Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. ápr. 26. 12h:08' EZ A 646. JÁTÉKHETED, 432. FORDULÓD 647. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3894 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat |
vps 100 | VP spórolása: 100 |
h 504 | használod az 504. tárgyat |
kb 153 96 | kiveszel a bankból a 153. tárgyat (96 darabot) |
a 153 1131 100 | átadod a 153. tárgyat az 1131. kalandozónak (100 darabot) |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó jobb első lábát. (6 támadással 360 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+36 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kék rothasztó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a kék rothasztó testét. (2 támadással 84 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a kék rothasztó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 4691 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}
be 702 5 | bemész a 702. épületbe |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
(Továbbmész...) [167,110] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woorgard. {max. életpontja: 801-900.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel többször eltalálod a woorgard testét. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Te 27 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+22 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a woorgard jobb oldalát. (8 támadással 266 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+26 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woorgard testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel megpöccinted a woorgard testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Te 3 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megérinted a woorgard testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A woorgard csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 903, sebződés: 19, gyógyulás: 30, összesen: +11 ÉP}
(Továbbmész...) [167,109] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyógyfüveket keresel, amelyeket a sebre rögzítesz. Így már gyorsan fel fog épülni. Hálásan néz rád a kis maki. (+2 jóság.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 22.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb hátsó lábát. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Te 18 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+14 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az agyagelementál testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az agyagelementál testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az agyagelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az agyagelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
924 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a bávatag golombár testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+14 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel megkarcolod a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Legnagyobb meglepetésedre legyőzött ellenfeled darabokra hullik... Apró, pici szárnyas darabokra... Te jó ég, hiszen ezek darazsak! A rovarok rád rontanak. Csípnek, harapnak, ahol csak érnek. Mire a megvadult raj odébb áll te is ráeszmélsz, hogy Sheran állt bosszút kedvence gyilkosán... (22 életpontot vesztettél) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
vpf 100 | VP elővétele: 100 |
v 198 149 102 | elmormolod a 198. varázslatot |
[149,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trikornis herceg került az utadba. {támadása: 36.} Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
m 8 1 7 | mozogsz északra, északkeletre, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat fejét. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az arató csattanat megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [150,100] Vált a terep: alacsonyhegységben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély szakadékot. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a sziklafalon. Megkapaszkodsz a falon tátongó sötét üreg peremében, és bemászol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Döbbenten érzed meg a forró leheletét valaminek a közvetlen közeledben... Egy mosolygó rettenet! {védettsége: 8 szúró, 12 vágó, 20 ütő ellen.}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mosolygó rettenet fejét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel jól megszúrod a mosolygó rettenet ocsmány tömegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
345 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mutáns pók testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel felnyársalod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a mutáns pók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [149,99] A vidék továbbra is alacsonyhegység.
m 6 6 3 | mozogsz nyugatra, nyugatra, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [147,99] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy.
(Továbbmész...) [148,100] Továbbra is dombság.
be 71 | bemész a 71. titkos labirintusba |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
lm 5 5 7 | mozogsz 5 5 7 |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálosztó kain jobb karját. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain fekete testét. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a halálosztó kain fekete testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálosztó kain megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. 1355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra farkát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel meghorzsolod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az ekharion bal lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ekharion bal vállát. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod az ekharion jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Agyartőrrel jól megszúrod a borzalmas varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 6 arany és egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1681 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a norpadolótika bal hátsó lábát. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel megérinted a norpadolótika bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika lecsap a jobb karodra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nanda testét. (4 támadással 182 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel meghorzsolod a nanda testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nanda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1920 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon ormányát. (8 támadással 258 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 13 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 322, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orbitális mackósajt testét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel kicsit megbökdösöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 47 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 66, gyógyulás: 0, összesen: -66 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az átokmurgattyú fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az átokmurgattyú poshadt hasát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel eltalálod az átokmurgattyú testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 885 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 8 18 1 | mozogsz 8 18 1 |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 24 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 158 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel eltalálod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tyrannoszaurusz rex farkát. (7 támadással 405 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel súrolod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Te 6 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> 30 arany, -2 ÉP] 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 539, sebződés: 125, gyógyulás: 6, összesen: -119 ÉP}
szk 230 227 232 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 232. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 20 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
RYUKU MELLVÉRT (689. TÁRGY) Ez a díszes páncéldarab a ryuku vértezet fő ékessége. Ha kellően karbantartod, gyönyörűen csillog a napfényben, ahogy csatába masírozol. Persze, egy szörny becserkészésénél ez nem akkora előny, mint például egy császári díszszemlén. Amellett, hogy védettségedet 8-cal növeli, egyet ad az erődhöz, és 5-öt a max. ép-dhez. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti. |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
Erő: | 43 (48) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 52 (55) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 93 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/46 év |
Egészség: | 50 (53) | Életpont: | 510/509 | Jellem: | jó (620) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (61) | Varázspont: | 1098/20 | Pénz: | 535 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 14/9 | Pszi pont: | 212/174 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/34 | ökölvívás: | 38/97 (+9%) | szúrófegyverek: | 22/71 (+9%) |
lőfegyverek: | 27/7 (+7%) | dobófegyverek: | 23/62 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/58 | 2. nyomkövetés: | 119/76 (+8%) | 3. mászás: | 23/54 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 28/0 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/81 (+28%) | 6. gyógyítás: | 64/61 |
7. titkosírás: | 21/36 | 8. felderítés: | 32/66 (+17%) | 9. szörnyidomítás: | 10/29 |
10. teológia: | 58/91 (+5%) | 11. taumaturgia: | 78/22 (+51%) | 12. szerencsejáték: | 4/27 (+11%) |
13. versengés: | 8/23 (+36%) | 14. harcművészetek: | 42/5 | 15. zene: | 12/44 |
16. szörnyismeret: | 43/29 (+23%) | 17. pszi: | 18/31 (+12%) | 18. vadászat: | 5/99 |
19. bányászat: | 29/86 (+68%) | 20. úszás: | 8/94 | 21. főzés: | 2/9 (+27%) |
22. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | energiatüskék (#29) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | álompor (#396) | 3 | arany karperec (#194) | |||
2 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | |||
3 | borostyán függő (#162) | 2 | bőrpáncél (#51) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 6 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gromak bőr (#268) | 2 | gyöngysor (#192) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 10 | kerek kő (#19) | 1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 7 | obszidián függő (#195) | 1 | pirkit (#153) | |||
2 | réz papi karkötő (#307) | 2 | rézdarab (#70) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | szöges bunkó (#8) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
40 | vasérc (#152) | 60 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
535 | arany (#50) | 3 | bordacsont (#16) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 2 | ezüstdarab (#326) | 14 | kaja (#2) | |||
1 | kőszem (#304) | 3 | kvazár (#244) | 1 | lajhár csont (#236) | |||
2 | lapockacsont (#33) | 7 | mutáns csont (#331) | 1 | pszi kő (#248) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |