42. forduló, 44. forduló, Qwutzecahtirru összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 5. 12h:07'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 43. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: máj. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2996
SZÁMLA : XXXX

QWUTZECAHTIRRU KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-6,7] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, copfos hajú, barna szemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy kígyóbőr kesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy sullár trófea, egy uzbány trófea és egy élőholt mirg trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hedvig a bátor. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 5. napon találkozol egy kopasz, félszemű troll férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nekrofun medált, egy rejtőköpenyt és egy Tharr Keresztjét visel. Felszerelését egy ryuku gárdista trófea, egy karmos tankány trófea és egy láplidérc trófea díszíti. Ő is a te K.T.-dbe tartozik. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Hátasállata egy garokk! Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hasszán. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+28 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 216.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
9 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

t 80 támadod a 80. szörnyet
FT 80 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy trollfa! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Elszántan a másikra ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a trollfa testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa rávág a derekadra. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a trollfa testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa rávág a derekadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 53 életpontot! [0 pontot használtál fel, van még 216.]

fkt 116 6 felt. készítesz a 116. tárgyat (6 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

fkt 22 20 felt. készítesz a 22. tárgyat (20 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 216.]

m 3 4 3 mozogsz délkeletre, délre, délkeletre
[-5,8] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Találsz egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy élőholt mirg száll szembe veled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mirg tollas testét. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az élőholt mirg fejét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy csontlepke.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Meglengetve a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal felnyársalod a csontlepke bal oldalát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a csontlepke testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 59 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Találsz nála 1 gyíkfüvet. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 65 (limit: 545), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6775.
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy vízionár volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 6 móri gyümölcsöt.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét.

(Továbbmész...) [-5,9] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Álljon itt e tábla az <<Illúzió Mesterei>> dicsőségére! -Fealefel Throm " Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya zselés testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt mirg jobb lábát. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Belecsipked az élőholt mirg a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod az élőholt mirg tollas testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra rohansz. Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 dözmöng szivet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 67 (limit: 545), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 6995.
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [-4,10] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy evaporőr. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az evaporőr hengertestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy sírlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [66 pontot használtál fel, van még 150.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[-4,11] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy púpos burástya. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a púpos burástya jobb vállát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya bal karját. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a púpos burástya jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csáprágójával a púpos burástya megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Első ellenfeled egy élőholt mirg.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg pikkelyes lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed az élőholt mirg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az élőholt mirg bal lábát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod az élőholt mirg nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 186 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

A következő ellenfél egy zombi.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a zombi foszladozó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkalapáccsal megütöd a zombi rotható húsát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a zombi rotható húsát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A zombi karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz nála 1 gyíkfüvet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 69 (limit: 545), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 7215.
Látsz egy mákrózsa bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy acéldarázs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az acéldarázs potrohát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az acéldarázs bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod az acéldarázs bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 acélpengőkét. 120 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-3,11] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy gyilkos sallank. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontkéssel megdöföd a gyilkos sallank izmos hátát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sallank karmot. 163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Utad során felfedezel egy mély kutat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. [20 pontot használtál fel, van még 130.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Egy pillanatig feszülten figyelsz, majd kutatni kezdesz. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy százfogú!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Marokra fogva a kőkalapácsot a másikra támadsz. Kőkalapáccsal megcsapod a százfogú jobb hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd a százfogú testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A százfogú fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a százfogú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 rézkulcsot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 116.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[-3,10] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő uzbány nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az uzbány testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. {CSTT:} Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az uzbány bal oldalát. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Csontkéssel megérinted az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a bal válladat. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az uzbány jobb lábát. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd az uzbány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 51 életpontot! Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Látsz egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [-3,9] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy élőholt mágus. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Jól VIGYÁZZ vándor, Leah útjai kifürkészhetetlenek, Tour-Mix, Ördögi Kör " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Borzas Ámlin orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " 69 a legjobb szám! (Alex Mad Masterboy a Kerekkorsókból) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol Hasszánnal. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy nekrofun medált, egy rejtőköpenyt és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy ryuku gárdista trófea, egy karmos tankány trófea és egy láplidérc trófea teszi egyedivé. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint te. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Hátasállata egy garokk! Érzékeled auráját: semleges jellemű.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [-4,8] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy garokk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a garokk fejét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a garokk agyarával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Csendben követ engem, Futva, ha én futok, Mászva, ha én mászok
Csak éjjel tűnik el, de meglásd, Visszatér a kelő nappal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [35 pontot használtál fel, van még 81.]

