Karakterszám: |
6571 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
43 |
Játékhét: |
58 |
E
forduló ára: |
28 zs. |
Maradék zseton: |
731 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2005. júl. 13. 9h:14' |
A következõ
fordulód táplálható: 2005. júl. 14. |
|
E-mail!
SCARPETTA DOKTORNÕ KALANDJAI
Pihenésed nem telt el eseménytelenül:
**
1. NAP ** Bejön a barlangodba
Kékégbolt Boróka, egy tünemény. Szépségét
is felülmúló kedvességgel megáldott, mosolygós nõ. A Halhatatlanok klánjának
sekrestyés rangú tagja. Végignézed a felszerelését: Xantin bõröve, a mágus
barbár lándzsája, a törpék köpenye, parittya, kék gömb, az egyensúly gyûrûje,
a törpék kerek pajzsa, szerencsekõ, a tûz kõamulettje, a mágia nyaklánca,
a tökéletesség sárgaréz nyaklánca. Már alig várva a harcot, elõrelépsz.
*** 1. KÖR *** A renegát mágustanonc elmormol egy tûzfal varázslatot. Kékégbolt
Boróka irányába mozogsz. Kékégbolt Boróka feléd mozog. Kékégbolt Borókát
próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél).
A tüskés bõr megsebez
(-5 ép) Roncsolod bõrét. Fogazott tõrrel próbálsz
sebet ejteni ellenfeleden.
(8 ép-t sebeztél). Kékégbolt Boróka rád támad.
Nagy levegõt vesz, és a következõ pillanatban elborít tûzleheletével.
(26
ép-t sebzõdtél). Illata elkábít
(-1 ép.)
*** 2. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy agyroppantás. Ezt most megúsztad. Támadod Kékégbolt Borókát. Odakensz
neki bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Tüskés a bõre
(-3 ép) Roncsolod
bõrét. Fogazott tõrrel támadsz.
(7 ép-t sebeztél). Kékégbolt Boróka összerogy.
*** 3. KÖR *** A renegát mágustanonc rúnákat rajzol a levegõbe, mire létrejön
egy agyroppantás. A varázslat nem hatott rád. A renegát mágustanonc felé
mozogsz, hogy megtámadhasd.
18 életpontnyit sebzõdsz a tûzfaltól. A renegát
mágustanoncot próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal mancsoddal. Nem
találtál. Fogazott tõrrel lesújtasz.
(4 ép-t sebeztél). Illatod elkábítja
(6 sebzés). A renegát mágustanonc halálhörgés közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 77 sebzést okoztál, és 53 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+21%). Kékégbolt
Boróka megköszöni a küzdelmet, majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Avvocato Terrasini, egy napszemüveges,
tweed-öltönyös, bunkó ügyvéd férfi. (hírneve 27402.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú
védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3565.)
A következõ híreket kaptad a szintedrõl:
*júl. 13.* Avvocato Terrasini szolgálatába állt egy molitár.
*júl. 13.*
Avvocato Terrasini felköltözött a következõ szintre.
Most pedig lássuk, mi hír a nagyvilágban:
*júl. 8.* Clow pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
*júl. 11.*
Dark Valek a Renegát Elf és Errtu pszi párbajt vívtak. Dark Valek a Renegát
Elf került ki gyõztesen.
*júl. 11.* Dark Valek a Renegát Elf szolgálatába
állt egy mutáns szójer.
*júl. 12.* Aranyszemû Reglinde pszionikus küzdelemben
diadalt aratott Arhippa Perttunen felett.
*júl. 12.* A Tudás Õrzõi szövetség
fényes gyõzelmet aratott Tlyxcet harcos felett!
*júl. 13.* Akadil Tel
Kator pszionikus párviadalban legyõzte Edil Ves Ybesel Tal Ulart.
*júl.
13.* Stanislavát kis híján megölte egy ichini lélekvadász.
*júl. 13.*
Kronx és Holstein pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*júl.
13.* Kronx és St. Lopez pszi párbajt vívtak. Kronx került ki gyõztesen.
*júl. 13.* Kronx pszionikus párviadalban legyõzte Álmaid Nõjét.
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
94.
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 183.]
be 4 50 |
meglátogatod a 4. épületet |
Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját. Egy szárnyas, rücskös bõrû
orrszarvúlény röfögve érdeklõdik, hogy mire lenne szükséged. Megmondod,
hogy
a meggyõzõkészség képességet szeretnéd itt megtanulni. Az informátor
bólint, és eligazít, hogy hová fordulj. Az akadémia egyik oktatótermébe
irányítanak. Egy szakértõ vezetése alatt nekifogsz a tanulásnak, és némi
mágikus segítséggel sikerül 3 óra leforgása alatt megszerezni a kívánt
tudást. (-5 képességpont.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
kno 50 3 |
50. képességre 3 képességpont |
Elköltesz 3 képességpontot a meggyõzõkészség szakértelmed növelésére. A
sok gyakorlás meghozta eredményét, a meggyõzõkészség szakértelmed 3. szintre
nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 163.]
k 21 4 8 |
kaland elvállalása |
(21. kaland:) Alaposan megfontolod a dolgot, és úgy döntesz, hogy nem is
lehet kérdéses az, hogy ilyen apróságokat, mint 300 arany és 20 drágakõ
a templom rendelkezésére bocsáss. Elmész a templomba, ahol Droghart atya
fogad. Vele beszéltél korábban is.
