433. forduló, 435. forduló, Dezsnya-Dözsi-Rex összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 10. 10h:32'
EZ A 452. JÁTÉKHETED, 434. FORDULÓD
453. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2801
SZÁMLA : XXXX

DEZSNYA-DÖZSI-REX KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [362,63] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Marok Vilivel. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy bársony övsálat, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit köpenyt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit páncélt, egy drakolit sisakot, egy gólemgyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval.kristályát, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy Teremtő koronáját és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy Rettegés Ura trófea és egy Bropxat trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy drakolit pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 nehezéket (39 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 3 degradátor váladékot (4 arany), 101 spirituszt (203 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Kifizetted a megvett 60 vizet (2 arany), 100 spirituszt (225 arany), 15 ében dobónyilat (3250 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 vámpírtőr (eladási ár: 199 arany, ebből a kezelési költség: 15 arany), 29 Thargodan esszencia (eladási ár: 979 arany, ebből a kezelési költség: 78 arany), 1 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 99 arany, ebből a kezelési költség: 7 arany), 1 angyalok kesztyűje (eladási ár: 119 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 1 mászó-karperec (eladási ár: 2299 arany, ebből a kezelési költség: 183 arany), 1 angyalok kesztyűje (eladási ár: 129 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 45 Thargodan esszencia (eladási ár: 1349 arany, ebből a kezelési költség: 107 arany), 4 dözmöng szív (eladási ár: 299 arany, ebből a kezelési költség: 23 arany), 11 toxyl (eladási ár: 119 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 12 galachmitot, 1 pszi követ. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 illatos rózsaszált (499 arany kikiáltási áron), 15 ezüstdarabot (499 arany kikiáltási áron), 2 norgat kulcsot (259 arany kikiáltási áron), 100 kaját (149 arany kikiáltási áron), 50 kaját (79 arany kikiáltási áron), 1 Din cséphadaróját (7999 arany kikiáltási áron), 10 deus ex machinát (579 arany kikiáltási áron), 10 mópat tokent (399 arany kikiáltási áron), 7 kék orchideát (79 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem volt helyed elrakni az aukción nyert 3 degradátor váladékot (4 arany), 101 spirituszt (203 arany). Ezeket az ügynök hamarosan újra próbálja kézbesíteni. Átveszed a sikeresen eladott 1 illatos rózsaszál (eladási ár: 498 arany, ebből a kezelési költség: 39 arany), 8 mópat tetem (eladási ár: 119 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 20 ezüstdarab (eladási ár: 759 arany, ebből a kezelési költség: 60 arany), 2 norgat kulcs (eladási ár: 259 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 Muezli aranykezét.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Zu'lit tarsolya termel 8 madártollat. Kiütések jelentek meg a karodon, nyakadon, lábadon. Égővörös, vörhenyes pöttyök. Kicsit viszketnek, és kellemetlen, ahol a ruháid hozzáérnek. Valami betegség okozza, ami csak nem akar elmúlni! Varázserőd regenerálódik. (+1724 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat a 853. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt.
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 589.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot az 53. varázslatot a 88. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 587.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 585.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 585.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 583.]
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 581.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 579.]

* 4. KP: kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 466. tárggyal az 527. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 579.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 579.]

* 6. KP: elmormolod a 220. varázslatot a 188. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 577.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 575.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 573.]

* 7. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 178. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 571.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 571.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 569.]

* 8. KP: elmormolod a 243. varázslatot a 90. varázslatot a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Bemetszést végzel az idő szövetén, az idő folyása rövid időre lelassul (kaptál 30 TVP-t). [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 594.]
Fürgén varázsolsz! Agyburok feszül a tudatod köré. [-11 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 594.]
Beizzik a turbómágia. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 592.]

* 9. KP: t. energia kisütése: 134 152 2
Feláldozol 2 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +6 támadásod és +6 sebzésed lesz. [-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 587.]

