434. forduló, 436. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 23. 12h:06'
EZ A 700. JÁTÉKHETED, 435. FORDULÓD
701. játékheted kezdete: aug. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,35] koordinátán.
Egyik reggel nyomokat veszel észre táborod körül. A nyomok alapján megpróbálod megállapítani, hogy ki volt az illető. Egyértelműen patanyomok. További hosszas keresgélés után megpillantasz a földön egy pár vikócmajom szőrszálat. Igazi nyomkövetőként nem okoz gondot, hogy végre észrevedd a hátizsákod mellett heverő dobozt. Arisztotelész neve szerepel a csomagoláson. Megkönnyebbülten felsóhajtasz, amikor rájössz, hogy csak a Trikornis Futárszolgálat hozott valamit: 4 deus ex machinát.
A táborozás 2. napján összefutsz Scarlettel. Tharr püspöke. Egy arany pikkelyvértet, egy balkezes gyűrűt, egy Eldaran karkötőjét, egy háború gyűrűjét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián bőrövet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Natharion amulettet, egy örökkéval.kristályát, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku vállvédőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy Urgod kesztyűjét visel. Felszerelését egy méregelementál trófea, egy árnylord trófea és egy quwarg anyakirálynő trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy kyorg hosszúpengét, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasállata egy quwarg harcos! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. {ereje: 49.} Azt mondja: " Ismered a KT-mat ? Neeem ? www.nexus.hu/vasaltbunkok" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Úgy látszik, bókjaid nem érték el a kívánt célt - a leány búcsút int.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+426 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-9 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A plusz TU-kat 40 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 725. hetének nyerőszámai: 3, 23, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy zoloboo sámán nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. [8 pontot használtál fel, van még 606.]

* 1. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +6 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 600.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 600.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 595.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 590.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 585.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 580.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 7. KP: imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+1 szerencse.) [30 pontot használtál fel, van még 550.]

* 8. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 545.]

kt 578 3 elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 515.]

kt 582 1 elkészíted az 582. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 505.]

fku 200 felt. kutatás 200
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[193,34] Tovább barangolsz a fák között. Felfedeztél egy kék orchideacserjét. Látsz egy gyilkos csalánt. Találsz egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Ráismersz a lényre. Egy zoloboo sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vasalt bunkóval néhányszor megcsapod a zoloboo sámán csontos karját. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [192,33] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gyilkos csalánt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Kaqxar, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [191,32] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Dr. Dragon. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt.

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött. [144 pontot használtál fel, van még 361.]

m 7 8 7 mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra
[190,31] Még mindig bozótos. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy norpadolótika. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika jobb középső lábát. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a norpadolótika testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (7 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a norpadolótika, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 35, gyógyulás: 8, összesen: -27 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [190,30] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tyrannoszaurusz rex nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tyrannoszaurusz rex testét. (5 támadással 70 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {KCC:} Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a tyrannoszaurusz rex bal oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Fókuszpengével megvagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 tyrex csontot. 2567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 542, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oldalt pillantva, meglátsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyilkos csalánt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy bávatag golombár hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy friss csatamezőt. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 ében tobozt. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [189,29] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy tűzbokrot. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északnyugatról folyik délkeletre. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [69 pontot használtál fel, van még 292.]

fkt felt. készítesz
Minden fkt parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

fkt 1271 1 felt. készítesz az 1271. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 292.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(190,30) tyrannoszaurusz rex (#160), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), tavacska, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(190,31) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 255. jellempróba, oltár, norpadolótika (#226)
(191,32) Fairlight oltár, gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(192,33) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), művészi porolit (#720), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 40. jellempróba
(193,34) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), zoloboo sámánok (#230)

[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Némelyek azt állítják, hogy Borax sereget kíván verbuválni a kalandozókból.

