400. forduló, 438. forduló, Craz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 27. 15h:29'
EZ A 439. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
440. játékheted kezdete: márc. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #4097
SZÁMLA : XXXX

CRAZ KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,55] koordinátán. Természetes, hogy eközben nem történt semmi. A kinemfogyó tegez termelt 1 tünde nyilat. Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+198 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+80 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 611.]

* 2. KP: elmormolod a 182. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a Symulf rúnája varázslatot! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 606.]

* 3. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 576.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 71. varázslatot a 19. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 576.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 574.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 572.]

v 96 186 60 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[186,60] Épületek tűnnek fel. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Raia hívei emelték. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Látsz egy királyi emlékművet. Észreveszel egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 562.]

ep 411 150 építed a 411. tárgyat 150 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 562.]

be 651 bemész a 651. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 557.]

ek 396 14 t. energia kisütése: 396 14
Rendben, módosítottad, hogy mit szeretnél zenéléskor kapni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 547.]

h 1327 30 használod az 1327. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+201 arany). Egészen harcias kedved támad. (+4 sebzés.) (Önanalízis: +34% zene.) Ez jól esett! (+1 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az őrült varázsló fejét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra támadsz. Agyartőrrel tökéletesen perforálod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea és egy karbin plazma. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 517.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+227 arany). (Önanalízis: +40% zene.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy részeg kalandozó.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 487.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+44 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 485.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 481.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség álla leesett! Ilyen emócionálisan felkavaró élményben valószínűleg születésük óta nem volt részük. Nem tapsolnak, nem merik az áhítatot megzavarni. A maguk szerény módján, összes aranyukat eléd szórva fejezik ki hálájukat ezért a csodás élményért (+849 arany). Egy gazdag úri hölgy egy tárgyat helyez eléd arany helyett. Egy zafír medallion! (Önanalízis: +40% zene.) Ez jól esett! (+15 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 39 életpontot vesztettél. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló bal lábát. (6 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rontasz. Agyartőrrel többször eltalálod az őrült varázsló bal lábát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 5 gyenge méreg és 2 sallank karom [sallank karom ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 2343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 168, gyógyulás: 0, összesen: -168 ÉP}

IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [30 pontot használtál fel, van még 451.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[185,61] Továbbmész a város utcáján. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy részeg kalandozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó nyakát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szent jogar. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Van itt egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).

(Továbbmész...) [185,62] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hmm, csak egy csapat őrjáratozó katona. Ettől nincs semmi félnivalód. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Elszántan ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd az őrjáratozó katona jobb oldalát. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (12 támadástól 81 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 162 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a 11 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (11 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával többször eltalálod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 53 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod az őrjáratozó katona jobb lábát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 621, sebződés: 318, gyógyulás: 0, összesen: -318 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+177 életerő.) (Önanalízis: +23% gyógyítás.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
Összeakadsz Josid 'el Amiddal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy Rughar gyűrűjét, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy őrjáratozó katona trófea és egy varkaudar katona trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy eltaposott quwarg. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd quwarg harcos. Málhásállata egy quwarg királynő. Csicskása egy élőholt quwarg. Éppen a gazdája talpát nyalja. Azt mondja: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Jockey Ewinggal. Fairlight felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hoarián bőrzekét, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy nodonrod kitűzőt, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját, egy umbatari karkötőt, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy ősdentor trófea, egy ongóliant trófea és egy Blounther apó trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy Pusztítás Botját, bal kezében egy vámpírtőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te taumaturgia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[70 pontot használtál fel, van még 381.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a mászás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 10 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +11% mászás.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 377.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 41 életerőpontot. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 373.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Azért szeretik a kalandozók a bozontfonatot, mert viselése erőt növel." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 369.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ölj Kitaszítottat, mert nagyon ritkán ugyan, de szenzációs zsákmányt: Raia csataszoknyáját találhatsz nála!" Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 365.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 41 varázspontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 361.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Lamzorgárpók még 3 lantot tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 357.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +5 pszi pont. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 353.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Elárulom, hogy a mirg számára az a legfájdalmasabb, amikor a pikkelyes lábát támadják." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 349.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Váratlanul néhány sebed beforr. (+36 életerő.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 345.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+4 pszi pont.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 341.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 erő forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 337.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+31 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 333.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 27 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 329.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +4 pszi pont. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 325.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 2 bunthar bőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 321.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+4 pszi pont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 317.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +4 pszi pont. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 313.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a purifikátor császár elleni legjobb fellépés, ha a szürke hengertestét támadod." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 309.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Váratlanul bizsergő érzés lesz úrrá a karodon. Mikor felhúzod ruhád ujját, meglepve tapasztalod, hogy beforrt rajta egy régi seb. (+24 életerő.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 305.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Szeretnéd tudni, mi a halálosztó kain leggyengébb pontja? Ha a fekete testét ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 301.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "A tapasztalat azt mutatja, a moszatráját zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert mindig rájabőr üti gyilkosának markát." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 297.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 erő forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 293.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 6069 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 289.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Bizonyára nem véletlen, hogy a legnagyobb varázslók hátizsákjában mindig ott lapul egy sziréngyűrű." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 285.]

