436. forduló, 438. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. szept. 24. 9h:12'
EZ A 705. JÁTÉKHETED, 437. FORDULÓD
706. játékheted kezdete: szept. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


26 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [259,46] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+218 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+40 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 727. hetének nyerőszámai: 27, 2, 16. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 777.]
Szinte tökéletesen jól vagy, kár lenne most egy ilyen tárgyat elpazarolni. [0 pontot használtál fel, van még 777.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 772.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 767.]

* 4. KP: használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 762.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 757.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 7. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 757.]

* 8. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 752.]

at 3796 20 TU-t adsz át a 3796. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 12 TU árán átcsúsztatsz 12 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 752.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 84 115 elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. {védettsége: 10 szúró, 16 vágó, 20 ütő ellen.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 55 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd a törpemammut testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 742.]
[A parancs tárolásra került.]

a 112 5300 5 átadod a 112. tárgyat az 5300. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat Kárász részére. [5 pontot használtál fel, van még 737.]

a 112 3296 5 átadod a 112. tárgyat a 3296. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat ELFelejett Álmok részére. [5 pontot használtál fel, van még 732.]

a 112 4718 5 átadod a 112. tárgyat a 4718. kalandozónak (5 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat HóKinn,CsendBenn részére. [5 pontot használtál fel, van még 727.]

a 112 1850 5 átadod a 112. tárgyat az 1850. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat UgyanKedvesPotrien részére. [5 pontot használtál fel, van még 722.]

a 112 4683 5 átadod a 112. tárgyat a 4683. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat Vadak Ura részére. [5 pontot használtál fel, van még 717.]

a 112 5230 5 átadod a 112. tárgyat az 5230. kalandozónak (5 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 5 madártollat Tars Tarkasz részére. [5 pontot használtál fel, van még 712.]

v 22 327 elmormolod a 22. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüstshurikent. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-28 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 707.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő ezüsttőrt. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 2 ezüstdarab. [-33 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 702.]

ek 116 45 58 t. energia kisütése: 116 45 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 45 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

ba 761 nem támadod a 761. szörnyet
BA 761 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[260,47] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. Mozgást észlelsz oldalról. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy árnylord. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 56 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az árnylord testét. (5 támadással 26 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az árnylord fénytelen testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +9 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord jobb lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 77, gyógyulás: 17, összesen: -60 ÉP}


(Továbbmész...) [261,48] Félig kiégett területen vagy. Itt már cserjék, és egyre több fű nő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pszi elementál lord lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 59 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontakt. II pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a pszi elementál lord bal vállát. (5 támadással 66 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} {KCC:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a pszi elementál lord párolgó héját. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvagdalod a pszi elementál lord egyik csápját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy teljes őrület pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Csápjaival a pszi elementál lord lecsap a bal karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Fókuszpengével megcsapod a pszi elementál lord bal lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolod a pszi elementál lord párolgó héját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a pszi elementál lord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 fekete gyöngy, egy rejtőköpeny, egy umbatari karkötő, egy kristálygömb, 2 ezüst nyaklánc, egy aranygyűrű és 3 vasérc. 3622 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 394, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [262,49] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délre egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy ében hadúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 678.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 678.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[262,50] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sebesült sziklaskorpió. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a biami kvazárlándzsát. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a sziklaskorpió csillogó torát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 171, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Fairlight híveié. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ezüstdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy kátránygödröt. Délkeletre egy áldozati oltár van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár jobb karját. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra rohansz. Fókuszpengével mély sebeket nyitva megvagdosod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Fókuszpengével végigvagdosod az ében halálhajcsár testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod az ében halálhajcsár jobb vállát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 407, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}


(Továbbmész...) [262,51] Folytatod utadat az alacsonyabb hegyek közt vezető hágón. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy taalru. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru fejét. (5 támadással 74 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Meglengetve a Fókuszpengét ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a taalru tigristestét. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a taalru bal karját. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A taalru Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mancsával a taalru megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 obszidián karkötő, egy ametiszt medál, egy ezüst karkötő és egy vasérc. 3525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kátránygödröt. Keletre nézve látsz egy áldozati oltárt. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délre egy kátránygödör van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [262,52] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Egy teremtmény kétségbeesett halálsikolyát hallod. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy kátránygödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 ezüstdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy áldozati oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra egy ősvortex van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy sziklaskorpió. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sziklaskorpió csillogó torát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió jobb oldalát. (4 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió nyakát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Itt is, ott is célba talál a sziklaskorpió ollója. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 630.]

ek 324 t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 630.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[263,53] Menet közben akaratlanul is körbenézel a hegyoldalról: mindenfelé sivár pusztaságot és sivatagot látsz. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy kiütéses negátor. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy életszikla van. Északra egy Sheran oltár van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [264,54] A vidék innentől kietlen, fekete pusztaság, amelyet itt-ott pettyeznek üszkösödő csontok és megfeketedett sziklák. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Viza EtDran orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mópat bolyt. Keletre nézve látsz egy Thargodan tábort. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy életszikla van. Elteszed a látcsövet.

Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [265,55] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északra fordítod, megpillantasz egy Thargodan tábort. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Néhány zsombék között megpróbálsz láthatatlanná válni. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal tudod, hogy egy megsebesített tollaskígyó volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[32 pontot használtál fel, van még 598.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[265,56] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy lávatavat. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 590.]

av 10 alakváltás 10
Hozzálátsz a kicsit fájdalmas átalakuláshoz. Lábaid gyökerekké válnak, és a talajba fúródnak. Kellemes! (+3 életerő.) Már nem vagy szomjas. A gyökereid visszaváltoznak. [10 pontot használtál fel, van még 580.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 580.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Sajnos nincs nálad szeksztáns. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 ramit követ Ravashack részére. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [5 pontot használtál fel, van még 575.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 575.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+100 életerő). [-36 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 570.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 570.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 567.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 527.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 487.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 305 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 447.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 265 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 407.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 225 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 185 TVP-t kell elköltened.] Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 145 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 105 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 65 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 28, 5, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a spagulár. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 578 pontot. A következő körben tehát 778 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIÜTÉSES NEGÁTOR (785. SZÖRNY)
A kiütéses negátor madárszerű teremtmény, mellyel elsősorban a Sötét Föld hegységeiben találkozhatsz. Persze csak nagy ritkán, hiszen ezek a "félénk" teremtmények csak ha élelemre vadásznak, akkor jönnek elő barlangjaikból. Mivel anyagcseréjük rendkívül lassú, hosszú ideig bírják elvackolódva. Ha azonban éhesek, bármelyik Thargodan, sőt egy magadfajta kalandozó is könnyen eledelnek minősülhet számukra. Nevüket az emésztésük utolsó időszakában a testükön megjelenő foltokról kapták, melyek olyanok, mintha valamilyen bőrbetegségük lenne. Ezek azonnal elmúlnak, amint a negátorok élelemhez jutnak.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 437. fordulód.

Erő: 63 (65) Szint: 26 Merészség: 7/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 Támadás: 27 Agresszió: 6 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (76) Védekezés: 93 Menekülés: 40 % Életkor: 42/42 év
Egészség: 66 (68) Életpont: 445/403 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 0
Szerencse: 68 (71) Varázspont: 1081/81 Pénz: 369 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 28/-2 Pszi pont: 97/45 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 38
Eddig összesen 2776 szörnyet (5 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 11667 TP-t kaptál. Jelenleg 1907083 TP-d van. A következő szinthez még 92917 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, jégelementál, méregelementál. A 435. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/72 (+1%) szúrófegyverek: 23/61 (+2%)
vágófegyverek: 26/44 (+6%) ütőfegyverek: 11/32 (+4%) lőfegyverek: 30/94 (+4%)
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/80 (+30%) 2. nyomkövetés: 90/88 (+4%) 3. lopás: 4/3
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 22/3 (+5%) 6. csapdaészlelés: 9/81
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 39/49
10. szörnyidomítás: 11/75 11. teológia: 59/68 (+45%) 12. taumaturgia: 44/52 (+7%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 8/10
16. szörnyismeret: 8/98 17. pszi: 5/88 (+11%) 18. zárnyitás: 14/40
19. vadászat: 13/53 20. bányászat: 30/24 (+12%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322) 1 gyöngymangó (#135)
4 kaja (#2) 30 madártoll (#112) 1 szögletes kő (#17)
1 varázskő (#305) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 ametiszt medál (#275) 1 aranygyűrű (#193)
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 ezüst karkötő (#158) 2 ezüst nyaklánc (#117)
8 ezüstdarab (#326) 4 fekete gyöngy (#99) 1 kristálygömb (#265)
2 obszidián karkötő (#229) 1 rejtőköpeny (#277) 1 umbatari karkötő (#278)
4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(260,47) árnylord (#342)
(261,48) pszi elementál lord (#272)
(262,49) ében hadúr (#294)
(262,50) sziklaskorpió (#339), Fairlight oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295)
(262,51) taalru (#249), nekrofun (#173), érclelőhely
(262,52) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), Tharr oltár, érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(263,53) kiütéses negátor (#785), érclelőhely
(264,54) művészi porolit (#720)
(265,55) tollaskígyó (#635)

Üzenet küldése a karakternek