A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]

pki 300 kiveszel a bankból 300 aranyat
Kiveszel a bankból 300 aranyat. A számládon van még 5050 arany. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

fa 500 4974 1 feladod az 500. tárgyat a 4974. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Arisztotelész részére szánod. Átadsz 1 manakristályt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 279.]

faa 582 578 312 feladod az 582. tárgyat az 578. tárgyat a 312. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Arisztotelész részére szánod. Átadsz 41 csalánvirágot. Ennek elküldése 69 arany lesz. Átadsz 72 ében tobozt. Ennek elküldése 103 arany lesz. Átadsz 35 borkonyó bibét. Ennek elküldése 59 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 270.]

m 8 5 6 mozogsz északra, délnyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[189,29] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy pszi őselementál. {egyik sebzési módja: 4x 4d4+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 68 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} {KCC:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal végigvágod a pszi őselementál nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A pszi őselementál csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) A pszi őselementál csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [188,30] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyilkos csalánt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Al'Worg lábát masszírozza. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Gyanús mozgást látsz a fák között. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy bűbájlidérc ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [187,30] Az erdőt dombvidék váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy pordémon hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy térkaput. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy woorgard közeledik. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével végigvagdosod a woorgard testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A woorgard csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Fókuszpengével néhányszor megcsapod a woorgard testét. (4 támadással 213 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Egy bokor tövében elkapsz egy szarvasbogarat. Túl lassú volt a fiú! (+1 kaja.) [32 pontot használtál fel, van még 238.]

v 163 364 61 elmormolod a 163. varázslatot
Itt nincs térkapu. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

fas 200 felt. ásás 200 pontért
fas 200 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

fkt 17 5 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 273 17 221 t. energia kisütése: 273 17 221
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 17 VP-nél kevesebb, plusz 21 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 273 7 426 t. energia kisütése: 273 7 426
Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 7 VP-nél kevesebb, plusz 26 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 238.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Sajnos az a kalandozó hatótávon kívül van. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
A természetet itt nem rontották meg, nincs szükség öntözésre sem. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 233.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nem találsz alkalmas helyet a szent tölgy elültetésére. [0 pontot használtál fel, van még 233.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 202 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-6 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 8, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 576 pontot. A következő körben tehát 804 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 435. fordulód.

Erő: 62 (64) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 27 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (76) Védekezés: 93 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 443/443 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 68 (71) Varázspont: 1081/385 Pénz: 356 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 97/34 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 38
Eddig összesen 2766 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 8684 TP-t kaptál. Jelenleg 1878634 TP-d van. A következő szinthez még 121366 TP szükséges. Trófeáid: pszi elementál lord, jégelementál, méregelementál. A 435. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5050 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/71 szúrófegyverek: 23/59 (+4%)
vágófegyverek: 26/23 (+6%) ütőfegyverek: 11/28 (+7%) lőfegyverek: 30/86 (+3%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/40 (+10%) 2. nyomkövetés: 90/68 (+32%) 3. lopás: 4/3
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 21/93 (+5%) 6. csapdaészlelés: 9/81
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 39/49
10. szörnyidomítás: 11/75 11. teológia: 58/87 (+15%) 12. taumaturgia: 44/34 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 8/10
16. szörnyismeret: 8/98 (+18%) 17. pszi: 5/66 (+11%) 18. zárnyitás: 14/40
19. vadászat: 13/53 20. bányászat: 29/67 (+15%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz Sheran cserepét (#1271) (max. 1 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
bűbájlidérc (#761), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
35 borkonyó bibe (#312) 36 csalánvirág (#582) 1 csillezsályalevél (#1253)
57 ében toboz (#578) 1 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2)
1 manakristály (#500) 1 szögletes kő (#17) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
44 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 3 óndarab (#85)
1 sötét tekercs (#535) 1 tyrex csont (#280) 1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(187,30) vaskohó (#155), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), 50. jellempróba, Leah oltár, 255. jellempróba, érclelőhely, woorgard (#231)
(188,30) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), bűbájlidérc (#761)
(189,29) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), patak, Sheran oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), pszi őselementál (#258)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2007.08.14 15:04 Változások a számládon! 62 zsetont átutaltak a(z) 9235. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek