Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. nov. 14. 12h:12' EZ A 1084. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD 1085. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3414 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: kf 1373 560 0 | kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat az 560. tárggyal |
* 2. KP: vv 28 127 161 | elmormolod a 28. varázslatot a 127. varázslatot a 161. varázslatot |
* 3. KP: vv 188 26 53 | elmormolod a 188. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 4. KP: vv 182 165 224 | elmormolod a 182. varázslatot a 165. varázslatot a 224. varázslatot |
* 5. KP: kb 211 5 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (5 darabot) |
* 6. KP: tps 10 0 0 | TVP spórolása: 10 pontért |
* 7. KP: h 1271 312 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 8. KP: h 841 0 0 | használod a 841. tárgyat |
* 9. KP: vv 377 178 220 | elmormolod a 377. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot |
* 10. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
ftv 266 443 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 443. szörnyet |
ftv 266 442 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 442. szörnyet |
ftv 266 461 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 461. szörnyet |
ftv 266 430 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 430. szörnyet |
ftv 266 497 | felt. tám/véd. varázslat a 266. varázslatot a 497. szörnyet |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 30 190 | felt. lőfegyver haszn. 30 a 190. tárggyal |
ff 837 | felt. fegyverváltás: 837 |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
kb 2 20 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot) |
kb 166 80 | kiveszel a bankból a 166. tárgyat (80 darabot) |
h 1167 16 | használod az 1167. tárgyat |
vv 147 209 | elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot |
ek 215 4 | t. energia kisütése: 215 4 |
ef 28 521 | energia fejlesztése 28 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan a másikra rontasz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester bal első lábát. (5 támadással 341 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 128 életpontot sebeztél. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 545 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 533, sebződés: 0, gyógyulás: 86, összesen: +86 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg parafenomén fejét. (3 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Din cséphadarójával kegyetlenül megütöd a quwarg parafenomén jobb vállát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A quwarg parafenomén csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
2 593 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre támadsz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 255 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Din cséphadarójával gyilkos csapást mérve bezúzod a quwarg parafenomén nyakát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! Nyelvét a quwarg parafenomén feléd löki, de eredménytelenül. A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
2 936 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 325, sebződés: 0, gyógyulás: 71, összesen: +71 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy istenítélet varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 2250 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Ent pásztorbottal néhányszor megcsapod a manaelementál bal oldalát. (8 támadással 937 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával gyengén megütögeted a manaelementál jobb oldalát. (8 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+56 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ent pásztorbottal többször eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (8 támadással 924 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 118 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a manaelementál testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 varázskövet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5062, sebződés: 57, gyógyulás: 257, összesen: +200 ÉP}
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
229 | 230 | 231 | |
9 | |
|
|
10 | |
|
|
11 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
ve 863 1 | megveszed a 863. tárgyat 1 |
ve 788 1 | megveszed a 788. tárgyat 1 |
ve 124 10 | megveszed a 124. tárgyat 10 |
ve 189 20 | megveszed a 189. tárgyat 20 |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 91 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ent pásztorbottal többször eltalálod a shokara bogár bal középső lábát. (2 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 77 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 105 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a shokara bogár fejét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 97 életpontot sebeztél. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2070, sebződés: 0, gyógyulás: 335, összesen: +335 ÉP}
kt 860 1 | elkészíted a 860. tárgyat (1 darabot) |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a shokara bogár jobb első lábát. (8 támadással 875 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+176 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 93 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+92 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a shokara bogár testét. (2 támadással 227 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 86 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 87 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a shokara bogár testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2039, sebződés: 0, gyógyulás: 289, összesen: +289 ÉP}
