430. forduló, 432. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 27. 15h:04'
EZ A 696. JÁTÉKHETED, 431. FORDULÓD
697. játékheted kezdete: júl. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 14

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


59 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,35] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.] Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 700 tapasztalati pontot.
A táborozás 30. napján találkozol egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfival. Fekete a bőre. Dornodon püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy örökkéval. topázát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rubin fülbevalót, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt és egy zafír védőgyűrűt visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Már megbocsáss, de olyan sután vonszolod magad! Gyere és tanuld el Te is a Mesterünktől, hogyan lép egy igazi, büszke harcos! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Vérre szomjazva, kihívást intézel felé. Majd megmutatod Neki!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 4 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 mérgezett vasnyíl. Több lövedéked átfúrja a kobudera testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vas dobónyilat hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 4 vas dobónyíl. A lövedékek perforálják a testedet. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor megcsapod a kobudera bal oldalát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kobudera testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera néhányszor megcsapja a fejedet. A Kos Csapásának technikáját alkalmazta. (4 támadástól 113 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +23 ÉP.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kobudera testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a kobudera jobb lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel a kobudera gyilkos csapásokat szórva összezúzza a testedet. Valami ismeretlen mozgástechnikát vetett be. (6 támadástól 213 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! (istened védelmez +43 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése. {Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 358, gyógyulás: 72, összesen: -286 ÉP}


Nantosvelta átadott neked a 58. napon 10 TU-t. [50 TVP-t használtál fel.] A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Arisztotelész adta fel, és a következőt tartalmazza: 1 manakristályt. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Arisztotelész adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 6 gyógykenőcsöt.
NépekMindenSzigete, amikor összefutottatok, adott neked egy vapár ágat [vapár ág ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy aranyló ugarhéjat. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a halálhozó (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) Sheran cserepét (ld. enc.). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+126 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+422 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 15 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+1 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Jól megy a dolog, szinte hiba nélkül játszol le egy közepesen nehéz melódiát. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+4 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 734.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
[0 pontot használtál fel, van még 734.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +44 max. életerő, +44 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 728.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +94 életerő.) [1 pontot használtál fel, van még 727.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 722.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Elmormoltad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 717.]

* 5. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-31 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 712.]

* 6. KP: használod a 64. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 707.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 702.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 702.]

* 9. KP: imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 672.]

fgy felt. gyógyítás parancsok törlése
Minden fgy parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

fog elfogod parancsok törlése
Minden fog parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

fm feltételes mászás
Minden fm parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

fku felt. kutatás
Minden fku parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 19 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 672.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

p 69 15 használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 667.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 3 2 kiveszel a bankból a 3. tárgyat (2 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 vizestömlőt. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

ek 273 9 205 t. energia kisütése: 273 9 205
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

ek 273 7 403 t. energia kisütése: 273 7 403
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 3 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

ek 116 75 313 t. energia kisütése: 116 75 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 667.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +116 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 667.]

fkt 69 5 felt. készítesz a 69. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

fkt 312 5 felt. készítesz a 312. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

fkt 578 100 felt. készítesz az 578. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

fkt 582 100 felt. készítesz az 582. tárgyat (100 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 667.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[143,61] Lakott területre érkeztél.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sárkánytanyát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított borkonyó cserjét. (Feltételes revitalizáció:) Revitalizáltad az itt levő, elpusztított növény(eke)t! Teljesítettél egy isteni küldetést! Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Látsz egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött. (+1 erő.)
[-50 varázspont.] [40 pontot használtál fel, van még 627.]

be 702 3 bemész a 702. épületbe
Beljebb merészkedsz az ajtón. A háttérben egy brutális troll emeli Thór pörölyét egy megszeppent árnymanóra. A teremben még néhány páros gyakorol, ki tyrex bunkóval, ki Raia pallosával harcol, de észreveszel egy Daramoula pálcáját szorongató hölgyet is. Odasétál hozzád egy fegyvermester. Az övére pillantva láthatod, hogy a Vérvörös Légió KT tagja. Megkérdezi, miben segíthet. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni vágófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 vágófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 130 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 577.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]

m 7 2 mozogsz északnyugatra, keletre
[142,60] Még mindig a városban vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. (ld. enc.) Észreveszel egy csillagbozótost. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Utad során felfedezel egy morgud hagymatövet.

