433. forduló, 435. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 20. 15h:12'
EZ A 688. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD
689. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [171,99] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 42 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 varányszemet. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+128 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+82 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Beizzik a turbómágia. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 592.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 592.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Fel sem tűnik, mikor veszett oda az elmúlt pár perc. (-9 TVP.) Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 572.]
114 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 572.]

* 5. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fáklya. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 542.]

* 6. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 532.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 532.]
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

tim 35 titkosírás megfejtése 35 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Nyelve van, de sosem beszél, lába nincs, de néha sétál.
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. HURRÁ! Megvan a megoldás (de nem kötöd a saját orrodra). Hangosan kimondod a szót. AAááhhhh! Zümmögve félrehúzódik a phua-kúp ajtaja. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Hajaj, gondok vannak! Egy Moa teremtmény, egy massza rohan rád meglepetésszerűen!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. 129 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza lifegő antennáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 43 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted a massza egyik csápját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 54 életpontot sebződik. A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +10 ÉP.) Karmával néhányszor a massza megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Csápjaival a massza csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő nagy bronzkulcs felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő kis vaskulcs felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Fókuszpengével párszor kilyukasztod a massza bal szárnyát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 28 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a massza fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 53 életpontot sebződik. A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A massza többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bronzhegyű nyíl felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A massza csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett.
A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 rézdarabot. 4562 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 356, gyógyulás: 50, összesen: -306 ÉP}

Keresgélni kezdesz, hátha képes vagy valamiféle táp detektálására. Egy fantasztikus moa obszidián! No, elég volt a phua-kúpból! Elhagyod. Mögötted az ajtó bezárul. [35 pontot használtál fel, van még 497.]
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+136 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 457.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy norpadolótika.

Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a norpadolótika testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 24 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal csak érinted a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. A norpadolótika csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (8 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A norpadolótika belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 311, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 427.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+44 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-6 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 397.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(171,99) massza (#217), norpadolótika (#226)

[143,61] Épületek tűnnek fel. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Észreveszel egy fekete lótuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy sárkánytanyát. Találsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Fókuszpengével néhányszor megcsapod a halálhozó bal vállát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 34 életpontot sebződik. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. A halálhozó megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) A lény huhog! 34 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 301, gyógyulás: 36, összesen: -265 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+38 életerő). [-6 varázspont.]
Megpillantasz egy körberajzolt ötszöget, amely furcsa lánggal ég.

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Van itt egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
[-50 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 372.]

ve 1 10 megveszed az 1. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 deus ex machinát. 370 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 372.]

m 2 mozogsz keletre
[144,61] Továbbmész a város utcáján.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Találkozol egy copfos ősz hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre sárga. Egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy Huddens alkarvédőjét, egy kráken gyűrűt, egy ogre övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Urgod fétisét és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Kitaszított trófea, egy Blounther apó trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Johnnyu Lee. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Összefutsz egy tüsi ezüsthajú, piros szemű, rövid bajszú troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr eljövendő papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy gólem talizmánt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Ruházatát egy orbitális mackósajt trófea, egy Hoxxurton trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Összeismerkedtek. Az ő neve Deirra the Dark. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
[15 pontot használtál fel, van még 357.]

be 705 6 bemész a 705. épületbe
Bizalmatlanul lépsz közelebb - hát, innen sem szebb a kép. Épp egy elfhez szól valaki odabentről.
- Hé Asd, vezesd már be azt a szerencsétlent! - mire az közelebb lép hozzád.
- Kerülj beljebb, barátom, s nézz körül! - vezet át egy hatalmas háromfejű Sárkány szobra alatt, mely kinyúlik az ég felé, s alatta fedezed fel az ajtót. - Itt mindent megtalálhatsz, amire csak szükséged van, elvégre ez az a hely, mely igencsak közel áll erszényedhez! - nevet fel, s valóban, a mottó ott virít az ajtófélfa mellett. Igencsak kíváncsi vagy, mit is lehet itt csinálni. Magabiztos léptekkel kerülsz beljebb és odaszólsz az első sárkány-szimbólumosnak:
- Ide minden pénzt! - mire az csak int a háta mögé.
- Hé Thord, G, intézzétek már el ezt a problémát! - ám mire azok feléd fordulhatnának, ott is kavarodás támad. A figura csak megcsóválja a fejét, majd megvonja vállát.
- Szerencséd van, most nem Ők teszik ki a szűröd. De nem baj, küzdj meg ezzel a bádogdobozzal! - mire megelevenedik mögötte a sötétség. - Erről nem volt szó! - hápogod, aztán uzsgyi, kifelé, mielőtt még péppé lapítana a vasszörnyeteg. Csak jóval messzebb mersz megállni lihegni. Hátad mögött még hallod a gúnyos kacagást:
- Na, Clod, ennek se jött össze ma, itt a pénz, amiben fogadtunk. [5 pontot használtál fel, van még 352.]

