Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 24. 9h:06' EZ A 445. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD 446. játékheted kezdete: szept. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
vv 67 67 67 | elmormolod a 67. varázslatot a 67. varázslatot a 67. varázslatot |
d 101 2 | eldobod a 101. tárgyat (2 darabot) |
h 335 2 2 | használod a 335. tárgyat |
h 335 3 4 | használod a 335. tárgyat |
v 9 2 17 | elmormolod a 9. varázslatot |
m 3 3 7 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (19 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy karbin plazma és 2 sallank karom. 2533 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 226, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,102] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy szutykos remák. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szutykos remák szőrös testét. (2 támadással 179 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 81 életpontot gyógyultál. Cápafoggal felnyársalod a szutykos remák fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (25 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 107 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szutykos remák csápol, de mindhiába. A szutykos remák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1522 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 0, gyógyulás: 81, összesen: +81 ÉP}
(Továbbmész...) [148,101] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. (Önanalízis: +9% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Gyönyörű! Idebenn minden tündöklik, és fanfárok hangját hallod. No lássuk, van-e valami mozdítható! Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy gránitelementál!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gránitelementál gránittestét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gránitelementál testét. (3 támadással 266 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal teljesen átszúrod a gránitelementál testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 117 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A gránitelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2056 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 538, sebződés: 0, gyógyulás: 72, összesen: +72 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzeső varázslatot. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálosztó kain fekete testét. (6 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. Ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a halálosztó kain testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Karmaival a halálosztó kain megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A halálosztó kain feléd harap, de sikertelenül. Feléd sújt a halálosztó kain a farkával, de elhibázta! A halálosztó kain még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (186,106)-> 5 arany, -2 ÉP] 1699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 30, gyógyulás: 1, összesen: -29 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 181 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex farkát. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel megdöföd a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+14 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 71, gyógyulás: 23, összesen: -48 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
fa 500 1349 2 | feladod az 500. tárgyat az 1349. kalandozónak (2 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősdentor testét. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (4 támadással 376 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 19, gyógyulás: 104, összesen: +85 ÉP}
(Továbbmész...) [149,102] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Skinhead előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy zoloboo sámán közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 128 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy szárazság varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel felnyársalod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 77 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Cápafoggal jól megszúrod a zoloboo sámán bal vállát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (5 életpontot sebezve.) A zoloboo sámán vágása nem talált el. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 20, gyógyulás: 9, összesen: -11 ÉP}
be 89 | bemész a 89. titkos labirintusba |
lm 3 | mozogsz 3 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 26 25 23 | mozogsz 26 25 23 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 122 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A manifesztátor mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A manifesztátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Te itt életveszélyben vagy. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. [manifeszt.nyúlvány ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Nem akarsz kinyúlni. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.
v 205 1 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 18 | mozogsz 18 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 12 | mozogsz 12 |
v 205 | elmormolod a 205. varázslatot |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
h 697 2000 | használod a 697. tárgyat |
v 198 191 105 | elmormolod a 198. varázslatot |
[191,105] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.
v 163 364 67 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,67] Egyre nagyobb szúnyogfelhők, lápos talaj jelzi, hogy az erdő egy mocsárba vezetett. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetően felmordul. Találsz egy térkaput. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy viharóriás barlang van. Délre egy lávató van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mópat boly van. Északnyugatra egy gyilkos csalán van. Északra egy ősvortex van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Hmm, csak egy vámpírféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy lidércidézés. Megjelenik egy lidérc! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 103 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (6 támadással 205 életpontot sebezve.) A mantikór megmarja ellenfeledet. (23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a vámpírféreg testét. (6 támadással 540 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 73 életpontot sebeztél. Cápafoggal megdöfködöd a vámpírféreg testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A lidérced támad! (3 támadással 40 sebzést okozott.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+12 ÉP). A tulajdonságpajzs védelmez. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 93 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 343, gyógyulás: 31, összesen: -312 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 410 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 108 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány fejét. (6 támadással 203 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (92 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a márvány sárkány bal szárnyát. (6 támadással 544 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 85 életpontot sebeztél. 85 életpontot gyógyultál. Cápafoggal kicsit megsebzed a márvány sárkány jobb oldalát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pszi kő, egy gyöngymangó, egy fűszertartó, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 19085 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 452, gyógyulás: 269, összesen: -183 ÉP}