- Fiam, akkor reménykedhetünk nagylelkû
támogatásodban? - Természetesen atyám - válaszolod, és a zsákodba nyúlsz.
[Tárgyhasználat: 20 drágakõ]
[Tárgyhasználat: 300 arany]
Az atya átveszi az aranyat és a köveket, majd azt mondja, hogy keresd meg
Plonski atyát az alagsorban. Plonski atya örömmel fogad:
- Gondolom egy
újabb nagylelkû adományozó. Remek. Akkor kezdjük az órát. Én egyetlen dolgot
tudok neked megatnítani, és ez a szívósság szakértelem. Ha már ismered,
akkor is tudok segíteni a fejlõdésben. Csak kérlek, ezt ne nagyon híreszteld,
mert az akadémián nem szeretik, ha más is tanít. (+1 szívósság.)
(4. kaland:) Természetesen igent mondasz a boltosnak, és elindulsz a déli
negyed felé. Jódarabig lófrálsz a környéken de nem látod a fickót. Nekiállsz
kérdezõsködni. Odamész egy pár viszonylag rossz kinézetû galetkihez, és
megpróbálsz információt kinyerni belõlük.
[Meggyõzõkészség próba 7-es
küszöbre: 2 hõsiesség pont árán sikeres]
Jó pár percig beszélsz hozzájuk minden látható eredmény nélkül. Végül beveted
a nagy ötletet, és azt mondod, ha nem találod meg a tolvajt, a boltos õket
fogja leöletni valami mindenre kapható galetkivel. Erre összenéznek, és
úgy látszik, elhiszik ezt az idétlenséget. (Méghogy egy galetki megszegné
az õsi törvényt!) Az egyik rádnéz, és azt mondja, hogy tényleg csúnya dolog
lopni, és szívesen megmondják, hol lakik az általad keresett galetki. Csak
hát õk is itt élnek, és kínos lenne ha kiderülne, hogy beárultak valakit.
Viszont mondjuk 20 aranyért vállalnák ennek a kockázatát.
[Tárgyhasználat: 20 arany]
Átadod nekik a pénzt, és az egyik elvezet egy barlanghoz. Jó sokáig kavarogtok
a szûk kis járatok között, magadtól még egyszer nem találsz ide vissza,
az biztos.
Itt lakik a fickó, most is otthon van, éppen alszik. Kicsit
gondolkozol, hogy mi lenne a célravezetõbb, csendben beosonni, vagy bemenni,
és kiosztani egy kicsit a fickót. Végül az utóbbi mellett döntesz és becsörtetsz
a barlangba. A galetki nem lehet egy mély alvó, egy pillanat alatt talpon
terem. Úgy dönt, a küzdelem esélytelen lenne, ezért odaugrik a hátsó falhoz,
meglök valamit, és máris feltárul egy hátsó kijárat. Mielõtt mozdulni tudnál,
már ki is ugrik rajta és egy pillanat alatt eltûnik szem elõl. Nekiállsz
átkutatni a barlangot. Hamarosan egy lezárt kis ládára bukkansz, ami be
van építve az egyik falba. Mivel kiszedni nem tudod, megpróbálod a zárat
kinyitni rajta.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres]
Egy kis matatás, és máris nyitva a láda. Jó pár érdekes dolog van benne.
Ha már megruházni nem tudtad a fickót, másképpen adsz leckét neki. Elteszed
a boltos gyûrûjét, kiveszed a ládából még a regenerálódás sárgaréz nyakláncát,
valamint 100 aranyat. Átrobogsz a városon, és odaadod a boltosnak a gyûrût.
- Mindig tudtam, hogy vannak még becsületes emberek. Nagyon hálás vagyok.
Tudod, a gyûrûnek nincs igazán nagy értéke, még a nagymamámtól örököltem.
Tudom, hogy nem vársz jutalmat, de mert biztosan sokat fáradoztál vele,
fogadj el tõlem 20 aranyat ezért a nemes cselekedetért.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(8. kaland:) Egy ilyen izgalmas feladatnak nem tudsz ellenállni. Leballagsz
a raktárba. Iszonyatos kuplerájt találsz. Nekiállsz a gyógyfüvek szétválogatásának.
Fél óra múlva már azon gondolkozol, hogy új nevet veszel fel: Hamupipõke.
