Syrac Hold 441. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2004. febr. 24. 15h:12'
EZ A 502. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD
503. játékheted kezdete: márc. 1.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #1746
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 639
|
|
SYRAC HOLD KALANDJAI
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad. Ez az idõ nem
múlt el esemény nélkül: A táborozás 1. napján találkozol egy szõke, hosszú hajú, kék szemû mutáns férfival. Bõre
bronzként csillog. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy cetbõr válltömést, egy fekete bõrcsizmát, egy
gromak páncélt, egy halálhozó karkötõjét, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd
védõgyûrût és egy vassisakot, egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy eszkimó óriás trófea, egy lábascet trófea és egy
borzalmas varkaudar trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom.
Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Tárgyainak egy részét egy
ryuku ostromteknõs viszi. Érzékeled auráját: ártatlan fehér, mint a Tied is. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve
Astaroth. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Az 1. napon egy láthatatlan alak lopni
próbált tõled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Nyilvánvalóan belelépett a csapdádba!
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Sajnos nem tudtál átadni neki 1 szent kehelyt. A büntetés
tételenként 15 arany. Átvette a felajánlott 2 csontpálcát (120 arany kikiáltási áron), 1 sárga erõövet (50 arany kikiáltási
áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 20 gyíkfüvet (310 arany). Átveszed a sikeresen eladott
2 teknõsesszencia (eladási ár: 333 arany, ebbõl a kezelési költség: 33 arany), 1 Eldaran karkötõje (eladási ár: 222 arany,
ebbõl a kezelési költség: 22 arany), 11 vas dobónyíl (eladási ár: 444 arany, ebbõl a kezelési költség: 44 arany) ellenértékét.
Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Minden varázserõd visszatért. (+92 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+32 pszi
pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Mentális energiádat a Bugyorba irányítod (+5 TVP). Elhagyod a
szentélyt. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
* 1. KP: | elmormolod a 26. varázslatot
| Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erõ áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot!
A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot
| Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül elõre. Elmormoltad az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád
gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 581.]
* 3. KP: | használod a 70. pszi képességet
| Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod az agyletapogatás pszi
képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 579.]
* 4. KP: | használod a 71. pszi képességet
| Megtisztítod tudatodat. Kívülrõl látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv
pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot
használtál fel, van még 574.]
* 5. KP: | elmormolod az 59. varázslatot
| Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tûzként árad szét tagjaidban. Egy végsõ
mozdulattal elõhívod a hadiszerencse III varázslatot! Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse.) [-15 varázspont.] [5
pontot használtál fel, van még 569.]
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh,
elteleportálsz!
[140,45] Szûnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegõben. Keletre az alanori csatorna békésen
fodrozódó vizét látod. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " The truth is out there: az
igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus
kontaktust, de semmi. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy
barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlõdet is.
Felfedeztél egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik!
Begyûjtesz 1 álomport. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A
szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog M.C. Silverhand elõtt. (Vándorcirkusz:) Már messzirõl
észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredõ csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint
fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklõdéssel kezded
szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Elveszi a belépõre szánt 20
aranyérmét, majd az utat mutatva elõreenged.
Megállsz egy sátor elõtt, ahol egy óriás biztat érdeklõdõ kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te
megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Némi
mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy korinthai amõba.
Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre
villámcsapás varázslatot lõsz. 31 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal
beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amõba hullámzó testét. (4
támadással 74 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje elõtt állsz: az Erõ Öklét
készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a korinthai amõba hullámzó testét. (4 támadással 227
életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tõrrel gyengén megszurkálod a korinthai amõba testét. (2 támadással 39 életpontot
sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat,
magát gyógyítva. 18 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manõvert.
Ököllel többször eltalálod a korinthai amõba testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tõrrel épp
hogy megszúrod a korinthai amõba testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A korinthai amõba csápjai a bal lábad köré
tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat,
magát gyógyítva. 27 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Átvizsgálod a testet. Úgy tûnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 korinthai talizmán. 2300 tapasztalati pontot kaptál.
Az ötpróba-sátor elõl egy fiatal alakváltó lép hozzád, és megtapogatja a karizmaid.
- Lenne esélyed - mondja. - Próbáld ki az ötpróbát!
- Lehet róla szó - gondolod és mondod, majd követed az alakváltót a próbák sátrába. Elsõként súlyzót kell a magasba
emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz
ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 624 tapasztalati pontot kaptál. Hát ez most nem jött össze.
Már messzirõl kiszúrod a boszorka sátrát, és abba az irányba indulsz. Az öregasszony mosolyogva fogad.