bb 297 538 475 beraksz a bankba a 297. tárgyat (538 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

bb 1336 2 593 beraksz a bankba az 1336. tárgyat (2 darabot)
Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. Beraksz a bank széfjébe 108 kaját. Sajnos, a széfed tele van, ki kell venned valamit mielőtt berakhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

kf 458 392 kézbeveszed/felveszed a 458. tárgyat a 392. tárggyal
Lecsatolod a Bufa páncélját, majd magadra öltöd a Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 352.]
A csuklódra húzod a mászó-karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

le 1707 leveszed/lerakod az 1707. tárgyat
Leveszed övedről a trix amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 352.]

be 710 127 126 bemész a 710. épületbe
Bah, mit neked néhány röhejes gyertya?! Nekirontasz a körnek, lábadat rúgásra lendíted. A következő pillanatban minden elfeketedik előtted, a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá. A kántálás egyre hangosabbá válik, iszonyúan fázni kezdesz. Agresszív hangulatod pillanatok alatt elmúlik, már csak a menekülésen jár az eszed. Szerencsére ki tudsz szakadni a sűrű ködből és képes vagy elinalni. Gyűlölettel tekintesz vissza a körre, miközben a gyertyák gunyoros táncukat járják... [5 pontot használtál fel, van még 347.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[171,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A találós kérdés a phua-kúp oldalán az orrod előtt materializálódik.
Nézd meg az arcomat - valaki vagyok
Nézd meg a hátamat - senki sem vagyok.

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [172,99] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Észreveszel egy márványtornyot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [173,99] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hmm, csak egy áeratikus hasnyák. Ettől nincs semmi félnivalód. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 20 életpontot sebződik. Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 15, gyógyulás: 4, összesen: -11 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a quwarg nagymester nyakát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 42 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal súrolod a quwarg nagymester bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 17 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével végigvagdosod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a quwarg nagymester testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 38 életpontot sebződik. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2081 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

[41 pontot használtál fel, van még 306.]

m 1 mozogsz északkeletre
[174,98] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Raia szent lovagja közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a Raia szent lovagja fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 25 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal meghorzsolod a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 78 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +5 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szekérkaravánt. Északra tart. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy ősi csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [12 pontot használtál fel, van még 294.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A bakon ülő nyurga elf fickó bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván északra indul.
6 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy quwarg boly; 12 mérföld megtétele után (bozótos területen): kisebb zavar támad, amikor felbukkan néhány epokitféreg, de hamar elzavarja őket valaki ott elől; 15 mérföld megtétele után (dombságon): van itt egy kihívás tornya; 24 mérföld zötykölődés után (dombságon): egy ekharion támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; 33 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy kihívás tornya; 39 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy kihívás tornya.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 264.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(171,99) massza (#217), norpadolótika (#226), phua-kúp (#372)
(172,99) márványtorony (#175)
(173,99) áeratikus hasnyákok (#243), quwarg nagymester (#214)
(174,98) Raia szent lovagja (#239), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), északra tartó szekérkaraván (#1215)

[174,83] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mákrózsa bokrot. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
[0 pontot használtál fel, van még 264.]

m 6 mozogsz nyugatra
[173,83] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Felismered. Ez egy sebesült kultúrmasztodon. Amikor elhal a zaj, előmászol.