Amikor végeztél, az instrukcióknak megfelelõen átviszed a zsákokat az
egyik professzorhoz. Örömmel fogad:
- Végre valaki helyrehozta ezt a szörnyû
hibát! Na mutasd.
[Gyógynövények próba 8-as küszöbre: sikeres]
A pofesszor alaposan megvizsgálja az összes zsákot. Végül benyúl az eyikbe,
kivesz egy növénydarabkát és átrakja egy másik zsákba.
- Egy kezdõtõl
nem is rossz. Mivel nem végeztél teljesen tökéletes munkát évekig tartó
lelkiismeret-furdalást okozna, ha csak úgy simán megjutalmaználak. Ha ezt
elkapod anélkül, hogy a földre esne, akkor a tiéd. Egy dobozt dob el, de
nem feléd dobja, hanem a háta mögé! Ehhez tényleg nagyot kell ugrani.
[Gyorsaság próba 12-es küszöbre: sikeres]
Megfeszíted az izmaidat, és egy hatalmas ugrással a doboz után veted magad.
Elõrenyújtod a kezed és elkapod a dobozt. Ó, igen megvan! Kibontod és megvizsgálod
a tartalmát. Az ellenállás kõamulettje és 5 drágakõ.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
[75 TVP-t használtál fel, maradt még 88.]
bb 20 5 9 1 1 4 |
több épület meglátogatása |
[be 20:] Újból ellátogatsz a remete eldugott helyen ásott odújába. A remete
mosolyogva fogad.
- Barátom, Scarpetta doktornõ! Most kivételesen nem
hóhérmunkát adok. Hamarosan a Hegymélyben élõ törpök és elfek között nagyméretû
versenyre fog sor kerülni. Tudom, te mindnyájukat egyszerû torzszülöttnek
tartod, de a helyzet nem ennyire egyszerû! Ezek a lények rendelkeznek intelligenciával,
méghozzá nem is kevéssel. A versenyben a ravaszság legalább annyit számít,
mint a nyers erõ. Egyfajta rongylabdával játszott csapatjátékról van szó,
amelynek az eredménye valamiféle területi vitát hivatott eldönteni. Annyi
bizonyos, hogy jóval humánusabb megoldás, mit egy háború. Nomármost. A
törpék úgy gondolják, hogy rájuk férne még egy kis esélyjavítás, és arra
kértek, hogy fõzzek nekik egy hatalmas kondér varázsitalt, amitõl erõsebbek
de fõleg gyorsabbak és ügyesebbek lesznek! Sajnos öreg vagyok már az ilyen
méretû konyhai munkához, meg aztán a füveket sem tudom összegyûjteni, ehhez
kellene a segítségetek! A következõ füvek mindegyikébõl kellene 10-10 darab:
mitulen fû, mátekel gomba, winropu moha, sötét mák, liánvirág és csótányláb.
És persze nem árt, ha konyítotok valamennyire a varázsital fõzéshez is.
(51. kaland, összesen 40 TVP-t igényel, és maximum 4 galetki vehet részt
benne.)
[be 5:] Elmész az arénába. Ez egy hatalmas barlang, középen üres térséggel,
oldalt sziklapadokkal. Jelenleg üres. Odamész az arénamester kabinjához.
A vén galetki feléd fordul. Fõhajtással köszöntöd, és közlöd, hogy torzszülöttekkel
szeretnél csatázni. Az arénamester bólint, és amíg kifizeted a belépti
díjat, 20 aranyat, elõkészítik a harcot. Közben elmondták, hogy a szint
legjobbja jelenleg Avvocato Terrasini, amit õ legyõzött: 2 xenomorph bébi
(#204). Sípszó jelzi az összecsapás kezdetét. Ellenfeled egy csontváz
harcos (#68).
*** 1. KÖR *** A csontváz harcos irányába mozogsz. A csontváz harcos feléd
mozog. A csontváz harcost próbálod megsebezni. Odakensz neki bal mancsoddal.
(26 ép-t sebeztél). Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani. Mellétrafáltál.
A csontváz harcos rád veti magát. Rozsdás karddal támad.
(1 ép-t sebzõdtél).
*** 2. KÖR *** Támadod a csontváz harcost. Lesújtasz bal mancsoddal.
(25
ép-t sebeztél). Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(10
ép-t sebeztél). A csontváz harcos kileheli lelkét.
[A csatában összesen 61 sebzést okoztál, és 1 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+43%).
Magadhoz veszed a zsákmányt, ami egy törpe pikkelyvért, egy rozsdás kard
és 29 arany.
[ld. enc.] Piknik idõ! Tömni kezded magadba a finomságokat.
(+20% jóllakottság.) Amíg harcoltál, bámészkodó galetkik gyûltek össze.
Most megtapsolnak! Mosolyogsz, miközben átveszed az arénamestertõl jutalmadat,
50 aranyat.