(Továbbmész...) [231,12] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy greén örvény közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pajzszúzás varázslatot, majd rád küldi. 146 életpontot vesztettél. Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy villámsújtás varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Ez mellément. Meglengetve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 104 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 142 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 119 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 277 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Nem akarsz kinyúlni. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 442 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 990, sebződés: 616, gyógyulás: 4, összesen: -612 ÉP}
(Továbbmész...) [230,13] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy shokara bogár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva az ent pásztorbotot a másikra rontasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár jobb első lábát. (8 támadással 897 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 96 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a shokara bogár összetett szemét. (8 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ent pásztorbottal megpöccinted a shokara bogár testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 87 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 90 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával megpöccinted a shokara bogár testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1890, sebződés: 0, gyógyulás: 316, összesen: +316 ÉP}
m 6 1 6 | mozogsz nyugatra, északkeletre, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Megmarkolva a nitmák pengét ellenfeledre rontasz. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa testét. (6 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). A homokcápa feléd harap, de sikertelenül. Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a homokcápa ruganyos testét. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 138 életpontot sebeztél. A homokcápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1131, sebződés: 0, gyógyulás: 164, összesen: +164 ÉP}
(Továbbmész...) [230,12] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Nyugatra nézve látsz egy oázist. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sebesült greén örvény lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy pajzszúzás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 297 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 energiamembrán (ld. enc.). 4 720 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 355, gyógyulás: 4, összesen: -351 ÉP}
(Továbbmész...) [229,12] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Felismered a közeledőt. Csak egy greén örvény. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 500 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pajzszúzás varázslatot. 297 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 64 életpontot vesztettél. Egy pajzszúzás varázslattal köszönt csatapartnered. 148 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a hatalom szava varázslatot lő rád. Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot a másikra támadsz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 137 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 139 életpontot vesztettél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 114 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 120 életpontot sebeztél. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és ügyesség tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pajzszúzás varázslat. 140 életpontot vesztettél. A greén örvény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Gyorsan ellátod a sebeidet: +31 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 442 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 871, sebződés: 788, gyógyulás: 4, összesen: -784 ÉP}
m 1 6 8 | mozogsz északkeletre, nyugatra, északra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Marokra fogva az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Ent pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a shokara bogár kitinpáncélját. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 80 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a shokara bogár fejét. (8 támadással 430 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). A shokara bogár csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ent pásztorbottal többször eltalálod a shokara bogár testét. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 84 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 87 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával súrolod a shokara bogár bal első lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 91 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A shokara bogár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 0, gyógyulás: 321, összesen: +321 ÉP}
