Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. márc. 16. 9h:53' EZ A 451. JÁTÉKHETED, 442. FORDULÓD 452. játékheted kezdete: márc. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3588 SZÁMLA : XXXX |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (80 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 468, sebződés: 183, gyógyulás: 4, összesen: -179 ÉP}
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 24. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 26. varázslatot az 53. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 19. varázslatot a 182. varázslatot a 127. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 178. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 22. varázslatot |
* 8. KP: | energia fejlesztése 1 |
kno 11 20 | képesség-növelés 11 |
le 853 | leveszed/lerakod a 853. tárgyat |
kf 615 453 531 | kézbeveszed/felveszed a 615. tárgyat a 453. tárggyal az 531. tárgyat |
kf 1283 | kézbeveszed/felveszed az 1283. tárgyat |
hu 188 157 138 | hulladék: 188 157 138 |
hu 437 301 667 | hulladék: 437 301 667 |
vv 70 188 73 | elmormolod a 70. varázslatot a 188. varázslatot a 73. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 96 313 117 | elmormolod a 96. varázslatot |
[313,117] Lakott területre érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.
ef 5 | energia fejlesztése 5 |
ea 397 | eladod a 397. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 224 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor császár szürke hengertestét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor császár testét. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+6 gonoszság.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a purifikátor császár testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+6 gonoszság.) A purifikátor császár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 756, sebződés: 93, gyógyulás: 91, összesen: -2 ÉP}
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 232 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester jobb oldalát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2322 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 6, összesen: +6 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Egy tisztítótűz varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus bal hátsó lábát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a quwarg ősmágus testét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Din cséphadarójával eltalálod a quwarg ősmágus nyakát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tisztítótűz varázslat. Semmi eredménye! Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy xirnox szív és egy rókafarok. 3718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
h 1554 | használod az 1554. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lidérckirály nyakát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lidérckirály jobb karját. (6 támadással 394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály jobb lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A lidérckirály összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8166 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 753, sebződés: 48, gyógyulás: 124, összesen: +76 ÉP}
vi 0 10 | viselkedésed: 10 |
be 679 | bemész a 679. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 231 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a Thargodan kufár jobb oldalát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan kufár fejét. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan kufár bal karját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A Thargodan kufár csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan kufár, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megkarcolod a Thargodan kufár bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával meghorzsolod a Thargodan kufár fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 47 életpontot sebeztél. Karmával néhányszor a Thargodan kufár megcsapja a fejedet. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A Thargodan kufár belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan kufár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy és 2 sallank karom. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 2 Thargodan esszenciát. 12173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1093, sebződés: 214, gyógyulás: 141, összesen: -73 ÉP}
be 682 | bemész a 682. épületbe |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 89 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Thargodan kufár sebhelyes hasát. (5 támadással 169 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan kufár sebhelyes hasát. (6 támadással 375 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan kufár nyakát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). A Thargodan kufár többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan kufár, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A Thargodan kufár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és 2 mocsári penke. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 2 Thargodan esszenciát. 12173 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 975, sebződés: 146, gyógyulás: 123, összesen: -23 ÉP}