[be 9:] A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított
barlangban foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok
fogadnak. {Megjegyzés: Itt csak akkor fogsz újabb küldetést kapni, ha egy
bizonyos feltételt teljesítesz.} A szolgáltatások aktuális árai: I. Gyógyítás
1 arany/ép + 30 arany. II. Fiatalítás 100 arany/év. III. Szolga gyógyítás
10 arany x szint. IV. Annihilált szolga feltámasztás 30 arany x szint.
V. Átok eltávolítás 50 arany. VI. Átkozott tárgy megsemmisítése 100 arany
x szint. VII. Csonkolt végtag újranövesztése. 300 arany x szint, 50 tvp.
[be 1:] Lebattyogsz a boltba. Megnézed, hogy mi kapható, és kb. mennyiért:
kemény bõrpáncél (#3) 46 ap, törpe pikkelyvért (#4) 57 ap, kés (#5) 2 ap,
fogazott tõr (#6) 4 ap, bõrpáncél (#9) 23 ap, parittya (#10) 13 ap, kerek
kõ (#11) 2 ap, harci fejsze (#12) 23 ap, sziklarepesz (#13) 6 ap, üvegcse
(#14) 4 ap, mandolin (#19) 92 ap, kötél (#128) 23 ap, rozsdás kard (#131)
13 ap, ében tündekard (#132) 46 ap, ében nyílpuska (#133) 69 ap, ében láncing
(#134) 92 ap, díszes fejék (#135) 23 ap, Rogan karkötõje (#145) 276 ap,
bronzmedál (#207) 115 ap, ezüstmedál (#208) 230 ap, az egyensúly gyûrûje
(#213) 184 ap, lelakatolt ládikó (#310) 690 ap, lemezpáncél (#1000) 115
ap, pikkelyvért (#1015) 46 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 88 ap, díszes
pikkelyvért (#1017) 157 ap, láncing (#1030) 92 ap, könnyû láncing (#1031)
162 ap, bíbor láncing (#1032) 248 ap, bõr mellvért (#1046) 143 ap, kerek
pajzs (#1061) 52 ap, nagy pajzs (#1062) 110 ap, vassisak (#1076) 52 ap,
szárnyas sisak (#1077) 110 ap, halotti maszk (#1091) 33 ap, csontmaszk
(#1092) 88 ap, fejpánt (#1105) 11 ap, díszes fejpánt (#1106) 33 ap, csillogó
fejpánt (#1108) 176 ap, csizma (#1120) 11 ap, vándorcsizma (#1121) 33 ap,
fekete csizma (#1122) 88 ap, köpeny (#1135) 6 ap, utazóköpeny (#1136) 27
ap, kék köpeny (#1137) 80 ap, köntös (#1150) 11 ap, zöld köntös (#1151)
33 ap, átlátszó köntös (#1152) 88 ap, íj (#1270) 23 ap, könnyû íj (#1271)
52 ap, könnyû nyílpuska (#1286) 88 ap, tõr (#1300) 11 ap, csonttõr (#1301)
33 ap, kard (#1315) 23 ap, görbekard (#1316) 52 ap, hosszúkard (#1317)
110 ap, fogazott kard (#1318) 204 ap, lándzsa (#1330) 23 ap, barbár lándzsa
(#1331) 52 ap, gyalogos lándzsa (#1332) 110 ap, a gyorsaság lemezpáncélja
(#3700) 230 ap, a pontosság bõr mellvértje (#4196) 367 ap, a tolvaj pajzsa
(#9160) 138 ap, az entek karikaszimbóluma (#9761) 342 ap, a merénylõ köpenye
(#11035) 121 ap, a szívósság lándzsája (#14830) 138 ap, a természet szárnyas
sisakja (#16827) 538 ap, a bölcsesség köpenye (#17785) 121 ap, az energia
köpenye (#18685) 121 ap, a sebezhetetlenség halotti maszkja (#19541) 331
ap, a küzdelem köpenye (#20485) 121 ap, a gyõzelem kerek pajzsa (#20861)
350 ap, a gyõzelem barbár lándzsája (#21131) 350 ap, a tökéletesség átlátszó
köntöse (#21852) 601 ap, a tûz fejpántja (#22255) 69 ap, a tûz fogazott
kardja (#22468) 151 ap, a jég halotti maszkja (#22691) 182 ap, az enyészet
fülbevalója (#23305) 64 ap, a villám könnyû láncinge (#23531) 311 ap, a
méreg sisakja (#24025) 80 ap, a méreg vassisakja (#24026) 201 ap, a méreg
halotti maszkja (#24041) 182 ap, a méreg karikaszimbóluma (#24161) 193
ap, a méreg görbekardja (#24266) 201 ap, a méreg barbár lándzsája (#24281)
201 ap, a sün vassisakja (#24926) 201 ap, a szalamandra sisakja (#25825)
80 ap, a szalamandra halotti maszkja (#25841) 182 ap, a szalamandra díszes
fejpántja (#25856) 182 ap, a szalamandra utazóköpenye (#25886) 176 ap,
a szalamandra zöld köntöse (#25901) 182 ap, a szalamandra csatos öve (#25916)
176 ap, a yeti könnyû láncinge (#26231) 311 ap, a yeti vassisakja (#26276)
201 ap, a yeti halotti maszkja (#26291) 182 ap, a yeti köntöse (#26350)
69 ap, a yeti ezüst nyaklánca (#26382) 358 ap, a sav díszes pikkelyvértje
(#26667) 414 ap, a sav márványgyûrûje (#26876) 182 ap, az elektromosság
vándorcsizmája (#27221) 182 ap, az elektromosság sárga öve (#27267) 336
ap, az elektromosság háromszögszimbóluma (#27312) 358 ap, az elektromosság
ezüst fülbevalója (#27357) 336 ap, az angyalok köntöse (#28150) 69 ap,
az ellenállás sisakja (#28525) 80 ap, a bûz nyílpuskája (#29185) 103 ap.
