Vissza a Főoldalra
 
Hatalom Kártyái

Mi legyen a céhekkel Új Nemzedék formátumon?

1) Maradjanak tiltva.
2) Engedjük vissza őket, nerfelve.

(A szavazáshoz be kell jelentkezned!)
További szavazások...
Fórum a témához...

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Maerju
(Ősök Városa szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Óriási, csupa karom és csáp behemótok. Három vaskos lábukon imbolyogva közlekednek, apró madárszemükkel élelem után kutatnak. Bár nagy mérete a legtöbb ragadozót elijeszti, a maerju valójában könnyű préda - ráuszítva szolgahadadat, pillanatok alatt szétszedik neked ezt a lomha és magatehetetlen szörnyeteget." - Encyclopedia Fantasia
Nézz szét a galériában!
Céhek Új Nemzedéken
Alfa menü akció eredményhirdetés
Ajándéksorsolás november + októberi eredményhirdetés
Nemzeti paklibemutató: Motygen
Daxx - egy másik univerzum

A lista folytatása...
Hatalom Kártyái - Profi versenyzők listája
Hatalom Kártyái - Lezajlott versenyek
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 6., Excelsior
Hatalom Kártyái verseny - 2024. november 16., Litér

A lista folytatása...
Moa civilizáció lapbemutató 2. hét (40)
Céhek Új Nemzedéken (5)
Nemzeti paklibemutató: Motygen (4)
Daxx - egy másik univerum (3)
Lapötletek (65034)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8232)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Lulu King 44. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2005. nov. 18. 10h:45'
EZ A 44. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
45. játékheted kezdete: nov. 24.
A következõ fordulódat legkorábban
a 45. játékhéten tudjuk betáplálni.
KALANDOZÓ: #5271
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 351

LULU KING KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 dobóháló (eladási ár: 60 arany, ebbõl a kezelési költség: 4 arany), 2 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 500 arany, ebbõl a kezelési költség: 40 arany), 2 ezüsttollú nyíl (eladási ár: 550 arany, ebbõl a kezelési költség: 44 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hûségérmédet. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 6 uzbány csõrt. A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, hosszú hajú, barna szemû mutáns nõvel. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy aranygyûrût, egy bíbor erõövet, egy borostyán függõt, egy ezüst papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy ritualista amulettet, egy ryuku mellvértet, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy jégtroll trófea, egy quwarg királynõ trófea és egy élõholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridõ kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Hátasa egy idomított sullár. Holmiját egy sörényes ubuk cipeli. Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: semleges jellemû. Összeismerkedtek. Az õ neve Arthemis Amarth. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. Az 1. napon látod, hogy valaki közeledik feléd: egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfi. Fekete a bõre. Dornodon követõje. Egy aranygyûrût, egy denevér szimbólumot, egy fekete bõrcsizmát, egy lánckesztyût, egy nodonrod kitûzõt, egy obszidián karkötõt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy kardszárnyú pocok trófea és egy kocsmai verekedõ trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Árnymanó feje felett tündöklõ glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Villámgyorsan elrejtõztél a másik kalandozó elõl. A 4. napon találkozol egy fekete, tüsi hajú, kék szemû ember férfival. A bõre kreolszínû. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight kisebb papja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy szirén köpenyét, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Egy mutáns pók a hátasa. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Dachande. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. A 4. napon ismét találkozol egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfival. Fekete a bõre. Tisztán érzed auráját: csúf fekete, jelezve, hogy mennyire elvetemült gonosz! Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Továbbmész. A 4. napon összefutsz Fénysugárral. Elenios eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Elég egy mentális pillantás aurájára: ártatlan fehér, mint a Tied is. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 6. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tõled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva. A 8. napon találkozol Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: strázsa. Fegyverzetét egy kérõdzõ etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemû. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerõsítése után elbúcsúztok egymástól. A 8. napon újból unalomûzésként váratlan látogatót kapsz. Még idejében észreveszed, ezért meg tudod figyelni: egy vörös, tüsi hajú, zöld szemû, harcsabajszos árnymanó férfi. Fekete a bõre. Mentális auráját felismered, sötét, mint az éj. A gonosz követõje! Nálad õ jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Rettegve bújtál el. Apa Tifusz, amikor összefutottatok, adott neked 4 rókafarkat, 2 sallank nyilat, egy vashegyû nyilat, 5 bronzhegyû nyilat, 6 varkaudar pálinkát, 2 gyógykenõcsöt és egy moa üveggömböt. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna... Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomok vannak a holmid mellett! Egyértelmûen férfi nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földrõl egy hosszú fekete hajszálat és egy szõrszálat egy bajuszból. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.) Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezõn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévõ részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.