- De jó, a szent jogar. - örömködik, majd mérgesen folytatja: - De hol a többi?!? Nem lehet semmit rád bízni... - Indulni
készülsz, közben szomorúan konstatálod, hogy a tárgyadat már nem fogod visszakapni. A házigazda némi töprengés után
elmosolyodik, majd megenyhülve ezt mondja:
- Talán jó is hogy jöttél. Kicsit módosítanék a listán. Legközelebb a következõ dolgok legyenek nálad: 9 sünmedve tüske, 2
grifftojás, 1 ezüst karkötõ, 14 kerek kõ, 2 téfea-agy.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtetõ kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképû alak
ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör:
Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Garokk, 1 Orzag bilincse, 1 Aranyesõ, 1 Influenza. Ez egy pár! Az
árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem.
Feladod. 624 tapasztalati pontot kaptál. Bánatosan állsz fel az asztaltól és továbbindulsz. Még annyi megjegyzést teszel
kártyapartnerednek, hogy ezt a 44 aranyat legközelebb visszanyered tõle.
Kalandra éhes lelked a szirén sátrához irányít. Kisebb tömeg áll a bejáratnál, de senki nem merészel elsõ lenni. A nyámnyila
kalandozók bátortalanságán felbuzdulva kilépsz a sorból, és közlöd az ajtónálló férfival, hogy te bizony megpróbálnád.
Átadod neki a tárgyaidat megõrzésre, majd belépsz a sátor nyílásán. Hamar felismered, hova keveredtél: ugyanolyan
küllemû falak, ugyanolyan széles járatok mindenütt, a szélrózsa minden irányában. Ez egy labirintus. Eleinte még sikerül
memorizálni, melyik úton jöttél, és ennek függvényében merre haladhatnál tovább, viszont ez a magabiztosság hamar
szertefoszlik. Eltévedsz. Csak amikor ott bukkansz ki, ahol bejöttél, lélegzel fel kicsit. 624 tapasztalati pontot kaptál.
Csüggedten hagyod ott a szirén sátrát, miután visszakaptad a tárgyaidat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel
a távcsöveddel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt.
Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Van itt egy
fényûzõ villa (602. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss elf
nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek
nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe
nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz Mar Menorral. Tharr bíborosa. Egy a szirén köpenyét, egy arany papi karkötõt, egy fekete bõrcsizmát, egy
halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbõr kesztyût, egy obszidián karkötõt, egy
örökkéval.smaragdját és egy vassisakot, egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy qwarg rohamosztagos
trófea és egy norpadolótika trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy
véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára:
semleges jellemû. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összefutsz Tommy Yokellel. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gromak páncélt és egy két kard
szimbólumot visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jelet
látsz a ruhájára festve: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt
tart. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Egy meleg kézfogás, rövid
hírcsere, aztán újból elváltok.
Összeakadsz Ron Taylorral. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz
Barátok Rendjének. Egy fekete bõrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy nap szimbólumot és egy
vasvértet visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy borzalmas
varkaudar trófea és egy lábascet trófea ékesíti. Õ is a te K.T.-dbe tartozik. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere
egy parittya. A sisak szárnyai közt trónol egy alig húszcentis aranyszínû sárkány, és egy hatalmas könyvet lapozgat komoly
képpel. Tisztán érzed auráját: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen
egy kregon zúzmó (ld. enc.)} Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Találkozol Tud Ákossal. Sheran bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát,
egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy smaragd védõgyûrût és egy vassisakot, egy virág szimbólumot visel.
Felszerelését egy ongóliant trófea, egy jégtroll trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja,
jelvénye: egy kristálygömb belsejében épülõ mágustorony. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos
tõrt tart. Érzékeled auráját: jellegtelen, mint minden semlegesé. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[62 pontot használtál fel, van még 507.]
ek 7 22 6 | t. energia kisütése: 7 22 6
| Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+6 úszás.) (-6 TU.) [0 pontot használtál fel, van még
507.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rontasz. teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 23
életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) jól megszúrod a
vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál
megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden
képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas
karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A
vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) {GYD:} jól megszúrod a vércápa testét.
(1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa állkapcsa a levegõben csattan. Már kiderült számodra, hogy a szörny
legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással
27 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) megdöföd a
vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8
életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot
használtál fel, van még 477.]
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd
egyenként kettéharapod õket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta
gyümölcsét. (+136 életerõ.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 437.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {KCC:} jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.)
A vércápa feléd harap, de sikertelenül. {GYD:} jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 22 életpontot
sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen
feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rontasz. {GYD:} megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A
vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) eltalálod a vércápa farkát. (1
támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.)
Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 24
életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) eltalálod a
vércápa uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5
életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot
használtál fel, van még 407.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A
vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) jól megszúrod a vércápa sikamlós testét. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak,
és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan ellenfeledre ugrasz. {KCC:} eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást
kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 21
életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny legyõzése
reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a helyszínrõl.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A vércápa feléd
harap, de sikertelenül. felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de
sikertelenül. Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb
elpucolni innen.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30 pontot használtál fel, van még 377.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre támadsz. eltalálod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt
csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) {KCC:} nagy
lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd
marni, de kudarca teljes. Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb
lesz mielõbb elpucolni innen.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre ugrasz. felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot
sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot
vesztesz.) teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül.
Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt ellenfeledre rohansz. megdöföd a vércápa uszonyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A
vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {KCC:} felnyársalod a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot
sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Reménytelen a küzdelem - vallod
be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Ajjaj... a békés fürdõzésbõl ma már semmi sem lesz. A lábaddal csapkodva próbálod a szörny figyelmét elterelni, amíg
kimenekülsz a vízbõl. [30 pontot használtál fel, van még 347.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27
életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) felnyársalod a vércápa
testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 22 életpontot
vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb
elpucolni innen.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. {GYD:} teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 32 életpontot
sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A
vércápa feléd harap, de sikertelenül. A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors iramban lelépsz a
helyszínrõl.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Meglengetve a szigonyt a másikra rontasz. teljesen átszúrod a vércápa uszonyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A
vércápa állkapcsa a levegõben csattan. teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy
kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Már
kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra. [30 pontot
használtál fel, van még 317.]
(Feltételes gyógyítás:) Az óriás kushadó egér elfogása nem egyszerû feladat. Szerencsédre egy éhes ragadozó már megtette
helyetted. Megvizsgálod a maradványokat, majd óvatosan kiszeded bajszának szálait. Összemorzsolod két kõvel, majd egy
hatalmas szippantással belélegzed a port. Örömmel tapasztalod, hogy gyógyító tudományod most sem hagyott cserben.
(+202 életerõ.) [40 pontot használtál fel, van még 277.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt ellenfeledre rohansz. teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 28
életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. {GYD:} teljesen átdöföd a vércápa testét. (1
támadással 24 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.)
Reménytelen a küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy
kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.)
felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Reménytelen a
küzdelem - vallod be magadnak, és ennek tükrében inkább a meghátrálást választod.
Hááát, igen, így, páncélok meg rendes fegyver nélkül nincs sok esélyed. Villámgyorsan kimászol a partra.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre támadsz. {KCC:} teljesen átdöföd a vércápa testét. (1 támadással 25 életpontot
sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. teljesen átszúrod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 24 életpontot
sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 10 életpontot
vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb
elpucolni innen.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé. [30 pontot használtál
fel, van még 247.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Hopplá! Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre rontasz. teljesen átdöföd a vércápa jobb oldalát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.)
A vércápa belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot
vesztesz.) jól megszúrod a vércápa testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1
támadástól 22 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése meghaladja minden képességedet,
úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. megdöföd a vércápa testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vércápa fogai
megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) eltalálod a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 20
életpontot sebezve.) A vércápa feléd harap, de sikertelenül. A szörny legyõzése reménytelen feladatnak tûnik, így hát gyors
iramban lelépsz a helyszínrõl.
Áááá! Errõl nem volt szó, ez a fürdõhely VESZÉLYES. Hatalmas karcsapásokkal menekülsz kifelé.
(Továbbmész...) Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve,
határozott karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén
lakmároznak, átúszni. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vércápa
állkapcsa a levegõben csattan. {GYD:} teljesen átszúrod a vércápa testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy gyenge
harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Már kiderült számodra, hogy a szörny legyõzése
meghaladja minden képességedet, úgyhogy jobb lesz mielõbb elpucolni innen.
A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 víziharc). Ó, ne! Nem szeretnél vízihullává válni. Úszol kifelé, mint a veszett egér. [30
pontot használtál fel, van még 217.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Levetkõzöl, és a holmidat felkötözöd egy felfújt hólyagra. Aztán berakod a vízbe, és magad elõtt lökve, határozott
karcsapásokkal úszni kezdesz. Egyetlen esélyed van: leölni néhány vércápát, és amíg társaik azok tetemén lakmároznak,
átúszni. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy vércápa!