vi 0 3 | viselkedésed: 3 |
m 2 8 8 | mozogsz keletre, északra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 242 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok tetovált testét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a káoszbajnok testét. (6 támadással 403 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a káoszbajnok tetovált testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 34, gyógyulás: 96, összesen: +62 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a smaragd drakón jobb vállát. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (45 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a smaragd drakón fejét. (6 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd drakón jobb szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A smaragd drakón fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A smaragd drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 697, sebződés: 73, gyógyulás: 66, összesen: -7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: háló varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a taalru herceg póklábát. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a taalru herceg testét. (5 támadással 351 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a taalru herceg póklábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A taalru herceg mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A taalru herceg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 pular kristály, egy ezüst gyűrű, egy aranytű, egy nagy vaskulcs, 20 arany, egy vas dobónyíl és egy obszidián függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8352 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 804, sebződés: 55, gyógyulás: 89, összesen: +34 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 248 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 181 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 119 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (98 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a márvány sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a márvány sárkány testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 51 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a márvány sárkány nyakát. (3 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a márvány sárkány farkát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A márvány sárkány a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 59 életpontot vesztettél. A márvány sárkány farkával megérint. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő, egy rejtőköpeny, egy aranylánc, 2 obszidián karkötő, egy kristálygömb és egy trófea nyaklánc. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 17643 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1240, sebződés: 882, gyógyulás: 177, összesen: -705 ÉP}
(Továbbmész...) [371,24] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Távoli mennydörgések hangja hatol el hozzád: valószínűleg Thargodan hercegek és ősmágusok vívnak csatát egymással. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy csapat mópat fatty. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 250 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a mópat fatty testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Megmarkolva a teriád pörölyt a másikra rontasz. Teriád pöröllyel többször eltalálod a mópat fatty ocsmány féregtestét. (6 támadással 494 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+99 életerő). Din cséphadarójával néhányszor épp csak megérinted a mópat fatty testét. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 48 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a 16 mópat fatty csáprágójával. (13 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször eltalálod a mópat fatty puha torát. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a mópat fatty bal oldalát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel néhányszor súrolod a mópat fatty jobb első lábát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a mópat fatty jobb hátsó lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A 2 mópat fatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 mópat tetemet. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2079, sebződés: 126, gyógyulás: 334, összesen: +208 ÉP}