Egyszercsak egy különleges épületre leszel figyelmes. Hatalmas udvara van, ott pedig hatalmas ládák állnak. Körülöttük komoly öltözékű hivatalnokok sertepertélnek, hétköznapi és még soha-nem-látott tárgyakat pakolnak egyik ládából a másikba. Arrébb szigorú tekintető őröket is látsz, a Vámhatóság katonáit. Képzettnek tűnnek és sokan is vannak, eszedbe nem jutna megtámadni őket. Ez itt a vámraktár. Talán érdemes lenne benézned, hogy megtudd, konkrétan mi zajlik odabent. (749. épület.)
Összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Felszerelését egy szépen megmunkált Ma'yia furulyája díszíti. Egy adamantit kesztyűt, egy drakolder gyűrűt, egy ében talizmánt, egy Eldereth kristályt, egy hakamát, egy haramakit, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy koponya szimbólumot, egy kotét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy óriás fülbevalót, egy sodét, egy teriádbőr karkötőt, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy vark. pecsétgyűrűt és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy vadászskorpió trófea és egy Zsebmester trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy wakizashit tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Enyasio. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfival. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy fűzött kagylósort, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy nehéz harci kesztyűt, egy regeneráló övet, egy Rughar gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy elfajzott enkala trófea és egy Techiulan trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Thunder Power. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[194,35] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült drakolich közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 bordacsontot. 1010 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?
[46 pontot használtál fel, van még 526.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +27 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve növényültetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! 2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot! 3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! [30 pontot használtál fel, van még 496.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 491.]

v 143 578 elmormolod a 143. varázslatot
Sajnálom, de a 2. paraméterként megadott tárgy nem növény. [0 pontot használtál fel, van még 491.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 486.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[193,34] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Látsz egy gyilkos csalánt. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő zoloboo sámán nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször eltalálod a zoloboo sámán jobb oldalát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2300 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,33] Az erdőt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy éhínség varázslat. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Raia szent lovagja jobb lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megkarcolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2857 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 borkonyó bibét. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,32] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Dr. Dragon orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [74 pontot használtál fel, van még 412.]

v 143 578 elmormolod a 143. varázslatot
Sajnálom, de a 2. paraméterként megadott tárgy nem növény. [0 pontot használtál fel, van még 412.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 407.]

m 8 7 5 mozogsz északra, északnyugatra, délnyugatra
[191,31] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy borkonyó cserjét. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy quwarg királynő. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 151-166.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg királynő bal első lábát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1337 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kputtyintó csalán. {támadása: 36.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [190,30] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű, kecskeszakállas mutáns férfival. A bőre kreolszínű. Chara-din bíborosa. Egy bozontfonatot, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy káosz szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy Ovgun nyakláncát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku vadászinget, egy tükörpáncélt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Notermanthi trófea és egy Blounther apó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy vámpírkardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Egy goldugar a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Omar Ibn Al-Fáridh. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,31] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csapat qwarg rohamosztagos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a qwarg rohamosztagos testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 169 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Fókuszpengével párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a 4 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A 4 qwarg rohamosztagos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 472, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chitarel orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 353.]

v 143 578 elmormolod a 143. varázslatot
Sajnálom, de a 2. paraméterként megadott tárgy nem növény. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 348.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[188,30] Tovább barangolsz a fák között. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Al'Worg. Felfedeztél egy szent tölgyfát.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,29] Fák, mindenütt csak fák. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy pordémon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Füttyössel. Fairlight főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián sarut, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyűt, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Chara-din fattya trófea, egy Orkhan Thai trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tűzförgetegből kilépő ember. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Málhásállata egy sivatagi doareg. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [36 pontot használtál fel, van még 312.]

