Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jún. 29. 15h:03' EZ A 655. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD 656. játékheted kezdete: júl. 4. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3894 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 2. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 64. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | használod a 65. pszi képességet |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed a 649. tárgyat a 466. tárggyal az 560. tárgyat |
a 313 1864 62 | átadod a 313. tárgyat az 1864. kalandozónak (62 darabot) |
bb 350 310 331 | beraksz a bankba a 350. tárgyat (310 darabot) |
kt 1168 1 | elkészíted az 1168. tárgyat (1 darabot) |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinsólyom nyakát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a proteinsólyom testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megdöföd a proteinsólyom testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Néhány csípés eltalálja a jobb lábadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a proteinsólyom megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sólyomcsőrt. (ld. enc.) (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
kt 203 140 | elkészíted a 203. tárgyat (140 darabot) |
be 727 | bemész a 727. épületbe |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kputtyintó csalán testét. (8 támadással 257 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán elhibázza az ütést csápjával. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor keményen megütöd a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel megbököd a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kputtyintó csalán csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Csápjával megérint a kputtyintó csalán. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. 2712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [191,93] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy halálhozó. {támadása: 147.}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (19 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó jobb szárnyát. (7 támadással 292 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+29 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a halálhozó bal lábát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 46 életpontot vesztettél. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálhozó bal lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+17 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a halálhozó jobb lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 44 életpontot vesztettél. A halálhozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán (ld. enc.). 5399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 218, gyógyulás: 0, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [190,93] Síkság, továbbra is csak síkság. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban.
m 6 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [188,94] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 4d6+10.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester bal középső lábát. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {FM:} Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
tim 40 | titkosírás megfejtése 40 pontért |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a massza fityegő hártyáját. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza hártyás szárnyát. (4 támadással 252 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+25 varázspont.) {HD:} Agyartőrrel meghorzsolod a massza bal középső lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A massza harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A massza belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Megcsipkedi a massza a bal válladat. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A massza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. 3625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [186,94] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]
(Továbbmész...) [185,94] A dombság átmegy hegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hmm, csak egy tüskés harci gromak. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 141-150.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) {KCC:} Agyartőrrel jól megszúrod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tüskés harci gromak feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A tüskés harci gromak szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1104 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
kf 531 | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat |
v 198 152 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
[152,108] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy.
kf 466 | kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat |
lm 4 905 5 | mozogsz 4 905 5 |
lm 900 11 17 | mozogsz 900 11 17 |
vv 109 73 73 | elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
szk 230 227 232 | keresed a 230. szörnyet a 227. szörnyet a 232. szörnyet |
kf 1088 | kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 453. tárggyal a 462. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