(Továbbmész...) [371,23] Félig kiégett területen vagy. Láthatóan egyre több az élet, ahogy távolodsz a kiégett nyugati pusztáktól. Látsz egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mozgást észlelsz oldalról. Egy nekrit parazita nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod ongóliant tombolás varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 76 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nekrit parazita áttetsző bordáit. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a nekrit parazita bal vállát. (6 támadással 461 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a nekrit parazita testét. (4 támadással 196 életpontot sebezve.) A nekrit parazita kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (7 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Teriád pöröllyel súrolod a nekrit parazita bal vállát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a nekrit parazita jobb lábát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. A nekrit parazita nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (7 támadástól 194 életpontot vesztesz.) Öregedtél 5 évet. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vitalitás). A nekrit parazita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 obszidián karkötő, 2 borostyán függő, egy aranygyűrű és egy aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 10607 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1054, sebződés: 362, gyógyulás: 6, összesen: -356 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Meglengetve a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mösze uralkodó tapogatozó fejét. (6 támadással 464 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a mösze uralkodó bal első lábát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). A mösze uralkodó megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 180 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) 58 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a mösze uralkodó fejét. (6 támadással 486 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a mösze uralkodó testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A mösze uralkodó belecsíp a derekadba. (1 támadástól 166 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-10 pszi pont.) (-3 TU.) Hoppálé! 3 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A mösze uralkodó megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) 59 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Véres nyál csordul ki a mösze uralkodó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mösze hátpáncélt. (ld. enc.) 17539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1252, sebződés: 669, gyógyulás: 260, összesen: -409 ÉP}
kut 60 | kutatsz 60 pontért |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2417 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 225 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos izmos testét. (6 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a Thargodan zsoldos testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Félrehajolsz, de a Thargodan zsoldos karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan zsoldos, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6551 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 23, gyógyulás: 99, összesen: +76 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 238 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan légiós testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (4 támadással 193 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 58 életpontot sebeztél. A Thargodan légiós többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 868, sebződés: 74, gyógyulás: 123, összesen: +49 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny iszonytató kiáltást hallat! De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a Rém borzalmas plazmáját. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Rém borzalmas plazmáját. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Rém testét. (5 támadással 412 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A Rém szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 rémplazmát. 13920 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1046, sebződés: 198, gyógyulás: 220, összesen: +22 ÉP}
v 198 360 71 | elmormolod a 198. varázslatot |
[360,71] Magad mögött hagyod a lankásabb vidéket, és felmászol az igazi hegyek közé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy ében sziklatornyot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt törpe bányát. Látsz egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Emella a Bombázó előtt.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! Egy örökkévalóságnak tűnő idő után érsz fel az ében sziklatorony tetejére. Már remeg a kezed és lábad, mire felérsz. Nagy nehezen bepréseled magad az apró nyíláson. Odabent szinte kézzel fogható sötétség és irtózatos dögszag fogad. Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 226 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a káoszbajnok testét. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a káoszbajnok tetovált testét. (6 támadással 388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a káoszbajnok testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a káoszbajnok minden csapását hárítanod. (4 támadástól 48 életpontot vesztesz.) A káoszbajnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6830 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 48, gyógyulás: 92, összesen: +44 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled fehér glóbusz varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 249 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány drakón pikkelyes testét. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét a másikra támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a márvány drakón testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a márvány drakón pikkelyes testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A márvány drakón fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A márvány drakón farkával a kezedre csap. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A márvány drakón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sárkányfogat. 7099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 53, gyógyulás: 77, összesen: +24 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem II varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 234 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szilánk működik (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Üdvözlésképpen egy a hatalom szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi báró kosfejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Notermanthi báró izmos testét. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+65 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Notermanthi báró jobb lábát. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 62 életpontot sebeztél. A Notermanthi báró mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 79 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Törpe szekercével épp hogy megvágod a Notermanthi báró nyakát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd a Notermanthi báró kosfejét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi báró megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A Notermanthi báró többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Egy jégoszlop varázslattal köszönt csatapartnered. 82 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüstshuriken, egy réz papi karkötő, egy nagy vaskulcs, egy sárga erőöv, egy ezüst kulcs, egy ezüst karkötő és egy aranytű, ezenkívül 1 gyémántkoponya (ld. enc.). Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 12760 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1060, sebződés: 286, gyógyulás: 130, összesen: -156 ÉP}
vv 209 161 | elmormolod a 209. varázslatot a 161. varázslatot |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő. 244 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A Banyapók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 3382 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [362,69] Mocsárvidékre érkeztél. A víz sekély, de az iszap feneketlenül mély. Egy rossz lépés, és halott vagy. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lélekelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a lélekelementál bal oldalát. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered a lélekelementál jobb karját. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lélekelementál nyakát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Karmait végighúzza a lélekelementál a jobb oldaladon. (1 támadástól 74 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 51 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted a lélekelementál fejét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot sebeztél. A lélekelementál karmaival felhasítja a bőrt a jobb karodon. (1 támadástól 69 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) A lélekelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. (ld. enc.) 11504 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1097, sebződés: 316, gyógyulás: 184, összesen: -132 ÉP}
(Továbbmész...) [363,68] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy elemi rin. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az elemi rin fejét. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod az elemi rin fejét. (6 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elemi rin jobb hátsó lábát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Patájával az elemi rin többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Maga az idő szivárog el (-7 TVP). Húsodat át- meg átjárja az elemi rin szarva. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megkarcolod az elemi rin jobb hátsó lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Din cséphadarójával csak érinted az elemi rin bal hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 78 életpontot sebeztél. Az elemi rin rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Az elemi rin többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Az elemi rin összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 holdbőrt. (ld. enc.) 7711 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 853, sebződés: 156, gyógyulás: 86, összesen: -70 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 240 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a lélekelementál jobb karját. (5 támadással 172 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a lélekelementál testét. (6 támadással 409 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a lélekelementál nyakát. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az angyalok kesztyűjét, szereztél 1 lélekesszenciát. 11504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 965, sebződés: 103, gyógyulás: 119, összesen: +16 ÉP}