Megmarkolva a szigonyt ellenfeledre ugrasz. néhányszor teljesen átdöföd a vércápa testét. (2 támadással 49 életpontot
sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) eltalálod a vércápa sikamlós testét.
(1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1
támadástól 18 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
505 tapasztalati pontot kaptál. Továbbúszol, próbálsz eltempózni az elmerülõ tetem közelébõl. Hopplá! Nemcsak te vagy
az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Elszántan a másikra rontasz. {KCC:} több döféssel felnyársalod a vércápa uszonyát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.)
Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét.
(1 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl a vércápa, ahogy megpróbál megharapni. (1
támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
505 tapasztalati pontot kaptál. Úszol tovább, remélve, hogy nem kell többet küzdened. Úszik feléd valami. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. tökéletesen perforálod a vércápa jobb oldalát. (2 támadással 42 életpontot
sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) tökéletesen perforálod a vércápa
sikamlós testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) A vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot
vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
505 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan odébb siklasz, hátrahagyva a tetemet. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt ellenfeledre rohansz. {GYD:} tökéletesen perforálod a vércápa testét. (2 támadással 55
életpontot sebezve.) A vércápa fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) {GYD:}
teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vércápa megpróbál beléd marni, de
kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
505 tapasztalati pontot kaptál. Kétségbeesetten tempózol odébb, amikor látod a lakomára közelgõ cápákat. Hopplá!
Nemcsak te vagy az egyedüli fürdõzõ. Jön feléd egy vércápa!
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. {GYD:} néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással
58 életpontot sebezve.) A vércápa belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetõen csak gyenge sebet ejt. (1
támadástól 12 életpontot vesztesz.) A vércápa összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
505 tapasztalati pontot kaptál. Azonnal továbblököd a hólyagot, távolodva a harc színhelyétõl. Úristen! Sikerült! Nem jön
több cápa! Ez nem lehet igaz! Már majdnem átkeltél a csatornán!!! Hirtelen azonban iszonyatos fájdalmat érzel: most
haladtál át az energiafüggönyön! [-1 minden tulajdonságra, -8 max. életerõ, -101 életerõ, -27 max. varázspont.] Majdnem
elveszted az eszméletedet, de utolsó erõddel megkapaszkodsz a hólyagban. Mikor egy perc múlva magadhoz térsz, még
mindig nem jönnek a cápák. Teljes erõbedobással tempózni kezdesz, és végül kimászol a túlparton! Dideregve veszed fel a
holmijaidat. Amikor megfordulsz, minden erõ elszáll a tagjaidból: a parti õrség vigyorgó mágusai és katonái vesznek körbe!
- Á, á! Ez igazán szép teljesítmény! - mondja az elõl álló mágus, tenyerén egy aktiválásra váló halálvarázslat gömbjét
görgetve. Ráébredsz, hogy a biztos halál vár rád. - És a komppénzt ki fogja megfizetni? - megcsillan a remény: a parti
õrséget meg lehet vesztegetni!
- Öö... Mennyi is a díj?
- Neked... de csakis neked! A kiváló sportteljesítményed szemet gyönyörködtetõ volt, ezért most csak 400 aranyat számítunk fel.
Áldva szerencsédet és a parti õrség korrupt mivoltát, kiperkálod a pénzt.
- Sok sikert az új országban, bevándorló! - kiált utánad valaki, amit hangos röhögés kísér. Hiába a szörnyû megaláztatás,
hiába a tengernyi kín, ráébredsz hogy valami hihetetlent vittél végbe! (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) [142,45] A terep
változik, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ilkin érc) találsz. (Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre.
Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és
körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze északra látsz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Megpillantasz egy felfelé
kapaszkodó élõlényt. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy
ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy ekharion ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elõ.
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc
múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális
energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad.
(+202 életerõ.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Továbbmész...) [143,45] Elmarad a göröngyös terep, sûrû bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din
monolitját. Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti
magát. (+3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [144,45] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Felfedeztél egy kristálypalotát. (ld. enc.) Egy barna csuhás
öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy õ Elenios papja, és éppen szent
küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne
még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Szemedet összehúzva
elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel
körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia
oltárt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetõként
körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [94 pontot használtál fel, van
még 123.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [145,45] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod
közelebbrõl: találtál egy smirglibokrot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretû verem szélén egy óriási
fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetû mutáns lapul. A verem mélyérõl
mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás
szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss
alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Jóízûen falatozol.
(-1 kaja.)
(Továbbmész...) [146,45] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha!
