434. forduló, 436. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 24. 14h:30'
EZ A 689. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
690. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [189,99] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Ayrin Wargasszal. Tharr kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku vadászinget, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy rubin fülbevalót visel. Felszerelését egy jégtroll trófea, egy ekharion trófea és egy Ciang Csí trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 kvazár kardot (140 arany kikiáltási áron), 1 Rhatt páncélját (800 arany kikiáltási áron), 1 viharmadár totemet (1000 arany kikiáltási áron), 1 mágikus gyertyát (1000 arany kikiáltási áron), 1 kentaurusz kürtöt (1000 arany kikiáltási áron), 3 szent jogart (100 arany kikiáltási áron), 26 hattyútollat (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 1 moa katalizátort (felajánlva 300 aranyért).
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A méregtermő iszák termelt 1 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 2 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+97 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+255 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+83 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 765.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 765.]
Fürgén varázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 763.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 763.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 758.]
Beizzik a turbómágia. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 758.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 754.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 754.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 754.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 752.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 747.]
150 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 747.]

* 5. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fáklya. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 717.]

* 6. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 707.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 705.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 703.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 703.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+39 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+36 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+35 életerő). [-6 varázspont.] [25 pontot használtál fel, van még 678.]

ek 116 70 313 t. energia kisütése: 116 70 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy éjkornis.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az éjkornis fejét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 65 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal csak érinted az éjkornis testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Patájával az éjkornis többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy gyöngymangó és 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (187,107)-> 60 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 trikornis szarvat. [trikornis szarv ládikóba-> (186,106)-> 12 arany, -2 ÉP] 2728 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 64, gyógyulás: 11, összesen: -53 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 648.]

ef 1 501 energia fejlesztése 1
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 638.]

ef 1 energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 1435 TU szükséges. [10 pontot használtál fel, van még 628.]

v 198 186 60 elmormolod a 198. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,99) éjkornis (#228)

[186,60] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Raia híveié. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy királyi emlékművet. Látsz egy Vlagyimir szobrát. Az Alanori palota felé vezető úton egy ifjú szólít le. A mágusiskola öltözetét viseli, és be is mutatkozik, hogy ő bizony tanonc, méghozzá a királyi mágusiskolában. Az egyik tanáruk küldte szét az ifjoncokat a városban, hogy hívjanak kalandozókat a palotába. No, ez érdekesen hangzik, hát közlöd a fiúval, hogy máris mész a palotába. Ott már több kalandozót is látsz, akik mind hasonló okokból jöhettek ide. A kisebbfajta gyülekezet hangosan tárgyalja kalandjait, egészen addig, míg a palota egyik erkélyén meg nem jelenik néhány udvari személy. A nagy csendben te is felnézel. Kíséretétől körülvéve maga a főmágus, Fellixus lép ki az erkélyre. Köszönt titeket, majd így szól:
- Kalandozók! A tudati teret megzavaró lény most nem jelent közvetlen veszélyt számotokra, főleg az után, hogy számtalan kisebb megtestesülését már elpusztítottátok. De a győzelem ezzel még nem teljes, és félő hogy nem is lehet az, de a lehetőség adott. Az entitás darabjaiból kinyert esszenciákat felhasználva megidézhető, és idézett formájában már le is győzhető. Az a közös tudat, amely késznek érzi magát a harcra, nálam jelentkezhet. Egy Alanorhoz közeli helyen megfelelő helyet alakítottunk ki az idézéshez. A közös tudatnak legalább öt tagja jelenjen ott meg, és hozzon magával félszázat az entitás esszenciájából. (46. többszemélyes kaland, 20 TVP szükséges hozzá, innen keletre 15, északra 3 mérföldre teljesítheted.) délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Itt található a legendás királyi palota. A hat méter magas, díszes vaskerítés mögött meseszép kertet pillantasz meg. A változatos állat formájúra vágott bokrok, csodálatos virágoskertek között szigorú tekintetű palotaőrök járkálnak. A palota három emeletes, szikrázóan fehér márványlapok borítják, tizenkét tornya tör az ég felé. Az erkélyeket különböző faragott szörnyfigurák tartják, az ablakok rajzolatát kiváló mesterek rakták ki mormeudi színes üvegből. Meseszép az egész, méltó Boraxhoz, a birodalom uralkodójához! A fényűzés netovábbja, hogy a királyság mindhárom nagyvárosában megtalálható egy ugyanilyen palota, hogy a király bármelyikből irányíthassa az országot szükség esetén. (651. épület.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 618.]

h 939 30 használod a 939. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

h 939 30 használod a 939. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Üvöltve rohanni kezdesz, kiáltozva: "vesszen a király!" közben reménykedsz, hogy sikerülni fog végre az öngyilkosságod. Nem is csalódsz: pillanatok alatt összeszalad vagy egy tucat palotaőr, hogy megállítsanak. Ilyen balfácánságot, megtámadni a királyi palotát! Vinnyogva menekülsz. [5 pontot használtál fel, van még 613.]

m 4 mozogsz délre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 94 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 57 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-6 támadás). Elszántan a másikra ugrasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 48 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal csak érinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy kék orchidea és 7 spiritusz. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 69, gyógyulás: 3, összesen: -66 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +102 életerő.) Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Füledbe jut, hogy valaki titokban kalandozókat keres. Kíváncsiságodnak engedve utánajársz a dolognak. Egy igencsak titokzatoskodó férfi egy sötét estén, egy fekete batárban vár rád egy kihalt utcában. A zárt kocsi bakján egy látszólag közömbös hajtó ül, de szakavatott szemeid a sötétség ellenére is kiszúrják, hogy tapasztalt fegyverforgató lehet őkelme. Ahogy megközelíted a batárt, még két trollt is észreveszel, akik az árnyékokba húzódva figyelik minden mozdulatodat. Nyilván testőrök. Beszállsz a kocsiba, ahol egy javakorabeli ember férfi vár rád, sűrű dohányfüstöt eregetve. Röviden vázoja, hogy ő a kancelláriának dolgozik, és olyan feladatot kell most megoldania, amelyet nem bízhat a saját embereire, mert jelenleg mindenki gyanús az udvarnál. De szívesen alkalmazna egy kisebb létszámú szabadúszó csapatot, maximum négy főt. Ha érdekel a dolog, több információt is ad, holnap ilyenkor a város mellett. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Egyike a város legkáprázatosabb építményeinek a kaszinó. A hivalkodóan giccses stílus kificamodott ízlésről árulkodik, de az nyilvánvaló, hogy bőven volt pénzük és munkaerejük. (639. épület.)
Ezen kívül vannak itt még más épületek is: egy bank (625. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 601.]

be 639 50 50 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Fegyveredet meglóbálva, közlöd, hogy a szokásos életbenmaradási adót jöttél beszedni. Az egyik kolosszus minden teketória nélkül felnyalábol, és lehajít a lépcsőn. [5 pontot használtál fel, van még 596.]

im 0 5 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +16 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve azonnali gyógyítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet! 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! [30 pontot használtál fel, van még 566.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 536.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 506.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 476.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 446.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,62] Továbbmész a város utcáján.

Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel.
Találkozol Josid 'el Amiddal. Tharr félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hoarián bőrnadrágot, egy két kard szimbólumot, egy kyorg övcsatot, egy kyorg vállpántot, egy lajstrom medált, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval.smaragdját, egy ősmágus fülbevalóját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Tharr Keresztjét, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy entitás manifesztum trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy T'vadar tőrét tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy quwarg harcos! Teherhordója is van: egy quwarg királynő! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Oppálé! Mostan a gazdi páncélját fényezgeti. Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[12 pontot használtál fel, van még 434.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Agresszíven osonsz közelebb, félrelökve egy békésen várakozó kalandozót. Aztán a cókmókod a kút oldalának hajítod, és a padkára könyökölsz. Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. A higgadtság most nagyon távol áll tőled. Eszeveszetten rugdosni kezded a kút oldalát, de mivel ekkor sem történik semmi, fújtatva hagyod abba. Azon töprengve mi lehetett a probléma, hátat fordítasz a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 430.]
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút belsejére fókuszálva várod, hogy megtörténjen a csoda. Az azonban csak nem akar megtörténni. A higgadtság most nagyon távol áll tőled. Eszeveszetten rugdosni kezded a kút oldalát, de mivel ekkor sem történik semmi, fújtatva hagyod abba. Kedveszegetten indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 426.]
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Az egyetlen dolog, ami történik, hogy egy apró quwarg mászik végig a kút oldalán. Megpróbálod eltaposni, de fürgén elszalad rúgásod elől. Egyéb csoda nem történik. A higgadtság most nagyon távol áll tőled. Eszeveszetten rugdosni kezded a kút oldalát, de mivel ekkor sem történik semmi, fújtatva hagyod abba. Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 422.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Vársz egy picit... vársz még egy picit... Semmi nem történik. Fújtatva mérgelődsz. Mi a gonyolékért nem történt semmi?! Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 418.]
Mielőtt bármit tennél, egy nagyot rúgsz a kút oldalába. Ez azért járt, hogy biztos működjön. Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hideg borzongás fut végig testeden, ahogy a csodára vársz. Azonban ennyi... más nem történik. Fújtatva mérgelődsz. Mi a gonyolékért nem történt semmi?! Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 414.]
A düh vérvörös ködével agyadon közelebb lépsz a kúthoz. A bámészkodó tömeget egyetlen pillantásoddal messzire kergeted. Helyes! Látják, hogy jobb, ha nem kötnek beléd. Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Fújtatva mérgelődsz. Mi a gonyolékért nem történt semmi?! Vajon mi lehetett a baj? [4 pontot használtál fel, van még 410.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Agresszíven osonsz közelebb, félrelökve egy békésen várakozó kalandozót. Aztán a cókmókod a kút oldalának hajítod, és a padkára könyökölsz. A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A csodák kútja néma marad. Eltelik pár perc, de semmi nem történik. Egy nyálcsepp csordul ki a szádon, majd némi szitokáradat is. Franc a kútba! Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 406.]
Mielőtt bármit tennél, egy nagyot rúgsz a kút oldalába. Ez azért járt, hogy biztos működjön. Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Feltámad a szél. Más azonban nem történik. Mérgelődve fordítasz hátat a kútnak, csak hogy még elcsíphesd egy vigyorgó árnymanó vizslató tekintetét. Rajtad mulat! Na majd te megmutatod neki, gondolod, de mire megmozdulhatnál, az árnymanó futásnak indul, és eltűnik egy utcában. Visszafordulsz a kút felé, és belerúgsz egy nagyot. Elszomorodva fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 402.]
Eltökéled magadban, hogy ha a kút nem teremt csodát, lebontod mérgedben. A nyomatékosítás végett nagyot rúgsz a kút oldalába. 1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár percet, de semmi nem történik. A higgadtság most nagyon távol áll tőled. Eszeveszetten rugdosni kezded a kút oldalát, de mivel ekkor sem történik semmi, fújtatva hagyod abba. Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 398.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Mielőtt bármit tennél, egy nagyot rúgsz a kút oldalába. Ez azért járt, hogy biztos működjön. A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hamar kiderül, most már sem a sebeid nem fognak beforrni, sem a kút szelleme nem fog megjelenni előtted. Egy nyálcsepp csordul ki a szádon, majd némi szitokáradat is. Franc a kútba! Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 394.]
A düh vérvörös ködével agyadon közelebb lépsz a kúthoz. A bámészkodó tömeget egyetlen pillantásoddal messzire kergeted. Helyes! Látják, hogy jobb, ha nem kötnek beléd. Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eltelik pár perc, mire ráébredsz, most ugyan hiába vársz csodára. Hát ezért törted magad? Nagyot rúgsz a kútba bosszúságodban. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 390.]
Közelebb sétálsz a kúthoz, és "Működjél, kis haver!" felkiáltással belerúgsz egy nagyot. Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz egy picit... vársz még egy picit... Semmi nem történik. A higgadtság most nagyon távol áll tőled. Eszeveszetten rugdosni kezded a kút oldalát, de mivel ekkor sem történik semmi, fújtatva hagyod abba. Vajon mi lehetett a baj? [4 pontot használtál fel, van még 386.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Vársz egy picit... vársz még egy picit... Semmi nem történik. Fújtatva mérgelődsz. Mi a gonyolékért nem történt semmi?! Jellemző: a beleölt pénzedet persze nem adja vissza. [4 pontot használtál fel, van még 382.]
Mielőtt bármit tennél, egy nagyot rúgsz a kút oldalába. Ez azért járt, hogy biztos működjön. A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz egy picit... vársz még egy picit... Semmi nem történik. Egy nyálcsepp csordul ki a szádon, majd némi szitokáradat is. Franc a kútba! Rossz érzés lesz rajtad úrrá: már a saját szerencsédben sem bízhatsz. [4 pontot használtál fel, van még 378.]
Agresszíven osonsz közelebb, félrelökve egy békésen várakozó kalandozót. Aztán a cókmókod a kút oldalának hajítod, és a padkára könyökölsz. Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A csodák kútja néma marad. Eltelik pár perc, de semmi nem történik. Mérgelődve fordítasz hátat a kútnak, csak hogy még elcsíphesd egy vigyorgó árnymanó vizslató tekintetét. Rajtad mulat! Na majd te megmutatod neki, gondolod, de mire megmozdulhatnál, az árnymanó futásnak indul, és eltűnik egy utcában. Visszafordulsz a kút felé, és belerúgsz egy nagyot. Lógó orral indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 374.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Mielőtt bármit tennél, egy nagyot rúgsz a kút oldalába. Ez azért járt, hogy biztos működjön. Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Hát ezért törted magad? Nagyot rúgsz a kútba bosszúságodban. Elszomorodsz a kút inaktivitásának láttán, de hát csak nem hagyod, hogy ez tönkretegye az egész napodat. Kényszeredett mosollyal ajkadon indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 370.]
Eltökéled magadban, hogy ha a kút nem teremt csodát, lebontod mérgedben. A nyomatékosítás végett nagyot rúgsz a kút oldalába. Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Vársz néhány pillanatig, reménykedő mosollyal ajkadon, de a csodák kútja nem ontja magából a csodákat. Mérgelődve fordítasz hátat a kútnak, csak hogy még elcsíphesd egy vigyorgó árnymanó vizslató tekintetét. Rajtad mulat! Na majd te megmutatod neki, gondolod, de mire megmozdulhatnál, az árnymanó futásnak indul, és eltűnik egy utcában. Visszafordulsz a kút felé, és belerúgsz egy nagyot. Teljes letargiában fordítasz hátat a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 366.]
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút belsejére fókuszálva várod, hogy megtörténjen a csoda. Az azonban csak nem akar megtörténni. Amilyen agresszív hangulatban leledzel, nem áll távol tőled, hogy nagyot rúgj a "csodák" kútjának az oldalába. Csak a lábad fájdul meg tőle! Azon töprengve mi lehetett a probléma, hátat fordítasz a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 362.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A csodák kútja néma marad. Eltelik pár perc, de semmi nem történik. Hát ezért törted magad? Nagyot rúgsz a kútba bosszúságodban. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 358.]
Agresszíven osonsz közelebb, félrelökve egy békésen várakozó kalandozót. Aztán a cókmókod a kút oldalának hajítod, és a padkára könyökölsz. Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Vársz pár percet, de semmi nem történik. Fújtatva mérgelődsz. Mi a gonyolékért nem történt semmi?! Azon töprengve mi lehetett a probléma, hátat fordítasz a kútnak. [4 pontot használtál fel, van még 354.]
Felmarkolsz egy maréknyi homokot, és a kútba hajítod. A kút természetesen nem működik. Utálkozva förmedsz fel: "Csak az arany kell neked, mi?" Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút belsejére fókuszálva várod, hogy megtörténjen a csoda. Az azonban csak nem akar megtörténni. A higgadtság most nagyon távol áll tőled. Eszeveszetten rugdosni kezded a kút oldalát, de mivel ekkor sem történik semmi, fújtatva hagyod abba. Nah, ha a szörnytermés is ilyen lesz a közeljövőben, nagy bajok lesznek. [4 pontot használtál fel, van még 350.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 349.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 86 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 339.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+58 arany). Ez jól esett! (+105 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 101 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzvihar varázslat. 54 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 70 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal csak érinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 69, gyógyulás: 3, összesen: -66 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 309.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 187 TVP-t kell elköltened.] Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +83 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 269.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 147 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 229.]