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy ryuku csapásvezető. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [12 pontot használtál fel, van még 252.]

be 1215 15 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délkeletre indul.
9 mérföld zötykölődés után (ritka erdőben): van itt egy tűzrakó hely; 12 mérföld megtétele után (síkságon): van itt egy márványtorony; 18 mérföld zötykölődés után (dombságon): van itt egy művészi porolit, egy vaskohó; 24 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy grok-képződmény; 27 mérföldre az indulási helytől (síkságon): van itt egy kristálypalota; 33 mérföld megtétele után (hegyszirtek között): van itt egy törpe bánya, egy kolostor; 36 mérföld zötykölődés után (alacsony hegységben): egy tüskés harci gromak támad a karavánra, szerencsére erre ezek az emberek is fel vannak készülve, és elzavarják a bestiát; van itt egy elhagyott bánya.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [30 pontot használtál fel, van még 222.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(173,83) délkeletre tartó szekérkaraván (#1215), 48. jellempróba, kultúrmasztodon (#227), ryuku csapásvezető (#778)
(174,83) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)

[188,98] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kristálypalotát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.
Összefutsz Ayrin Wargasszal. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy jégtroll trófea, egy ekharion trófea és egy Ciang Csí trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[0 pontot használtál fel, van még 222.]

m 3 mozogsz délkeletre
[189,99] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Észreveszel egy kék orchideacserjét. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy varkaudar behemót. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy megsebzett drakolich ijesztett meg. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

[12 pontot használtál fel, van még 210.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 29141 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 205.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 29142 tudatpontot raktároztatok el. A tér hirtelen cseppfolyóssá válik körülötted, majd örvényleni kezd és a valószerűtlen vortexből előtör valami iszonyat! (ld. enc.)
Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

[5 pontot használtál fel, van még 200.]

ek 500 1 t. energia kisütése: 500 1
A tudati entitás manifesztálására költesz 1 TU-t A tudati térben már 29143 tudatpontot raktároztatok el. A tér hirtelen cseppfolyóssá válik körülötted, majd örvényleni kezd és a valószerűtlen vortexből előtör valami iszonyat!
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Elmegy a kedved a harctól. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.

[5 pontot használtál fel, van még 195.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 194.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar íjászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 72 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 41 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 194.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kronokukac. Rettegve menekülsz, félve a végső megsemmisüléstől... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-1674 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 164.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 23, 1.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 164 pontod maradt, ebből a következő körre 164 pontot vihetsz át. Kapsz még 575 pontot. A következő körben tehát 739 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ENTITÁS MANIFESZTUM (7173. SZÖRNY)
A tudati tér névtelen nagyragadozójának számtalan követője van. Egy ilyen kisebb hatalmú lény anyagiasult most előtted, számtalan formájának egyikét magára öltve pusztán azért, hogy a tudati térben érzett fenyegetettségéért az anyagi világban vegyen elégtételt.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 434. fordulód.

Erő: 31 (43) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (50) Támadás: 26 Agresszió: 10 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 78 Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 484/142 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 1007/107 Pénz: 10495 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 35/2 Pszi pont: 166/114 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2554 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8980 TP-t kaptál. Jelenleg 2096573 TP-d van. A következő szinthez még 203427 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 6004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 27/93 (+5%) ütőfegyverek: 18/5 (+4%) lőfegyverek: 29/97
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/39 (+40%) 2. nyomkövetés: 101/59 (+5%) 3. lopás: 3/33
4. mászás: 6/85 (-200%) 5. csapdakészítés: 41/89 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/8
7. gyógyítás: 62/18 (+20%) 8. titkosírás: 20/56 (+10%) 9. felderítés: 27/14 (+5%)
10. szörnyidomítás: 14/79 11. teológia: 76/38 (+4%) 12. taumaturgia: 81/54 (+8%)
13. versengés: 9/29 (+8%) 14. zene: 255/21 (+70%) 15. szörnyismeret: 10/58
16. pszi: 23/45 (+10%) 17. zárnyitás: 1/65 18. vadászat: 21/35
19. bányászat: 17/18 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) Ha meg akarod ismerni a gyógyításhoz vezető utat, a sebzés okozásához is értened kell. Sebezz egy támadó varázslattal legalább 100 életpontot! (teljesítve)

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 29143. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1007.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
340 arany (#50) 105 kaja (#2) 1 nagy bronzkulcs (#185)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 10 deus ex machina (#1) 2 fáklya (#36)
1 moa obszidián (#380) 1 rézdarab (#70) 4 spiritusz (#170)
1 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,98) kristálypalota (#401), 49. jellempróba, oltár, Ayrin Wargas (1429. kalandozó)
(189,99) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), varkaudar behemótok (#189), drakolich (#760), entitás manifesztum (#7173)

Üzenet küldése a karakternek