Találtál egy gyöngymangó bokrot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából
a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Leon
Silver I. irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy
oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsõvel lassan körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy õsi
csatamezõt. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy oltár van. Elteszed a
látcsövet. Valaki már majdnem teljesen learatta elõtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [147,45] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy
quwarg bolyt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat!
Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39.
jellempróba). (Feltételes mászás:) Mocskos tetû kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly
meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerû, de a mindenhol jelenlevõ quwargok szinte lehetetlenné
teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly
belsejébe. Alig szûrõdik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgõ mocorgása még félelmetesebbnek tûnik. Most látod,
hogy jónéhány sebbõl vérzel már (-10 életerõ). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a
fal mellõl. Egy quwarg nagymester!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy villámcsapás
varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. Mielõtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal.
Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled
bûzfelhõt bocsát rád. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl
alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester torát. (4 támadással 178 életpontot
sebezve.) Orgyilkos tõrrel megkarcolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.)
Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester
csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1
támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke
kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Mintha mindez nem lenne elég, újabb
lény ugrik elõ a semmibõl! Egy quwarg parafenomén!
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tûz ellen védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. A
másik mormol valamit: egy láthatatlan védekezõ varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy villámcsapás
varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. (elektromos pajzs védte meg a nyomorultat.) Távolról vakító fény varázslatot
lõ rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az
égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan
volt. Távolról vakító fény varázslatot lõ rád a másik. Semmi hatás! Mielõtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lõsz
néhány lövedéket. Elrepül 3 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén torát. (3 támadással 57 életpontot
sebezve.) A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levõ tárgyat. Haha! Nem sikerült
neki! Ilyen amatõrt! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod
támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 153
életpontot sebezve.) Orgyilkos tõrrel megbököd a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.)
Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 21 életpontot vesztettél. A
quwarg parafenomén ostorszerû nyelve véres csíkot hagy maga után bõrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Isteni
hited kicsit megrendült! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldõl.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
1873 tapasztalati pontot kaptál. Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3
quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is
találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+198
életerõ.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. [111 pontot használtál fel, van még 12.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| [148,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy
ovimon-bokrot. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba
egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a
tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok
vezetnek keletre.
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [12 pontot használtál fel, van még 0.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| (Felhasználsz a következõ forduló TVP-jébõl:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
* 2. BP: | elmormolod a 62. varázslatot
| Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szárnyas
hernyó.) [0 pontot használtál fel, van még -5.]
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat -5 pontért
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 4. BP: | gyakorolsz a 28. tárggyal -5 pontért
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
* 5. BP: | használod a 235. tárgyat
| Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
Elõkapod a zsákból a vizestömlõt, és csillapítod szomjadat. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség
hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1
szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy
lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 30, 28.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, táborhelyet keresel.
Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak
köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Végre! A Sötét Föld tárt kapukkal vár mindenkit! (ld. enc.) Elmúlt a tulajdonságpajzs
hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a
hadiszerencse III hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebbõl a következõ körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 582 pontot. A következõ körben
tehát 577 pontot költhetsz el.
KREGON ZÚZMÓ (320. TÁRGY)
Lemészárolva egy pöfögõ kregont, tudati szondáció útján kinyerheted a pöfögõ kregon külsején tenyészõ kregon zúzmót. A
kregon zúzmó halvány, lila fénnyel világító árnynövény, mely a világításhoz szükséges energiát valamilyen módon a valós
világból nyeri. A valós világhoz való ilyetén kapcsolata a visszatérés egy módját is sugallhatja.
|
ÁTKELTÉL A CSATORNÁN!
Hát igen, ez valóban döbbenetes teljesítmény volt. A csatorna keleti oldalán egy kicsit mások a szabályok, és ezekkel meg
kell ismerkedned, ha életben akarsz maradni. Elõször is, az eddigi 12 helyett mostantól egyszerre 16 BA és T parancsod
lehet érvényben. 6 helyett 12 FLH parancsot használhatsz. Mostantól valamivel több varázspontot regenerálsz (a kedvezõ
mágikus környezetnek köszönhetõen), minden 40 max. vp-d után kapsz +1 vp-t.) Ezenkívül a legalább 18. szintû
szörnyekkel való harctól a jobbkezes fegyver szakértelmed duplán fejlõdik. A csatornán túl nincs helye a gyáváknak:
kalandozókkal szembeni merészségedet nem állíthatod 5 alá (illetve, ha az alatt volt, most automatikusan 5 lett).
