440. forduló, 442. forduló, Kobuder Master összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 16. 10h:09'
EZ A 598. JÁTÉKHETED, 441. FORDULÓD
599. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3859
SZÁMLA : XXXX

KOBUDER MASTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [182,60] koordinátán. Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 71 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+257 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).

* 1. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 164. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 779.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 777.]

* 2. KP: elmormolod a 69. varázslatot a 26. varázslatot a 14. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 775.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 771.]

* 3. KP: elmormolod a 127. varázslatot a 24. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 769.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-11 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 767.]

* 4. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 762.]

* 5. KP: elmormolod a 161. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 sáfránypor). [0 pontot használtál fel, van még 762.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-6 TU.] Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 702.]

hu 152 hulladék: 152
Hulladékgyűjtés törölve: vasérc. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

cir 63 vándorcirkusz látogatása 63
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 702.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[183,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy phua-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Elena előtt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [184,60] Lakott területre érkeztél.

északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

(Továbbmész...) [185,60] Még mindig a városban vagy. délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 bronzsisakot 9 aranyért, 3 fekete gyöngyöt 18 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 kőszemet 5 aranyért, 1 raptor karmot 12 aranyért, 4 rézdarabot 4 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért.
[36 pontot használtál fel, van még 666.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[186,60] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzvihar varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel eltalálod az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 4 gyöngymangó és egy rókafarok. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 25, gyógyulás: 4, összesen: -21 ÉP}

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Igyál tejet! A tej élet, erő, egészség. Keresd a tehén v. gromakfészket. -DM. " Találsz egy templomot. Raia hívei emelték. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy királyi emlékművet. Oldalt pillantva, meglátsz egy Vlagyimir szobrát. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (651. épület.). Egyszercsak megpillantod Dark Quen táborát. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy csonka fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy lidérckoronát, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy Urgod kesztyűjét, egy villám szimbólumot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Friedurgonoma trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy cápafogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Mentális auráját felismered, az ő jelleme semleges. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.

(Továbbmész...) [187,60] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy templomot. Tharr hívői építették. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról tűzvihar varázslatot lősz a másikra. 93 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 18 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel megcsapod az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {KCC:} Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 29, gyógyulás: 5, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+112 életerő). [-15 varázspont.] Épületeket látsz: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [29 pontot használtál fel, van még 637.]

be 631 1 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ökölvívás szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ökölvívás.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 145 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 587.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[186,59] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzvihar varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő szent jogar. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló törékeny testét. Kritikus ütés! (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy karbin plazma és 5 gyenge méreg (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.). 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy olimpiai aréna (634. épület.).

(Továbbmész...) [185,58] Folytatod sétádat a házak közt. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy csapat őrjáratozó katona nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztető valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (708. épület.)
Rácsos fakerítéssel határolt zöld fűvel benőtt udvar mellett vezet el az utad. Az udvar két túlsó szélén egy-egy emelvény áll, melyről alaposan figyelemmel követhetők az odalent folyó események. Csupán néhány néző lézeng rajtuk, de ők azért hangos és lelkes buzdítással ajándékozzák meg az éppen soron lévő versenyzőt. Ugyanis íjászverseny folyik odabent. Hát lehet, hogy legközelebb, amikor több időd lesz, érdemes lesz ide benézni. (717. épület.)
Összefutsz Emella a Bombázóval. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gyanús porfelleg kavarog mellette. Egy adamantit kesztyűt, egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy gólemgyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy natharion gömböt, egy natharion talizmánt, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy Techiulan trófea és egy sötét kaszás trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított sullár. Málhásállata egy sivatagi doareg. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Motyogni kezd: " Kétszeres öröm a megosztott öröm, fele bánat a megosztott bánat. " Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz Analothával. Elenios félisten hatalmú szolgája. Egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy dalebg.kristályvértet, egy Hantas karperecét, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil kesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szerencsetalizmánt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy törpe védőgyűrűt és egy tűzúr csizmáját visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió vas emlékérmét. Ruházatát egy Thargodan raktfőnök trófea, egy drótszőrű mópat trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy Olimposzt, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Egy hófehér galamb repked körülötte. Mentális auráját felismered, ő is jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[24 pontot használtál fel, van még 563.]