(Továbbmész...) [229,11] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy shokara bogár közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 126 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a shokara bogár nyakát. (8 támadással 851 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 78 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a shokara bogár jobb hátsó lábát. (8 támadással 428 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Ent pásztorbottal meghorzsolod a shokara bogár bal középső lábát. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 92 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 84 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával gyengén megütöd a shokara bogár jobb első lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 102 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1909, sebződés: 0, gyógyulás: 302, összesen: +302 ÉP}
(Továbbmész...) [229,10] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy shokara bogár közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 118 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár összetett szemét. (8 támadással 833 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 100 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a shokara bogár nyakát. (8 támadással 451 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ent pásztorbottal többször eltalálod a shokara bogár kitinpáncélját. (2 támadással 218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 95 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 74 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a shokara bogár bal hátsó lábát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1939, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 500 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 298 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 121 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Nem találtad el! Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szörnyűség, erő és IQ tulajdonságod közelebb került egymáshoz (-2 az elsőre, +2 a másodikra)! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 280 életpontot vesztettél. A greén örvény most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 energiamembrán. 9 442 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 578, gyógyulás: 4, összesen: -574 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a shokara bogár testét. (8 támadással 846 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 89 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a shokara bogár testét. (8 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 90 életpontot sebeztél. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ent pásztorbottal megpöccinted a shokara bogár jobb középső lábát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 81 életpontot sebeztél. Din cséphadarójával csak érinted a shokara bogár kitinpáncélját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 93 életpontot sebeztél. A shokara bogár feléd sújt csáprágóival, de mellé! A shokara bogár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
13 490 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1967, sebződés: 0, gyógyulás: 301, összesen: +301 ÉP}
v 198 226 11 | elmormolod a 198. varázslatot |
227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | |
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
[226,11] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy nagyobb phua-kúpot. Délnyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy krathan csontváz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz bal oldalát. (7 támadással 336 életpontot sebezve.) Megmarkolva az ent pásztorbotot a másikra ugrasz. Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a krathan csontváz testét. (8 támadással 908 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+182 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 123 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a krathan csontváz bal lábát. (4 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 142 életpontot sebeztél. A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 34 életpontot vesztettél. A krathan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1933, sebződés: 92, gyógyulás: 248, összesen: +156 ÉP}
* 1. BP: kf 453 821 0 | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 2. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: bb 211 999 0 | beraksz a bankba a 211. tárgyat (999 darabot) |
* 4. BP: vpf 15 0 0 | VP elővétele: 15 |
* 5. BP: szk 287 274 767 | keresed a 287. szörnyet a 274. szörnyet a 767. szörnyet |
* 6. BP: v 83 0 0 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 7. BP: kb 211 1 0 | kiveszel a bankból a 211. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc testét. (7 támadással 322 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gothag döglidérc jobb vállát. (8 támadással 921 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a gothag döglidérc nyakát. (7 támadással 435 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 13 593 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1825, sebződés: 2, gyógyulás: 12, összesen: +10 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő II varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled gigaököl varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elemi pulzátor jobb vállát. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Meglengetve a nitmák pengét a másikra támadsz. Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az elemi pulzátor furcsa alakját. (6 támadással 459 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd az elemi pulzátor szárnyas testét. (8 támadással 490 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Nitmák pengével megkarcolod az elemi pulzátor szárnyas testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Din cséphadarójával súrolod az elemi pulzátor fejét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elemi pulzátor elhibázza az ütést csápjával. Az elemi pulzátor nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Az elemi pulzátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 10 926 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1594, sebződés: 23, gyógyulás: 30, összesen: +7 ÉP}
