435. forduló, 437. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 27. 9h:03'
EZ A 689. JÁTÉKHETED, 436. FORDULÓD
690. játékheted kezdete: okt. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Jockey Ewing csomagja, a következőt találod benne: 1 szerencsetalizmánt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 moa varázsdobozt, 12 galachmitot, 1 életköves gyűrűt.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+16 tvp ). Egy sziklás vidéken bandukolsz, amikor csata zajára leszel figyelmes. Kíváncsian a hang irányába futsz, ahol észreveszed, hogy egy hatalmas, pikkelyes bőrű rémség harcol egy nála jóval kisebb alakkal. Közelebb haladva észreveszed, hogy egy több sebből vérző törpe hadakozik vitézen a démonnal, de már nem bírja sokáig. A vörös szemű szörny hatalmas csapást mér a törpére, akit az ütés ereje messzire repít. A monstrum diadalmasan üvölteni kezd és megindul a törpe felé, hogy kivégezze. A kis alak feltérdel, ujjait a földbe mélyeszti, és számodra hallhatatlanul mormolni kezd valamit. Kisvártatva váratlan dolog történik. Hatalmas robajjal egy láthatatlan erő lesújt a démonra, a földre taszítva azt. Páncélja lerobban testéről újabb sebeket okozva ezzel neki. A csontrepesztő csapásnak még ő sem tudott ellenállni. Összetört testtel fekszik a földön a halál küszöbén. A törpe még mindig zihálva térdel, és a nyakában lévő Tharr szimbólumot markolja vérző tenyerében. Ahogy felnéz rád, észreveszed a páncéljára festett jelet: egy izzó magmából előtörő gránit monolitot ábrázol. A vízió lassan foszlik csak szét, talán csak álom volt az egész?
Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu lebenyt. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt. A méregtermő iszák termelt 1 tl'urlang mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+255 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+82 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 787. hetének nyerőszámai: 4, 9, 6. 3 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Gyorsvarázsolsz! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 800.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 800.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 795.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 795.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
A szemedhez emeled a kaleidoszkópot, és elmerülsz az üvegszilánkokról visszaverődő fények játékában. Hamarosan eléred a tökéletes transzállapotot. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Fiatalodtál 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 791.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 791.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 784.]
184 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 784.]

* 5. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fáklya. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 754.]

* 6. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 744.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 742.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 740.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 720.]

vi 10 5 30 viselkedésed: 10 5 30
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 720.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 csontpálcát. Biztos, hogy neked szánta a kút. [csontpálca ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 716.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 védettség forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 712.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Érdemes lenne felkeresni Roókkuljiuspók boltját. Az utolsó 17 fülemüle agyart most reklámáron lehet ott megvásárolni." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 708.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 40 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 704.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a hangcsapást is elsajátíthatod. Ez egy a varázslói mentális varázslatok közül." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 700.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Érdemes lenne felkeresni Bronzhajlító Rain boltját. Az utolsó 1 Halatir kalapját most reklámáron lehet ott megvásárolni." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 696.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 3 életerőpontot. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 692.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 1 ezüst gyűrűt. Biztos, hogy neked szánta a kút. [ezüst gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 6 arany, -2 ÉP] Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 688.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Épp egy kalandozó megy el melletted a legyengült tüskés gigaférgén, amikor egy nyílvessző száguld át a téren, és egyenesen a nyakába fúródik. A lovas tehetetlenül zuhan az utca porába, a hátas pedig elszabadul. Csak úgy marcangolja szét a bámészkodó embereket, míg ott nem teremsz, és felkapaszkodsz a hátára. Egy beidomított jószágot nem is olyan nehéz meglovagolni. Legalábbis eleinte úgy tűnik, meg eddig úgy tudtad, de most ez a dög le akar dobni a hátáról. Néhány pillanatba beletelik, míg végzel vele. Mindenki hálás a környéken. (+1 jóság.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 684.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 támadás forduló végéig.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 680.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 38 varázspontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 676.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Látogasd meg a királyi palota lakóit. Könnyű segítségért cserébe értékes jutalmat remélhetsz: 5 angyalok gyűrűjével leszel gazdagabb." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 672.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+36 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 668.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a zene. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 664.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Éles szitkozódás hangja üti meg a füledet. Egy zöldfülű kalandozó keresgél valamit a hátizsákjában, és mivel nem találja, a legcifrább káromkodásokkal zavarja a környék csendjét. Közelebb lépsz, és kiemeled a csilingelő aranyérmét a hátizsák egyik zsebéből. A kalandozó hálás, és elmondja, elnézést az iménti durva kifejezésekért, de mentségére legyen mondva, azt hitte, nem lesz meg a pénz, és nem fogja tudni ma használni a csodák kútját. Ez számára a katasztrófával egyenértékű esemény lett volna. Örülsz, hogy segíthettél. (+1 jóság.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 660.]