Hasonlóképpen, a menekülés% maximális értéke itt 60%. A csatornán keresztül visszafelé nem hajtható végre tudatkinézis,
de társaid továbbra is tudnak tárgyakat küldeni neked. A csatornán való átkelés nyugatra még nagyobb kellemetlenségekkel
jár, mint a keletre való átjutás.
|
KRISTÁLYPALOTA (401. ÉPÍTMÉNY)
AAHH! Hiszen ez valami gyönyörûségesen csodálatosan döbbenetesen megrázóan élvezetes látvány! Egy palota, amely
tökéletesre csiszolt, töretlen, tömör kristályból épült! Vajon mi lehet a belsejében? Körbejárva, sajnálkozva látod, hogy
sehol egy ajtó! Sehol egy ablak, vagy egyéb kiszögellés, ahová felmászhatnál a mászókampó segítségével! Pedig valahogyan
biztosan be lehet jutni. Mivel a nyilván létezõ varázsszót nem ismered, az egyetlen megoldás az lehet, ha valahogyan feljutsz
az épület tetejére, és ott körülnézel. Ha úgy érzed, hogy rendelkezel a megfelelõ eszközzel, kiadhatod a H parancsot rá, 40
TVP-ért, és megpróbálhatod átkutatni a csodálatos kristálypalotát. Vigyázz, ehhez minimum 14-es mászás szakértelem
szükséges!
|
A SÖTÉT FÖLD
Elérkezett a várva várt pillanat: Borax udvari mágusai publikus térkapukat nyitottak a Sötét Földre, amelyen keresztül a
kalandozók végre megtisztíthatják az ocsmány teremtményektõl ezt a távoli világot! A nagyhatalmú mágia teljesen
biztonságossá teszi az utazást, Thargodanok nem képesek a kapun átkelni (de hogy a Sötét Földön barangoló nevenincs
Rémekkel, sárkányokkal és más borzalmakkal mi a helyzet, arról nincs tájékoztatás). Az Alanori királyság kereskedelme
fellendülését reméli a Sötét Földrõl beáramló legendás relikviáktól és egyéb egzotikus anyagoktól, mind pl. sárkánypikkely
és hasonlók. A térkapukat a dimenzióugrás varázslattal használhatod, amelyet a csatorna nyugati oldalán, Sutor Kragoru
tornyaiban tanítják. Ha valamilyen okból nem tudtad ott a varázslatot megvásárolni, ne ess kétségbe: a varázslatot Borax
mágusai is megvették és oktatják a varázslótornyokban, igaz, eléggé borsos áron, és csakis pult alól. A varázslat
elsajátításához a toronyban a VTN 163 163 parancsot add ki, ekkor 10,000 arany árán elsajátítod a dimenzióugrást. Persze
nem mindenki ilyen krõzus: a varázslat árát le is lehet dolgozni! 500 TVP erejéig kell takarítanod, mosnod és egyéb
szolgamunkát végezned a varázslótoronyban, ehhez a VTN 163 <TVP> parancsot add ki a tornyon. A munkát nem kell
egyszerre elvégezned, lehet több részletben is. Ha az 500 TVP-t elköltötted, automatikusan és ingyen megtanulod a
varázslatot (persze a 35 TVP-t a tanulásra így is el kell költeni.)
A dimenzióugrás használatáról ld. részletesebben a varázslat leírását. Itt csak annyit fûzünk hozzá, hogy az egymásnak
megfelelõ térkapuk a következõk: (188,31) <-> (364,61). (190,60) <-> (364,64). (191,105) <-> (364,67). Ezek egyenesen
a Sötét Föld középpontjába repítenek. Tehát pl. a (188,31)-es térkapun a V 163 364 61 paranccsal lehet átkelni. Két fontos
figyelmeztetés a Sötét Földre vezetõ térkapukkal kapcsolatban: Legalább 20. szintû kalandozók használhatják, és egy
körben összesen egyszer utazhatsz ilyen kapun, tehát vagy oda mész a körben, vagy visszajössz.
Bár a Sötét Föld egyenlõre még igencsak ismeretlen terület, mégis, az elsõ felfedezõk jelentései alapján már tudunk róla
néhány dolgot, ezek: A manakristályok legfeljebb 500 varázspontot adnak vissza a Sötét Földön; a kör végén a max. ép-d
bármeddig nõhet; a Sötét Föld igen gazdak ércekben, Trákin csákányának mágiája is hatékonyabban mûködik; az éhezés
sokkal drasztikusabban megviseli a szervezetedet, mint ezen a világon; a GY parancs - Raia angyalai mágiájának
köszönhetõen - kétszer hatékonyabban mûködik, mint a halandó világban.