be 612 | bemész a 612. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 269 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a viharóriás testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharóriás jobb lábát. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (18 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 83 életpontot sebeztél. 83 életpontot gyógyultál. Cápafoggal megbököd a viharóriás jobb lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) A viharóriás megpróbál bevinni egy komolyabb ütést, de majdnem teljesen hárítod. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 48 életpontot vesztettél. A viharóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 85 aranyat. 8824 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 937, sebződés: 166, gyógyulás: 180, összesen: +14 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy lidércidézés varázslatot. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 610 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. 270 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drótszőrű mópat jobb hátsó lábát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (13 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel jól megszurkálod a drótszőrű mópat ocsmány testét. (6 támadással 535 életpontot sebezve.) A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 81 életpontot sebeztél. Cápafoggal jól megszurkálod a drótszőrű mópat testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (2 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 43 sebzést okozott.) A drótszőrű mópat agyarát a jobb combodba döfi. (1 támadástól 117 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A drótszőrű mópat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 12 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 20077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1718, sebződés: 436, gyógyulás: 39, összesen: -397 ÉP}
(Továbbmész...) [367,70] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mópat bolyt. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy nekrofun van. Nyugatra egy művészi porolit van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy smaragd sárkány. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: lidércidézés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Megjelenik egy lidérc! A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy káosz szava varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 449 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd sárkány bal oldalát. (6 támadással 206 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (23 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (97 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a smaragd sárkány testét. (6 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. 89 életpontot gyógyultál. Cápafoggal épp hogy megszúrod a smaragd sárkány pikkelyes testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (17 életpontot sebezve.) A lidérced támad! (3 támadással 34 sebzést okozott.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+13 ÉP). A smaragd sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). A smaragd sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). A smaragd sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 39 arany, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> 26 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 19085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1473, sebződés: 294, gyógyulás: 267, összesen: -27 ÉP}
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
h 582 | használod az 582. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 448 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 98 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 73 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (85 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ében sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (23 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 71 életpontot sebeztél. 71 életpontot gyógyultál. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted az ében sárkány jobb hátsó lábát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (1 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ében sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, 14 arany és 4 fekete gyöngy. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 19085 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1352, sebződés: 456, gyógyulás: 242, összesen: -214 ÉP}
ef 3 | energia fejlesztése 3 |
fog 216 1280 | elfogod a 216. szörnyet az 1280. tárggyal |
szk 216 | keresed a 216. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 50 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
FÖLDELEM-IDÉZÉS (385. VARÁZSLAT) Bizonyára már te is hallottál arról, hogyan állítanak más varázslók bazalt- és gránitelementálok a szolgálatukba, és hitted, hogy a földelementálok megidézésével sokkal többet is el lehet érni, mint csupán ennyit. Nos, a most megtanult varázslattal egy sokkal hatalmasabb földelementál megidézésére van lehetőséged, egyenesen az egyik őselemi létsíkról. Ehhez el kell végezned egy bonyolult szertartást, ami 20 TVP-nyi időt, 80 varázspontot, 1 mágikus gyertyát és 6 szögletes követ igényel. (A gyertya az idézés végén megmarad.) Ha ezt megteszed, a fordulód végéig egy sziklaszilárd földelementál fog követni, és besegít neked a harcban. (Ha van olyan szörnyed, ami szintén segítene harcolni, most nem fogja ezt megtenni, ösztönei nem engedik a tomboló elementál közelébe.) És hogy még szebb legyen a dolog, az elementálból leföldeli az elektromosságot, ezért a villámvarázslatok 10%-kal kevesebbet fognak rajtad sebezni. Egyszerre csak egy elementál lehet a szolgálatodban, és a víziharcban nem harcol az oldaladon. |
Erő: | 56 (87) | Szint: | 44 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 56 (77) | Támadás: | 59 (62) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 56 (83) | Védekezés: | 124 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 56 (74) | Életpont: | 1088/797 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 64 (92) | Varázspont: | 2032/1476 | Pénz: | 60690 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 23/0 | Pszi pont: | 208/244 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 25 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/20 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 42/14 (+6%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/39 | dobófegyverek: | 36/43 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 39/90 | 2. nyomkövetés: | 79/96 (+25%) | 3. lopás: | 65/3 (+20%) |
4. mászás: | 16/5 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 27/89 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 67/89 (+62%) |
7. gyógyítás: | 97/65 | 8. titkosírás: | 6/41 | 9. felderítés: | 31/3 (+24%) |
10. szörnyidomítás: | 23/96 | 11. teológia: | 139/42 (+57%) | 12. taumaturgia: | 78/65 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 54/53 | 14. versengés: | 27/49 | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 37/42 (+20%) | 17. pszi: | 25/10 (+1%) | 18. zárnyitás: | 26/34 (+95%) |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 4/96 | 21. bányászat: | 31/20 (+1%) |
22. úszás: | 10/47 | 23. főzés: | 11/65 | 24. csapatmunka: | 2/86 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
lopsz a gnómoktól (6) sáfrányport (#211) (1x), a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (7x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 80 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) |
csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) | esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) |
Pörhemór köre (#205) (89,12,1) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) A mópat mészárlás trófeáit, 20 mópat tokent az oltáromnál áldozhatod fel. |
3.) A márvány sárkány legyőzése a káosz papja számára nem jelenthet problémát. |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
9 | csalánvirág (#582) | 3 | ezüstdarab (#326) | 19 | gyógykenőcs (#313) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | 2 | manakristály (#500) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | telerótt rúnalap (#1661) | 4 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tinta (#101) | 3 | ugh méreg (#166) | 1 | aranypikkely (#415) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
703 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | csillogó nyakék (#1120) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 2 | eknozol (#540) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | 8 | mópat token (#585) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sallank karom (#128) | |||
2 | vámpírfog (#1221) | 5 | varázskő (#305) | 1 | vas dobónyíl (#189) |