m 1 mozogsz északkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 4 fáklya. Elrakod őket. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). [12 pontot használtál fel, van még 648.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+44 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+105 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 86 életpontot sebeztél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 116 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az őrült varázsló testét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az őrült varázsló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és egy rókafarok. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 145, gyógyulás: 3, összesen: -142 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 618.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +81 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 618.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+62 arany). Ez jól esett! (+105 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 83 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 36 életpontot vesztettél. Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az őrült varázsló fejét. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal meghorzsolod az őrült varázsló fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 33 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea és 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 588.]

be 639 100 100 bemész a 639. épületbe
Odatotyogsz a széles lépcsősorhoz, és felmész a mindig szélesre tárt ajtóhoz. Két hatalmas termetű acélkolosszus álldogál az ajtóban. Amikor az egyik a belépőt kéri, mentegetőzve megjegyzed, hogy csak körül akarsz nézni. Odabent káprázat és csillogás fogad, amelyet némiképp zavarnak a szakadt kalandozók. No de láthatólag senki sem akarja kidobni őket, hiszen ők jelentik a kaszinó fő bevételi forrását. Érdeklődsz afelől, hogy milyen szabályok szerint játszhatsz. Megtudhatod, hogy rulettezni, kockázni és kártyázni lehet. [Ha a kaszinóba jössz, nem határozod meg, hogy mit játszol, feltesszük, hogy minden játékhoz egyformán értesz. Hogy nyersz-e, vagy vesztesz, nagymértékben természetesen a szerencsén múlik, kis mértékben a szerencsejáték szakértelmeden. A kaszinóba a belépő 50 arany, ez a BE parancs kiadásakor automatikusan levonódik. A BE parancs második paramétereként meg kell adnod, hogy maximum mennyit akarsz eljátszani, a harmadik paraméternek, hogy mekkora nyereség esetén állsz meg. Pl. A BE <kaszinó> 200 200 parancs hatására a játékot abbahagyod, ha elvesztesz 200 aranyat, illetve ha 200 arannyal megnövekszik a bukszád. A 2. és 3. paraméter minimális értéke 50 arany, maximális értéke 1000. Amennyiben a megadott értéknél kevesebb áll rendelkezésedre, annyival játszol. Megjegyzés: csak a nagyon őrültek és szerencsejátékban jártasak adnak meg a 3. paraméternek nagyobb értéket, mint a második. Nyilvánvalóan, minél kisebb a 3. paraméter a 2.-hoz képest, annál nagyobb a nyerési esélyed. Ha túl sokat nyersz a kaszinóban, előfordulhat, hogy "kiutálnak".] [5 pontot használtál fel, van még 583.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+44 arany). Ez jól esett! (+105 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 88 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével párszor kilyukasztod az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 174 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és egy kék orchidea. 2343 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 60, gyógyulás: 3, összesen: -57 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 553.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +82 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 553.]

v 198 198 35 elmormolod a 198. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255)

[198,35] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy óriás liánt. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy zoloboo sámán. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Meglengetve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán bal karját. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal gyengén megütöd a zoloboo sámán testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a zoloboo sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] 2320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 338, sebződés: 51, gyógyulás: 0, összesen: -51 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.)
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 543.]

v 198 189 35 elmormolod a 198. varázslatot
Ebben a körben már használtad a tiltott teleportot! [0 pontot használtál fel, van még 543.]

m 2 mozogsz keletre
[199,35] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Felismered a közeledőt. Csak egy kronotapír. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 99 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. Megmarkolva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-16 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. Túl sok sebet kaptál. Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 68, gyógyulás: 9, összesen: -59 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy óriás liánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kihívás tornyát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy bávatag golombár előtt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 516.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[200,35] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sérült manaelementál közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 167 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 173 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 35 életpontot sebződik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével néhányszor megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 180 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal súrolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 44 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy kristálypalotát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Raia oltár van. Elteszed a látcsövet. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Támadásodat elkerülte ellenfeled. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +15 ÉP.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a ryuku gólem fémes combját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 43 életpontot sebződik. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +11 ÉP.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 125, gyógyulás: 26, összesen: -99 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +84 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [201,35] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Keresgélni kezdesz a csatamező területén. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi védelmezi a vadászterületét.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 172 életpontot sebeztél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Hohó, valamit találtál! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 171 életpontot sebeztél. A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
614 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, a hullahegyek közt élnek! Tovább kurkászol... Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy nómenklatúra jön feléd.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Semmi eredménye! A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (14 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével egy irtózatos ütéssel felvágod a nómenklatúra egyik csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 41 életpontot sebződik. A nómenklatúra állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
1064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 20, gyógyulás: 2, összesen: -18 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű nyíl [Betelt a hátizsákod, így ezt a tárgyat már nem veheted fel.] és egy ubuk dobónyíl [ubuk dobónyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy Sheran oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [202,35] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Skinhead. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Thargodan csatamezőt. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes tunikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy Korrissh sisakját, egy kyorg övcsatot, egy Natharion amulettet, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy ezerszemű bestia trófea, egy mópat fatty trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy ezüstveretes pajzsot tart. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Touchrawaggal. Raia félisten hatalmú személyes tanácsadója. Egy csontamulettet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy monstrum vállvédőt, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Raia csataszoknyáját, egy regeneráló gyűrűt, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy törpe bakancsot visel. Fegyverzetét egy kisebb quwarg isten trófea, egy méregféreg trófea és egy entitás manifesztum trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Fényhozót, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Scott Jordo Lee-vel. Tharr főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy bozontfonatot, egy cetbőr válltömést, egy derit sodronynadrágot, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrövet, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy gránit szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Morgan sipkáját, egy natharion gömböt, egy örökkéval. zafírját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót és egy varkaudar szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vark. kardtáncos trófea, egy kisebb quwarg isten trófea és egy csataremák trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Tárgyainak egy részét egy eszement trappoló viszi. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol Kalahannal. E különös alak páncélzata a nap fényével ragyog. Mellvértjén látsz egy izzó jelet: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy taalru trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
[56 pontot használtál fel, van még 460.]

