43. forduló, 45. forduló, TAKA MURIR összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 25. 9h:08'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 44. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5737
SZÁMLA : XXXX

TAKA MURIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,-1] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy kopasz, piros szemű, kecskeszakállas árnymanó férfival. Fekete a bőre. Egy bőrsisakot, egy szöges páncélt és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Ruházatát egy gyilkos tetű trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea díszíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Ramshid Uchbar. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+19 varázspont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy kaszabolósáska fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal felnyársalod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kaszabolósáska vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 71 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 203.]

* 1. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 198.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 193.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 188.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[43,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy gátvakond nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a gátvakond karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. A kút alján persze nincs víz - szárazra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Rosszat sejtve megfordulsz - valami megindult feléd! Egy mérges nyukmár!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt a másikra rontasz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a mérges nyukmár testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csáprágójával a mérges nyukmár megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a mérges nyukmár zöld kitinpáncélját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges nyukmár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A mérges nyukmár karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mérges nyukmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

(Továbbmész...) [44,1] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rőtmanó közeledik. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rőtmanó bal lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Találkozol Ramshid Uchbarral. Dornodon követője. Egy bakkura csizmát, egy bőrsisakot, egy denevér szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy gyilkos tetű trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[34 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 88 1 elkészíted a 88. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bronzsisakot. [45 pontot használtál fel, van még 109.]

kf 88 kézbeveszed/felveszed a 88. tárgyat
A fejedre teszed a bronzsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 109.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[45,2] Növények jelennek meg a sziklák között, a talaj kezd süppedőssé válni: mocsárban vagy. Ez a fülledt levegőjű mocsár jelöli Nimeron földjének nyugati szélét. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy nádcsomó mögött próbálsz elrejtőzni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szintszívó volt. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


Összefutsz egy fekete hajú, félszemű árnymanó férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Fairlight ministránsa. Egy ametiszt medált, egy aranyláncot, egy bronzsisakot, egy fekete bőrcsizmát, egy igazgy. fülbevalót, egy kígyóbőr kesztyűt, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vérszomjas csüldő trófea, egy törpemammut trófea és egy tesh alligátor trófea színesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy mérg. ubuk dobónyíl. Hátasállata egy garokk! Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Túlélő Káoszvirág. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [46,1] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy téfea magoflux. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a téfea magoflux embriószerű testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a téfea magoflux testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-7 varázspont.) Csontszuronnyal jól megszúrod a téfea magoflux testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 89.]

be 6 bemész a 6. titkos labirintusba
A sötétséget, gonoszt sugárzó helyet könnyedén megtalálod. Ahogy a misztikus, szürke ködből előemelkedő kövek felé közeledsz, rossz előérzeted támad: mintha vörösen izzó szempárok figyelnének a sötétből... De ahogy odakapod a fejed, nem látsz semmit. Csak a félelem, az idegesség - nyugtatod magad. A romok fölé olyan rosszindulatú sötétség borul, hogy nem fogod megúszni fáklyahasználat nélkül a dolgot. A fény talán segít a gonoszt is távol tartani... Semmi fényt nem látsz odabent. Fáklyát gyújtasz. Belépsz a romok közé. Mindenhonnan a halál nem szagolható, de mégis jól érezhető jelenléte árad. [5 pontot használtál fel, van még 84.]

lm 2 3 6 mozogsz 2 3 6
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy zombi lakik itt. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszablyával párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A zombi karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


A romvidék északnyugati csücskében járhatsz, ha egyáltalán hihetsz az igencsak megkavarodott irányérzékelésednek. [3. PONT] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a csontváz bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Fegyveredet erősen markolva lopakodsz a romok közt. Egy elágazáshoz érkeztél. [6. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Csontszablyával alaposan megvágod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 69.]

lm 7 5 4 mozogsz 7 5 4
Ahogy továbbmész, egy különösen sötétnek, elhagyatottnak tűnő szoba maradványai bontakoznak ki előtted. [7. PONT] Hirtelen egy csontvázat veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a csontváz meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átdöföd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Úgy döntesz, ebből elég volt. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy.
Ahogy a sarokban meghúzódó épületmaradványok felé közelítesz, rossz érzés kerít hatalmába. [5. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal felnyársalod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 6. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Az egykori falak maradványainak kanyargó összevisszasága valaha talán gyönyörű képekkel díszített folyosó lehetett: mostanra mindent elnyelt a mocsár. Vigyázva lépkedsz tovább. [4. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát ellenfeledre támadsz. Csontszablyával többször mélyen végigmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