* 10. KP: használod az 1100. tárgyat a 745. tárgyat az 1133. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 586.]
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [1 pontot használtál fel, van még 585.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 564.]

vv 57 377 184 elmormolod az 57. varázslatot a 377. varázslatot a 184. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-9 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 560.]

fkt 6 1 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 560.]

m 6 1 1 mozogsz nyugatra, északkeletre, északkeletre
[361,63] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak.
(Feltételes támadás:) Egy rubin sárkány! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. 770 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy armageddon varázslatot, majd rád küldi. 166 életpontot vesztettél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a rubin sárkány gigászi testét. (6 támadással 275 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (95 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával néhányszor megcsapod a rubin sárkány fejét. (4 támadással 363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 135 életpontot sebeztél. 135 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével megpöccinted a rubin sárkány jobb első lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rubin sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával megérint. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó, egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy szent jogar és egy fűszertartó. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. 19012 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1681, sebződés: 436, gyógyulás: 228, összesen: -208 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+125 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Észreveszel egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy Orkhan Thai jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai nyakát. (5 támadással 287 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP] és egy szent jogar. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. A következő kincseket találtad: egy szögletes kő és 11 arany. Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled Asylux csapdája varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 97 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy Asylux csapdája varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan mágus jobb karját. (6 támadással 271 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Thargodan mágus testét. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 133 életpontot sebeztél. 25 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a Thargodan mágus bal oldalát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 72 életpontot sebeztél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a Thargodan mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy kék orchidea. 9168 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 97, gyógyulás: 166, összesen: +69 ÉP}

Vérben forgó szemekkel, újabb lény indul feléd. Halálvarázs sújt le rád hátulról, de te csak kacagsz rajta (magadban pedig csodálkozol óriási szerencséden). Egy Thargodan zsoldos készül a lemészárlásodra.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ében dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos fejét. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan zsoldos jobb lábát. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Zarknod szemével meghorzsolod a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 759, sebződés: 0, gyógyulás: 69, összesen: +69 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy Rém védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem II. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról pusztító végzet varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ében dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 ében dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Rém sötét esszenciáját. (6 támadással 357 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a Rém testét. (7 támadással 616 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 114 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével súrolod a Rém testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1220, sebződés: 44, gyógyulás: 144, összesen: +100 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. A következő kincseket találtad: egy zangrozi csizma [zangrozi csizma ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 10 arany, egy ezüsttőr [ezüsttőr ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy ugh méreg és egy varázskő. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Gordon Marlo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. Korgó gyomrod figyelmet követel. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [362,62] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Találsz egy oltárt. Leah híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Ragnar orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (adamantit) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Bemész a törpe bányába, csákánnyal a kezedben. Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 adamantitot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sziklaskorpió lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (6 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 129 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Zarknod szemével megcsapod a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 94 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A sziklaskorpió összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 452, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy ezerszemű bestia nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 28 életpontot vesztettél. Ében dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 ében dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 369 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (67 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd az ezerszemű bestia fejét. (7 támadással 624 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 128 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted az ezerszemű bestia jobb szárnyát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 21 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vitalitásod védelmet nyújt. Az ezerszemű bestia belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vadászkés felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Az ezerszemű bestia összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ében dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 galachmitot. 15080 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 264, gyógyulás: 145, összesen: -119 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Valahogy nincs gusztusod enni, pedig szervezeted ezt szeretné. Inkább megvárod, amíg a kedved is visszatér.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,61] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északnyugatra látsz egy Chara-din monolitját. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. A feléd közeledő fattylord mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord bal lábát. (6 támadással 276 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a fattylord jobb lábát. (7 támadással 614 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 134 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a fattylord testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy káoszcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 3 arany és 2 gyöngymangó. 13780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1169, sebződés: 0, gyógyulás: 144, összesen: +144 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Ebédidő! Ahogy a kajára nézel, rosszul leszel! Inkább elpakolsz. [103 pontot használtál fel, van még 457.]

