437. forduló, 439. forduló, Gilgames összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 25. 9h:09'
EZ A 694. JÁTÉKHETED, 438. FORDULÓD
695. játékheted kezdete: dec. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1987
SZÁMLA : XXXX

GILGAMES KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [200,110] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 Zu'lit fülkarikáját (4300 arany).
A táborozás 2. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű kobudera férfival. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Összeismerkedtek. Az ő neve Carou. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+16 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-24 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Az aranytermő erszény 39 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A méregtermő iszák termelt 5 ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+98 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+270 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 791. hetének nyerőszámai: 14, 22, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 139. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 804.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 804.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 802.]

* 2. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 73. varázslatot a 86. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 802.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 797.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 797.]

* 3. KP: használod az 1269. tárgyat az 1639. tárgyat az 1253. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Bőröd egy leheletnyit ruganyosabbá vált. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [4 pontot használtál fel, van még 793.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 793.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 793.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 73. varázslatot a 112. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 791.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 786.]
174 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 786.]

* 5. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fáklya. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 756.]

* 6. KP: elmormolod a 382. varázslatot a 19. varázslatot a 14. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy tűzelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [10 pontot használtál fel, van még 746.]
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 744.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 742.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 722.]
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+136 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 682.]

ek 116 70 58 t. energia kisütése: 116 70 58
Azonnali gyógyítás varázslatot fogsz használni, ha életerőd 70 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 682.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+114 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 677.]

kf 413 414 kézbeveszed/felveszed a 413. tárgyat a 414. tárggyal
Előkészíted a moa stukit.
Lövedékként stukilövedéket fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

le 477 814 leveszed/lerakod a 477. tárgyat a 814. tárgyat
Kiveszed a füledből a zafír fülbevalót.
Leveszed a korinthai talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

kf 727 538 366 kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat az 538. tárggyal a 366. tárgyat
A füledre akasztod a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 677.]
Magadra öltöd a Bufa páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 677.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

ftv 373 998 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a férfiakat
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

ftv 373 999 felt. tám/véd. varázslat a 373. varázslatot a nőket
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

be 502 2 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 2. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. A gnóm sajnálkozva közli, hogy egy kalandozó egy szintet csak egyszer teljesíthet. [0 pontot használtál fel, van még 677.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 6. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Vörösszakállú Bergin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladat egyszerű: egy arató csattanat legyőzése.

Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
980 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Grallena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Nem bonyolult a próba. Egyszerűen csak véget kell vetned egy élőholt sullár életének!

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 102 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a moa stukival ellenfeledre lősz. Elrepül 2 stukilövedék. Többször meglövöd az élőholt sullár testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Az élőholt sullár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Lambrakmukklopp". Hadarva ismerteti a feladatot. Egy ezoterikus mardel legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 4 stukilövedék. Többször meglövöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Az ezoterikus mardel összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 9 drótszőrt. 1579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Nrimzortúrbolk néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. Harcolnod kell, ellenfeled egy vadász quwarg. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 129 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a moa stukival ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 stukilövedék. Többször meglövöd a vadász quwarg jobb hátsó lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 58 életpontot sebződik. A vadász quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1989 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Üllőnyűvő Duirgan". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Le kell ölnöd egy kultúrmasztodont. Hát, nem a legkönnyebb ellenfél!

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 111 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 stukilövedék. Többször meglövöd a kultúrmasztodon bal oldalát. (6 támadással 69 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 69 életpontot sebződik. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod a kultúrmasztodon bal vállát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Kőkalapáccsal gyengén megütöd a kultúrmasztodon nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 60 életpontot sebződik. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 11 kaját. 2703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Quiltrin. A feladatod a következő. A nem túl egyszerű feladat keretében le kell győznöd egy zoloboo sámánt.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a moa stukival. Elrepül 6 stukilövedék. Párszor kipécézted a zoloboo sámán fejét. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 39 életpontot sebződik. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével végigvágod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2436 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 303, sebződés: 47, gyógyulás: 6, összesen: -41 ÉP}


HURRÁ! Sikeresen teljesítetted az összes feladatot! Kalandmesterek sereglenek elő, a válladat veregetik. Kiderül, hogy mi a jutalmad: Beleülhetsz a Hatalom Trónjába! Megilletődve csüccsensz bele a díszes székbe. Kellemes érzésed támad! (+4 tulajdonságpont). 13920 tapasztalati pontot kaptál. Boldogságban úszva hagyod el a tornyot. [60 pontot használtál fel, van még 617.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+111 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 612.]

