Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 21. 13h:02' EZ A 48. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD 49. játékheted kezdete: máj. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4917 SZÁMLA : XXXX |
Elszántan a másikra rontasz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval kegyetlenül megütöd a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a surranó kígyó lapos fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 surranó kígyó bőrt. 29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
tno 5 2 | növeled az 5. tulajdonságodat |
h 1235 | használod az 1235. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
d 48 | eldobod a 48. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Megmarkolva a göcsörtös bunkót ellenfeledre támadsz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sóhajtó dorony bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Marokra fogva a göcsörtös bunkót ellenfeledre rohansz. Göcsörtös bunkóval párszor keményen megütöd a láplidérc nyakát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a láplidérc sáros testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a láplidérc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 6 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [81,42] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.
(Továbbmész...) [82,43] A terep továbbra is ritka erdő. Oldalt pillantva, meglátsz egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmazsin huhogó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Göcsörtös bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a karmazsin huhogó egyik csápját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a karmazsin huhogó csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A karmazsin huhogó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. (ld. enc.) 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a göcsörtös bunkót ellenfeledre rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az alpesi tehén bal első lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
f 123 | kísérletezel a 123. tárggyal |
f 152 | kísérletezel a 152. tárggyal |
m 5 7 6 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [81,43] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy halálmadár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan a másikra rontasz. Göcsörtös bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár jobb lábát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a halálmadár bal lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A halálmadár néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [80,43] Még mindig az erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szekérkaravánt. Délnyugatra tart. Megtudod, hogyan szerezhetsz Kalmárok Kémgömbjét. (ld. enc.) Szóba elegyedsz a szekérkaraván vezetőjével. Azt mondja, hosszú az út a vadonon át, és szükség lenne pár kísérőre - elkerülendő azt, ami legutóbb is előfordult, hogy kirabolták a banditák. Keress társakat magad mellé, és a segítségetekért rögvest 1200 arany üti a markotok. Fizetés persze csak az út végén. (1. többszemélyes kaland, 10 TVP szükséges hozzá.) Találsz egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy Elenios avatárja formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy khór darázs volt. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
tk 1 3379 9172 | többszemélyes kaland 1 3379 9172 |
szk 59 | keresed az 59. szörnyet |
f 92 | kísérletezel a 92. tárggyal |
ef 2 | energia fejlesztése 2 |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
TRIKORNIS (104. LÉNY) Képzelj el egy csillogó szőrű, hófehér lovat, homlokán egy nagyobb és két kisebb szarvval. Ez a mágikus lény a trikornis. Ritka erdők ligeteiben található meg, és nagyon visszahúzódó. Aurája vibráló fehér. [Ez azt jelenti, hogy agressziód vizsgálatakor nem szörnynek, hanem jó jellemű lénynek tekintjük.] Persze ő is, mint a fény minden követője, könyörtelenül harcol a sötétség szolgái ellen. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
HUHOGÓ BIBE (332. TÁRGY) Leölve egy karmazsin huhogót, kimetszheted a fejen növő, duzzadt, üreges bibeszerű valamit. Első pillantásra ugyan semmi haszna, de valamilyen hátsó gondolat az agyvelőd egyik legtávolabbi zugában motoszkálva azt sugallja, hogy van valami, igen, van valamilyen anyag, amelyet sehol máshol nem lehet tartani, csak huhogó bibében. |
ORK KUNYHÓ (1683. TEREPTÁRGY) Ha egy roskadozó, kidőlt-bedőlt oldalú kis viskóra bukkansz, ami előtt a padon egy ártalmatlan, vénséges-vén ork szipirtyó gubbaszt, kivételesen ne az ellenséget lásd meg benne! Ez a csúf boszorka többet ér neked élve, mint holtan. Közelebb mész hozzá, és megszólítod. Hályogos szemével végigmér, és fogatlan szájával rád vigyorog (bár ne tette volna!). - Akarsz egy kortyot? Jóféle ork serital! Én magam főztem! - rikácsol feléd, azzal leemeli a mellette álló hordó fedelét. Egy jókora merőkanállal belekotor, és valami gusztustalan, büdös barna löttyöt tol az orrod alá. |