kf 607 kézbeveszed/felveszed a 607. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát, majd a nyakadba akasztod a vortex amulettjét. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

vv 25 25 25 elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges varázspontod. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Szupersebesen mormolsz. A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Megnőtt eggyel a maximális lehetséges varázspontod. [-1 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 457.]
Fürgén varázsolsz! A vortex nyaklánca egyszerűen füstté válik! Materializálódik előtted egy vörös zyel [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 457.]

m 2 mozogsz keletre
[364,61] Sűrű erdőbe érkeztél. Vastag liánok fonják át-meg át a fák kiálló gyökereit. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Felfedeztél egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ovimon-bokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mösze uralkodó. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Alattomos ellenfeled pszi-acéltorony pszivel bohóckodik. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 60 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Megmarkolva a Daramoula pálcáját ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó testét. (7 támadással 638 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Távolról nekromanta csókja varázslatot lősz a másikra. 123 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a mösze uralkodó bal oldalát. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káoszcsapás varázslatot. 81 életpontot sebeztél. A mösze uralkodó megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 176 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) 65 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Daramoula pálcájával súrolod a mösze uralkodó testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 126 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a mösze uralkodó kitines hátát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Távolról káoszcsapás varázslatot lősz a másikra. 81 életpontot sebeztél. A mösze uralkodó csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Hoppálé! 2 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 67 életpontot vesztesz.) 66 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. [mösze hátpáncél ládikóba-> (310,64)-> 11 arany, -2 ÉP] 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1485, sebződés: 657, gyógyulás: 225, összesen: -432 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+135 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Valamilyen betegség munkálkodhat benned, mert kipakolod ugyan magad elé a kaját a hátizsákodból, érzed, hogy meg is kellene enned, de végül nem tudod rászánni magad. Korgó gyomrod figyelmet követel.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 30 tükröt. Egészséged TF-elődött. [165 pontot használtál fel, van még 292.]

im imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +43 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): varázsfesték (#9) 10 pontért, esőidézés (#11) 10 pontért, védelem tűz ellen (#38) 30 pontért, a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, avatár idézése (#253) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! 2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! 3.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot! [30 pontot használtál fel, van még 262.]

kt 43 20 elkészíted a 43. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 tükröt. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 162.]

v 84 330 elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy rubin sárkányt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy rubin sárkány! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. 764 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 179 életpontot vesztettél. Egy háló varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (91 életpontot vesztettél.) Meglengetve a Daramoula pálcáját ellenfeledre rohansz. Daramoula pálcájával többször kegyetlenül megütöd a rubin sárkány bal oldalát. (7 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 116 életpontot sebeztél. 116 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével csak érinted a rubin sárkány gigászi testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káoszcsapás varázslatot lősz. 76 életpontot sebeztél. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A rubin sárkány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> 25 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP], 12 arany és egy pszi kő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 sárkánypikkelyt. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1641, sebződés: 473, gyógyulás: 262, összesen: -211 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 152.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+136 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 147.]

kt 43 10 elkészíted a 43. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 tükröt. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 97.]

kt 1269 elkészíted az 1269. tárgyat
Megsebzed magad a tárgy legyártásához szükséges pár csepp vérért. (-10 életerő.) Legyártottál 1 kaleidoszkópot. Egészséged TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 42.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 37.]

hh 1269 473 473 használod az 1269. tárgyat a 473. tárgyat a 473. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 33.]
Behörpintesz egy adag fiatalság italát. Már érzed is a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 32.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 31.]

v 75 293 elmormolod a 75. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a mágiafeloldás varázslatot! Elmúlt a skarlátia hatása. Sikerrel jártál! [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 26.]

v 163 188 31 elmormolod a 163. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,63) rubin sárkány (#330), Orkhan Thai (#238), Thargodan mágus (#318), Thargodan zsoldos (#310), Rém (#315), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(362,62) Leah oltár, művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339), ezerszemű bestia (#288)
(363,61) ősvortex (#587), fattylord (#791)
(364,61) térkapu (#452), nekrofun (#173), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), barátság szent tüze (#484), mösze uralkodó (#789), rubin sárkány (#330)

