenópete (#479) |
|
2 elektronit (#141) |
|
5 húsevõ bibe (#151)
|
|
6 mandibula (#157) |
|
1 molitár háj (#165) |
|
3 nohnetár gumó (#212)
|
|
5 nordkristály (#146) |
|
3 pirgamit (#152) |
|
3 yeti csont (#160) |
|
Az elõzõ forduló óta szerzett tárgyaid: 1 a kobra köntöse (#7450), 1
molitár háj (#165), 2 elektronit (#141), 1 ragálygomba (#26), 1 õskõ
(#8), 2 duzzadt xenópete (#479).
Az elõzõ forduló óta elhasznált tárgyaid: 127 arany (#1).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ORGLING DISZNÓ (84. LÉNY) A valaha az értelem szikráját mutató orglingok
közül sokban ez az utolsó szikra is kihúny, és állati szintre süllyednek.
A nagydarab, hájas orglingok disznóként túrják a csatornaszint mocskát,
hogy élelemhez jussanak, és röfögve, agresszívan védelmezik területüket
más torzszülöttekkel szemben. Az orgling disznók nagyra és erõsre nõttek
az idõnként furcsa dolgokat tartalmazó mocskot zabálva, kivégzésük igazi
élvezet egy micinista galetki számára.
ÉHEZEM! A jóllakottságod minden táborozásod alatt csökken kb. 25-30%-kot.
Ezenkívül elõfordulhat, hogy egy torzszülött vagy egy másik galetki megkínál
egy éhínség varázslattal, ami drasztikusan csökkenti a jóllakottságodat.
Ha a jóllakottság 50% alá csökken, akkor kezdesz egy kicsit éhes lenni.
Ez azt jelenti, hogy a forduló elején nem nyered vissza az összes életpontodat,
és közelharc támadásod sikerére mínusz százalékokat kapsz, ill. leheleted
kevesebbet fog sebezni. Érdemes tehát odafigyelni, hogy jóllakottságod
mindig 50% fölött legyen.
Hogyan növelheted a jóllakottságodat? Legegyszerûbben
úgy, hogy vadászol. Ha minden körben kiadsz legalább négy VD parancsot,
akkor valószínûleg ritkán fogsz éhezni. Ha ez nem segít, használd az E
parancsot, vegetáriánusoknak E 10 (+40%) vagy E 20 (+80%), a többieknek
E 30 (+50%). Ha barátságosan beszélgetsz más galetkikkel, akkor õk is megkínálhatnak
a félrerakott, számukra emészthetetlen kajafajtákkal. A barátságos beszélgetéshez
a PV 5 (ha biztosra akarsz menni, akkor a PV 5 8) parancsot, majd a P parancsot
kell kiadnod. Ezenkívül a tolvajok sikeres lopás esetén lophatnak az áldozat
élelmiszertartalékaiból.
Ha a karaktered jóllakottsága forduló elejére
nullára csökken, akkor automatikusan kiadunk neked egy E parancsot, nehogy
éhenhalj.