438. forduló, 440. forduló, Frank Onestein összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 8. 9h:56'
EZ A 449. JÁTÉKHETED, 439. FORDULÓD
450. játékheted kezdete: márc. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3588
SZÁMLA : XXXX

FRANK ONESTEIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [362,56] koordinátán.
Storm Master átadott neked a 1. napon 3 TU-t.
A táborozás 1. napján összeakadsz Manó Qpica Kedvesével. Raia főpap-jelöltje. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy dalb.kristálycsizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy hatalom fülbevalóját, egy hótarantula köpenyt, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy moa csiptetőt, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval.gyémántját, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sárhajító kesztyűt, egy Sshreakza amulettjét, egy teriadan karkötőt, egy troglodita gyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Fegyverzetét egy tleikan hadúr trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Strissha trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Egy goldugar a hátasa. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról puha ütés varázslatot lő rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Tolmokov-koktélt hajít feléd ellenfeled. Feléd repül 5 tolmokov-koktél. Több lövedéke átfúrja a testedet. (5 támadástól 195 életpontot vesztesz.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered Manó Qpica Kedvese testét. (6 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod Manó Qpica Kedvese jobb oldalát. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Daramoula pálcájával Manó Qpica Kedvese többször kegyetlenül megüti a jobb karodat. (6 támadástól 411 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 99 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Zarknod szemével Manó Qpica Kedvese párszor keményen megüti a jobb karodat. (4 támadástól 165 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káoszcsapás varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A fényaura 26 ép-t sebez rajtad. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 962, gyógyulás: 60, összesen: -902 ÉP}


Minden elsötétül előtted... Ez már bizonyosan a halál. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+638 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Zu'lit tarsolya termel 5 gyenge mérget. Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1074 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 564.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 564.]
Fürgén varázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+14 erő). [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 560.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 558.]
Gyorsvarázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+12 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 556.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 554.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 552.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 550.]

* 4. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 548.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 546.]

* 5. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 526.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 521.]

* 7. KP: elmormolod a 22. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő sallank nyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 1 nyílvessző, 1 ragasztó, 1 sallank karom. [-1 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 516.]

* 8. KP: energia fejlesztése 1
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-1 TU.] A befejezéshez még 757 TU szükséges. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 506.]

* 9. KP: elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 504.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 502.]
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 500.]

le 853 leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 500.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+120 életerő). [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 490.]

kf 615 453 531 kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat
A nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Leveszed a ryuku vadászinget, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 490.]
Leveszed a Zu'lit koronáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

vv 147 elmormolod a 147. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 490.]

hu 513 451 591 hulladék: 513 451 591
Hulladék, ezért nem gyűjtesz pásztorbotot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz toxylt. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

hu 1074 148 1549 hulladék: 1074 148 1549
Hulladék, ezért nem gyűjtesz lidércesszenciát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mocsári penkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz balkezes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 490.]

v 96 310 64 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport varázslatot! Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[310,64] Lakott területre érkeztél. Ezt a települést Sárkányveremnek nevezik a Thargodanok. Látod is, miért: több épületet hatalmas sárkánycsontokból építettek.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (678. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (681. épület.).
Eladsz 1 ametiszt medált 28 aranyért, 2 aranyláncot 40 aranyért, 1 balkezes gyűrűt 200 aranyért, 1 bíbor erőövet 60 aranyért, 12 bordacsontot 24 aranyért, 2 csontpálcát 30 aranyért, 2 ezüst gyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 3 ezüst nyakláncot 30 aranyért, 2 ezüsttőrt 16 aranyért, 13 gyíkfüvet 13 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért, 3 lidércesszenciát 21 aranyért, 15 mocsári penkét 15 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 nagy vaskulcsot 16 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért, 4 óndarabot 8 aranyért, 1 pásztorbotot 120 aranyért, 2 pular kristályt 16 aranyért, 1 réz papi karkötőt 20 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 5 sárkányfogat 100 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 7 tigroszlán fogat 7 aranyért, 10 toxylt 80 aranyért, 2 umbatari karkötőt 80 aranyért, 2 zangrozi csizmát 50 aranyért.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [10 pontot használtál fel, van még 480.]

ea 397 2 eladod a 397. tárgyat 2
Eladtál 2 zafír erőövet. 200 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 480.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg harcos!

Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megcsapod a quwarg harcos testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1349 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 0, gyógyulás: 60, összesen: +60 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg ősmágus testét. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a quwarg ősmágus rücskös torát. (2 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled tűzeső varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg ősmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rókafarok és egy manifeszt.nyúlvány. 3627 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 45, összesen: +45 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 76 aranyat. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 440.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Játszani kezdesz az aenouth ködkürtöt. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan lidércóriás az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a lidércóriás jobb lábát. (6 támadással 317 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidércóriás jobb lábát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével végigvagdosod a lidércóriás testét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lidércóriás testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12287 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1154, sebződés: 232, gyógyulás: 157, összesen: -75 ÉP}

Megpaskolod a ködkürt oldalát, lám jól teljesített, majd elteszed hátizsákodba. [25 pontot használtál fel, van még 415.]

m 2 6 6 mozogsz keletre, nyugatra, nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[362,56] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Vérfagyasztó sikoly jut el hozzád a távolból. Utad során felfedezel egy Thargodan tábort. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Kék sequator W.D. orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy Thargodan légiós nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós jobb vállát. (6 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 117, gyógyulás: 91, összesen: -26 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [361,56] Felkapaszkodsz a hegyek közé. A sziklák tiltón, fenyegetőn emelkednek fel előtted. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Felfedeztél egy törpe bányát. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sziklaskorpió. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sziklaskorpió testét. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 2 csepp toxylt. 2996 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ.

(Továbbmész...) [360,56] Tovább csatangolsz a félelmetes sziklatengerben. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sárkánybarlangot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ramit követ! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy ében halálhajcsár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal lábát. (5 támadással 176 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled épphogy megpöccint. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 11, gyógyulás: 91, összesen: +80 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy barna, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy denevér szimbólumot, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy Rughar gyűrűjét, egy szerencsetalizmánt, egy torz fülkarikát, egy Urgod kesztyűjét és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy zafír sárkány trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Hela. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Aztán elköszöntök egymástól.
[58 pontot használtál fel, van még 357.]

be 620 bemész a 620. épületbe
Merészen, elindulsz befelé a sárkány barlangjába. Titkon azon reménykedsz, hogy a sárkány épp vadászik, vagy jóllakottan szunyókál. Hirtelen valami mozdul előtted. Majd elájulsz az ijedtségtől! De látod, hogy ez csak egy sárkányfatty. Elmosolyodsz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 237 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 46 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón csontos pofáját. (5 támadással 59 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (35 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zafír drakón jobb oldalát. (6 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a zafír drakón testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 26 életpontot sebeztél. A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A zafír drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 725, sebződés: 120, gyógyulás: 90, összesen: -30 ÉP}

Egy darabig mozdulatlanul vársz: gyors voltál, mégis, meghallhatott a sárkány, ha itthon van. De semmi! Továbbra is óvatosan mész előre. A barlang kiszélesedik egy óriási barlangcsarnokká. Középen hatalmas kupac kincs hever! A kincs most azonban másodlagos szempont. Az elsődleges szempont, sok-sok tonnájával a kincs tetején ül, és úgy néz rád, mint macska az egérre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy a hatalom szava varázslattal köszönt csatapartnered. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 78 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (84 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével végigvagdosod az ében sárkány testét. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ében sárkány bal szárnyát. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ében sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 100 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod az ében sárkány óriási karmát. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében sárkány bal szárnyát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ében sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 46 életpontot vesztettél. Az ében sárkány farkával megérint. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az ében sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Eldobod az értéktelenné vált ezerszemű bestia trófeát, és kinyersz egy alkalmas ében sárkány trófeát. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1297, sebződés: 611, gyógyulás: 188, összesen: -423 ÉP}