tk 19 4446 többszemélyes kaland 19 4446
Lássuk, kik értek ide nálad is korábban: Touchrawag. A teljes csapat Jockey Ewing vezetésével indul majd közös kalandra. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 459.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy varkaudar íjászt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 185 életpontot sebeztél. A hattyúkirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 449.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 449.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 449.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+107 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy Raia szent lovagja.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 85 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 54 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal csak érinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 50 életpontot sebződik. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +8 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] 2882 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 391, sebződés: 42, gyógyulás: 8, összesen: -34 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 419.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +97 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 379.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 339.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 299.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 259.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 219.]

tf 4 19 fejleszted a 4. tulajdonságodat 19 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [19 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 11, 7.
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 577 pontot. A következő körben tehát 777 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TL'URLANG MÉREG (946. TÁRGY)
Az évezredek óta Kelet-Ghallán élő árnytündéreknek meg voltak/vannak a módszereik arra, hogy egyenrangú félként akár az éjfattyakkal is felvehessék a harcot. A legjobb tl'urlang vadászok felszerelésének kihagyhatatlan része a tl'urlang méreg. Ha netán te is vadászatra indulsz, és a H 946 paranccsal fegyvereidre kened a világoszöld színben pompázó folyadékot, a forduló végéig +5 sebzést kapsz minden egyes fegyvered ütésére az éjfattyak elleni harcban.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 436. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (65) Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 (34) Védekezés: 53 Menekülés: 30 % Életkor: 157/158 év
Egészség: 56 (66) Életpont: 484/420 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (28) Varázspont: 1023/227 Pénz: 10728 arany Kép. pont: 28
Tudatpont: 35/10 Pszi pont: 166/184 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 2567 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13942 TP-t kaptál. Jelenleg 2117929 TP-d van. A következő szinthez még 182071 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 6030 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 6 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: *27/100 (+3%) ütőfegyverek: 18/7 (+1%) lőfegyverek: 29/97
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/39 2. nyomkövetés: 101/74 (+15%) 3. lopás: 3/33
4. mászás: 6/85 5. csapdakészítés: 41/99 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/8
7. gyógyítás: 62/18 8. titkosírás: 20/56 9. felderítés: 27/16 (+2%)
10. szörnyidomítás: 14/79 11. teológia: 76/75 (+20%) 12. taumaturgia: 81/85 (+19%)
13. versengés: 9/29 14. zene: 257/32 (+141%) 15. szörnyismeret: 10/61 (+3%)
16. pszi: 23/56 (+4%) 17. zárnyitás: 1/65 18. vadászat: 21/35
19. bányászat: 17/18 20. úszás: 2/77 21. csapatmunka: 3/72

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 241 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 5 gyógykenőcs (#313) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
180 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 elkarog szőr (#665)
6 fáklya (#36) 1 fokhagyma (#403) 4 hattyútoll (#1222)
2 kaja (#2) 1 kavadu lebeny (#24) 2 kék orchidea (#68)
8 madártoll (#112) 1 rókafarok (#124) 1 tl'urlang méreg (#946)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(198,35) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), zoloboo sámánok (#230)
(199,35) kronotapír (#286), óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502), művészi porolit (#720)
(200,35) manaelementál (#290), kristálypalota (#401), 31. jellempróba, ryuku gólem (#394)
(201,35) zombi (#49), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), 50. jellempróba
(202,35) szent tölgyfa (#393), 29. jellempróba, művészi porolit (#720), oltár, Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó), Touchrawag (3425. kalandozó), Scott Jordo Lee (4346. kalandozó), Kalahan (5306. kalandozó), hattyúkirály (#776), Raia szent lovagja (#239)

Üzenet küldése a karakternek