kno 13 1 képesség-növelés 13
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 szerencsejáték.)
[0 pontot használtál fel, van még 612.]

v 96 186 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(200,110) arató csattanat (#144), élőholt sullár (#216), ezoterikus mardel (#184), vadász quwarg (#241), kultúrmasztodon (#227), zoloboo sámán (#230)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Fairlight híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 602.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+62 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+106 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. A moa stukival ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 stukilövedék. Többször meglövöd az őrült varázsló fejét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszpengével megvágod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy xirnox szív és egy karbin plazma. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 572.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Furulyázni kezdesz. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+54 arany). Ez jól esett! (+106 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi hatás! Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. A moa stukival célzol és lősz. Elrepül 5 stukilövedék. Megsoroztad az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. Elszántan ellenfeledre rontasz. Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az őrült varázsló testét. (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 21 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az őrült varázsló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 26 életpontot sebződik. Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 7 spiritusz és 2 sáfránypor. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 542.]

im 0 5 imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +23 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve isteni küldetés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Mesés relikviák anyagi komponense a galachmit. Áldozz belőle ötöt! 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! [30 pontot használtál fel, van még 512.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Aztán előveszed az 5 galachmitot, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +23 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve védelem tűz ellen. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Követőim a tudás és a bölcsesség mesterségében is az élen járnak. Imádkozz, amint legalább 333 különböző fajta tárgyat ismersz (ld. a referencia lapon a listát). 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! [30 pontot használtál fel, van még 482.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +23 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyvédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t! 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! [30 pontot használtál fel, van még 452.]
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +23 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve agytaposás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad. 2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat! 3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát! [30 pontot használtál fel, van még 422.]
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 2 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+38 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 392.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 392.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+48 arany). Ez jól esett! (+106 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzvihar varázslatot lő rád. 117 életpontot vesztettél. Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a moa stukival beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 stukilövedék. Párszor kipécézted az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 55 életpontot sebződik. Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra rontasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 45 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted az őrült varázsló testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 mocsári penke és 7 spiritusz. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 181, gyógyulás: 2, összesen: -179 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 362.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+108 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. Semmi eredménye! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Távolról tűzvihar varázslatot lő rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a moa stukival. Elrepül 6 stukilövedék. Párszor kipécézted az őrült varázsló hosszú szakállát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 59 életpontot sebződik. Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét a másikra ugrasz. Fókuszpengével végigvágod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 66 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal megpöccinted az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 44 életpontot sebződik. Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és egy fokhagyma. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 63, gyógyulás: 2, összesen: -61 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 327.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 322.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+108 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrjáratozó katona.

Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 118 életpontot sebeztél. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével néhányszor súrolod az őrjáratozó katona jobb oldalát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 22 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 47 életpontot sebződik. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (10 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 71 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal súrolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 32 életpontot sebződik. Bár ügyesen védekezel, a 9 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (9 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor meglegyinted az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 33 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (7 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 47 életpontot sebződik. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 296, gyógyulás: 45, összesen: -251 ÉP}

Nem mersz megkockáztatni egy újabb harcot: ektoplazmád túlzottan elvékonyodott már. Elmenekülsz a harc színhelyéről. Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-8000 TP] Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 292.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+109 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+105 életerő). [-15 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 282.]

h 949 30 használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Ez jól esett! (+108 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrjáratozó katona.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 121 életpontot sebeztél. Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál! (Gyengébben fogsz támadni.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével kicsit megvagdalod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 56 életpontot sebződik. Bár ügyesen védekezel, a 11 őrjáratozó katona sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +14 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével párszor súrolva eltalálod az őrjáratozó katona bal karját. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 34 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal gyengén megütöd az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 31 életpontot sebződik. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (9 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +13 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Tűzelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A 7 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +12 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszpengével kissé megkarcolgatod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 35 életpontot sebződik. Kőkalapáccsal csak érinted az őrjáratozó katona jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ellenfeled hirtelen lángbaborul elementálod támadásától. 48 életpontot sebződik. Az 5 őrjáratozó katona megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (5 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 300, gyógyulás: 45, összesen: -255 ÉP}

Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-8000 TP] Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 252.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+118 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+103 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 237.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 236.]