[188,31] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus örvénylő köpenyét. (6 támadással 268 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Elszántan ellenfeledre támadsz. Daramoula pálcájával halálos csapásokat osztva péppé vered a vortexmágus ködlő lábát. (7 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 130 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Zarknod szemével többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káoszcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 79 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 vortex talizmán és 1 fiatalság itala. 12048 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1363, sebződés: 160, gyógyulás: 187, összesen: +27 ÉP}


Nincs elég TVP-d a küldetés kipróbálásához.
Nincs elég TVP-d a kártyabarlang kipróbálásához. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze nyugatra látsz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Összeakadsz Analothával. Elenios félisten hatalmú uralkodó papja. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy Hantas karperecét, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy törpe védőgyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Őrült Montrix trófea, egy Techiulan trófea és egy triklem drakolder trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Málhásállata egy sivatagi doareg. Egy vidáman csipogó hófehér galamb kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Már rég láttál kaját, nem csoda, hogy ennyire örülsz az ételnek. (-1 kaja.)
[-55 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [25 pontot használtál fel, van még 1.]

v 198 242 44 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

be 691 bemész a 691. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

ek 327 t. energia kisütése: 327
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

v 67 1575 elmormolod a 67. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: használod az 1534. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [10 pontot használtál fel, van még -9.]

* 5. BP: elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 6. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat az 531. tárggyal a 309. tárgyat
Leveszed a vortex amulettjét, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 8. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 9. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 10. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 2, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása. Elmúlt az esszenciavédelem 2 hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tárgyvédelem hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a lélek védelme hatása. Elmúlt a papi aura hatása.
Ebben a körben -9 pontod maradt, ebből a következő körre -9 pontot vihetsz át. Kapsz még 575 pontot. A következő körben tehát 566 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dezsnya-Dözsi-Rex, egy barna hajú, kék szemű törpe férfi vagy. Őszülő bajszod és hosszú ősz szakállad van. Szakállad 1485 mm, vagyis 13 törpe arasz, azaz 3 törpe rőf hosszú. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. A Csillagösvény Tárnokai (#9160) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 434. fordulód.

Erő: 63 (92) Szint: 48 Merészség: 10/5 Magasság: 126 cm
IQ: 67 (103) Támadás: 66 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 63 (81) Védekezés: 136 Menekülés: 30 % Életkor: 62/233 év
Egészség: 53 (81) Életpont: 1066/1101 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 63 (79) Varázspont: 2616/899 Pénz: 14037 arany Kép. pont: 12
Tudatpont: 24/7 Pszi pont: 279/226 Halhatatlanság: 11 % EFejl: 78
Eddig összesen 5001 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 113202 TP-t kaptál. Jelenleg 17162346 TP-d van. A következő szinthez még 837654 TP szükséges. Trófeáid: Folrang, triklem drakolder, Nateilena úrnő. A 409. fordulódban 11063 arany került a bankszámládra. 11782 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 14
vágófegyverek: 27 ütőfegyverek: 46 lőfegyverek: 20
dobófegyverek: 38