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 10 pontért |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 300 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vastagbőrű mutak testét. (7 támadással 289 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a nitmák pengét. Megmarkolva a nitmák pengét a másikra ugrasz. Nitmák pengével végigvagdosod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 87 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Összetipor lábával. 88 életpontot vesztettél. Mellkasodba bök a vastagbőrű mutak néhányszor agyarával! (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Nitmák pengével megvagdalod a vastagbőrű mutak testét. (6 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A vastagbőrű mutak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény összetapos! 101 életpontot vesztettél. Beléd öklel a vastagbőrű mutak! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás II varázslatot. [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1504, sebződés: 430, gyógyulás: 152, összesen: -278 ÉP}
YETI FOG (863. TÁRGY) Ha sikerül egy hegyi yetit legyőznöd, hozzájuthatsz tompa, hátsó metszőfogához. A fogat cipelni önmagában eléggé gusztustalan, viszont egyes híresztelések szerint az esthar kutatások alatt több ilyet találtak a romok között, bizonyítva ezzel, hogy már annak idején is gyűjtötték, és minden bizonnyal használták valamire. |
TL'URLANG FIOLA (788. TÁRGY) Ha szembe akarsz szállni az éjfattyakkal, akkor szükséged lesz más éjfattyak esszenciájára. A probléma ezzel csak az, hogy megérintve a tl'urlangok esszenciáját, életenergiád azonnal elillan. Szerencsére, a Thargodanok az egy évezreddel korábbi invázió során sokat tanultak. Elkészítették egy interdimenzionális anyagból a tl'urlang fiolát, amely segítségével ezek az esszenciák kinyerhetők és tárolhatók. Minden egyes éjfatty esszencia kinyeréséhez egy fiola szükséges, és ha az esszenciát felhasználod, a fiolát akkor sem kapod vissza. |
HOMOKCÁPA (448. SZÖRNY) Minden fantáziád csődöt mond, amikor megpróbálod elképzelni, ahogy az óceánokból a cápák visszatérnek a szárazföldre, megtanulnak lélegezni, és elkúsznak a sivatagokig, és ugyanúgy lesnek a homok alól a zsákmányra, mint annak idején a vizek mélyéről. Hogyan történhetett ez meg? Hány évezred evolúciója volt ehhez szükséges? Mindenesetre, ezek a vérszomjas teremtmények most már tökéletesen adaptálódtak a szárazföldi életmódhoz, gyorsabban mozognak a homok alatt, mint te a homok fölött, és eközben megőrizték fogaik iszonyatos harapóerejét. A homokcápával szemben ütőfegyvert alkalmazni értelmetlen. |
ENERGIAMEMBRÁN (861. TÁRGY) Ha legyőzöl egy greén örvényt, az energiaoszlop egésze szertefoszlik, kivéve ha szerencséd van: ekkor egy energiamembrán maradhat a mágikus lény anyagtalan testéből. Ez egy csillogó, hosszúkás hártya, melyet, ha ujjaiddal megérintesz, áramütéshez hasonlatos, bizsergető érzés fut át testeden. Talán jó lesz még valamire... ezért más karakternek nem vagy hajlandó átadni. |
ÉGIG ÉRŐ PÁLMA (1689. TÁRGY) Ez a pálmafaj nem tekinthető őshonos növénynek Ghalla sivatagjaiban, hiszen ugyanúgy a Teremtők szektájának mesterséges alkotása, akár maga az oázis, ahol megterem. A nevét vékony törzséről, és hihetetlen magasságáról kapta, mivel a harminc méteres példány egyáltalán nem számít ritkaságnak! Sajnos a gyümölcs, ami a pálmán terem, csak komoly mászás jártasság árán szerezhető meg, de megéri a fáradozást. A Földanya Gyümölcsének elnevezett különleges termés elfogyasztása ugyanis szinte teljesen megújítja a szervezeted! [A termés begyűjtéséhez egy mászókaromra, 10 TVP-re és legalább 30-as szintű mászásra lesz szükséged. Sajnos a tyrkiai mászógép túl komplex ahhoz, hogy itt hasznád vehesd. Egy fordulóban ugyanarról a pálmáról maximum három gyümölcsöt gyűjthetsz. Ha a H paranccsal 1 TVP-ért elfogyasztod, max. életkorod eggyel nő. Ha túl sok ilyen gyümölcsöt fogyasztasz, egy idő után már hatástalan lesz szervezetedre. Nem szaporítható.] |
Erő: | 80 (104) | Szint: | 50 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 258 cm |
IQ: | 72 (80) | Támadás: | 80 (85) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 480 kg |
Ügyesség: | 71 (74) | Védekezés: | 141 (151) | Menekülés: | 28 % | Életkor: | 27/33 év |
Egészség: | 71 (91) | Életpont: | 1190/1517 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 78 (91) | Varázspont: | 2720/120 | Pénz: | 25174 arany | Kép. pont: | 92 |
Tudatpont: | 32/0 | Pszi pont: | 296/303 | Halhatatlanság: | 11 % | EFejl: | 24 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 12/76 | ökölvívás: | 7/82 | szúrófegyverek: | 11/56 |
vágófegyverek: | 28/97 (+7%) | ütőfegyverek: | 48/61 (+12%) | lőfegyverek: | 21/22 |
dobófegyverek: | 38/45 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: nitmák penge (#837) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); mérg. vas dobónyíl (#190) (30 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
226,11 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2007. évben 5. hónapban. |