Még mindig hitetlenkedve azon, hogy győztél, lapátolni kezded a zsákodba a kincseket: A következő kincseket találtad: egy gyöngysor, egy díszes rézpajzs, 3 mérg. ubuk dobónyíl, egy fűszertartó, egy arany masszariasztó és 99 arany. Dübörgést hallasz: kövek potyognak fentről, a barlang kezd beomlani! Menekülsz, fájó szívvel hagyod hátra a maradék kincset. [30 pontot használtál fel, van még 327.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+140 életerő). [-15 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+124 életerő). [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [15 pontot használtál fel, van még 312.]

v 198 346 71 elmormolod a 198. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(360,56) sárkánybarlang (#620), Dornodon oltár, érclelőhely, ében halálhajcsár (#295), Hela (2354. kalandozó), zafír drakón (#320), ében sárkány (#327)
(361,56) Leah oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, sziklaskorpiók (#339)
(362,56) Thargodan tábor (#588), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Thargodan légiós (#311)

[346,71] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy szellemszerű alak húz el melletted: távoli világ asztrális utazója, aki nem meri hús-vér testés a Sötét Földön kockáztatni. Oldalt pillantva, meglátsz egy ében sziklatornyot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy tűzfőnix előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Találsz egy törpe bányát.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karperecet, és először félve, majd egyre bátrabban mászol felfelé a tökéletesen sík és meredek falon. Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A torony tetején találsz egy apró nyílást, ahol behatolsz a félelmetes építmény belsejébe. A falak halvány, vörös fénnyel izzanak, így ki tudod venni valamennyire a torony belsejét. Micsoda ocsmányság! Kínzóeszközök, állati és Thargodan csontok mindenfelé. Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy ében halálhajcsár!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár bal karját. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében halálhajcsár bal karját. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az ében halálhajcsár ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 605, sebződés: 23, gyógyulás: 95, összesen: +72 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz, és egy újabb alak nyomul be a terembe. Egy smaragd drakón!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb hátsó lábát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (36 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a smaragd drakón farkát. (5 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod a smaragd drakón jobb első lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A smaragd drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 97, gyógyulás: 62, összesen: -35 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Notermanthi báró!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró testét. (5 támadással 114 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 235 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a Notermanthi báró testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A Notermanthi báró leken néhány pofont. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a Notermanthi báró nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a Notermanthi báró testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Notermanthi báró bal karját. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 133 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 932, sebződés: 447, gyógyulás: 4, összesen: -443 ÉP}

Vakon tántorogva tapogatod ki az ablaknyílást, és menekülsz ész nélkül. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 arkog követ!

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [66 pontot használtál fel, van még 246.]

m 4 5 4 mozogsz délre, délnyugatra, délre
[346,72] Lefelé mész, nyelsz is egyet, hogy a füledben érzett nyomás megszűnjön. A távolból robbanások hangját hallod. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Tamarinai Geodrin orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ramit kő) van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő magnetikus praglonc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Itt csata lesz.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc jobb lábát. (5 támadással 35 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 280 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a magnetikus praglonc bal oldalát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a magnetikus praglonc egyik csápját. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Csápjaival a magnetikus praglonc lecsap a bal karodra. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A magnetikus praglonc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 7355 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 712, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [345,73] Elérsz egy sivatagos terület széléhez. A homok vörös, nem pedig sárga, mint otthon. A vörös égboltot egy pillanatra óriási villámok teszik még fényesebbé. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. A feléd közeledő Orkhan Thai mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy fehér glóbusz mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja az Orkhan Thai bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvágod az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai bal karját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 28 életpontot sebeztél. Az Orkhan Thai meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüstshuriken, egy trófea nyaklánc, 8 arany, egy ametiszt medál és egy fekete gyöngy. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 119, gyógyulás: 4, összesen: -115 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+156 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [345,74] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (ezüstdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy lidércóriás közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 227 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás testét. (5 támadással 83 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny hideget lehel! Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével megvagdalod a lidércóriás testét. (5 támadással 185 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a lidércóriás jobb oldalát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) A lidércóriás Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor megpöccinted a lidércóriás testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) A lidércóriás mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 801, sebződés: 158, gyógyulás: 4, összesen: -154 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem gondoltad volna, hogy ha húsz fekvőtámasz után tíz hátraszaltót ugrasz, majd két percig nem veszel levegőt, akkor annak jótékony hatása lehet a szervezetedre. Csak harmadszorra sikerült hibátlanul megcsinálnod, de most már nem kételkedsz. (+164 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. [114 pontot használtál fel, van még 132.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 1339 tapasztalati pontot kaptál. [1 pontot használtál fel, van még 131.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[344,75] Változik a terep: magashegységben vagy. Jó órányi mászás után lihegve pillantasz vissza a megtett útra. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene.