[15 pontot használtál fel, van még 54.]

lm 2 1 mozogsz 2 1
Tovább merészkedsz a szürke kövek között, felkészülve a legrosszabbra. [2. PONT]
Visszatérsz a bejárathoz, és elhagyod a baljóslatú helyet.
[10 pontot használtál fel, van még 44.]

m 2 1 7 mozogsz keletre, északkeletre, északnyugatra
[47,1] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Elrakod a távcsövet. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyíkember. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával kegyetlenül összevagdalod a gyíkember pikkelyes testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A gyíkember karmai majdnem eltalálnak! A gyíkember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [48,0] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Találsz egy lápi hajlékot. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz nyomkereső talizmánt. (ld. enc.) Látsz egy mocsári penkét. (ld. enc.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy umor-pióca. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Marokra fogva a csontszablyát a másikra ugrasz. Csontszablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az umor-pióca gumiszerű testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Az umor-pióca megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az umor-pióca szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,-1] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Tharr rúnaköve. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [30 pontot használtál fel, van még 14.]

m 6 mozogsz nyugatra
[46,-1] A sík vidék mocsarassá válik. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gyíkember. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszablyát. Meglengetve a csontszablyát a másikra rohansz. Csontszablyával végigmetszed a gyíkember fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gyíkember meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A gyíkember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 21 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [10 pontot használtál fel, van még 4.]

tf fejleszted
Oké, törölted a kör végi TF-elés parancsot. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

szk 51 keresed az 51. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy gyíkembert. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-6 életerő.) Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 184 pontot. A következő körben tehát 185 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZINTSZÍVÓ (96. SZÖRNY)
A mocsarak dögletes bűzű párája mögött néha egy-egy árny suhan el: fekete, baljóslatú árnyék. Általában ez csak a képzelet játéka, de néha, igen néha, a túlvilág egyik borzalmas szörnyszülöttét láthatod ilyenkor, amint nem evilági étek után kutat. Az ilyen iszonyatos, sötét lények egyike a szintszívó. Ez a fekete felhőre emlékeztető, alaktalan plazmaszerű lény egyszerre létezik ebben a világban és a halál hideg és kietlen földjén. Érintése elszívja az életerődet, tested lassan kihűl. Még a legbátrabb kalandozók is rettegve menekülnek előle. [Megjegyzés: a szintszívó elől mindig el fogsz bújni, még akkor is, ha 10-re állítod a merészségedet, ugyanis a szintszívó érintése - mint a neve is mutatja - eggyel csökkenti a SZINTEDET akkor, ha nem dobod meg a haláltámadás elleni mentődobást. A szint csökkenésekor mindazon tulajdonságok csökkennek, amelyek szintlépéskor nőttek! Az egyetlen mód, hogy egy szintszívót megtámadj, hogy feltételes támadást adsz ki rá.]

TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

ZOMBI (49. SZÖRNY)
A "friss" (néhány hónapos), még rothadás állapotában levő hullák animálása, életre keltése a nekromanták egyik kedvenc szórakozása. Az igen visszataszító és büdös élőholt szolgák egyébiránt hasznosak: fáradhatatlan moráljuk és a fájdalom teljes ignorálása félelmetes harcosokká teszi őket. Sajnos, a sikeres harcos másik alapvető feltétele, a tudat és motiváltság teljesen hiányzik belőlük, ezért egy éles vagy szúrófegyverrel aránylag hamar fel lehet őket aprítani. Leginkább mocsarakban és romok közt találkozhatsz velük.

CSONTVÁZ (48. SZÖRNY)
Gonosz papok és nekromanták sötét mágia segítségével képesek a holtakat animálni, szolgálatukra kényszeríteni. A több száz éve halott harcosokból persze csak csontjaik maradnak meg. Egy ilyen animált csontváz meglepően hatékony harcos: fegyverét aránylag fürgén forgatja, és a vékony, kevés felületet tartalmazó csontos alkat ellen nem sokat érnek a vágó- és szúrófegyverek. Ezért, valamint némiképp esztétikusabb (értsd kevésbé büdös) voltuk miatt valamivel kedveltebb szolgák, mint a zombik.