v 163 191 105 | elmormolod a 163. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Banyapók testét. (5 támadással 167 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a Banyapók fejét. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütögeted a Banyapók testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével néhányszor megcsapod a Banyapók testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Banyapók jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A Banyapók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A Banyapók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a toxyl üvegcsét, szereztél 3 csepp toxylt. 6765 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 699, sebződés: 76, gyógyulás: 111, összesen: +35 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
v 96 142 62 | elmormolod a 96. varázslatot |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
kf 821 1158 823 | kézbeveszed/felveszed a 821. tárgyat az 1158. tárggyal a 823. tárgyat |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 3 pontért |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
tf 1 10 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 83. varázslatot |
* 3. BP: | leveszed/lerakod a 615. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat |
* 5. BP: | használod a 147. tárgyat |
TERIÁD PÖRÖLY (1283. TÁRGY) A teriád pöröly ősi rúnák jeleit hordozza nyelén, talán épp ennek köszönhető, hogy a kezedben mágikus ütőfegyverként forgathatod. Sebzése 6D6+12, és ha ezzel harcolsz +6 támadást is kapsz. Használatához legalább 35-ös szintű ütőfegyver szakértelem szükséges. |
MÓPAT FATTY CSORDA (317. SZÖRNY) Az életükért rettegő mópatok általában békésen rejtőzködnek bolyuk mélyén. Néha azonban egy-egy, a Thargodanok kínzásába, a végtelen fájdalomba beleőrült csapat elszabadul, és se látva, se hallva vágtat végig a Sötét Föld kiégett pusztáin. Ilyenkor bizony nem ajánlatos senkinek és semminek a saját életével sem törődő, csak őrülten pusztító hordának az útjába állni. |
NEKRIT PARAZITA (787. SZÖRNY) A nekrit parazita egy élősködő féreg, mely a negatív létsík szülötte. Thargodan mágusok idézték erre a világra, de kicsit elszámították magukat a fogvatarthatóságát illetően. A nekrit parazita hamarosan gazdatestet talált magának egy Thargodan bőrében. A szerencsétlenül járt áldozat eredeti külalakja pár óra alatt alaposan megváltozik, ha a parazita birtokba veszi: áttetszővé és szürkévé válik, az élet szinte elpárolog belőle. A parazitának az egyesülés után ebben a testben kell leélnie az életét, és nem vándorolhat testről testre, mint azt az élősködő lényeknél megszokhattuk. Sőt, külön megváltás neki a halál, hiszen oda távozhat, ahonnan érkezett. Ennek ellenére nem könnyű a túlvilágra küldeni az átokfajzatot, halált okozó pillantása, öregítő érintése sok gondot okozhat a magadfajta, erre törekvő kalandozóknak. Épp ezért FT parancsot kell kiadnod a szörny megtámadásához. |
MÖSZE URALKODÓ (789. SZÖRNY) Bizonyára már te is találkoztál bíbor möszékkel, azokkal az ártalmatlan kis pszi energián élősködő teremtményekkel. Ha azoktól minden vágyad volt mielőbb megszabadulni, akkor a mösze uralkodó megpillantásakor ezerszeresen ezt fogod érezni. A möszék királya más kinézetet öltött, mint kukacszerű alattvalói. Leginkább egy rovar benyomását kelti, amelynek méretei még a tiednek is a sokszorosa. Hátát hatalmas kitines páncél fedi, onnan támadni botorság lenne, valószínűleg át sem tudnád szúrni páncéljának vastag rétegeit. Az uralkodót sokszáz kisebb-nagyobb poszogó mösze kíséri. Még ha meg is támadod, és le is győzöd, a legjobb, ha egy ilyen csata után rögtön behörpintesz pár korty kristályfolyadékot, hogy a harc minden kellemetlen emlékétől mielőbb megszabadulhass. |
MÖSZE HÁTPÁNCÉL (1229. TÁRGY) Már volt szerencséd elég alaposan megismerkedni a mösze uralkodók kitines hátpáncéljával, míg a szörnnyel csatáztál, most pedig az a szenzációs ötleted támadt, hogy kimetszed magadnak. Ezt sajnos nem mindig teheted meg, hiszen eléggé össze kell szabdalnod egy mösze uralkodót ahhoz, hogy az végül kiterülve heverjen előtted. Bár páncéljának felülete akkora, hogy szinte biztosan találsz rajta felhasználható részt. Ha esély van az ép testrészhez jutásra, csak mártsd mélyre vágófegyvered a mösze bőre alá, és feszegesd fel a páncélját. Szabadítsd meg ezután a ráragadt húscafatoktól, majd rakd el hátizsákodba. Talán jó lesz még valamire. |
MÁRVÁNY DRAKÓN (322. SZÖRNY) A márvány drakónok, más néven sárkányfattyak nem mások, mint még kifejletlen, fiatal sárkányok. A Thargodan hercegek "háziállatként" tartják őket, remélve, hogy ha megnő a drakón, akkor is őket fogja szolgálni. Ez azonban általában hiú ábránd marad, a kifejlett sárkány, amint elég erősnek érzi magát, elsőként egykori gazdáját falja fel. Mindenesetre, a drakónok egy, a Sötét Földre merészkedő kalandozó számára eléggé ártalmatlanok, nincs különösebb félnivalód, hacsak az nem, hogy a fagyos leheletű fattyat legfeljebb ütőfegyverrel lehet megsebezni. |
GYÉMÁNTKOPONYA (644. TÁRGY) A legendás gyémántkoponya, talán a világ leghatalmasabb gyémántjából kifaragott, gyermekfej méretű, élethű koponya. Értéke felbecsülhetetlen. Egyesek szerint azonban nem gyémántból van, hanem mágiával hozták létre. Ismét mások azt állítják, hogy a Föld létsíkján létrehozott gyémántgólem egy része a gyémántkoponya. Bárkinek is legyen igaza, annyi bizonyos, hogy a legendás ékszer belsejében jelentős mágikus energia buzog. A tárgy nem átadható. |
THARGODAN KORONA (543. TÁRGY) A Thargodan koronák nagyhatalmú mágikus tárgyak, amelyeket a legsötétebb Thargodan hercegek viselnek. Védettségedet 6-tal, max. lehetséges életpontodat 20-szal növeli. Azonban amikor a fejedre illeszted, valamilyen kellemetlen dolog kúszik végig rajtad, egy láthatatlan, félelmetes bizsergés. Hát igen, nagyon is lehetséges, hogy valamilyen sötét, gonosz átok lappang ebben a varázstárgyban! De mindegy, ez igazándiból nem sokat számít, hiszen a dolognak nem látod semmi külső jelét. Persze azért lehet, hogy mégsem kéne hordani, biztos ami biztos... |
LÉLEKELEMENTÁL (319. SZÖRNY) Amikor ezernyi elkárhozott lélek egymásba kapaszkodva, fájdalmát világgá üvöltve bolyong együtt a Sötét Föld mocsaraiban, nagy ritkán létrejön egy nagyhatalmú lélekelementál. Ez a hagyományos fegyverekkel sebezhetetlen manifesztáció félelmet és rémületet kelt mindenben és mindenkiben, mert elszívja az életenergiáját mindennek, amiben csak egy parányi szikra is rejtőzik. A Rémekhez és a sötét ölészekhez hasonlóan, ezeket is nagy ívben elkerülik a kisebb Thargodanok, hiszen tudják, ha csak kicsit is, de ők is halandók. |
LÉLEKESSZENCIA (619. TÁRGY) Döbbenten bámulsz az előtted levő nyálkás kupacra: több ezernyi lélekből ennyi maradt vissza! Ezer lélek sűrített esszenciája, mégis, milyen parányi, mindössze ennyi maradt belőle... A lélekesszenciát elrakod egy tiszta, jól zárható üvegbe, és reméled, hogy egyszer még használni tudod valamilyen epikus mágikus szertartás során. |
ELEMI RIN (786. SZÖRNY) Az elemi rin egy fehér fényű energiateremtmény, melyet fizikai úton igencsak nehéz megsebezni. Anyagi megjelenése lenyűgöző, leginkább egy rinocéroszra hasonlít, melyet nem lábak, hanem könnyen hajló csápok hajtanak előre. Mozgás közben mintha a levegőben úszna, briliáns látványt nyújt. Persze vigyázni kell, mert az elemi rin mindenen átgázol, ami az útjába kerül, legyen az szerves vagy szervetlen anyag. Érintése borzasztó, teljesen összezavarodsz, ha elszenveded. Állítólag van egy napszak, amikor az elemi rinek békések, és csupán egyetlen vágy vezérli őket, hogy töpszli orrukkal a Sötét Föld különös felszínét túrják - talán valami olyasmit keresnek ott, mint számunkra a levegő, ami az életben maradásukhoz kell. Vagy ez csupán legenda, mellyel az alanori tudósok a lényt illető tudatlanságukat takargatják? |
HOLDBŐR (1236. TÁRGY) Ha szerencsés vagy, az elemi rin visszamaradó esszenciája közül meg tudsz menteni egy ép bőrdarabot az energiateremtmény testéből. Az így szerzett szörnykomponens olyan fénnyel izzik és fénylik, mint az éjszakai égitest, ezért kapta a holdról a nevét. A szájról szájra járó néphiedelem szerint a holdbőrt senki sem tarthatja sokáig magánál, mert rövid időn belül ugyanúgy elporlad, semmivé lesz, mint az elemi rin teste, amikor az élet elszáll belőle. |
VIHARÓRIÁS BARLANG (612. TEREPTÁRGY) Hatalmas barlangbejárat ásítozik előtted. Micsoda irtózatos fenevad verhetett itt tanyát? Elbújsz egy szikla mögé, és úgy várakozol. Egyszercsak remegni kezd a föld, valamilyen óriási teremtmény közeledik. Egy viharóriás! Tátott szájjal bámulod irtózatos alakját, amely körül villámok csapdosnak. Itt lakik tehát ez a mesés lény! Hallottál róla, hogy néhány kivételes személynek sikerült már életében üzletet kötnie a viharóriásokkal, de hogy hogyan, arról fogalmad sincs, hiszen nyilvánvaló, hogyha fel is tudod magadra hívni a figyelmét, legfeljebb egy agyontaposást provokálhatsz ki magadnak. Mindenesetre, ha úgy gondolod, van esélyed a tárgyalásra, add ki a BE 612 parancsot 10 TVP árán, és reménykedj a legjobbakban! És ne felejtsd el a barlangba való belépés előtt 1-re állítani az agressziódat. Vigyázat: ha magas szintű kalandozó vagy, aki esetleg képes akár egy viharóriás legyőzésére is, készülj fel rá, ha túl sokszor lépsz be a barlangba ellenséges szándékkal, egy idő után már képtelen leszel üzletet kötni az óriásokkal. |
Erő: | 45 (79) | Szint: | 39 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 122 cm |
IQ: | 35 (68) | Támadás: | 42 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 58 kg |
Ügyesség: | 43 (58) | Védekezés: | 86 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 73/112 év |
Egészség: | 37 (52) | Életpont: | 802/767 | Jellem: | semleges (+18) | Tul. pont: | 66 |
