Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 8. 9h:56' EZ A 449. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD 450. játékheted kezdete: márc. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Tolmokov-koktélt hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéke átfúrja a testedet. (5 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered Manó Qpica Kedvese testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod Manó Qpica Kedvese jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Daramoula pálcájával Manó Qpica Kedvese többször kegyetlenül megüti a jobb karodat. (6 támadástól 411 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Zarknod szemével Manó Qpica Kedvese párszor keményen megüti a jobb karodat. (4 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A fényaura 26 ép-t sebez rajtad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 962, gyógyulás: 60, összesen: -902 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
* 9. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
vv 147 | elmormolod a 147. varázslatot |
hu 513 451 591 | hulladék: 513 451 591 |
hu 1074 148 1549 | hulladék: 1074 148 1549 |
v 96 310 64 | elmormolod a 96. varázslatot |
[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.
ea 397 2 | eladod a 397. tárgyat 2 |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és egy manifeszt.nyúlvány. 3627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércóriás jobb lábát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidércóriás jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a lidércóriás testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lidércóriás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 232, gyógyulás: 157, összesen: -75 ÉP}
m 2 6 6 | mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós jobb vállát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 117, gyógyulás: 91, összesen: -26 ÉP}
(Továbbmész...) [361,56] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [360,56] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 11, gyógyulás: 91, összesen: +80 ÉP}
be 620 | bemész a 620. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón jobb oldalát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a zafír drakón testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 26 életpontot sebeztél. A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 120, gyógyulás: 90, összesen: -30 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (84 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod az ében sárkány testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében sárkány bal szárnyát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében sárkány bal szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 46 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Eldobod az értéktelenné vált ezerszemű bestia trófeát, és kinyersz egy alkalmas ében sárkány trófeát. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 611, gyógyulás: 188, összesen: -423 ÉP}
v 198 346 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[346,71] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében halálhajcsár!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 23, gyógyulás: 95, összesen: +72 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd drakón farkát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a smaragd drakón jobb első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 97, gyógyulás: 62, összesen: -35 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a Notermanthi báró testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Notermanthi báró bal karját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 133 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 447, gyógyulás: 4, összesen: -443 ÉP}
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a magnetikus praglonc bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc egyik csápját. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [345,73] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő Orkhan Thai mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvágod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc, 8 arany, egy ametiszt medál és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 119, gyógyulás: 4, összesen: -115 ÉP}
(Továbbmész...) [345,74] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidércóriás közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvagdalod a lidércóriás testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a lidércóriás jobb oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a lidércóriás testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 158, gyógyulás: 4, összesen: -154 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 5 5 3 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a káoszbajnok testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszbajnok bal karját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a káoszbajnok jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 95, gyógyulás: 4, összesen: -91 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón bal vállát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón bal oldalát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a zafír drakón farkát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 113, gyógyulás: 4, összesen: -109 ÉP}
(Továbbmész...) [343,76] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ubul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nanda. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [96 pontot használtál fel, van még 35.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 60 | kutatsz 35 pontért |
szk 398 341 308 | keresed a 398. szörnyet a 341. szörnyet a 308. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
ef 10 | energia fejlesztése 10 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
Erő: | 45 (64) | Szint: | 38 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (68) | Támadás: | 41 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (58) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 72/94 év |
Egészség: | 37 (52) | Életpont: | 788/338 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 61 |
Szerencse: | 41 (65) | Varázspont: | 1532/574 | Pénz: | 13991 arany | Kép. pont: | 77 |
Tudatpont: | 35/12 | Pszi pont: | 246/111 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 456 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 36 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 124 | 3. mászás: | 24 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 34 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 153 (+1) | 11. taumaturgia: | 53 (+1) | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 26 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 58 | 17. pszi: | 23 | 18. zárnyitás: | 24 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 4 | 21. bányászat: | 40 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 20 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | aranylánc (#191) | 1 | balkezes gyűrű (#1549) | 1 | bíbor erőöv (#291) | |||
12 | bordacsont (#16) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | csontpálca (#329) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 3 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
2 | ezüsttőr (#322) | 7 | gyenge méreg (#26) | 13 | gyíkfű (#201) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 3 | lidércesszencia (#1074) | 15 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
4 | óndarab (#85) | 1 | pásztorbot (#513) | 2 | pular kristály (#239) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | |||
3 | sárkányfog (#617) | 20 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
7 | tigroszlán fog (#63) | 8 | toxyl (#591) | 1 | tükör (#43) | |||
2 | umbatari karkötő (#278) | 6 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | |||
2 | zafír erőöv (#397) | 2 | zangrozi csizma (#451) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1562 | arany (#50) | 1 | arany masszariasztó (#437) | 3 | arkog kő (#632) | |||
1 | díszes rézpajzs (#84) | 2 | ezüstdarab (#326) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fűszertartó (#210) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | praglonc hártya (#215) | |||
2 | ramit kő (#226) | 1 | rókafarok (#124) | 5 | sárkánypikkely (#292) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 5 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | trófea nyaklánc (#196) |