PROTEINSÓLYOM (771. SZÖRNY) Néha, mikor kapaszkodsz fel a magashegységekben, egy zöld villanást látsz csak, ahogy valami elsuhan a magasban. Ha szerencséd van a lény nem vesz észre és folytathatod az utadat rendületlenül. Ám, ha a proteinsólyom fészke felé veszed az irányt, kíméletlenül lecsap rád! Hegyes csőrével pillanatok alatt szivacsot csinál a fejedből, már ami a lyukakat illeti. Varázslatokat használni esztelenség ellene, mivel lénye taszítja a mágikus energiákat. Azt mondják, a proteinsólyom tojásából remek rántottát lehet készíteni, combja megfűszerezve pedig mennyei étek, bár Te senkivel nem találkoztál még, aki eljutott volna a fészkéig, vagy sikerrel elejtett volna egy proteinsólymot. A szerencsésebbek megúszták némi koponyasérüléssel és örök életükre gurgulázó rongybabákká váltak az agykárosodás miatt, míg a kevésbé szerencsések párszáz méter zuhanás után szétloccsantak egy nagyobb kődarabon a proteinsólyom támadása után. D.E.M. nélkül ez egész kellemetlen tud lenni. |
SÓLYOMCSŐR (1223. TÁRGY) Ha legyőztél egy sólymot, törvényszerű, hogy valamilyen trófeát magaddal vigyél belőle. Mondjuk a csőrét. Metszd le tőből egy vágófegyverrel, és rakd csak el a hátizsákodba, hátha később még nagy szükséged lehet rá. Például lehetne benne valamilyen folyadékot tartani, mint más, már korábban is ismert csőrökben. De ha mégsem, akkor még mindig ott a helyi vegyesbolt, ahol minden kacatot megvesznek. |
HALÁLHOZÓ TALIZMÁN (813. TÁRGY) Ez az apró, kerek szimbólum szinte hívogatóan arra kér, hogy akaszd a nyakadba. Ha megteszed, rögtön megérzed hatását: végtagjaid könnyedebben engedelmeskednek utasításaidnak, koordinációjuk magabiztosabbá válik. Ügyességed kettővel nő. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható. |
Erő: | 43 (48) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 52 (55) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 55 kg |
Ügyesség: | 44 (47) | Védekezés: | 104 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/46 év |
Egészség: | 52 (60) | Életpont: | 540/365 | Jellem: | jó (635) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (61) | Varázspont: | 1098/379 | Pénz: | 1173 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 14/6 | Pszi pont: | 212/167 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 6 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/34 | ökölvívás: | 39/6 (+3%) | szúrófegyverek: | 22/77 (+2%) |
lőfegyverek: | 27/21 (+5%) | dobófegyverek: | 23/62 |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (200%) << ököl (#28) (140%) << vámpírtőr (#364) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); bumeráng (#249) (14 -19.); sallank nyíl (#129) (20 -24.); vashegyű nyíl (#176) (25 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 62/74 | 2. nyomkövetés: | 120/19 (+10%) | 3. mászás: | 23/60 |
4. csapdakészítés: | 28/18 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 5/81 | 6. gyógyítás: | 64/61 |
7. titkosírás: | 21/73 (+14%) | 8. felderítés: | 32/77 | 9. szörnyidomítás: | 10/29 |
10. teológia: | 60/70 (+52%) | 11. taumaturgia: | 78/85 (+20%) | 12. szerencsejáték: | 4/49 |
13. versengés: | 9/22 (+27%) | 14. harcművészetek: | 42/5 | 15. zene: | 12/55 |
16. szörnyismeret: | 43/89 (+20%) | 17. pszi: | 18/96 (+12%) | 18. vadászat: | 6/10 |
19. bányászat: | 30/14 (+11%) | 20. úszás: | 8/94 | 21. főzés: | 2/59 (+25%) |
22. csapatmunka: | 1/54 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 36 TVP-ért |
segítesz max. 100 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz ében tobozt (#578) (max. 999 darabot ), kerek követ (#19) (max. 16 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
szintszívó (#96), áeratikus hasnyák (#243), autentikus vámpír (#154), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 13, max: 16) |
fémbontó szójer (#150), csápos otagi (#395), purifikátor császár (#393), kronotapír (#286), őrjáratozó katona (#274), magnetikus praglonc (#200), bűbájlidérc (#761), kisebb quwarg isten (#213), csataremák (#694), vark. kardtáncos (#693), varkaudar vajákos (#690), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +39 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) | láth. észlelése (#78) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | pszi elementál (#221) | energiatüskék (#29) | >> | velociraptor (#161) | |
tűzeső (#61) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
tisztítótűz (#44) | >> | áeratikus hasnyák (#243) | tűzeső (#61) | >> | nők (#999) | |
vakító fény (#43) | >> | varkaudar hírnök (#686) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | viharóriás (#278) | varázsvédelem II (#108) | >> | Chara-din fattya (#236) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz oltáromhoz és mutass be 15 szopókövet, jelezve, hogy készen állsz eme undorító tárgyak elleni keresztes háborúra! |
2.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
3.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 9 szopókövet! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 2 élőholt, 1 vadász, 1 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | esszenciakristály (#350) | 12 | galachmit (#310) | |||
62 | gyógykenőcs (#313) | 12 | gyöngymangó (#135) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
9 | mutáns csont (#331) | 2 | rókafarok (#124) | 1 | szent jogar (#150) | |||
24 | víz (#27) | 1 | teknőcteknő (#416) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
5 | fűszerkeverék (#1170) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
183 | arany (#50) | 7 | amniosz (#203) | 1 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 7 | ragasztó (#83) | 1 | Rodger profi üstje (#1168) | |||
1 | sólyomcsőr (#1223) | 1 | sötét tekercs (#535) |