v 143 578 elmormolod a 143. varázslatot
Sajnálom, de a 2. paraméterként megadott tárgy nem növény. [0 pontot használtál fel, van még 312.]

v 52 elmormolod az 52. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a revitalizáció varázslatot! A varázslat inaktívan lapul elmédben, arra várva, hogy használhasd. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1271 578 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1271 312 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
EP 720 100 165 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 307.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kék orchidea. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 277.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
H 235 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

szk 230 keresed a 230. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy zoloboo sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 277.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 274.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 269.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 269.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 266.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 1 26 fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[26 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-44 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 7, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a spagulár. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 600 pontot. A következő körben tehát 800 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HALÁLHOZÓ (419. SZÖRNY)
Ennek a denevérszerű lénynek a kedvenc támadási formája a sötétségből rontani a gyanútlan ellenfélre, és a meglepetés előnyét kihasználva halálra ijeszteni a szerencsétlent. A szörny minden tulajdonsága ezt hivatott elősegíteni: bőrszárnyának gyors verdesésével rendkívül ügyes manőverekre képes, mind támadáskor, mind védekezéskor a közelharcban, hosszú csőre pedig messziről mély sebet képes ejteni áldozatán. Ezenkívül a halálhozót körüllengő maró szag egyéb kellemetlen meglepetéseket is tartogat a felkészületlen támadóknak.

SHERAN CSEREPE (1271. TÁRGY)
Aranyló ugarhéjban egy marék föld, a legtermékenyebb területről, egy ritka erdő kicsiny tisztásáról. Ahogy megérinted, eláraszt a föld szeretete, és szinte érzed a szíve dobbanásait. Ahogy óvatosan belehelyezed valamely növényről szedett hajtásodat, akkor hirtelen gyorsasággal növekedni kezd, és hamarosan le is szüretelheted. A cserép működésbe hozatalához (vagyis valamelyik növény benne való csíráztatásához) a H 1271 <növénytermés> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. Az elültetett növényt 10 csepp vízzel és 5 isteni könnycseppel kell meglocsolnod ahhoz, hogy Sheran cserepében rövid időn belül nagyra nőhessen (amint ez megtörtént, leszüreteled a termést, és utána újabb növény elültetésére használhatod a cserepet).
Sheran cserepének elkészítése 30 TVP-be kerül (az aranyló ugarhéjon kívül a föld kiválasztásához ásó kell), és csak a természet istenének papjai képesek rá. Az első növény, melyet rögtön a készítés után a földbe kell ültetni egy vapár cserje (vapár ágról növeszthető), mely hajtást ugyan nem fog hozni, de a földet kellően termékennyé teszi (ezt rögtön készítéskor, még Sheran cserepének kalibrálása érdekében megteszed). Egy fordulóban csak egyszer ültethetsz el növényt Sheran cserepébe, akkor is ha több lenne nálad e tárgyból.

PÉZSMATÖK (933. TÁRGY)
Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható).

CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY)
A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható.

NÖVÉNYÜLTETÉS (143. VARÁZSLAT)
Ennek a varázslatnak a segítségével új életet teremthetsz! Növényeket ültethetsz azokon a mezőkön, ahol az éghajlati viszonyok erre alkalmasak. (Azaz a tereptípus a növény számára megfelelő.) A varázslat anyagi komponense annak a növénynek a hajtása, amelyet el akarsz ültetni, valamint öt csepp víz. A "hajtás" az a tárgy, amelyet a növényről le lehet szedni a KT paranccsal. Ha egy adott növénynél ilyen nincs (pl. nekrofun), akkor olyan növényt ezzel a varázslattal sajnos nem ültethetsz. A varázslat elmondása 40 VP-be és 20 TVP-be kerül, és második paraméterként meg kell adnod, hogy milyen növényt akarsz ültetni (pl. V 143 35-tel tűzbokrot). A növény a mezőre "lerombolt" állapotban kerül, azaz még csak csírázik, és legalább 3 játékhét, amíg annyira kihajt, hogy termése is legyen. Ha azonban még egy revitalizációt is alkalmazol, azonnal szüretelhetsz.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 431. fordulód.