[be 1:] Elhagyod a boltot. Elmész a szint középpontjában épült boltba. A
boltos odalép hozzád.
- Scarpetta doktornõ, a múltkor fültanúja voltam
egy ízléses átkozódásodnak. Ilyen talpraesett galetkikre van szükségem!
Feltételezem, hogy amilyen fürgén jár a nyelved, olyan fürgén jár a kezed
is. - meg sem várva a válaszodat, folytatja. - Tegnap éjjel tolvajok törtek
be a boltomba, és elvittek egy nagyobb molitár háj készletet. Sajnos nincs
bizonyítékom, ezért kénytelen vagyok saját igazságszolgáltatáshoz folyamodni!
A feladatot egyszerû lenne: lopd vissza a tolvajtól a molitár hájakat,
és törj össze mindent. Fizetségképp felajánlok 100 aranyat és négy molitár
hájat. Ha úgy döntöttél, hogy elvállalod a feladatot, keress meg, hogy
megbeszélhessük a részleteket!
(5. kaland, összesen 30 TVP-t igényel.)
[be 4:] Elhagyod a boltot. Meglátogatod a galetkik nagymúltú akadémiáját.
- Kedves barátom, mindig nagy öröm érdeklõdõket látni az akadémián. Ha
ráérsz, szívesen adnék egy kis feladatot. Más nem is lesz szükséged, csak
egy kis kitartásra. Ha benne vagy a dologban, akkor Meischert professzort
keresd.
(7. kaland, összesen 25 TVP-t igényel.)
[35 TVP-t használtál fel, maradt még 53.]
m 6 12 8 4444 1122 2222 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,12) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8) A legközelebbi feladat megoldásánál kno pontot fogsz használni az
eszed helyett.
(M 5,12) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Ahogy megkerülöd
az utolsó oszlopokat, ricsaj támad. Megzavartál egy torzszülött szeánszt!
Ellenfeleid egy nedonkutya (#76) és egy ichinedar (#75).
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette az ichinedar elmormol egy agyroppantást.
A varázslat nem hatott rád. Megközelíted a nedonkutyát. A nedonkutya közelebb
jön, hogy támadhasson. Megtámadod a nedonkutyát. Lendületet véve ütsz
bal mancsoddal. Félrehajolt. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(1 ép-t sebeztél). Csodás illatod hatással van rá
(6 sebzés). A nedonkutya
rád veti magát. Támad fogával.
(7 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** Magában motyogva, az ichinedar létrehoz egy parancsot. Ezt
most megúsztad. A nedonkutyát próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). A tüskés bõr megsebez
(-8 ép) Vastag bõrét szaggatod.
Fogazott tõrrel támadsz. Fürgén elhajolt. Csodás illatod hatással van rá
(5 sebzés). A nedonkutya rád támad. Megpróbál megmarni fogával.
(5 ép-t
sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik. A nedonkutya holtan terül el.
*** 3. KÖR *** Az ichinedar elmormol egy parancs varázslatot. (-99 ügyesség.)
Megdermedsz. Az ichinedar irányába mozogsz.
*** 4. KÖR *** Az ichinedar mágikus ereje felhasználásával elõidéz egy parancsot.
Sikerült elkerülnöd a varázslat hatását. Támadod az ichinedart. Lesújtasz
bal mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz
lesújtani.
(5 ép-t sebeztél). Megérzi illatodat
(6 sebzés). Az ichinedar
kileheli lelkét.
[A csatában összesen 79 sebzést okoztál, és 20 sebzést kaptál.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+69%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 4,12) Irány nyugat! Egy sötét barlangszobába érkeztél.
(M 3,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Szerencsés vagy: ebben a szobában
nem vár semmilyen gonosz akadály.
(M 2,12) Nyugat felé folytatod a felderítést. Az oszlopok közül furcsa szellemalak
suhan elõ. Egy õs materializálódott! Megszólít, és miután üdvözlöd, megtudod,
hogy egy feladatot kell megoldanod a továbbjutáshoz. Érdeklõdve hallgatod:
Ha 10 nohnetár 6 hét alatt 420 kiló barlangcsigát fal fel, akkor 3 nohnetár
10 hét alatt hány kiló barlangcsigát eszik meg?