tf 4 29 fejleszted a 4. tulajdonságodat 29 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 118 TVP-t kell elköltened.] [29 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 22, 21.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 776 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÚJ TUDATI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE
A tudati entitás visszaszorult, de a veszedelem korántsem múlt el. A Közös Tudatoknak új utakat kell keresniük a fejlődésre. Az entitás visszaszorításával erre lehetőség nyílt, a tudati erők ismét feltölthetőek a kasztroplanáris térbe. Ez az EF (TU) (képesség száma) paranccsal lehetséges azon KT-k számára, akik a 13. képességet már kifejlesztették. Az első új képesség minden Közös Tudat számára az 501-es képesség, amely egy tudati erőd felépítését jelenti. Ez nyújt majd védelmet a további támadásokkal szemben. A későbbiekben a KT-k választhatnak majd az új képességek közül, hogy melyiket kívánják fejleszteni. Az eddig összegyűjtött TU-k nem vesznek el, felhasználhatóak az új képességek költségeinek csökkentésére. Az első képesség 500 TU befejlesztését igényli, ebbe 250 TU számolódik bele az eddig gyűjtött és fel nem használt TU mennyiségből. A későbbiekben ez még mindig +150-nel csökkenthető lesz, a képességek alap TU igénye pedig 300 TU-val nő. A második új képessége tehát 800 TU-ba kerül, de ez 400-ra csökkenthető, a harmadik 1100-ba, de 550-re mérsékelhető és így tovább. Két képesség fejlesztése között minimum 60 napnak kell eltelnie. A kifejlesztett új képesség használatához minden KT tagnak szükséges a minimumot befejlesztenie. Amíg ezt még nem tette meg, addig ő nem használhatja az új képességet. A minimum az első képesség esetén 30 TU, ha van beszámított régi TU, akkor 15. A második képességtől kezdődően ez 50 TU, beszámítással 25, és így tovább, a minimum 20 pontonként, a régi TU beszámítása 10 pontonként nő. A régi EF, vagyis az EF (TU) parancs a továbbiakban is használható, ám már nem fejlesztésre, hanem a régi, EF-hez tartozó képességek működtetéséhez.

