70. forduló, Pippaláb összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. dec. 11. 9h:09'
EZ A 87. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
88. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2162
SZÁMLA : XXXX

HAKAPESZI KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,-20] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

* 1. KP: elmormolod a 27. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 12 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

* 2. KP: elmormolod a 8. varázslatot
8 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

le 1167 leveszed/lerakod az 1167. tárgyat
Elrakod a Rodger kezdő üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 2 1 kézbeveszed/felveszed a 2. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a kaját. [0 pontot használtál fel, van még 181.]
[A parancs tárolásra került.]

kf 1167 2 kézbeveszed/felveszed az 1167. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a Rodger kezdő üstjét. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

kt 221 elkészíted a 221. tárgyat
Legyártottál 1 dobóhálót. [10 pontot használtál fel, van még 171.]

d 92 12 eldobod a 92. tárgyat (12 darabot)
Elhajítasz 12 kötelet. [0 pontot használtál fel, van még 171.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+21 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 131.]

t 102 támadod a 102. szörnyet
FT 102 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy uzbány! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót a másikra támadsz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az uzbány fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[52,-21] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő rájanyék nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a rájanyék jobb szárnyát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Meglengetve a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [52,-22] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás patkány. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriás patkány farkát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsttőrt. Meglengetve az ezüsttőrt a másikra rohansz. Ezüsttőrrel teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az óriás patkány megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

(Továbbmész...) [51,-23] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos sallank. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a gyilkos sallank izmos hátát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót a másikra rohansz. Göcsörtös bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gyilkos sallank megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos sallank száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 95.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[50,-24] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy szintszívó. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[12 pontot használtál fel, van még 83.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Végre hosszas kutatás után sikerült találnod egy blaszterpók-hálót. Miután a pókot sikerült kilakoltatnod, a hálót óvatosan az arcodra rakod. A bőröd azonnal bizseregni kezd, majd ez az érzés lassan szétfut a testeden. Amikor már a bal lábad kisujja is bizsereg, hirtelen letéped a hálót és csinálsz húsz gyors fejkörzést. A szédülés elmúltával jelentős javulást érzel. (+10 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 53.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[50,-25] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy xirnox közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a xirnox bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval néhányszor megcsapod a xirnox testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a xirnox néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-8 varázspont.) Göcsörtös bunkóval többször eltalálod a xirnox nyakát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Továbbmész...) [50,-26] Füves síkságra érkeztél. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Észreveszel egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy alpesi tehén nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az alpesi tehén fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval többször kegyetlenül megütöd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Továbbmész...) [50,-27] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy púpos burástya. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a göcsörtös bunkót. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre ugrasz. Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a púpos burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Göcsörtös bunkóval eltalálod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 17.]

m 8 mozogsz északra
[50,-28] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 5.]

bpb 3 bef. parancs berakása: 3

kf 123 1 kézbeveszed/felveszed a 123. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a kaját, majd a jobb kezedbe veszed a göcsörtös bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]

szk 83 keresed a 83. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy kaszabolósáskát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. [3 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -1.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 183 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

XIRNOX (122. SZÖRNY)
Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb.

KARAKTERLAP

Hakapeszi, egy barna, tüsi hajú, barna szemű, körszakállas gnóm férfi vagy. Bőröd sárga. Elenios ministránsa vagy. Ez a 43. fordulód.

Erő: 9 Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 126 cm
IQ: 20 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 48 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 8 Menekülés: 40 % Életkor: 95/95 év
Egészség: 14 Életpont: 153/94 Jellem: jó (22) Tul. pont: 8
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 62/0 Pénz: 55 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 212 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 715 TP-t kaptál. Jelenleg 19 213 TP-d van. A következő szinthez még 5 787 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, proteinfecske, sörényes ubuk.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 1 ütőfegyverek: 14 lőfegyverek: 11 (+1)

Feltételes fegyverváltás: ezüsttőr (#322) << göcsörtös bunkó (#123)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) (4 -5.); tüske (#22) (6 -8.); ubuk tüske (#131) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
50,67 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 963 év

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 3 5. csapdakészítés: 3 (+1) 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. teológia: 2 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. zárnyitás: 1 14. vadászat: 3 15. bányászat: 2
16. főzés: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
pókvadász (#59) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
manifesztátor (#124), varkaudar mágus (#128), szőrös pók (#100), Kórino Hanabira (#5597)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
bűvölés (#20) (64) bűvölés (#20) (19)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd az orkokat, a gonosz szolgái! Bizonyításképp pedig áldozz fel nekem öt csontszablyát.
2.) Ocsmány férgek járják e földet. Fogj el egy púpos burástyát, és áldozd fel oltáromnál!
3.) A jók harca a mérget használó gonoszok ellen állandó. Ennek szimbolizálására, áldozz fel oltáromnál három mérgezett vas dobónyilat.