be 708 bemész a 708. épületbe
Mikor közelebb óvakodsz, már látod, hogy amit az imént még egy hatalmas rovarfejnek néztél, az valójában egy épület, bár a külső falát tényleg fényesre csiszolt, olajjal tartósított, üres quwarg-héjak alkotják! Az ajtóként funkcionáló, harapásra nyitott szájszerv felett egy jól kivehető embléma virít: Egy eltaposott quwarg! Fogalmad sincs, hogy hány szint bújhat meg a húsz méter magas toronyban, és vajon milyen mélyen nyúlhat le a föld alá, de a nagy sürgés-forgásból mindenesetre úgy látszik, érdemes lenne neked is benézned.
Mikor végre a bejárathoz vezető kaptató tetején állsz, és belebámulsz az előtérbe, a szemed lassan hozzászokik a félhomályhoz. Odabent egy hatalmas terem rejtőzik, a középpontjában pedig egy emelvényt pillantasz meg. Egy óriási kristály! Valami fura szerkezet tartja, amin színes fények villódznak. Amikor a csarnoknak is beillő helyiség ügyeletes vigyázója felfigyel tanácstalanságodra, közelebb jön, és szívélyesen beljebb invitál.
- Bizonyára te is elgondolkodtál már azon, hogyan voltak képesek azok az ostoba quwargok az invázió rövidke ideje alatt olyan szervezetten harcolni, és oly sok kárt okozni. Nos mi, a Vasalt Bunkók, rájöttünk a titkukra! Sok-sok ősquwargot, és kisebb quwarg istenséget kellett kivallatnunk, mire eljutottunk a bestiák létsíkjára, de végül sikerrel jártunk. Keserves harcok árán törtünk utat az ősquwarg-kristályhoz aztán, mire sikerült ezt a parányi darabkát lehasítanunk, és ellopnunk belőle. Ebbe a varázseszközbe gyűjtötték a quwarg mentalisták, parafenomének és agyfürkészek a tőlünk ellesett tudást, hogy aztán azt a saját javukra fordítsák. Ebben a kristályban a világmindenség összes szörnyének leírása benne rejlik! Bizony.
- És mit kellene tennem, hogy részesülhessek ebből a tudásból? - kérded bizonytalanul.
- Minden egyes információ 10 aranyba kerül, a fenntartási költségek miatt, hisz tudod... és el kell mondjam, hogy sajnos a kristály tudásának letapogatására csak a Vezérünk képes, az egész KT együttes koncentrációját felhasználva. Ráadásul az adatok kódolva vannak, így csak akkor kaphatsz leírást a szörnyről, ha azt a vezérünk is ismeri. [Add ki a BE <épület száma> <1. szörny száma> <2. szörny száma> parancsot 5 TVP-ért, és megkapod az 1. és 2. szörny enciklopédiáját. A harmadik paraméter megadása nem kötelező. Ha a megadott szörnyről nem rendelkeznénk ismeretekkel, természetesen nem kell fizetned. Egy fordulóban max. ötször használhatod az épületet, mert az ősquwarg-kristály ezután kimerül, már nem lesz képes több csodára.] [5 pontot használtál fel, van még 558.]

