431. forduló, 433. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 18. 12h:06'
EZ A 688. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD
689. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [157,103] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+16 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. A méregtermő iszák termelt 2 gyenge mérget. [gyenge méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+85 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 693.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 693.]
Szupersebesen mormolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 691.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 691.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 686.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 686.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. Pillanatnyi transzba zuhansz az üvegszilánkok játékától. Az idő dimenziói teljesen összekuszálódnak körülötted. (+15 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 697.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 697.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 695.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 690.]
41 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 690.]

* 5. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fáklya. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 660.]

* 6. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 650.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 648.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 646.]

kf 13 2 kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a kőkalapácsot fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 646.]

ek 500 15 t. energia kisütése: 500 15
A tudati entitás manifesztálására költesz 5 TU-t A tudati térben már 28974 tudatpontot raktároztatok el. Érzed a tudati tér remegését. A manifesztálásra költött hatalmas mennyiségű TU majd szétrepeszti körülötted. Most már közel a cél. [5 pontot használtál fel, van még 641.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+106 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ősdentor.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvagdalod az ősdentor tüskés hátát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Fókuszpengével végigvagdosod az ősdentor ragyás testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 64 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd az ősdentor bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 102 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 256, gyógyulás: 13, összesen: -243 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-3400 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 611.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 581.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+106 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy magger.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 115 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a magger éles mandibuláját. (6 támadással 39 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a magger bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a magger bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 73 életpontot sebződik. Kemény ollójával a magger végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Gyengül a védelmed - a magger ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 2241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 551.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 546.]

m 1 2 3 mozogsz északkeletre, keletre, délkeletre
[158,102] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol több fehér csont is kimered a föld alól, és ásni kezdesz. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 130 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 118 életpontot sebeztél. Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1069 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. No de hiába - semmit sem találsz! A csatamező fölött óriásira nőtt dögmadarak raja közeledik. Te nem leszel a lakoma tárgya! Befejezed a fosztogatást, és távozol.
Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy kihívás tornya van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [159,102] Továbbra is síkságon vagy. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy márványtornyot. Északra nézve látsz egy púdersziklát. Elteszed a látcsövet.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,103] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Vajon mit rejthet a föld mélye? Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 4 fabontót. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy korinthai amőba.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 119 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 6 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 36 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal meghorzsolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 46 életpontot sebződik. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 30 életpontot vesztettél. Fókuszpengével megvagdalod a korinthai amőba testét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 27 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a korinthai amőba testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 36 életpontot sebződik. Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 3759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 706, sebződés: 132, gyógyulás: 21, összesen: -111 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+41 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.]
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kultúrmasztodon. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon ormányát. (6 támadással 107 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével felnyitod a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 37 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 kaját. 2575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 58, gyógyulás: 12, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [138 pontot használtál fel, van még 408.]

m 2 8 1 mozogsz keletre, északra, északkeletre
[161,103] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Észreveszel egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Az egyik sötét sarokban, a fal tetején írást látsz. Megvizsgálod közelebbről. Furcsa jelek!

Odakint is körülnézel.
Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Dr. Dragon formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Egyszercsak megpillantod egy hosszú ezüsthajú, teljesen vak drow férfi táborát. Fekete a bőre. Egy angyalok gyűrűjét, egy beholderfej medált, egy che-vállszalagot, egy csontamulettet, egy háború gyűrűjét, egy hakamát, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy moa munkáskesztyűt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku vadászinget, egy smaragd karkötőt és egy tűzúr csizmáját visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Strissha trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy csillogó szemű obszidián pók. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy helytartói jogart tart. Lőfegyvere egy moa stuki. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy Thargodan csontváz! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [161,102] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy márványtornyot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy tűzfőnix egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy nyuhaj karbin! Sikoltozva ugrasz ki, és rettegve kapaszkodsz le a kötélen. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Megpillantasz valamit: 1 sallank nyíl [sallank nyíl ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP]. Magadhoz veszed.

(Továbbmész...) [162,101] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet.