bb 1078 705 706 beraksz a bankba az 1078. tárgyat (705 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 mammutbőrt. Beraksz a bank széfjébe 10 kobudera csontot. Beraksz a bank széfjébe 13 gnóm csontot. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

bb 950 1472 1380 beraksz a bankba a 950. tárgyat (1472 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Daramoula pálcáját. Beraksz a bank széfjébe 1 triton szigonyt. Beraksz a bank széfjébe 7 mérg. teriád nyílat. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

bb 519 1077 1080 beraksz a bankba az 519. tárgyat (1077 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 tükörpáncélt. Beraksz a bank széfjébe 1 hókutya nyakörvet. Beraksz a bank széfjébe 1 szélgömböt. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kinyered a manakristály energiáját. (+786 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-66 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 285.]

* 2. BP: elmormolod az 5. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-66 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 280.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 279.]

* 4. BP: keresed a 139. szörnyet a 124. szörnyet a 353. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy proteinfecskét. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 279.]

* 5. BP: elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-66 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 274.]

* 6. BP: elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 272.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 270.]
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 268.]

* 7. BP: elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 266.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 264.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 262.]

* 8. BP: elmormolod az 5. varázslatot az 5. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 260.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 258.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-66 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 256.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön.

[40 pontot használtál fel, van még 216.]

tf 2 16 fejleszted a 2. tulajdonságodat 16 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [16 pontot használtál fel, van még 200.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 14, 9.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következő körben tehát 778 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Craz, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran bíborosa vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

Erő: 48 (56) Szint: 30 Merészség: 6/5 Magasság: 155 cm
IQ: 39 (49) Támadás: 39 Agresszió: 3 Testsúly: 51 kg
Ügyesség: 25 (38) Védekezés: 93 Menekülés: 30 % Életkor: 170/172 év
Egészség: 22 (37) Életpont: 771/775 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 20 (37) Varázspont: 836/44 Pénz: 7537 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 47/23 Pszi pont: 163/80 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 6
Eddig összesen 3753 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13927 TP-t kaptál. Jelenleg 3223836 TP-d van. A következő szinthez még 276164 TP szükséges. Trófeáid: mammutóriás, magnetikus praglonc, kamionoszaurusz. A 434. fordulódban 8796 arany került a bankszámládra. 8839 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: * 19
vágófegyverek: * 19 ütőfegyverek: 29 lőfegyverek: 32
dobófegyverek: * 21

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << Pusztítás Botja (#316) << Mjölborg kalapácsa (#523)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -11.); ezüsttollú nyíl (#363) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 115 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 21 5. csapdaészlelés: 3 6. gyógyítás: 64
7. titkosírás: 2 8. felderítés: 18 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 78 11. taumaturgia: 65 12. szerencsejáték: 12
13. versengés: 13 14. zene: 576 (+1) 15. szörnyismeret: 38
16. pszi: 24 17. vadászat: 20 18. bányászat: 10
19. úszás: 12

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 5284. karakternek
elfogod goldugart (#65) szuper hálócsapdával (#274), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 60 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
szintszívó (#96), tetemember (#123), kék rothasztó (#421), drasmólyom (#60), proteinfecske (#139), dögkeselyű (#174), hópárduc (#642), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) savhurrikán (#107, 40 VP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +60 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), méregfelhő (#37), villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155), háló (#186), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38), tükörpajzs (#101), hhaar burka II (#162), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
savhurrikán (#107) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) státusz: nagyon éhezik
törpemammut (#115) státusz: nagyon éhezik
ezoterikus mardel (#184) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 felderítő, 1 szabotőr.
2005 I. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy. 2005 II. félévének Vlagyimir díjas dalnoka vagy.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 Daramoula pálcája (#950) 3 drótszőr (#37) 13 gnóm csont (#706)
3 gyöngymangó (#135) 1 hókutya nyakörv (#1077) 10 kobudera csont (#705)
2 mammutbőr (#1078) 1 manakristály (#500) 7 mérg. teriád nyíl (#1380)
1 quwarg tojás (#360) 1 szélgömb (#1080) 2 szögletes kő (#17)
1 triton szigony (#1472) 1 tükörpáncél (#519)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1326 arany (#50) 2 bunthar bőr (#733) 6 csillezsályalevél (#1253)
1 fekete gyöngy (#99) 5 gyenge méreg (#26) 1 karbin plazma (#199)
1 kék orchidea (#68) 1 szent jogar (#150) 1 tünde nyíl (#554)
1 zafír medallion (#514)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622)
(185,62) őrjáratozó katona (#274), csodák kútja (#1096), Josid 'el Amid (4442. kalandozó), Jockey Ewing (4446. kalandozó)
(186,60) királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), őrült varázsló (#255), részeg kalandozó (#187)

Üzenet küldése a karakternek