Minek törd a fejed? Felszabadítasz
egy kis lélekenergiát, és átsugárzod az õsnek (-1 KNO). Elfogadja, és eltûnik!
Micsoda korrupt alak... Mehetsz tovább.
(M 2,11) A folyosó északra tart. A teremben, ahová érkezel, mocorgás támad.
Csak nem egy kitrancsírozandó torzszülött? Ellenfeled egy árnyékmester
(#71).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy tûzgolyó!
Sebzõdsz 23 ép-t. Megrohamozod az árnyékmestert. Az árnyékmestert
próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél).
Vastag bõrét szaggatod. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
Elkerülte.
*** 2. KÖR *** Az árnyékmester a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy elektromos kéz!
10 ép-t sebzõdtél. Az árnyékmestert próbálod megsebezni.
Lesújtasz bal mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél). Vastag bõrét szaggatod.
Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(4 ép-t sebeztél).
*** 3. KÖR *** Az árnyékmester elõhív egy elektromos kéz varázslatot.
10
életpontnyit sebzõdsz. Az árnyékmestert próbálod megsebezni. Odaütsz bal
mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a fogazott tõrt,
próbálsz lesújtani.
(2 ép-t sebeztél). Az árnyékmester holtan terül el.
[A csatában összesen 58 sebzést okoztál, és 43 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+45%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Összegyûjtöd
a "kincset": 21 arany.
(Feltételes gyógyítás 2 alkalommal:) Kihasználva gyógyítói tudásodat, gyógyítasz
magadon. (+50 életpont.)
(M 2,10) A folyosó északra vezet. Egy állatbõrrel álcázott ládát találsz
az egyik sarokban. Nagy lakat van rajta. Elõ a zárnyitó készlettel!
[Zárnyitás
próba 9-es küszöbre: 4 hõsiesség pont árán sikeres] Ez most összejött.
Remegve nyúlsz a láda tartalmához: 31 arany és egy bajnokok itala.
[ld.
enc.]
(M 3,10) Kelet felé sétálsz a Csarnok barlangfalai közt. Megkönnyebbülten
sóhajtasz fel: ezen a mezõn nem vár semmilyen akadály!
(M 4,10) Mindenre felkészülve, keleti irányba indulsz. A barlang, ahová
érsz, nem éppen elhagyatott, és a bentlakók lelkesen védelmezik otthonukat.
Ellenfeleid egy zombi mester (#80) és egy zombi (#29).
*** 1. KÖR *** Megrohamozod a zombi mestert. A zombi mester odajön hozzád.
A zombi máris elõtted terem! Megtámadod a zombi mestert. Lendületet véve
ütsz bal mancsoddal.
(21 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Fogazott tõrt forgatva
támadsz.
(1 ép-t sebeztél). A zombi mester rád támad. Rád vág jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi rád veti magát. Feléd üt jobb
karmával. Félrehajoltál. A zombi mester regenerálódik.
*** 2. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Lekeversz egyet bal
mancsoddal.
(20 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Fogazott tõrrel próbálsz sebet
ejteni ellenfeleden.
(3 ép-t sebeztél). A zombi mester rád veti magát.
Elõre szúr jobb karmával.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd szúrja. A zombi rád
veti magát. Feléd döf jobb karmával.
(1 ép-t sebzõdtél). Tüskéid sebzik.
A zombi mester regenerálódik.
*** 3. KÖR *** A zombi mestert próbálod megsebezni. Odaütsz bal mancsoddal.
(18 ép-t sebeztél). Roncsoltál. Meglengetve a fogazott tõrt, próbálsz lesújtani.
Fürgén elhajolt. A zombi mester hörögve elterül. A zombi rád támad. Gyorsan
feléd lendít jobb karmával. Mellétrafált a balfácán.
*** 4. KÖR *** A zombit próbálod megsebezni. Benyomsz neki bal mancsoddal.
(30 ép-t sebeztél). Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(7 ép-t sebeztél). A zombi kileheli lelkét.
[A csatában összesen 118 sebzést okoztál, és 13 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Magadba szívod a megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+69%).
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
Sajnálom, de nincs elég TVP-d ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[49 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
m 8 2222 1212 1212 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Visszatérsz szállásodra.
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Rövid túra után lakott barlangok
közé érsz. Egy széles barlangterembe bukkansz ki. A járat vékony kõhíd
formájában vezet tovább! Óvatosan egyensúlyozva mész végig. Közben lenézel.
Az egyik sarokban valami megcsillan. Kincs? Talán érdemes lenne késõbb
visszatérni! Csak hogyan juthatnál le? Ahogy átérsz, megpillantod a megoldást:
a túloldalon a fal nem annyira meredek, valószínûleg le tudnál mászni.