A negatív esszencia épp ent pásztorbot fegyverre kenve. |
JLKzott minoszkúpok: 91, 92, 86, 89, 82, 83, 84, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Pszi katalizátor 50/20 | Max életkor 75 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 398 359 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/49 | 2. nyomkövetés: | 109/27 (+25%) | 3. lopás: | 1/7 |
4. mászás: | 24/59 | 5. csapdakészítés: | 30/7 (+10%) | 6. csapdaészlelés: | 16/95 |
7. gyógyítás: | 62/10 | 8. titkosírás: | 7/10 | 9. felderítés: | 30/73 |
10. szörnyidomítás: | 14/26 | 11. teológia: | 188/10 (+117%) | 12. taumaturgia: | 105/44 (+29%) |
13. szerencsejáték: | 3/27 | 14. versengés: | 22/29 | 15. harcművészetek: | 4/68 |
16. zene: | 21/5 | 17. szörnyismeret: | 54/72 | 18. pszi: | 29/51 (+4%) |
19. zárnyitás: | 18/6 | 20. vadászat: | 7/79 | 21. vitalitás: | 4/73 |
22. bányászat: | 34/32 | 23. testépítés: | 88/40 (+68%) | 24. úszás: | 10/45 |
25. főzés: | 16/69 | 26. csapatmunka: | 6/19 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 126 | |||
4. max. életpont: 5 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 71% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 250 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 150 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 17, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), noth szellem (#250), lidércúr (#252), halált okozó lények (#9098), ében hadúr (#294), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), Eruol (#378) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), ősquwarg (#300) (csak egyszer), quwarg tűzköpő (#678) (csak egyszer), vadász quwarg (#241) (csak egyszer), quwarg harcos (#201) (csak egyszer), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), manaelementál (#290) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), triklem drakolder (#275), pszi elementál lord (#272), magnetikus praglonc (#200), rothadó lián (#427), viharóriás (#278), viharóriás sámán (#324), elmeszonda (#487), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
istenítélet (#284, 50 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 120 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (105,1,1) |
vámpirizáció (#1) (938,0) | áldomás II (#169) (952,33) | csupasz izom (#28) | erőpajzs III (#127) |
varázsenergia (#161) | esszenciavédelem 2 (#188) | tulajdonságpajzs (#26) | óriáserő (#53) |
Symulf rúnája (#182) | esszenciavédelem (#165) | hadiszerencse III (#59) | papi aura (#377) |
tárgyvédelem (#178) | hatalomvarázs (#220) | szürkeáll. aktiv (#71) | mentális pajzs (#72) |
mágikus ütés (#147) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
33. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
háló (#186), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), Asylux csapdája (#233) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
puha ütés (#60) | >> | kultúrmasztodon (#227) | puha ütés (#60) | >> | smaragdgólem (#417) | |
puha ütés (#60) | >> | magger (#747) | puha ütés (#60) | >> | Chara-din fattya (#236) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | noth szellem (#250) | élőholt pozdorja (#134) | >> | élőholt ősmágus (#179) | |
háló (#186) | >> | molgan (#284) | istenítélet (#284) | >> | ősi szellem (#422) | |
méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan berzerker (#377) | méregfelhő II (#193) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
méregfelhő II (#193) | >> | purifikátor császár (#393) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar remete (#465) | istenítélet (#284) | >> | hájas okerón (#462) | |
istenítélet (#284) | >> | leviathán lárva (#476) | istenítélet (#284) | >> | Harmarghal (#525) | |
élőholt pozdorja (#134) | >> | sötét kaszás (#591) | bo'adhun csapás (#266) | >> | greén örvény (#443) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | vastagbőrű mutak (#442) | bo'adhun csapás (#266) | >> | vadkos (#461) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | verg elmeszaggató (#430) | bo'adhun csapás (#266) | >> | Ébenuszonyú Tekla (#497) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | Eruol (#378) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál (#221) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +9 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi kihívást egy nagy harcos számára: pusztíts el három kronoelementált! (számláló: 1) |
2.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! |
3.) A béke megöli vallásunkat. Inkább te öld meg Sheran avatárját! |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 216 (limit: 2205), pontszámod: 2 430. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
illúziófegyver (121) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
a Szörny érintése (375) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
testvéri segítség (411) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 46 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2213 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
193 | arany (#50) | 11 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
1 | mérg. vas dobónyíl (#190) | 1 | nyílvessző (#108) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | energiamembrán (#861) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | rókafarok (#124) | 1 | tl'urlang fiola (#788) | 69 | ugh méreg (#166) | |||
3 | varázskő (#305) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 1 | yetifog (#863) |
225 | 226 | 227 | |
10 | |
|
|
11 | |
|
|
12 | |
|
|