AZONNALI GYÓGYÍTÁS (58. VARÁZSLAT)
A varázslat elmondásával azonnal begyógyul sebeid egy része: kb. 50-70 plusz a papi szinted életpontnyi. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül. Anyagi komponense egy gyöngymangó. Labirintusokban is használhatod!

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (50) Támadás: 26 Agresszió: 10 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 157/158 év
Egészség: 55 (65) Életpont: 485/412 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 1023/146 Pénz: 10548 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 166/150 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2558 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7414 TP-t kaptál. Jelenleg 2103987 TP-d van. A következő szinthez még 196013 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 6004 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: 27/97 (+4%) ütőfegyverek: 18/6 (+1%) lőfegyverek: 29/97
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/39 2. nyomkövetés: 101/59 3. lopás: 3/33
4. mászás: 6/85 5. csapdakészítés: 41/94 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/8
7. gyógyítás: 62/18 8. titkosírás: 20/56 9. felderítés: 27/14
10. szörnyidomítás: 14/79 11. teológia: 76/55 (+17%) 12. taumaturgia: 81/66 (+12%)
13. versengés: 9/29 14. zene: 255/91 (+70%) 15. szörnyismeret: 10/58
16. pszi: 23/52 (+7%) 17. zárnyitás: 1/65 18. vadászat: 21/35
19. bányászat: 17/18 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 241 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyógykenőcs (#313) 1 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
158 arany (#50) 2 fáklya (#36) 1 gyöngymangó (#135)
5 hattyútoll (#1222) 10 isteni könnycsepp (#260) 1 kék orchidea (#68)
1 madártoll (#112) 7 spiritusz (#170) 9 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) csodák kútja (#1096), Josid 'el Amid (4442. kalandozó), hattyúkirály (#776), őrült varázsló (#255)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), 46. többszemélyes kaland
(186,61) őrült varázsló (#255), bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland

Üzenet küldése a karakternek