Felfedeztél egy ében sziklatornyot. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Steven McCar előtt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) ÖÖ! Nyögsz, ahogy tériszonyodat leküzdve, mászni kezdesz fölfelé a megbízhatatlannak tűnő mászó-karpereccel. Kétszer is majdnem lezuhansz, de a tapadókorongok erősek. Mire felérsz, patakokban folyik rólad az izzadság. Kifújod magad, aztán bebújsz az ablakon. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! Szíved a torkodban dobog, ahogy valami megmoccan az egyik sarokban. Egy káoszbajnok!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok testét. (5 támadással 38 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok testét. (6 támadással 277 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor súrolod a káoszbajnok testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a káoszbajnok bal karját. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a káoszbajnok jobb karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 752, sebződés: 95, gyógyulás: 4, összesen: -91 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb szörnyeteg közeledik feléd. Egy zafír drakón!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámsújtás varázslatot. 38 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír drakón bal vállát. (5 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (31 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a zafír drakón bal oldalát. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütögeted a zafír drakón farkát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) A zafír drakón belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A zafír drakón farkával megérint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 113, gyógyulás: 4, összesen: -109 ÉP}

Sikoltozva menekülsz a biztos halál elől. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a sziklatorony oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról.
(Feltételes gyógyítás:) Találsz néhány meztelen csigát a legritkább fajtából. Azonnal felismered a lehetőséget. Összegyűjtesz egy párat, majd összekevered némi száraz páfránylevéllel. Az így nyert kenőcsöt magadra kened, és várod a pozitív hatást. (+172 életerő.) Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (mithril) kell, hogy legyen! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...) [343,76] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ubul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (arkog kő) kell, hogy legyen! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nanda. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a nanda száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
2227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [96 pontot használtál fel, van még 35.]

m 3 mozogsz délkeletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 35.]

kut 60 kutatsz 35 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [35 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 398 341 308 keresed a 398. szörnyet a 341. szörnyet a 308. szörnyet
Sajnos nem ismered azt a szörnyet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 821 1158 823 kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Zu'lit koronáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku vadászinget. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: leveszed/lerakod a 615. tárgyat
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat
A nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -3.]
A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 16, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a gránitelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a csúcsok csúcsa, az ászok ásza helyett félisten hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +11 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 580 pontot. A következő körben tehát 577 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Frank Onestein, egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd bronzként csillog. Tharr korlátlan hatalmú főpapja vagy. Az Igaz Barátok (#9141) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 439. fordulód.