Erő: 60 (62) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 27 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (76) Védekezés: 93 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 443/443 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 67 (70) Varázspont: 1075/88 Pénz: 212 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 97/24 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 38
Eddig összesen 2745 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9805 TP-t kaptál. Jelenleg 1831471 TP-d van. A következő szinthez még 168529 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, jégelementál, méregelementál. A 428. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/69 szúrófegyverek: 23/42 (+3%)
vágófegyverek: 26/2 (+2%) ütőfegyverek: 11/0 (+8%) lőfegyverek: 30/73 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/40 (+30%) 2. nyomkövetés: 89/16 (+16%) 3. lopás: 4/3
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 21/73 (+5%) 6. csapdaészlelés: 9/81
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 39/49
10. szörnyidomítás: 11/75 11. teológia: 57/63 (+37%) 12. taumaturgia: 43/99 (+10%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 8/10 (+30%)
16. szörnyismeret: 8/50 17. pszi: 5/22 (+11%) 18. zárnyitás: 14/40
19. vadászat: 13/53 20. bányászat: 29/52 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 100 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 100 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) pszi-ernyő (#64)
tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69) revitalizáció (#52) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
120 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 gyógykenőcs (#313)
1 gyöngymangó (#135) 5 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
6 bordacsont (#16) 5 borkonyó bibe (#312) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
8 csalánvirág (#582) 3 ében toboz (#578) 1 ezüsttőr (#322)
1 kék orchidea (#68) 4 ugh méreg (#166) 46 víz (#27)
2 vizestömlő (#3)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,29) oltár, szent tölgyfa (#393), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), Füttyös (5411. kalandozó)
(188,30) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(189,31) qwarg rohamosztagosok (#242), művészi porolit (#720), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), bűbájlidérc (#761)
(190,30) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), Omar Ibn Al-Fáridh (5965. kalandozó)
(191,31) Thargodan csatamező (#432), művészi porolit (#720), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), Chara-din monolitja (#534), quwarg királynők (#153), kputtyintó csalán (#247)
(191,32) Fairlight oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), kputtyintó csalán (#247)
(192,33) Raia szent lovagja (#239), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár
(193,34) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), zoloboo sámánok (#230)
(194,35) drakolich (#760), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Manó Qpica kedvese megküzdött Toborzásgátló Vlagyimirral. A küzdelmet Manó nyerte meg.
* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.
* A MAK X Y 1 parancs sajnos nem az első, hanem a második utasítást mentette. Mostantól ez az enciklopédiának megfeleően működik.
* Borax király felmérné a kalandozók harcértékét és hadrafoghatóságát, ezért úgy döntött próbára teszik őket. Aki szeretne részt venni a próbán, jelentkezzen valamelyik toborzóirodában. A megmérettetésen jutalomérem nyerhető, és azt a KT-t, amelynek a legtöbb tagja gyűjt ilyen medált, elismerésben és királyi jutalomban részesíti. Ezennel tehát verseny hirdettetik, a verseny szeptember végéig tart. Amely KT addigra a legtöbb olyan taggal büszkélkedhet, aki szerzett már ilyen medált, annak minden tagja jutalmat kap. Szeksztánssal rendelkezőknek a toborzóirodák koordinátái: (98,21) (93,55) (96,109) (183,33) (186,62) (188,108) (273,27) (447,97)
* A táborozás alatt kapott információkat a karakter csak a fordulója elején ismeri meg, vagyis akkor kerül nála tárolásra. Ezért a táborozás alatt megtudott információkat a forduló megkezdéséig nem tudja használni, még az akkor lefutó többszemélyes kalandban sem. Kérünk erre ügyeljetek, mert az ezzel kapcsolatos reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Üzenet küldése a karakternek