(215. kaland, összköltsége 20 TVP.) Találtál egy alkalmas barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Figyelsz az esetleges csapdákra.
A kutatásod eredménytelen. Azért még mindig óvatosan, de bemész.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Aranyos Ászok, egy nagyon,nagyon,nagyon
férfi. A Mutánsok klánjának létforma rangú tagja. Végignézed a felszerelését:
bronzmedál, ezüst nadrág, a nyomkeresés fejpántja, Enyészmester, Rogan
karkötõje, az egyensúly gyûrûje, a tárgyalás gyûrûje, kék gömb, a gólem
nagy pajzsa, ében láncing, a remete sárgaréz nyaklánca, ozin fülkarika,
zsugorító gyûrû. Ez az! Sikeresen elcsórtál 1 mézfüvet anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Persze némi elemózsiát is loptál
magadnak. (+8% jóllakottság.)
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Sajnálom, de nincs elég tevékenységpontod ennek a parancsnak a végrehajtásához.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 4.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó atka (#415).
*** 1. KÖR *** Megközelíted a xenó atkát. A xenó atka máris elõtted terem!
A xenó atkát próbálod megsebezni. Beversz egyet bal mancsoddal.
(25 ép-t
sebeztél). Vastag bõrét szaggatod. Fogazott tõrrel próbálsz sebet ejteni
ellenfeleden.
(8 ép-t sebeztél). Illatozol
(2 sebzés). A xenó atka téged
támad. Megpróbál megmarni.
(6 ép-t sebzõdtél). Tüskéd a bõrébe fúródik.
*** 2. KÖR *** A xenó atkát próbálod megsebezni. Benyomsz egyet bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Fogazott tõrt forgatva támadsz. Mellé! Illatod elkábítja
(2 sebzés). A xenó atka hörögve elterül.
[A csatában összesen 66 sebzést okoztál, és 6 sebzést kaptál.] Gyõzelmet
arattál! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia (+31%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +4 galetki
erõt és +6 hírnevet kaptál. A kör során összesen 459 sebzést okoztál, és
136 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
6 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 4 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
205 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Scarpetta doktornõ, egy Egy hullákat boncoló kedves-nedves
hölgy nõ vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint (4. szint). Táplálkozásod:
kõevõ. Ez a 43. fordulód.
|
[1] erõ: |
7 / 2.40 |
[2] IQ: |
9 / 2.90 |
[3] ügyesség: |
6 (8) / 1.20 |
[4] egészség: |
8 (11) / 4.58 |
[5] mágia: |
8 / 0.95 |
[6] gyorsaság: |
11 / 1.34 |
[9] Méret/ép: |
94 / 61 |
Min. méret: |
83 |
Barlangméret: |
94 |
|
|
Varázspont: |
88 / 88 |
Képességpont: |
24 / 4% |
Hõsi pont: |
27 (10) |
Tám.bónusz: |
5% |
Véd.bónusz: |
9% |
Galetki erõ: |
255 / 190 |
Hírnév : |
385 |
Jóllakottság: |
112% |
Életkor: |
12
/ 12 |
|
|
Galetki csaták: |
72 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
14 (1) |
Torzsz. csaták: |
205 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
181 (5) |
Leölt torzszülött: |
246 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
68 (0) |
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
1 (3) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
6 / 0 |
[17] vastag bõr: |
10 / 0.40 |
[25] illat: |
7 / 0 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[46] csapdaészlelés: |
4 / 2.68 |
[47] zárnyitás: |
3 / 2.22 |
[48] mászás: |
7 / 0.74 |
[50] meggyõzõkészség: |
3 / 0.05 |
[55] szívósság: |
1 / 0 |
[56] varázsitalfõzés: |
3 / 0.30 |
[57] gyógynövények: |
2 / 1.10 |
[58] nyomkeresés: |
3 / 0.35 |
[62] lopás: |
6 / 3.91 |
[64] átokszórás: |
3 (5) / 2 |
[66] lopakodás: |
3 / 0.45 |
[67] régészet: |
3 / 0.05 |
[68] zene: |
2 / 0.05 |
|
|
|
|
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
12 / 0 |
[101] szakért.: |
9 / 5.94 |
[102] roncsolás: |
4
/ 0 |
|
jobb mancs |
[103] méret: |
1 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 2.52 |
|
|
fogazott
tõr |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
3 / 0.12 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0 |
[29] életszívás: |
1 / 0 |
[13] jégcsóva: |
5 / 0.28 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
1 / 0.96 |
MAKRÓID |
1. Makró |
pv 4 8 |
tt 10 |
p 8971 |
p 8971 |
pv 3 5 4 8 |
tt |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsóva t.var. ha ellenfeled #30. Prioritás: 255. |
2: Közelharc támadás ha ellenfeled #80. Prioritás: 255. |
5: tûzlehelet használata ha ellenfeled #85. Prioritás: 254. |
3: Közelharc támadás ha a harc 1. köre van, Prioritás: 254, és ha ellenfeled
#6. |
6: tûzlehelet itala v.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 255, és ha
ellenfeled #85. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 10;
VI erõ:300% ép:30%;
PV 6;
PSZ 48
47;
BA 8971;
L 100 29 30 31 46 3;
ÁTADÁS PARANCSAID: A 8971 11501 1; A 8971 3926 1;
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #5 (1. épület), #7 (4. épület), #10 (7. épület),
#51 (20. épület), #234 (40. forduló), #450 (42. forduló), #215 (43.
forduló).