A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+75 életerõ.) Varázserõd regenerálódik. (+82 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+36 pszi pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erõt egyetlen csomóba sûrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 184.]

* 2. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 184.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyûlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 174.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 169.]


vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 169.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 149.]

h 1137 használod az 1137. tárgyat
Elõbányászod az elsõ pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 148.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
Behörpintesz 1 ork csodaszert. A sámánok ereje beléd száll: +2 támadás a forduló végéig. [2 pontot használtál fel, van még 146.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
A szádhoz emeled a következõ ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következõ fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [0 pontot használtál fel, van még 146.]

h 1228 használod az 1228. tárgyat
A szádhoz emeled a következõ ork csodaszert, de kellemetlen illata miatt képtelen vagy többet meginni. Majd inkább a következõ fordulódban, ha megnyugodott már kicsit a gyomrod! [0 pontot használtál fel, van még 146.]
m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[93,54] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettõl - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testõreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Az élet a halál elõjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Találsz egy táblát, rajta a következõ felirattal: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Épületeket látsz: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselõ (587. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyõzõdhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,55] Folytatod sétádat a házak közt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 122.]

v 6 5 100 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Létrehoztad az áldomás varázslatot! A következõ csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 117.]

kf 111 187 kézbeveszed/felveszed a 111. tárgyat a 187. tárggyal
Elõkészíted a hosszú íjat. Lövedékként mérgezett vasnyilat fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverõdõ hang tölti be a levegõt: "Egy nyílt titok: a ryuku mellvért értékét nagymértékben növeli a tárgy erõt adó tulajdonsága." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövõdet tervezed. [3 pontot használtál fel, van még 114.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütõdik a kút belsõ falának. Valami történik veled, csiklandozó hõhullámok pásztázzák végig egész testedet. (+1 védekezés.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [3 pontot használtál fel, van még 111.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielõtt a kútba hajítanád. Eddig azt hitted, van egy téma, amirõl már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a rejtõzködés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit késõbb majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 13 százalékkal nõtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [3 pontot használtál fel, van még 108.]

h 1096 használod az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A légzés, ami a legutóbbi csata óta kicsit nehézkessé vált számodra, hirtelen könnyedebbé válik. (+3 életerõ.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [3 pontot használtál fel, van még 105.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg elõtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idõ elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 105.]

m 4 7 5 mozogsz délre, északnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [104,61] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy ovimon-bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hõ, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).
(Feltételes segítség:) - Hõ! - mondod a spagulárnak. Az - látva, hogy szakember szólt hozzá - engedelmesen közeledik feléd. A megfelelõ idõben, a megfelelõ módon elkapod a kantárt. Az ember megköszöni a segítségedet, elmeséli, hogy milyen hasznos egy ilyen állat, hiszen naponta akár 27 mérföldet is meg tud vele tenni. (+4 jóság.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 2 kerek kõ. Elteszed õket.

(Továbbmész...) [103,60] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A fû zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtetõ szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy gyilkos sallank. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Alaposan megsorozod a gyilkos sallank fejét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést, szereztél 5 sallank karmot. 156 tapasztalati pontot kaptál. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Tharr rúnaköve. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [102,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derûs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Felfedeztél egy móricserjét.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi elementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lõfegyvert használni). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! Elszántan ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a pszi elementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) Mandibulakaszával alaposan megvágod a pszi elementál ködlõ zsumókját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal kilukasztod a pszi elementál párolgó héját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-9 pszi pont.) Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ellenfeled elmenekül.

Összefutsz egy kopasz, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Õ Ixoria férje! Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévõ fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: õr. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy sarki óriásteknõs trófea és egy vadász quwarg trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Auráját érzékelve máris tudod, az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Alattomos Pete. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól. [61 pontot használtál fel, van még 44.]

m 5 8 8 mozogsz délnyugatra, északra, északra
[101,62] Még mindig bozótos. Találsz egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bõrû, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeirõl 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Odarohansz, és visszarántod a fickót, aki már épp ugrani készült. A troll hangosan bõgni kezd és elpanaszolja tengersok gondját. Te figyelmesen hallgatod, és hosszasan taglalod neki az élet szépségeit. Úgy látszik, ez hatott. Megrázza a kezedet, és újult erõvel indul tovább. Hálából azért még neked adja a kötelét, hátha te jobb hasznát veszed. (+2 jóság.) Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy púpos burástya. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 mérgezett vasnyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya farkát. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) A púpos burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 235 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [101,61] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Chara-din hívõi építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tûnik ma Te vagy a fõfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyõzni, jöhetnek a fegyverek.

Mielõtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyû nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf bal lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nektoraf bal oldalát. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a nektoraf testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a nektoraf testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A nektoraf leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erõsebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bronzhegyû nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kõkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [101,60] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! A feléd közeledõ mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Felismered a közeledõt. Csak egy északi aurach. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

A lény bûzfelhõt lõ rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az északi aurach testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed az északi aurach tömzsi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az északi aurach testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az északi aurach fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az északi aurach összeesik, és nem mozdul többé. Megölted! Felhasználva a kõkést, szereztél 3 aurach fogat. 340 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [41 pontot használtál fel, van még 3.]

tpf 20 TVP elõvétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

vpf 50 VP elõvétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 23.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülõ energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(101,60) vaskohó (#155), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, mélységi grittangok (#103), északi aurach (#350)
(101,61) oltár, nektoraf (#355)
(101,62) Tharr oltár, 50. jellempróba, púpos burástyák (#92)
(102,61) móricserje (#115, belõle készíthetõ: #116), pszi elementál (#221), Alattomos Pete (4426. kalandozó)
(103,60) gyilkos sallankok (#85), Tharr rúnaköve, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Tharr oltár
(104,61) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba

[94,53] Lakott területre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt ûztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy fény szentélyét. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A következõ épületeket látod: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.). [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 13.]

be 376 bemész a szentélybe
Csuklásodat lehalkítva, belépsz a szentélybe. Ahhh! Kiélvezed a szent fényt: lopás és kalandozókra kiadott támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, és kaptál egy BA parancsot semlegesekre és jókra (Ouch...). Az egyik sarokban, egy oszlopon persely áll. Rajta felirat: "Ide kérjük az adományokat az újabb Fény Szentélyének építéséhez." Beledobsz a perselybe 5 aranyat. (+1 jóság.) Tisztul a fejed - apró halálsikolyokat hallasz, ahogy 1 poszogó möszéd távozik az élõk sorából. Összefutsz Don Hernan Cortessel. Fairlight tanítványa. Sötét színû, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedzõdött arcát réginek tûnõ forradások borítják. Rangja a Kompániában: strázsa. Felszerelését egy kérõdzõ etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy nukleáris cickány trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Tisztán érzed auráját: semleges jellemû. Köszöntitek egymást, aztán tovább. Találkozol Fénysugárral. Elenios eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.smaragdját, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy csontváz lord trófea, egy quwarg harcos trófea és egy élõholt quwarg trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csõrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy fúvócsõ. Tárgyainak egy részét egy ragyás burástya viszi. Familiárisa egy vörösbegy. Auráját érzékelve máris tudod, jó jellemû, ahogy Te is az vagy. Köszöntitek egymást, aztán tovább. [5 pontot használtál fel, van még 8.]


* 1. BP: energia fejlesztése 3
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 8.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Primitív dallamot próbálgatsz, és sikerül is néhány hibával végigjátszani! [8 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 5. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.] Elõveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Lestrapálva a nap eseményeitõl, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 183 pontot. A következõ körben tehát 180 pontot költhetsz el.



KARAKTERLAP
Lulu King, egy hosszú ezüsthajú, csillogó szemû mutáns férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bõröd bronzként csillog. Raia tanítványa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 44. fordulód.

 Erõ:17  Szint:13  Merészség:8/5 Magasság:144 cm 
 IQ:25  Támadás:17  Agresszió:3 Testsúly:38 kg 
 Ügyesség:17  Védekezés:25  Menekülés:30 % Életkor:2/2 év 
 Egészség:17  Életpont:204/125  Jellem: jó (112) Tul. pont:
 Szerencse:22 (23)  Varázspont:211/2  Pénz:2154 arany Kép. pont:
 Tudatpont:14/9   Pszi pont:69/0      EFejl:
Eddig összesen 146 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1476 TP-t kaptál. Jelenleg 36932 TP-d van. A következõ szinthez még 11068 TP szükséges. Trófeáid: ryuku gárdista, kérõdzõ etra, ragyás burástya.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 1   ökölvívás: 1   szúrófegyverek: 1
  vágófegyverek: 14   ütõfegyverek: 1   lõfegyverek: 12
  dobófegyverek: 1       