[93 pontot használtál fel, van még 315.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy woorgard.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 103 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (6 támadással 31 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével megvagdalod a woorgard testét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 45 életpontot sebződik. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal csak érinted a woorgard testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 79 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a woorgard testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 709, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-2100 TP] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 285.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[163,100] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [164,99] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Thargodan csatamezőt. Keletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[30 pontot használtál fel, van még 255.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[165,98] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő magger nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a magger nyakát. (6 támadással 47 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével épp hogy eltalálod a magger éles mandibuláját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a magger jobb vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Megnyirbálja a magger ollója a jobb karodat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Itt is, ott is célba talál a magger ollója. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 mandibulapengét. [mandibulapenge ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Összeszorított foggal, lankadás nélkül dolgozol. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath kutyafejét. (6 támadással 92 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 62 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (39 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Mnebolath fejét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 14 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a Mnebolath jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 78, gyógyulás: 5, összesen: -73 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Valamit kifordít az ásód. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bőrsisak [bőrsisak ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] és egy nyu-shuriken [nyu-shuriken ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 121 életpontot sebeztél. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya jobb vállát. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével megvagdalod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 72 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 27 életpontot sebződik. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a Chara-din fattya testét. (3 támadással 134 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 51 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 42, gyógyulás: 9, összesen: -33 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Folytatod a melót egy norpadolótikához méltó kitartással. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath intéz feléd kihívást.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámcsapás varázslatot. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a Mnebolath testét. (6 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 52 életpontot sebződik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 6 aranyad. A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Mnebolath kutyafejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 59 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a Mnebolath testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 14 életpontot sebződik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A dolgot még 15 aranyad bánja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 72, gyógyulás: 5, összesen: -67 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Tguarkhan jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő tünde íj. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 72 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a Tguarkhan bal lábát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. A Tguarkhan fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A Tguarkhan mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A Tguarkhan leken néhány pofont. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. A Tguarkhan most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (186,106)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 1751 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 64, gyógyulás: 6, összesen: -58 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy szürke bőrkesztyű, egy arany és 4 rézgolyó. A levegő remegni kezd: a teleportáció ózonillata! Nem szívesen bunyóznál most egy Thargodan herceggel, úgyhogy hanyatt-homlok menekülsz.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+34 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-6 varázspont.]
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [166,98] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja.

Felfedeztél egy Thargodan csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [120 pontot használtál fel, van még 135.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sivatagi doareg.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg oszlopos lábát. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 64 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 77 életpontot sebződik. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A sivatagi doareg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 495, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 105.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sivatagi doareg.

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 97 életpontot sebeztél. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 51 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Patájával a sivatagi doareg többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A sivatagi doareg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 10 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 75.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+37 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 70.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sivatagi doareg.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 179 életpontot sebeztél. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a sivatagi doareg testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 42 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a sivatagi doareg bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (10 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A sivatagi doareg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 430, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 40.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sivatagi doareg.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 109 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a sivatagi doareg lecsüngő csimbókját. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 40 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal meghorzsolod a sivatagi doareg testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (82 életpontot sebezve.) A sivatagi doareg rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 8 kaját. 2622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 24, gyógyulás: 5, összesen: -19 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 10.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 5.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 171 keresed a 171. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy óriásférget. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 16, 21.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 573 pontot. A következő körben tehát 572 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 432. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (51) Támadás: 26 Agresszió: 10 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 71 Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 55 (64) Életpont: 484/421 Jellem: semleges (-10) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (30) Varázspont: 1007/246 Pénz: 10657 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 35/0 Pszi pont: 166/41 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2537 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 29161 TP-t kaptál. Jelenleg 2040200 TP-d van. A következő szinthez még 259800 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 5978 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 27/75 (+17%) ütőfegyverek: 17/97 (+5%) lőfegyverek: 29/97 (+9%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/95 2. nyomkövetés: 101/54 3. lopás: 3/33
4. mászás: 8/77 (+16%) 5. csapdakészítés: 41/79 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/8
7. gyógyítás: 61/98 8. titkosírás: 20/18 9. felderítés: 26/94 (+23%)
10. szörnyidomítás: 14/73 11. teológia: 76/21 (+13%) 12. taumaturgia: 81/31 (+22%)
13. versengés: 9/13 (+8%) 14. zene: 253/73 (+255%) 15. szörnyismeret: 10/58
16. pszi: 23/22 (+10%) 17. zárnyitás: 1/56 18. vadászat: 21/35
19. bányászat: 17/18 (+10%) 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve)

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28974. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 969.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 drótszőr (#37) 12 spiritusz (#170) 1 tünde íj (#553)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
116 arany (#50) 1 aranytű (#272) 4 fabontó (#106)
2 fáklya (#36) 43 kaja (#2) 1 korinthai talizmán (#814)
1 púderkő (#119) 4 rézgolyó (#343) 1 szürke bőrkesztyű (#271)
2 tünde nyíl (#554)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(157,103) ősdentor (#282), magger (#747)
(158,102) sírlidérc (#172), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), 47. jellempróba, Elenios oltár
(159,102) 35. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(160,103) márványtorony (#175), Dornodon oltár, régészeti lelőhely (#1208), 45. jellempróba, korinthai amőba (#420), kultúrmasztodon (#227)
(161,102) márványtorony (#175), művészi porolit (#720)
(161,103) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), oltár, egy elf férfi
(162,101) érclelőhely, woorgard (#231)
(163,100) quwarg boly (#359)
(164,99) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36)
(165,98) magger (#747), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár
(166,98) Thargodan csatamező (#432), oltár, sivatagi doareg (#240)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A templomszenteléshez mostantól már nyugaton is elegendő a korábbi öt helyett csupán három hívő jelenléte.

Üzenet küldése a karakternek