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (250%) << Daramoula pálcája (#950) (100%) << Thór pörölye (#640) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) (4 -8.); tüske (#22) (9 -12.); tüske (#22) (13 -14.); tüske (#22) (15 -17.); mérgezett tüske (#23) (18 .); mérgezett tüske (#23) (19 -22.); vas dobónyíl (#189) (23 -996.); ében dobónyíl (#849) (997 .); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 17 2. nyomkövetés: 111 3. mászás: 25
4. csapdakészítés: 27 5. csapdaészlelés: 15 6. gyógyítás: 75
7. titkosírás: 4 8. felderítés: 27 9. szörnyidomítás: 6
10. teológia: 156 11. taumaturgia: 111 12. szerencsejáték: 5
13. versengés: 21 14. harcművészetek: 4 15. zene: 15
16. szörnyismeret: 35 17. pszi: * 24 18. zárnyitás: 3
19. vadászat: 22 20. vitalitás: 6 21. bányászat: 44
22. úszás: 12 23. főzés: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz az 5424. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), kátrányt (#580) (max. 40 darabot ), ében dobónyilat (#849) (max. 10 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot )
elfogod mélységi grittangot (#103) háló-csapdával (#220)
mászol max. 300 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), zombi mágus (#389), bűbájlidérc (#761), sötét ölész (#314), Raia angyala (#333), Rém (#315), halált okozó lények (#9098), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), manaelementál (#290), rubin sárkány (#330)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
törpe (#3), Tharr hívők (#996), Thandarilla (#5424), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) a mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
kitartás (#362, 25 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás II (#169) Pörhemór köre (#205) (98,24,3) feltámadás (#168)
óriáserő (#53) csupasz izom (#28) agyburok (#90) varázsenergia (#161)
varázsszem (#184) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
puha ütés (#60), izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), háló (#186), élőholt pozdorja (#134)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
varázsvédelem II (#108), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98), agytaposás (#180), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 17, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
pusztító végzet (#106) >> halált okozó lények (#9098) pusztító végzet (#106) >> armageddont lövő lények (#9099)
pusztító végzet (#106) >> purifikátor császár (#393) pusztító végzet (#106) >> Thargodan raktfőnök (#701)
pusztító végzet (#106) >> Nateilena úrnő (#404) pusztító végzet (#106) >> vámpírféreg (#782)
pusztító végzet (#106) >> drótszőrű mópat (#426) háló (#186) >> molgan (#284)
villámcsapás (#50) >> Thargodan berzerker (#377) pusztító végzet (#106) >> manaelementál (#290)
pusztító végzet (#106) >> Eruol (#378) pusztító végzet (#106) >> Friedurgonoma (#7009)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 17, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
kitartás (#362) >> manaelementál (#290) pszi-acéltorony (#98) >> Eruol (#378)
fürgülés (#92) >> Thargodan berzerker (#377) fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Rughar familiárisa (#245) státusz: éhes
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 0)
3.) A viharóriások irtása a legszebb móka. Hozz számomra egy óriás fülbevalót vagy két Ovgun nyakláncot!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 5 szabotőr, 17 harcos, 8 királynő, 11 élőholt, 9 vadász, 2 nagymester, 1 rohamosztagos.

Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy É 30 vagy É 40 parancs.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 álompor (#396) 1 fiatalság itala (#473) 1 kaja (#2)
3 karbin plazma (#199) 1 mocsári penke (#148) 1 quwarg tojás (#360)
8 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
8 spiritusz (#170) 1 távcső (#42) 3 tinta (#101)
2 varányszem (#30) 2 vasérc (#152) 5 víz (#27)
3 vortex amulettje (#607) 2 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
437 arany (#50) 1 adamantit (#627) 1 fűszertartó (#210)
1 galachmit (#310) 11 isteni könnycsepp (#260) 1 kaleidoszkóp (#1269)
1 kék orchidea (#68) 1 kőkés (#6) 8 madártoll (#112)
1 pszi kő (#248) 1 púderkő (#119) 1 rémplazma (#616)
13 sárkánypikkely (#292) 2 szent jogar (#150) 2 Thargodan esszencia (#328)
2 toxyl (#591) 58 tükör (#43) 1 ugh méreg (#166)
1 varázskő (#305) 1 vörös zyel (#606) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(188,31) térkapu (#452), vaskohó (#155), Chara-din oltár, művészi porolit (#720), 27. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), olvasztókemence (#86), vortexmágus (#418), érclelőhely, Analotha (3489. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A Fairlight bankban újabb széfhelyek bérelhetők a tehetősebb ügyfelek számára, a korábbiakhoz hasonlóan 1000 aranyért tárgyhelyenként.

Üzenet küldése a karakternek