Végezetül felhívjuk a figyelmedet, ha olyan tárgyat találsz a Sötét Földön, amelyet szövege szerint nem adhatsz át és el,
azokat a tárgyakat a D paranccsal továbbra is eldobhatod (de ekkor más nem fogja megtalálni õket, és elrejteni sem tudod).
Ez persze nem vonatkozik a 'klasszikus' átkozott tárgyakra, mint pl. szopókõ, azt ott sem dobhatod el.
Jó kalandozást kívánunk!
|
KARAKTERLAP |
Syrac Hold, egy barna, hosszú hajú, barna szemû elf férfi vagy. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 454. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 441. fordulód.
Erõ: | 49 (51) | | Szint: | 24 | | Merészség: | 6/5 | | Magasság: | 161 cm |
IQ: | 50 | | Támadás: | 23 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 40 kg |
Ügyesség: | 54 | | Védekezés: | 45 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 162/162 év |
Egészség: | 51 | | Életpont: | 340/326 | | Jellem: | jó (777) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 41 (43) | | Varázspont: | 755/656 | | Pénz: | 784 arany | | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 21/15 | | Pszi pont: | 251/219 | | Halhatatlanság: | 2 % | | EFejl: | 30 |
|
Eddig összesen 2154 szörnyet (8 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 10364 TP-t kaptál. Jelenleg 1273902 TP-d van. A következõ szinthez még 126098 TP szükséges. Trófeáid: tyrannoszaurusz rex, ongóliant, óriásféreg. A 436. fordulódban 9368 arany került a bankszámládra. 9414 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| víziharc: | 4/40 (+253%) | | ökölvívás: | *27/100 | | szúrófegyverek: | 21/54 (+1%) |
vágófegyverek: | 9/6 | | ütõfegyverek: | 20/74 | | lõfegyverek: | 28/72 (+3%) |
dobófegyverek: | 15/12 | | | | | | |
|
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -4.); tünde nyíl (#554) (5 -996.); ezüsthegyû nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 14/90 (+11%) | | 2. nyomkövetés: | 115/59 (+48%) | | 3. lopás: | 1/53 |
4. mászás: | 17/56 (+6%) | | 5. csapdakészítés: | 25/49 (+6%) | | 6. csapdaészlelés: | 8/75 |
7. gyógyítás: | 101/89 (+92%) | | 8. titkosírás: | 5/46 | | 9. felderítés: | 27/88 |
10. szörnyidomítás: | 9/49 | | 11. teológia: | 37/4 (+4%) | | 12. taumaturgia: | 28/48 (+9%) |
13. szerencsejáték: | 5/90 (+11%) | | 14. versengés: | 10/78 (+40%) | | 15. harcmûvészetek: | 25/20 |
16. zene: | 53/48 | | 17. szörnyismeret: | 6/14 | | 18. pszi: | 18/66 (+11%) |
19. zárnyitás: | 4/30 | | 20. vadászat: | 40/33 | | 21. bányászat: | 31/74 (+3%) |
22. úszás: | 9/72 (+158%) | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 60 TVP-ért |
készítesz acéltût (#334) (max. 10 darabot ), mérg. vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 16) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital fõzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | | |
Papi varázslataid | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tûz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótûz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tûzesõ (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 18 PP) | pszi-acéltorony (#98, 14 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 8 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
17. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótûz (#44), izomernyesztés (#33), mágiatörés (#35) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
védelem tûz ellen (#38), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), tükörpajzs (#101) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | | tûzesõ (#61) | >> | autentikus vámpír (#154) |
izomernyesztés (#33) | >> | óriás csontváz (#176) | | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) |
tûzesõ (#61) | >> | Zinthurg (#180) | | tûzesõ (#61) | >> | Tguarkhan (#212) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 7, max: 39 - támadó varázslatokkal együtt) |
védelem tûz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Famulusod egy aranysárkány. |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyûjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van! |
2.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hûségüket. Egy pszi kõ feláldozása igazán csekélység. |
3.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 1) |
|
HÕSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 szabotõr, 13 harcos, 35 királynõ, 16 élõholt, 11 vadász, 18 nagymester, 12 parafenomén, 5 rohamosztagos. |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | kvazár sisak (#266) | 2 | | mászókarom (#78) |
