Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 27. 10h:56' EZ A 448. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 449. játékheted kezdete: márc. 2. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
vv 147 27 112 | elmormolod a 147. varázslatot a 27. varázslatot a 112. varázslatot |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
at 1808 3 | TU-t adsz át az 1808. kalandozónak 3 |
v 21 25 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg királynő torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 59 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1592 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 39 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 2 sallank karom. 3405 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 109, gyógyulás: 64, összesen: -45 ÉP}
a 1170 2257 20 | átadod az 1170. tárgyat a 2257. kalandozónak (20 darabot) |
a 50 2257 3000 | átadod az 50. tárgyat a 2257. kalandozónak (3000 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a részeg kalandozó horpadt páncélját. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 50 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz a részeg kalandozó csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny. Szereztél 1 szöges bunkót. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A mackósajt két pislantás után melletted terem, könnyedén felemel, és az ég felé hajít! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 49 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 52 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
3266 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 61, gyógyulás: 10, összesen: -51 ÉP}
dd 119 | eldobod a 119. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az élőholt tigris fejét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod az élőholt tigris farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki az élőholt tigris száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1774 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
a 1170 4363 20 | átadod az 1170. tárgyat a 4363. kalandozónak (20 darabot) |
a 1539 4363 1 | átadod az 1539. tárgyat a 4363. kalandozónak (1 darabot) |
aa 1228 | átadod az 1228. tárgyat |
v 198 163 13 | elmormolod a 198. varázslatot |
[163,13] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tamarinai Geodrin vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág ->eldobod]
be 89 | bemész a 89. titkos labirintusba |
lm 11 905 12 | mozogsz 11 905 12 |
lm 900 5 905 | mozogsz 900 5 905 |
lm 18 900 22 | mozogsz 18 900 22 |
lm 22 905 23 | mozogsz 22 905 23 |
lm 900 24 905 | mozogsz 900 24 905 |
lm 25 26 900 | mozogsz 25 26 900 |
lm 30 905 31 | mozogsz 30 905 31 |
lm 900 1 | mozogsz 900 1 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ekharion testét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával megütöd az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 67 életpontot sebeztél. Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az ekharion összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2111 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 6, gyógyulás: 45, összesen: +39 ÉP}
(Továbbmész...) [165,15] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 68 életpontot sebeztél. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1560 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [166,16] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kputtyintó csalán. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a kputtyintó csalán húsos levelét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 59 életpontot sebeztél. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 13, gyógyulás: 10, összesen: -3 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 239 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével végigvágod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester nyakát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 55 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2205 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gigaököl varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg szabotőr fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1018 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 13, gyógyulás: 13, összesen: +0 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kputtyintó csalán húsos levelét. (3 támadással 210 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2736 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 474, sebződés: 6, gyógyulás: 10, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [168,18] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy gyilkos csalánt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével megcsapod a quwarg nagymester bal vállát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester bal első lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2246 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 41 életpontot vesztettél. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (4 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus bal középső lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány és egy téfea-agy. 3144 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 41, gyógyulás: 35, összesen: -6 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a drakolich bal hátsó lábát. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd a drakolich bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A drakolich belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 1019 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 33, gyógyulás: 6, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [169,19] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő pszi őselementál nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2350 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2304 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 30 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg ősmágus fejét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A quwarg ősmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kék orchidea és 2 mocsári penke. 3457 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 69, gyógyulás: 69, összesen: +0 ÉP}
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével felnyitod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2346 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 229 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2430 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 7, gyógyulás: 10, összesen: +3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [171,20] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Csak egy áeratikus hasnyák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az áeratikus hasnyák fejét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával eltalálod az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Feléd sújt az áeratikus hasnyák a farkával, de elhibázta! Az áeratikus hasnyák megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az áeratikus hasnyák elhibázza az ütést csápjával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1586 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 64 életpontot sebeztél. A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1462 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról tisztítótűz varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 29 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg ősmágus jobb első lábát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 7 spiritusz és 5 gyenge méreg. 3379 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 53, gyógyulás: 20, összesen: -33 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 236 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (26 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálhozó jobb lábát. (5 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a halálhozó bal szárnyát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A halálhozó karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 53 életpontot vesztettél. Nagydarab húst csippent ki a jobb válladból a halálhozó csőrével. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 40 életpontot vesztettél. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 30 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 51 életpontot vesztettél. A halálhozó belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 39 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
8465 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 911, sebződés: 536, gyógyulás: 99, összesen: -437 ÉP}
v 96 142 60 | elmormolod a 96. varázslatot |
[142,60] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a purifikátor császár testét. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 35 életpontot sebeztél. Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével végigvagdosod a purifikátor császár testét. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 663, sebződés: 88, gyógyulás: 88, összesen: +0 ÉP}
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
ep 400 100 1 | építed a 400. tárgyat 4 pontért |
szk 255 239 765 | keresed a 255. szörnyet a 239. szörnyet a 765. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
kb 152 19 | kiveszel a bankból a 152. tárgyat (19 darabot) |
a 152 1808 24 | átadod a 152. tárgyat az 1808. kalandozónak (24 darabot) |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 45 (78) | Szint: | 37 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (68) | Támadás: | 44 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (58) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/83 év |
Egészség: | 37 (52) | Életpont: | 771/734 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 57 |
Szerencse: | 41 (65) | Varázspont: | 1458/80 | Pénz: | 12175 arany | Kép. pont: | 73 |
Tudatpont: | 35/5 | Pszi pont: | 238/287 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 442 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 37 | ütőfegyverek: | 36 (+1) | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 123 (+1) | 3. mászás: | 23 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 33 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 150 (+1) | 11. taumaturgia: | 52 | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 26 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 58 (+1) | 17. pszi: | * 22 | 18. zárnyitás: | 24 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 40 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | Pörhemór köre (#205) (93,38,2) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Mesés anyag az iknegurin. Hozz nekem belőle 4 darabot, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3018 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 8 | gyenge méreg (#26) | |||
2 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
1 | moa üveggömb (#383) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 11 | púderkő (#119) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 5 | vasérc (#152) | |||
10 | víz (#27) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | szopókő (#259) | |||
1 | tükör (#43) | 40 | fűszerkeverék (#1170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | bordacsont (#16) | 1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüsttőr (#322) | |||
7 | fekete gyöngy (#99) | 22 | kaja (#2) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mocsári penke (#148) | 4 | óndarab (#85) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 6 | quwarg tojás (#360) | 15 | ragasztó (#83) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | sötét tekercs (#535) | |||
15 | spiritusz (#170) | 1 | szöges bunkó (#8) | 2 | téfea-agy (#172) | |||
7 | tigroszlán fog (#63) | 14 | ugh méreg (#166) |