szk 92 keresed a 92. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy púpos burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

f 269 kísérletezel a 269. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Eltelik egy óra... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szürke bőrkesztyűt. (ld. enc.) 138 tapasztalati pontot kaptál. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. [5 pontot használtál fel, van még 76.]

kt 3 elkészíted a 3. tárgyat
Legyártottál 1 vizestömlőt. [20 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 17 TVP-t kell elköltened.] [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól hadviselt harcos helyett kemény kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +15 max. varázspont, +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 182 pontot. A következő körben tehát 212 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY)
Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz.

SZÜRKE BŐRKESZTYŰ (271. TÁRGY)
Két purifikátor háj felhasználásával finom bőrkesztyűt készíthetsz magadnak. Az első pillantásra könnyen szakadó szürke kesztyű nem valami bizalomgerjesztő, de a purifikátor limitált mágikus képességeinek köszönhetően sokkal ellenállóbb, mint első pillantásra hinnéd - védettségedet kettővel növeli, ha a KF 271 paranccsal a kezedre húzod. Elkészítéséhez a KT 271 parancsot kell kiadnod, 25 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Qwutzecahtirru, egy barna, copfos hajú, csillogó szemű, hosszú szakállas gnóm férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 43. fordulód.

Erő: 11 Szint: 12 Merészség: 4/4 Magasság: 123 cm
IQ: 23 Támadás: 11 Agresszió: 3 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 82/82 év
Egészség: 13 Életpont: 154/118 Jellem: jó (51) Tul. pont: 3
Szerencse: 20 Varázspont: 162/16 Pénz: 25 arany Kép. pont: 8
Tudatpont: 15/0
Eddig összesen 327 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2 254 TP-t kaptál. Jelenleg 27 142 TP-d van. A következő szinthez még 5 858 TP szükséges. Trófeáid: vérszomjas csüldő, ork sámán, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/9 szúrófegyverek: 19/23 (+24%) ütőfegyverek: 3/30 (+27%)
lőfegyverek: 17/13 (+42%)

Feltételes fegyverváltás: kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
68,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 81

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 997 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/15 (+55%) 2. nyomkövetés: 10/10 (+68%) 3. mászás: 3/59 (+6%)
4. csapdakészítés: 3/79 (+12%) 5. csapdaészlelés: 1/5 6. gyógyítás: 12/2
7. titkosírás: 2/8 8. felderítés: 1/91 (+6%) 9. szörnyidomítás: 1/70
10. teológia: 2/49 (+11%) 11. taumaturgia: 8/49 (+4%) 12. szörnyismeret: 2/0
13. vadászat: 2/92

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
totem 30% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
segítesz max. 6 TVP-ért
kutatsz max. 5 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), szintszívó (#96), massza (#217)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
vízionár (#66), süvítő rája (#113), fabontó szójer (#71), tetemember (#123), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (685): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 26.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 787 TU szükséges.)

Összsúly: 52.49 kg Megterheltség: 84%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 71 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 1 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 álompor (#396) 1 dözmöng szív (#122)
2 gyíkfű (#201) 6 madártoll (#112) 6 móri gyümölcs (#116)
1 rézkulcs (#75) 5 sallank karom (#128) 1 uzbány csőr (#169)
1 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

-7 -6 -5 -4 -3 -2
6
7
8
9
10
11
12
(-6,7) trollfák (#80)
(-5,8) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), Tharr oltár, tetemember (#123), élőholt mirg (#135), csontlepke (#746), vízionár (#66)
(-5,9) oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, púpos burástyák (#92), élőholt mirg (#135), zombi (#49)
(-4,8) garokkok (#73), nekrofun (#173), Sheran oltár, 36. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372)
(-4,10) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Sheran oltár, evaporőr (#69)
(-4,11) púpos burástyák (#92), élőholt mirg (#135), zombi (#49), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, szent tölgyfa (#393), acéldarázs (#140)
(-3,9) nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 47. jellempróba, művészi porolit (#720), Hasszán (3379. kalandozó)
(-3,10) uzbányok (#102), gumifa (#38), Sheran oltár, barátság szent tüze (#484)
(-3,11) gyilkos sallank (#85), mély kút (#93), Raia oltár, százfogú (#53)

Üzenet küldése a karakternek