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 4   2. nyomkövetés: 13   3. mászás: 3
  4. csapdakészítés: 6   5. csapdaészlelés: 1   6. gyógyítás: 8
  7. titkosírás: 1   8. felderítés: 1   9. szörnyidomítás: 1
  10. teológia: 2   11. taumaturgia: 13   12. versengés: 1
  13. harcmûvészetek: 1   14. szkanderozás: 1   15. zene: 2
  16. szörnyismeret: 3   17. pszi: 9   18. zárnyitás: 1
  19. vadászat: 1   20. bányászat: 1   

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezõre repítsen
gyógyítasz 30% életerõ alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 30 TVP-ért
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP)tüskepajzs (#30, 4 VP)jégcsóva (#41, 15 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)a munka gyümölcse (#224, 10 VP)idõcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP)gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)tündérfény (#25, 1 VP)tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP)auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)  

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14)áldomás (#6)  

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
jégcsóva (#41), energiatüskék (#29)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követõjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendõ az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
2.) Tisztítsuk meg a földet attól, ami nem odavaló: végezz öt púpos burástyával. (számláló: 3)
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * gromak páncél (#270) 1 * kígyóbõr kesztyû (#49) 1   mászókarom (#78)
1   rézsisak (#72) 1 * rinóbõr öv (#685) $2   sárga erõöv ($276)
1 * varkaudar csizma (#317) $1 * vassisak ($160)    
Fegyverek és lövedékek
12   bronzhegyû nyíl (#94) 6   ezüsthegyû nyíl (#323) 2   ezüsttollú nyíl (#363)
1 * hosszú íj (#111) 2   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1   kõkés (#6) 1 * mandibulakasza (#127) 1   rövid íj (#107)
1 * rövid kard (#171) 2   sallank nyíl (#129) 1   varkaudar lándzsa (#224)
1   varkaudar szablya (#516) 4   vashegyû nyíl (#176)    
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * Eldaran karkötõje (#373) 1 * nap szimbólum (#141) 1 * örökkéval. rubinja (#900)
1 * ritualista amulett (#708) 1 * ryuku karvédõ (#687)    
Eszközök, használati tárgyak, készletek
4   aranypikkely (#415) 1   ásó (#34) 1   deus ex machina (#1)
1   Éjmágus tükre (#1100) 1   ezüst kulcs (#184) 1   furulya (#233)
2   gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 1   hûségérme (#1141)
2   kis aranykulcs (#240) 2   kötél (#92) 1   nagy bronzkulcs (#185)
2   ork csodaszer (#1228) 1   párducbõr pénztárca (#1118) 1   szeksztáns (#32)
5   varkaudar pálinka (#1137)        
Löttyök és porok, tartóstul
1   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 10]
1   fûszertartó (#210) [üres, kapacitás: 5]
2   kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 20]
3   sullár hólyag (#168) [bennük 12 csepp spiritusz (#170), fér még: 48]
9   uzbány csõr (#169) [üres, kapacitás: 108]
1   vizestömlõ (#3) [benne 14 korty víz (#27), fér még: 6]
3   zöld üveg (#82) [bennük 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 56]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   álompor (#396) 3   aurach fog (#657) 6   fõnixtoll (#563)
16   gyíkfû (#201) 3   gyöngymangó (#135) 13   kaktusztüske (#114)
1   kazmár gyökér (#205) 25   madártoll (#112) 1   moa üveggömb (#383)
1   móri gyümölcs (#116) 1   nektoraf faggyú (#667) 1   púderkõ (#119)
8   rókafarok (#124) 5   sallank karom (#128) 7   smirglilevél (#29)
2   szulfagor agyar (#677)        

Összsúly: 47.07 kgMegterheltség: 106%
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
19 arany (#50) 1 bronzhegyû nyíl (#94) 1 kaja (#2)
1 varkaudar pálinka (#1137) 4 mérgezett vasnyíl (#187) 1 ork csodaszer (#1228)
3 víz (#27)        

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 aurach fog (#657) 2 kerek kõ (#19) 1 kötél (#92)
1 nektoraf faggyú (#667) 5 sallank karom (#128) 3 spiritusz (#170)



E körben tett lépéseid térképe

(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), fény szentélye (#376), Don Hernan Cortes (1005. kalandozó), Fénysugár
(5985. kalandozó)




Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.