Erő: 45 (64) Szint: 38 Merészség: 10/5 Magasság: 122 cm
IQ: 35 (68) Támadás: 41 Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 43 (58) Védekezés: 86 Menekülés: 20 % Életkor: 72/94 év
Egészség: 37 (52) Életpont: 788/338 Jellem: semleges Tul. pont: 61
Szerencse: 41 (65) Varázspont: 1532/574 Pénz: 13991 arany Kép. pont: 77
Tudatpont: 35/12 Pszi pont: 246/111 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 456
Eddig összesen 5175 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94162 TP-t kaptál. Jelenleg 7010602 TP-d van. A következő szinthez még 489398 TP szükséges. Trófeáid: rubin sárkány, triklem drakolder, ében sárkány. A 339. fordulódban 5942 arany került a bankszámládra. 7457 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 14 ökölvívás: 7 szúrófegyverek: 21
vágófegyverek: 38 ütőfegyverek: 36 lőfegyverek: 16
dobófegyverek: 35

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 21 2. nyomkövetés: 124 3. mászás: 24
4. csapdakészítés: 27 5. csapdaészlelés: 22 6. gyógyítás: 50
7. titkosírás: 10 8. felderítés: 34 9. szörnyidomítás: 11
10. teológia: 153 (+1) 11. taumaturgia: 53 (+1) 12. szerencsejáték: 9
13. versengés: 26 14. harcművészetek: 3 15. zene: 8
16. szörnyismeret: 58 17. pszi: 23 18. zárnyitás: 24
19. vadászat: 12 20. vitalitás: 4 21. bányászat: 40
22. úszás: 10 23. főzés: 20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
udvarolsz a 3. fajúaknak
ásol max. 48 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), ezerszemű bestia (#288) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 7, max: 16)
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10)
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
háló (#186) >> molgan (#284) méregfelhő II (#193) >> ezerszemű bestia (#288)
háló (#186) >> magnetikus praglonc (#200) háló (#186) >> élőholt tigris (#766)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> kronoelementál (#287) fürgülés (#92) >> csataremák (#694)
tompítás (#40) >> varkaudar vajákos (#690) agytaposás (#180) >> magnetikus praglonc (#200)
ongóliant tombolás (#146) >> ongóliant hadúr (#178) ongóliant tombolás (#146) >> ezerszemű bestia (#288)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 0)
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 aranylánc (#191) 1 balkezes gyűrű (#1549) 1 bíbor erőöv (#291)
12 bordacsont (#16) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 csontpálca (#329)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 3 ezüst nyaklánc (#117)
2 ezüsttőr (#322) 7 gyenge méreg (#26) 13 gyíkfű (#201)
5 gyöngymangó (#135) 2 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 kristálygömb (#265) 3 lidércesszencia (#1074) 15 mocsári penke (#148)
1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nagy vaskulcs (#186) 2 obszidián függő (#195)
4 óndarab (#85) 1 pásztorbot (#513) 2 pular kristály (#239)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 1 réz papi karkötő (#307)
1 sáfránypor (#211) 1 sallank nyíl (#129) 1 sárga erőöv (#276)
3 sárkányfog (#617) 20 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
7 tigroszlán fog (#63) 8 toxyl (#591) 1 tükör (#43)
2 umbatari karkötő (#278) 6 vas dobónyíl (#189) 10 víz (#27)
2 zafír erőöv (#397) 2 zangrozi csizma (#451)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1562 arany (#50) 1 arany masszariasztó (#437) 3 arkog kő (#632)
1 díszes rézpajzs (#84) 2 ezüstdarab (#326) 1 ezüstshuriken (#327)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 3 kerek kő (#19)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 praglonc hártya (#215)
2 ramit kő (#226) 1 rókafarok (#124) 5 sárkánypikkely (#292)
2 sötét tekercs (#535) 5 Thargodan esszencia (#328) 1 trófea nyaklánc (#196)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(343,76) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, nandák (#224)
(344,75) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), káoszbajnok (#293), zafír drakón (#320), érclelőhely
(345,73) Orkhan Thai (#238)
(345,74) Tharr oltár, érclelőhely, lidércóriás (#401)
(346,71) ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), törpe bánya (#435), ében halálhajcsár (#295), smaragd drakón (#321), Notermanthi báró (#323), érclelőhely
(346,72) Tharr oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely, magnetikus praglonc (#200)

Üzenet küldése a karakternek