Szerencse: | 41 (65) | Varázspont: | 1678/34 | Pénz: | 16099 arany | Kép. pont: | 63 |
Tudatpont: | 35/3 | Pszi pont: | 246/69 | Halhatatlanság: | 6 % | EFejl: | 474 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14 | ökölvívás: | 7 | szúrófegyverek: | 21 |
vágófegyverek: | 38 | ütőfegyverek: | 36 | lőfegyverek: | 16 |
dobófegyverek: | 35 |
Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (140%) << varkaudar che-kard (#1112) (140%) << biami kvazárlándzsa (#568) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 21 | 2. nyomkövetés: | 125 | 3. mászás: | 24 |
4. csapdakészítés: | 27 | 5. csapdaészlelés: | 22 | 6. gyógyítás: | 50 |
7. titkosírás: | 10 | 8. felderítés: | 34 | 9. szörnyidomítás: | 11 |
10. teológia: | 156 (+2) | 11. taumaturgia: | 73 (+20) | 12. szerencsejáték: | 9 |
13. versengés: | 26 | 14. harcművészetek: | 3 | 15. zene: | 8 |
16. szörnyismeret: | 58 | 17. pszi: | 23 | 18. zárnyitás: | 24 |
19. vadászat: | 12 | 20. vitalitás: | 5 (+1) | 21. bányászat: | 41 |
22. úszás: | 10 | 23. főzés: | 21 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
udvarolsz a 3. fajúaknak |
ásol max. 16 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), kazmárt (#204) (max. 1 darabot, csak egyszer), zárnyitó készletet (#39) (max. 2 darabot ), tükröt (#43) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 40 darabot ), kerek követ (#19) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
elfogod vezérfarkast (#748) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), massza (#217), élőholt ősmágus (#179), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), purifikátor császár (#393) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 16) |
törpe (#3), férfiak (#998), kiütéses negátor (#785), Thargodan mágus (#318), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | kapcs. azonosítás (#276, 0 PP) | |
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | méregsemlegesítés (#14) | varázsenergia (#161) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
tűzeső (#61), puha ütés (#60), Tharr haragja (#145), tűzgolyó (#155), méregfelhő (#37), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180), hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | méregfelhő II (#193) | >> | ezerszemű bestia (#288) | |
háló (#186) | >> | magnetikus praglonc (#200) | háló (#186) | >> | élőholt tigris (#766) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | Notermanthi báró (#323) | fürgülés (#92) | >> | kronoelementál (#287) | |
fürgülés (#92) | >> | csataremák (#694) | tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | |
agytaposás (#180) | >> | magnetikus praglonc (#200) | ongóliant tombolás (#146) | >> | ongóliant hadúr (#178) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | ezerszemű bestia (#288) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
gránitelementál (#205) (építő: +50% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2) |
3.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 harcos, 3 élőholt, 1 vadász, 2 nagymester, 1 parafenomén, 3 rohamosztagos. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | arany masszariasztó (#437) | 1 | bíbor erőöv (#291) | 1 | din formázó minta (#301) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | ezüsttőr (#322) | 25 | fekete gyöngy (#99) | |||
22 | gyenge méreg (#26) | 7 | gyöngymangó (#135) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | |||
1 | kristálygömb (#265) | 1 | méregtagadó (#1531) | 3 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
1 | óndarab (#85) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | rézsisak (#72) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárkányfog (#617) | |||
6 | sárkánypikkely (#292) | 40 | spiritusz (#170) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar lándzsa (#224) | 5 | víz (#27) | |||
1 | zafír erőöv (#397) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1318 | arany (#50) | 3 | aranygyűrű (#193) | 1 | aranylánc (#191) | |||
3 | aranytű (#272) | 3 | arkog kő (#632) | 1 | borostyán függő (#162) | |||
2 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 2 | fűszertartó (#210) | 1 | gyémántkoponya (#644) | |||
1 | holdbőr (#1236) | 7 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kerek kő (#19) | 1 | küklopsz szem (#643) | 2 | lélekesszencia (#619) | |||
3 | mópat tetem (#584) | 1 | mösze hátpáncél (#1229) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
2 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | obszidián karkötő (#229) | 1 | ónix masszavadító (#438) | |||
1 | pular kristály (#239) | 2 | purifikátor háj (#269) | 1 | ragasztó (#83) | |||
1 | rémplazma (#616) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 1 | rókafarok (#124) | |||
2 | sallank karom (#128) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
12 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Thargodan korona (#543) | 6 | toxyl (#591) | |||
1 | trófea nyaklánc (#196) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | xirnox szív (#213) |