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a lich köpenye (#11935) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a
sas sisakja (#15925) |
|
1 a tökéletesség lovagi lemezpáncélja (#21702) |
|
1 a tudós zöld köntöse
(#11501) |
* |
1 a tûz zöld köntöse (#22301) |
|
1 csatos öv (#1166) |
|
2 csizma (#1120) |
|
1 díszes fejék (#135) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016)
|
|
1 köntös (#1150) |
|
1 maszk (#1090) |
|
1 öv (#1165) |
|
3 törpe pikkelyvért (#4) |
|
1 villámöv (#172) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gyorsaság márványgyûrûje (#3926) |
|
1 a légzés márványgyûrûje (#27776)
|
|
1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1620 arany (#1) |
* |
1 az egészség szimbóluma (#3010)
|
* |
1 az egyensúly gyûrûje (#213) |
|
1 az ellenállás kõamulettje (#28646)
|
* |
1 bronzmedál (#207) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
9 drágakõ (#2) |
|
1 ezüst nyaklánc (#1182)
|
|
2 gyûrû (#1225) |
* |
1 kristályamulett (#130) |
|
1 nyaklánc (#1180) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szivárvány karkötõ (#139) |
Felszerelés |
|
3 fekete dukát (#218) |
|
1 varázskõ (#210) |
Fegyverek |
* |
3 fogazott tõr (#6) |
|
2 harci fejsze (#12) |
|
4 kerek kõ (#11) |
|
1 rozsdás kard (#131) |
|
2 sziklarepesz (#13) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
26 csótányláb (#25) |
|
1 elonotichlan (#31)
|
|
7 gyilkos boróka (#27) |
|
1 hatalom kék itala (#58) |
|
9 hónakkupók (#30)
|
|
1 hõsiesség itala (#52) |
|
1 liánvirág (#24) |
|
6 mátekel gomba (#21)
|
|
5 mézfû (#29) |
|
3 mitulen fû (#20) |
|
7 ragálygomba (#26) |
|
1 sárkányvirág (#32) |
|
17 sötét mák (#23) |
|
7 tejfonál (#28) |
|
1 tûzlehelet itala (#53) |
|
3 üvegcse (#14) |
|
10 winropu moha (#22)
|
Egyéb kacatok |
|
1 bolhedor szárny (#15) |
|
1 elektronit (#141) |
|
4 húsevõ bibe (#151)
|
|
10 mandibula (#157) |
|
6 molad púp (#16) |
|
3 molitár háj (#165) |
|
1 nohnetár gumó (#212) |
|
7 nordkristály (#146) |
|
6 pirgamit (#152)
|
|
1 yeti csont (#160) |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 törpe pikkelyvért (#4), 1 mézfû
(#29), 1 a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581), 1 az ellenállás
kõamulettje (#28646), 1 rozsdás kard (#131), 1 bajnokok itala (#62).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 89 arany (#1), 15 drágakõ (#2).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
ROZSDÁS KARD (131. TÁRGY) Hát, ezt a fegyvert eléggé régen kovácsolták,
és annyi rozsda borítja, hogy egyszerûbb új kardot kovácsolni, mint ezt
levakarni róla. A rozsdás kard a lehetõ leggyengébb választás, ha fegyvert
akarsz használni, hiszen mindössze 2D6-ot sebez, és használatakor kapsz
-10% támadást.
ÁRNYÉKMESTER (71. LÉNY) Az árnyékmesterek sötétlelkû mágusok, õseik hajdan
igazvérû galetkik voltak, de gonosztetteik miatt számûzték õket a torzszülöttek
közé. Tehetségükbõl azonban keveset vesztettek, így az árnyékmester mindenképpen
veszélyes ellenfél lesz. A torz, zöld bõrû, vörösen izzó tekintetû lények
kedvenc varázslata a tûzgolyó.
BAJNOKOK ITALA (62. TÁRGY) Ez a szürke, majdhogynem ezüstösen csillogó
folyadék gyakran használt doppingszer, ha egy harcos különösen nehéz csatára
készül. Nem is csoda, hiszen a bajnokok itala egy harc idejére 40%-al megnöveli
az esélyét, hogy eltalálod ellenfeledet! Használata ugyanúgy történik,
mint a többi, egy csatára vonatkozó varázsitalé és védekezõ varázsitalé
(berakhatod TV listába vagy a harci programodba).