be 717 bemész a 717. épületbe
Belépsz az íjásztelep rácsos kapuján. Odabent épp most rendeznek 13. alkalommal íjász- és dobóversenyt. Egy kapuhoz közeli táblára kiaggatva megtalálod a verseny szabályait is:
"Versenyeinken minden Alanorhoz hű kalandozó részt vehet! A nevezési díj 50 arany. A bevételeket a dobogósok díjainak szponzorálására, illetve az íjásztelep fenntartásának költségeire fordítjuk! A verseny 3 próbából áll, az elsőben a céltáblával, a másodikban egy direkt erre a célra ide hozatott fenevaddal kell megküzdeni, a harmadik, és egyben utolsó próba pedig igazi különlegesség, neked, aki ezt a hirdetést olvasod, maradjon egyelőre titok mibenléte. A lövő- és dobófegyveresek együtt versenyeznek, hasonló nehézségű feladatokat kapnak, nincsenek külön kategóriák, így a végén is csak egy győztes kerül ki közülük. A nevezőknek meg kell adniuk, milyen fegyverrel akarnak elindulni [BE <épület száma> <fegyver száma>], a lövősöknek egy lövedéket (nem a lőfegyvert magát!), a dobósoknak pedig egy dobófegyvert. A próbákhoz 10 lövésre, illetve dobásra elegendő fegyverre van szükség, így ennél kevesebbel indulni nem lehet. Lövedékkel induláskor természetesen magára a lőfegyverre is szükség van. A jobb fegyverrel induló versenyzők természetesen jobb helyet is képesek elérni. (Aki legalább 1 pontot elér a versenyen, elveszett távfegyvereit az íjásztelep készleteiből visszakapja.) A versenyzők teljesítményük alapján pontszámokat kapnak. Pontegyenlőség esetén, sorsolással döntenek a helyezésekről. Egy verseny öt hétig tart, ez idő alatt mindenki egyszer indulhat. (Az aktuális versenyből még 28 nap van hátra!) Ezután az íjásztelep futárjai felkeresnek minden indulót, és közlik velük, hogy ki hányadik lett, valamint szétosztják a díjakat. Ezután mindig új verseny indul. Minden íjásznak izgalmas versenyzést kívánunk!"
Érdekesen hangzik. Talán jó volna elindulni, bár ezt még alaposabban végig kell gondolnod. Agyad máris járni kezdett: milyen fegyverrel, milyen taktikával indulj. Na de most is versenyeznek itt páran. Alaposabban szemügyre veszed, hogyan is zajlik az egész. Aztán még valami eszedbe jut. Nagyon alacsony összeg a nevezési díj, vajon miből élhetnek meg az íjászverseny alkalmazottjai. Biztos jól jönne nekik egy kis mellékes, és neked is egy jobb eredmény. [Ha a BE <épületszám> <fegyverszám> <csúszópénz összeg> paranccsal lépsz be az épületbe, a harmadik paraméterként megadott aranyösszeget a bírók megkenésére fordíthatod. Talán így több pluszpontot kapsz, a céltáblát centikkel közelebb helyezik, a leginkább legyengült szörnyet kapod a második próbán, stb. Egy apró jótanács: 2000 aranynál nagyobb összeget ne adj, hiszen ezeknek a közembereknek már ennek töredéke is elképesztően sok pénznek számít. Persze a megvesztegetés csalás! Ha jó jellemű kalandozó vagy, ne feledkezz el erről a lelkiismereti apróságról.] Ezen töprengve hagyod el az íjásztelepet. [5 pontot használtál fel, van még 553.]

m 6 mozogsz nyugatra
[184,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kronotapír került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 mérgezett vasnyíl. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Ellenfeled fogaival elkapja a bal lábadat. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-8 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-6 TVP). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A kronotapír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-4 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-9 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. Túl sok sebet kaptál. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mérgezett vasnyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy pézsmatököt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gort Grán orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillagbozótost. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 mérgezett vasnyilat. Erőd TF-elődött. [16 pontot használtál fel, van még 510.]

* 1. BP: elmormolod a 21. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 507.]

* 3. BP: elmormolod a 85. varázslatot
4 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. BP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 487.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 447.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 407.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 367.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 228 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 188 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 148 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 141 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+0 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az erőpajzs III hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 582 pontot. A következő körben tehát 782 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kobuder Master, egy szőke, göndör hajú, kék szemű, bajuszos kobudera férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Raia személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 455. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 441. fordulód.