LÁPI HAJLÉK (670. TEREPTÁRGY)
Egyszercsak egy apró, nádból épített, takaros kis házat pillantasz meg az egyik stabilabbnak tűnő zsombékon. Közelebb merészkedsz. A ház előtt egy töpörödött gnóm üldögél. Amikor megpillant téged, elmosolyodik.
- Á, egy kalandozó! Mi járatban erre, a mocsár szívében?
Te is illően köszöntöd, bemutatkoztok, mesélsz a külvilág híreiről. A kimondhatatlan nevű gnóm elgondolkodva bólogat, majd megkérdezi.
- Mondd csak, nem hallottál esetleg Tiumbéről? Már jó ideje, hogy eltűnt, de hiába keressük a többi mocsárlakóval együtt. Segíts nekünk megtalálni őt, és megtaláljuk a módját, hogy megjutalmazzunk téged.
Megígéred, hogy megteszel minden tőled telhetőt, aztán búcsút intesz a remetének.
[Figyelem: a küldetést bármely lápi hajlékban leadhatod (több is van), nem csak ebben.]

NYOMKERESŐ TALIZMÁN (671. TÁRGY)
A lápi hajlékban élő gnóm egy nyomkereső talizmánt ajánl neked, ha hírt hozol Tiumbéról! Tiumbe batyuján kívül a gnómnak el kell vinned 2 rókafarkat és 12 elkarog szőrt is, hogy a mágikus tárgyat elkészíthesse neked. A tárgyak átadásához a lápi hajlékon a Küldetés Teljesítése: KT 671 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért.
A talizmánt nem kell KF-elned, varázsereje enélkül is működik: ha a birtokodban van, az SZK parancs sikerére 13%-kal nagyobb esélyed van, és ezzel az esély az SZK-nál leírt maximális fölé is mehet!

MOCSÁRI PENKE (148. TÁRGY)
Ha alaposan keresgélsz a mocsár zsombékjai, nádasai között, rátalálhatsz erre a vékony szárú, apró kék virágra. Üde illata egy percnyi kellemes érzést ad a végtelen mocsár bűzében. Keresett cikk a városok parfümkészítőinek, alkimistáinak körében. Könnyen lehet, hogy ez nemcsak illatának, hanem kevéske mágikus erejének is köszönhető.

UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY)
A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is...

KARAKTERLAP

TAKA MURIR, egy barna, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr hűséges követője vagy. Ez a 44. fordulód.

Erő: 19 (24) Szint: 11 Merészség: 5/5 Magasság: 145 cm
IQ: 17 Támadás: 10 Agresszió: 4 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 17 Menekülés: 15 % Életkor: 25/25 év
Egészség: 21 Életpont: 170/164 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 13 (14) Varázspont: 28/0 Pénz: 154 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 221 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 775 TP-t kaptál. Jelenleg 20873 TP-d van. A következő szinthez még 4127 TP szükséges. Trófeáid: ork sámán, mutáns pók, sullár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11 szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 4
ütőfegyverek: 1 dobófegyverek: 11

Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) << csontszurony (#12) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
46,31 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 4 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 2 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 7
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 2 (+1)
10. harcművészetek: 11 11. szörnyismeret: 2 12. zárnyitás: 2
13. vadászat: 3 14. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 1 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot )
mászol max. 56 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse I (#13)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.
2.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
3.) Hozz egy grifftojást.

Összsúly: 38.11 kg Megterheltség: 65%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 kaja (#2) 2 óndarab (#85)
2 rézdarab (#70)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzsisak (#88) 4 gyenge méreg (#26) 1 lapockacsont (#33)
2 mandibulapenge (#125)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(43,0) gátvakond (#57), egy ismeretlen isten rúnaköve, patak, mély kút (#93), mérges nyukmár (#95)
(44,-1) kaszabolósáskák (#83)
(44,1) rőtmanó (#55), Sheran oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Ramshid Uchbar (3842. kalandozó)
(45,2) szintszívó (#96), Túlélő Káoszvirág (4637. kalandozó)
(46,-1) gyíkemberek (#51)
(46,1) a 6. labirintus bejárata, téfea magoflux (#98), zombi (#49), csontváz (#48)
(47,-1) Tharr rúnaköve, tavacska, Tharr oltár
(47,1) gyíkember (#51)
(48,0) lápi hajlék (#670), mocsári penke (#148), umor-piócák (#63)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Többszemélyes kalandokban a TVP-szívó szörnyek nem tudtak TVP-t szívni, így a reverziós prizmákból sem lehetett TVP-t kapni. A hibát javítottuk. Visszamenőlegesen nem tudunk sem kárpótlást, sem büntetést adni.

Üzenet küldése a karakternek