1 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vasvért (#164) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bányászcsákány (#434) | 1 | | ezüsthegyû nyíl (#323) | 1 | | ezüsttõr (#322) |
1 | | kõkalapács (#13) | 1 | | kõkés (#6) | 8 | | mérg. vasnyíl (#187) |
6 | * | orgyilkos tõr (#225) | 2 | | szigony (#389) | 1 | * | tünde íj (#553) |
3 | * | tünde nyíl (#554) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | Eldaran karkötõje (#373) | $1 | | ezüst nyaklánc ($117) | 1 | | korinthai talizmán (#814) |
2 | * | nap szimbólum (#141) | 1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | regeneráló gyûrû (#254) |
1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | a fiatalság itala (#473) | 10 | | acéltû (#334) | 4 | | aranytû (#272) |
1 | | ásó (#34) | 4 | + | deus ex machina (#1) | 1 | + | dorony duda (#235) |
198 | | kaja (#2) | 1 | | kötél (#92) | 2 | | kulcskarika (#648) |
1 | | márványkulcs (#245) | 2 | | mászókampó (#165) | 1 | + | nyílcsapda (#243) |
2 | | shinai gömb (#348) | 2 | | sötét tekercs (#535) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | szent jogar (#150) | 1 | | távcsõ (#42) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
8 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 46 csepp tinta (#101), fér még: 34] |
10 | | fûszertartó (#210) | [bennük 2 csepp sáfránypor (#211), fér még: 48] |
5 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 28 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 32] |
6 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 60] |
1 | | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] |
5 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 34 csepp spiritusz (#170), fér még: 66] |
5 | | uzbány csõr (#169) | [üres, kapacitás: 60] |
5 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 96 korty víz (#27), fér még: 4] |
11 | | zöld üveg (#82) | [bennük 38 csepp ragasztó (#83), fér még: 182] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
17 | | álompor (#396) | 9 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | dözmöng szív (#122) |
28 | | drótszõr (#37) | $1 | | fekete gyöngy ($99) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
1 | | galachmit (#310) | 20 | | gyíkfû (#201) | 6 | | gyöngymangó (#135) |
$1 | | ilkin érc ($232) | 23 | | kaktusztüske (#114) | 10 | | kõszem (#304) |
2 | | kvazár (#244) | 14 | | pirkit (#153) | 6 | | polip szívóka (#391) |
55 | | púderkõ (#119) | 4 | | purifikátor háj (#269) | 3 | | quwarg tojás (#360) |
7 | | rakolits por (#669) | 1 | | remák szív (#264) | 1 | | rinóbõr (#651) |
33 | | rókafarok (#124) | 1 | | sámán erszény (#650) | 1 | | sáska amulett (#668) |
15 | | smirglilevél (#29) | 2 | | szulfin (#676) | 2 | | szvó-ektoplazma (#151) |
6 | | Thargodan esszencia (#328) | 7 | | tükör (#43) | 33 | | varányszem (#30) |
25 | | vasérc (#152) | | | | | | |
|
Összsúly: 143.12 kg | Megterheltség: 127% |
GYJ: Legalább 1 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN |
100 | | álompor (#396) | 100 | | drótszõr (#37) | 13 | | ezüstdarab (#326) |
1 | | galachmit (#310) | 27 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) |
92 | | madártoll (#112) | 100 | | rókafarok (#124) | 1 | | ryuku mellvért (#689) |
1 | | súlyzó (#347) | 1 | | szent jogar (#150) | 1 | | tudás gyöngye (#522) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
464 | | arany (#50) | 3 | | drótszõr (#37) | 1 | | rókafarok (#124) |
1 | | spiritusz (#170) | 1 | | szent jogar (#150) | 1 | | tünde nyíl (#554) |
1 | | víz (#27) | | | | | | |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | ilkin érc (#232) |
4 | | kaja (#2) | 1 | | korinthai talizmán (#814) | 3 | | quwarg tojás (#360) |
1 | | sötét tekercs (#535) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(140,45) fényûzõ villa (#602), a 68. labirintus bejárata, Chara-din rúnaköve, oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska,
szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), mûvészi porolit (#720), korinthai amõba (#420), Mar
Menor (2635. kalandozó), Tommy Yokel (3577. kalandozó), Ron Taylor (4688. kalandozó), Tud Ákos (5935. kalandozó),
vércápa (#193)
(142,45) Tharr oltár, érclelõhely, ekharion (#232)
(143,45) Chara-din monolitja (#534)
(144,45) kristálypalota (#401), 37. jellempróba, Sheran oltár
(145,45) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), 43. jellempróba
(146,45) gyöngymangó bokor (#134, belõle készíthetõ: #135), mûvészi porolit (#720), Dornodon oltár
(147,45) quwarg boly (#359), oltár, 39. jellempróba, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(148,45) ovimon-bokor (#206, belõle készíthetõ: #207), 21. jellempróba
|