Összsúly: 41.92 kg Megterheltség: 110%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 119% alatt van.
Még 89 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 16 kötél (#92)
6 tüske (#22) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dobóháló (#221) 6 sallank karom (#128) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

49 50 51 52 53
-29
-28
-27
-26
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
(50,-28) Sheran oltár
(50,-27) Elenios oltár, púpos burástya (#92)
(50,-26) Tharr rúnaköve, mély kút (#93), Dornodon oltár, alpesi tehén (#91)
(50,-25) xirnox (#122)
(50,-24) lápi hajlék (#670), szintszívó (#96)
(51,-23) gyilkos sallank (#85), Tharr rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár
(52,-22) óriás patkányok (#42)
(52,-21) Sheran rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), rájanyék (#58)
(52,-20) uzbány (#102)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2014.12.11 09:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 1.)
2014.12.11 09:07 Változások a számládon! Zseton levonás: 15 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Leviatán hólyag -> 2.)
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A topáz erényöv ezentúl nem ad AC bónuszt, más nadrág mellé is felvehető. Ha KF-elve van, akkor véd a bájitalos FU-tól.
* - A Wargpin mellé bekerült varkaudaros labirintusban (54. labirintus) megtanulható az esszenciavédelem 2. varázslat, hogy védekezni lehessen a thargodan táborok max. VP szívó szörnyei ellen.
* - A tűzkéz/villámkéz és jéghalál/méregcsók KT-képességek varázslatai 4000 fölött nem növelik a teológiát és taumaturgiát.
* - 5000 fölött a teológia és taumaturgia fejlődése belassul, és a szakértelmek növekedésével tovább lassul. Ez nem azt jelenti, hogy több VP-re kell állítani a butaság árát, csak egy varázslat nem fixen fog 1 %-ot fejleszteni.
* - Dendeitren gyűrűje mostantól nem foglalja a helyet más gyűrűk elől.
* - A méregfelhő varázslatok ezentúl akkor is sebeznek (fele sebzést), ha az ellenfél megdobja a mentődobást.
* - A jégvihar által adódott mínuszvédelem eddig se adódott össze önmagával, de mostantól már a kiírása sem jelenik meg a csatában akkor, ha nem eredményezett valós védelem csökkentést.
* - A termomágikus világégés okozta sugárzás immár Erdauin nyugati felében is lecsökkent annyira, hogy nem teszi tönkre az orgyilkos tőröket.
* - Hantas karkötője nem csökkenti a távfegyver támadásszámot, ha a használt távfegyver már eleve nem félreüthető.
* - Elenios fülbevalója 250 titanit dukát ellenében megszerezhető a játékban, ha valaki kiadja az AL 1480 1597 parancsot istene oltáránál (hitetlen bármely oltárnál).
* - A jóllakottság/éhezés nem csökken -500 alá, a szomjúság -100 alá.
* - A főtt étel 10 kajának megfelelő jóllakottságot ad a lefőzésekor és elfogyasztásakor. Minden más főtt étel 5 kajának megfelelőt ad, kivéve az elrontott hurkát, a mákrózsa főzetet, a sziklozug ragut és a borzalmas főzeléket. Ez utóbbiak nem növelik a jóllakottságot, ahogy eddig sem növelték.
* - A felújított halotthívással hívható szörnyek közül nem mind volt jól paraméterezve. Javítottuk, minden halotthívott szörny idomítható valamire. Ezzel egyidőben a bámulatos zombi teherbírása nőtt, míg az árnytündér csontvázé csökkent. A következő helyeken érdemes próbálkozni (akár többször is) a halotthívással: friss. ősi, Thargodan és drakolder csatamező, elhagyatott ház, tómélyi barlang és téridő hasadék.
* - Ha egy Közös Tudatnál az eddig kifejlesztett képességfás képességek száma kevesebb, mint fele a legtöbbet kifejlesztett Közös Tudat kifejlesztett képességeinek számánál, akkor az a KT az adott képességet fele TU-ért fejlesztheti, és nincs minimum fejlesztési idő. Ha a kifejlesztett képességek száma több mint a fele a legelöl járó KT-énál, de kevesebb, mint a 3/4-e, akkor a fejlesztési költség 3/4 TU lesz, és a minimális fejlesztési idő feleződik.

Üzenet küldése a karakternek