* 2. BP: kreálsz a 11. tárggyal a 391. tárgyat (6 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 3. BP: keresed a 687. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy varkaudar íjászt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

* 4. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy hattyúkirályt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy hattyúkirály! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy banshee-sikoly varázslatot dobsz ellenfeledre. 90 életpontot sebeztél. A hattyúkirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 hattyútollat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 226.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-41 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 226.]

* 6. BP: használod a 949. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+108 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy őrült varázsló.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiafolyam varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a moa stukival célba találj. Elrepül 5 stukilövedék. Többször meglövöd az őrült varázsló törékeny testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Tűzelementálod alaposan megpörköli az ellenfél testét. 32 életpontot sebződik. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 stukilövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 8 madártoll. 2460 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 252, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 196.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 14, 19.
A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Tűzelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 196 pontod maradt, ebből a következő körre 196 pontot vihetsz át. Kapsz még 579 pontot. A következő körben tehát 775 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZU'LIT FÜLKARIKÁJA (727. TÁRGY)
Az egykori nagyhatalmú villámmágus mindig tréfás látvány volt hatalmas arany fülkarikájával, mégsem nevetett rajta soha senki. Inkább irigyelték a fülkarikát - nem is csoda, hiszen +6 teológiát és +6 taumaturgiát ad! Természetesen, ilyen nagyhatalmú varázstárgyat 24-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem hordhat... A tárgy, a korábbiakkal ellentétben, most már szabadon átadható.

ISTENI KÜLDETÉS (170. VARÁZSLAT)
Bármennyire is buzgó híve vagy istenednek, előfordulhat, hogy olyan feladatot kapsz tőle, amelyet képtelen vagy teljesíteni, akár fizikai korlátok, akár elvi problémák miatt. Most már olyan közel állsz istenedhez, hogy lehetőséged van rá: egy, általad választott küldetést istened teljesítettnek tekint, leimádkozhatod, megkapod érte az aktuális varázslatot. De: csak egy ilyen lehetőséget kapsz, tehát használat után az isteni küldetés "elfüstöl" a fejedből. Az isteni küldetés elmondása 40 VP-be és 5 TVP-be kerül, és paraméterként egy 1-3 közötti számot kell megadnod: amikor legutoljára küldetést imádkoztál le, hányas sorszámmal szerepelt az az isteni küldetés, amitől meg akarsz szabadulni. Pl. a küldetéseid voltak: 1.) Ölj gonyolékot. 2.) Imádkozz, amint teológiád elérte az 55-ös szintet. 3.) Növessz harmadik lábat. Kiadod a V 170 1 parancsot, és a legközelebbi IM parancsnál a gonyolékos küldetés helyett már kapod is az újabbat.

VÉDELEM A TŰZ ELLEN (38. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Megidézve ezt a vörös színben vibráló energiapajzsot, részleges, sőt, gyengébb támadások esetén teljes immunitást szerezhetsz mágikus tűztámadások és tüzet lehelő szörnyek köpete ellen. Elmondása 12 VP-be kerül, és el kell használnod egy csepp spirituszt, anyagi komponensként. A varázslat sajnos csak harcban alkalmazható, nem sétálhatsz át vele egy lávafolyón vagy egy lángoló tűzfalon.

TÁRGYVÉDELEM (178. VARÁZSLAT)
Az ongóliant elégette a tárgyaidat? A bibircsók óriás bezúzta a sisakodat? A xirnox leköpte a páncélodat? Ajjaj! Úgy látszik, a tárgyaknak is van saját mentődobása, a tárgyak anyagától és mágikus faktorától, valamint a támadás típusától és erősségétől függő. Például a madártollaknak nem sok esélye van az ongóliant leheletével szemben, azonban valószínűtlen, hogy darabokra fognak törni egy ütéstől. A tárgyvédelem minden problémára megoldást ad: a következő táborozásod végéig minden tárgyad +5 mentődobást kap tűz, villám, sav, hideg, törés és mindegy egyéb támadás ellen. (Összehasonlítási alapul, a tárgyak különböző támadások elleni mentődobásai általában 1 és 20 között vannak). Sajnos az olyan varázslatok ellen, amelyek mentődobás nélkül pusztítják el a tárgyakat, még ez a varázslat sem jelent védelmet, és az olimpiai arénában ezt a varázslatot le szokták oldani a karakterekről, hiszen a közönség őrjöngeni tud egy darabokra robbanó vasvért láttán. A tárgyvédelem használata 14 VP-t és öt csepp vizet igényel.