Erő: 50 (55) Szint: 27 Merészség: 10/5 Magasság: 144 cm
IQ: 45 (50) Támadás: 25 Agresszió: 4 Testsúly: 46 kg
Ügyesség: 41 (44) Védekezés: 70 Menekülés: 30 % Életkor: 37/42 év
Egészség: 48 (51) Életpont: 390/263 Jellem: jó (777) Tul. pont: 1
Szerencse: 43 (48) Varázspont: 846/4 Pénz: 19 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 111/319 Halhatatlanság: 2 % EFejl: 18
Eddig összesen 2871 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6060 TP-t kaptál. Jelenleg 2043654 TP-d van. A következő szinthez még 256346 TP szükséges. Trófeáid: ősdentor, Notermanthi, taalru. A 439. fordulódban 313 arany került a bankszámládra. 322 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 29/0 szúrófegyverek: 28/6
vágófegyverek: 2/37 ütőfegyverek: 1/45 lőfegyverek: 27/71 (+3%)
dobófegyverek: 6/95

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (180%) << bronz taider (#641) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -13.); tüske (#22) (14 -18.); vashegyű nyíl (#176) (19 -22.); mérgezett vasnyíl (#187) (23 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 38/16 2. nyomkövetés: 105/95 (+8%) 3. mászás: 16/68
4. csapdakészítés: 30/40 (+5%) 5. csapdaészlelés: 10/47 6. gyógyítás: 81/71
7. titkosírás: 25/57 8. felderítés: 26/40 9. szörnyidomítás: 11/50
10. teológia: 58/6 (+19%) 11. taumaturgia: 54/21 (+4%) 12. szerencsejáték: 1/9
13. versengés: 6/87 14. harcművészetek: 28/39 15. zene: 11/19 (+20%)
16. szörnyismeret: 15/80 17. pszi: *22/100 18. zárnyitás: 1/98
19. vadászat: 19/11 20. bányászat: 31/68 21. úszás: 10/84

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 150 TVP-ért
ásol max. 64 TVP-ért
készítesz ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 4 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 30 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 5 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), botot (#4) (max. 6 darabot ), dárdát (#10) (max. 4 darabot )
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), massza (#217) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247), élőholt tigris (#766), bűbájlidérc (#761)
Barátságosság (aktív: 5, max: 16)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), őrjáratozó katona (#274), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) tűzvihar (#175, 24 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 16 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (4570) méregsemlegesítés (#14) égető tekintet (#164) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
tűzeső (#61), izomernyesztés (#33), puha ütés (#60), élőholt pozdorja (#134), tűzvihar (#175)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 10)
varázsvédelem (#34), védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988) tűzeső (#61) >> jók (#990)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989) energiafolyam (#136) >> autentikus vámpír (#154)
jégcsóva (#41) >> Zinthurg (#180) energiafolyam (#136) >> áeratikus hasnyák (#243)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi őselementál (#258) pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Várlak a hozzám vezető ösvény végén: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Most pedig kérlek, kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Raia papjai élen járnak a szopókövek és szopógödrök megsemmisítésében: ugorj bele egy szopógödörbe, és semmisíts meg így egy vagy több szopókövet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzsisak (#88) 3 fekete gyöngy (#99)
1 gromak bőr (#268) 2 kaja (#2) 1 kőszem (#304)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 raptor karom (#281) 4 rézdarab (#70)
1 szent jogar (#150) 1 szöges páncél (#65) 1 tükör (#43)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 ugh méreg (#166) 2 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199) 1 rókafarok (#124)
51 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,60) phua-kúp (#372), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(184,58) kronotapír (#286), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tavacska, Tharr oltár, pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), művészi porolit (#720), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), 49. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(185,58) Bunkó Akadémia (#708), alanori íjásztelep (#717), őrjáratozó katona (#274), Emella a Bombázó (2227. kalandozó), Analotha (3489. kalandozó)
(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619)
(186,59) őrült varázsló (#255), olimpiai aréna (#634)
(186,60) őrült varázsló (#255), királyi palota (#651), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433), Dark Quen (1904. kalandozó)
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, őrült varázsló (#255)

Üzenet küldése a karakternek