ORK SÖR (1701. TÁRGY) Mikor rákérdezel, hogy mégis mit kér a sörért, az orkok öreganyja annyit felel: - Hozd el a hozzávalókat, meg némi aranyat, és ezért adok neked egy adagot. Az árban már benne van a fakupa is, amiben elviheted. Kérek tehát 2 móri gyümölcsöt, 2 gyöngymangót, 2 amnioszt és 2 darázsszárnyat. Megsúgom, hogy a titkos fűszerek nélkül te nem tudod lefőzni, kár is kísérletezned vele. - No és előtte megkóstolhatom legalább? - kérdezed, és mikor az anyóka átadja a teli merőkanalat, mindenre elszántan belekortyolsz. Borzasztó az íze, de meg kell hagyni, igencsak ütős egy nedü! [A sört a KT (Küldetés Teljesítése) 1701 paranccsal bármelyik ork kunyhónál megszerezheted, 5 TVP ellenében. Ha elfogyasztasz egy adag ork sört (a H 1701 paranccsal, 1 TVP-ért), akkor a következő fordulód elejéig már semmilyen hatás nem késztethet rá, hogy kiadd a gyomrod tartalmát (sem szörnyképesség, sem méregfelhő varázslat). Több korsó felhörpintése már nem jár további előnyökkel. Ha a sör tárolására szolgáló fakupa kiürül, automatikusan eldobod, ezért az a tárgylistádban nem jelenik meg. |
KALMÁROK KÉMGÖMBJE (1589. TÁRGY) A karaván vezetője óvatosan körülnéz, magához int, és bizalmaskodóan közelebb hajol hozzád. - Figyelj csak, kalandor, nézd mit szereztem a múltkor - súgja, és megmutatja a ruhájában rejtegetett kicsiny gömböt. - Egy hóbortos Fairlight paptól nyertem kockán, úgy egy hete - büszkélkedik. - Állítólag aki birtolkolja, beleláthat a boltok titkos raktáraiba is a segítségével. Ha érdekel, neked adom... Tudod, én állandóan úton vagyok, nemigen érek rá üzletelgetni, de te biztosan jó hasznát vennéd. Fitymálón nézegeted a semmitmondó tárgyat, de azért birizgálja a fantáziádat a dolog. - No és hogyan működik? - firtatod. - Egyszerű. A varázsgömb megmutatja neked, hogy egy bizonyos tárgyból melyik boltban épp hány darab található. Ehhez nem kell mást tenned, mint erősen koncetrálnod, és felidézned magad előtt annak a tárgynak az alakját, amire kíváncsi vagy. Felcsillan a szemed, és máris aranydukát-halmokat látsz magad előtt tornyozódni ... - Rendben van, add nekem, és én bőkezűen megfizetlek! - ajánlod mohón, és a fickó készen áll az alkura. - Tudtam én, hogy meg fogunk egyezni, barátom! Tudod, nagyon kemény dolog ám itt ülni egész nap a bakon... Ha hozol nekem egy jó puha hattyútoll vánkost, azért örömmel neked adom. [A tárgy megszerzéséhez a KT (Küldetés Teljesítése) 1589 parancsot kell kiadnod bármelyik szekérkaravánnál 5 TVP-ért. A kémgömbbel csak olyan bolt árukészletébe leszel képes belelátni, ahol már jártál annak előtte, valamint a közelben van, s egy használattal csak egy- vagy kétféle tárgyról közöl információt. Használatához a H 1589 <tárgy sorszáma> parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért, ahol a második paraméter a fürkészendő tárgy neve. Megadhatsz harmadik paraméternek egy másik tárgyszámot is, ez esetben - változatlan TVP költségért - a másik tárgyról is kapsz infót. A kémgömböt nem adhatod át másnak.] |
KHÓR DARÁZS (348. SZÖRNY) Az erdőjáró vadász varkaudarok és varkaudar kószák által Khór bányáiból betelepített "házikedvencek" gyorsan az erdő rémeivé váltak. Ezek a kutya méretű, iszonyatos darazsak képesek az erdő bármely kisebb állatát egy pillanat alatt megölni, és a nagyobbakra is veszélyesek. A folyton repkedő darazsat nehéz szúrófegyverrel eltalálni, de egy ütőfegyverrel könnyedén lecsaphatod. |
HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA) A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül. |
Erő: | 19 | Szint: | 11 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 227 cm |
IQ: | 15 | Támadás: | 10 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 449 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 6 | Menekülés: | 50 % | Életkor: | 18/18 év |
Egészség: | 16 (18) | Életpont: | 152/70 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 41/5 | Pénz: | 41 arany | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 6/2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/24 | szúrófegyverek: | 3/28 | vágófegyverek: | 1/66 |
ütőfegyverek: | 16/53 (+24%) | lőfegyverek: | 10/53 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: göcsörtös bunkó (#123) << csontszablya (#64) << csontszurony (#12) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
80,86 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 78 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 19/30 (+77%) | 2. nyomkövetés: | 15/43 (+32%) | 3. mászás: | 3/11 |
4. csapdakészítés: | 3/36 (+21%) | 5. csapdaészlelés: | 1/33 | 6. gyógyítás: | 13/73 (+44%) |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/31 | 9. teológia: | 5/94 |
10. szörnyismeret: | 3/44 (+24%) | 11. zárnyitás: | 1/12 | 12. vadászat: | 2/44 |
13. bányászat: | 6/58 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
goblin (#21) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Fogj el élve egy pókvadászt, és áldozd fel oltáromnál! |
2.) Egy igen komoly misszió: likvidálj egy mosolygó rettenetet. |
3.) Azt hiszem, ennél nem kaphatnál egyszerűbb feladatot: fürödj meg a tengerben! [lépj TENGER mezőre.] |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): 14. labirintus (39,50). szürke kastély (547): kész. városháza (685): többek közt 4. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 5, 6, 7, 13, 14, 33, 34, 53. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 1, 5. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
pszionikus védelem (307) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 29 TU. |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1059 TU szükséges.) |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 49.17 kg | Megterheltség: 102% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 74 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 4 | kaja (#2) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | huhogó bibe (#332) | 8 | kerek kő (#19) | 1 | surranó kígyó bőr (#47) |
78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | |
39 | |
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|