AGYTAPOSÁS (180. PAP VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Az agytaposás egy briliáns, és - tegyük hozzá - egy igen gusztustalan védekező varázslat. Ha felrakod, van 15-30% (papi szintedtől és az ellenfél szintjétől függően), hogy ellenfeled támadó varázslata(i) kudarcot vall(anak). Ha mégis sikerül neki, ezután persze még ugyanúgy lehet mentődobásod stb. Az agytaposás felrakása 12 VP-t és egy kerek követ igényel.

KARAKTERLAP

Gilgames, egy copfos ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Fairlight félisten hatalmú uralkodó papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 438. fordulód.

Erő: 31 (45) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 162 cm
IQ: 45 (64) Támadás: 26 Agresszió: 5 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 30 (33) Védekezés: 72 Menekülés: 30 % Életkor: 157/155 év
Egészség: 57 (64) Életpont: 494/439 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 7
Szerencse: 28 (35) Varázspont: 1121/908 Pénz: 12681 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 35/5 Pszi pont: 166/174 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 2581 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 21195 TP-t kaptál. Jelenleg 2156524 TP-d van. A következő szinthez még 143476 TP szükséges. Trófeáid: Notermanthi, Főmágus, taalru. A 405. fordulódban 5267 arany került a bankszámládra. 6136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 7 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/22 ökölvívás: 2/28 szúrófegyverek: 6/22
vágófegyverek: *27/100 ütőfegyverek: 18/12 (+3%) lőfegyverek: *29/101 (+4%)
dobófegyverek: 4/3

Feltételes fegyverváltás: vámpírtőr (#364) (120%) << Pusztítás Botja (#316) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/49 2. nyomkövetés: 101/79 3. lopás: 3/33
4. mászás: 8/85 (+200%) 5. csapdakészítés: 42/9 (+5%) 6. csapdaészlelés: 13/8
7. gyógyítás: 62/58 (+20%) 8. titkosírás: 20/56 9. felderítés: 27/25
10. szörnyidomítás: 14/79 11. teológia: 83/18 (+624%) 12. taumaturgia: 88/17 (+620%)
13. szerencsejáték: 6/0 (+500%) 14. versengés: 9/37 15. zene: 261/17 (+245%)
16. szörnyismeret: 10/70 17. pszi: 23/64 (+4%) 18. zárnyitás: 1/65
19. vadászat: 21/35 20. bányászat: 17/18 21. úszás: 2/77
22. csapatmunka: 4/2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 300 TVP-ért
készítesz szárnyas hernyót (#69) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 4 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot, csak egyszer), acéltűt (#334) (max. 6 darabot )
elfogod hattyúkirályt (#776) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
degradátor (#210) (csak egyszer), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), hattyúkirály (#776), északi aurach (#350), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), nómenklatúra (#158), szubreális vámpír (#223), ekharion (#232)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
Boriasz (#4028), trollfa (#80), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +40 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +40 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 10)
banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), villámsújtás (#89)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221) izomernyesztés (#33) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> xirnox (#122) villámcsapás (#50) >> quwarg harcos (#201)
banshee-sikoly (#373) >> szintszívó (#96) banshee-sikoly (#373) >> nómenklatúra (#158)
banshee-sikoly (#373) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> taalru (#249)
banshee-sikoly (#373) >> férfiak (#998) banshee-sikoly (#373) >> nők (#999)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hívj ki párviadalra egy élőholt ősmágust és győzedelmeskedj felette, ezzel is bizonyítva hatalmad.
2.) A kihívás egyre nagyobb. Egy bazaltelementál esetében nemcsak legyőzni, de megtalálni is nehéz feladat!
3.) A mágusokat a kihívás élteti - ejts el egy nandát!

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 133 pontnyi fejlesztés szükséges A kt által fejlesztett képesség száma: 501 Ebbe eddig 0 TU-t fejlesztettél be..

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 galachmit (#310) 9 gyöngymangó (#135) 1 smirglilevél (#29)
27 stukilövedék (#414) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
182 arany (#50) 2 fáklya (#36) 1 fokhagyma (#403)
5 hattyútoll (#1222) 16 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199)
8 madártoll (#112) 2 mocsári penke (#148) 4 sáfránypor (#211)
1 sólyomcsőr (#1223) 14 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305)
1 vérvörös rózsa (#1622) 2 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, őrült varázsló (#255), őrjáratozó katona (#274), hattyúkirály (#776)

Üzenet küldése a karakternek