Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 6. 9h:15' EZ A 452. JÁTÉKHETED, 443. FORDULÓD 453. játékheted kezdete: nov. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
le 816 | leveszed/lerakod a 816. tárgyat |
kf 1297 | kézbeveszed/felveszed az 1297. tárgyat |
vv 277 | elmormolod a 277. varázslatot |
m 6 7 4 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, délre |
(Továbbmész...) [376,65] Tovább haladsz a mindennél ocsmányabb Sötét Földi mocsárban. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy bíborcserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Egy ében sárkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 443 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a hatalom szava varázslatot. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 96 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 81 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében sárkány jobb első lábát. (6 támadással 201 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (91 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod az ében sárkány jobb hátsó lábát. (6 támadással 558 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+112 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (12 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 90 életpontot sebeztél. 90 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megbököd az ében sárkány óriási karmát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) Az ében sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+16 ÉP). Az ében sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Karmával néhányszor az ében sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+19 ÉP). Az ében sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy aranytű, egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (310,64)-> 28 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 20039 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1380, sebződés: 486, gyógyulás: 270, összesen: -216 ÉP}
(Továbbmész...) [376,66] Tovább lépkedsz a dögletes bűzű mocsárban. A cuppogó vízben néhol sötét teremtmények moccannak. Észreveszel egy bíborcserjét. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Jól kivehetőek a távolban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy lélekelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
m 6 5 6 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 616 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 539 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+108 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) A talriai behemót beleharap a kezedbe. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+31 ÉP). Vámpírölővel gyengén megszurkálod a talriai behemót testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 83 életpontot sebeztél. 31 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a talriai behemót kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 109 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 45 kaját. 19104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1931, sebződés: 261, gyógyulás: 397, összesen: +136 ÉP}
(Továbbmész...) [374,67] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. (Önanalízis: +16% rejtőzködés.) Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy lélekelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [373,67] Kipróbálva minden lépést, mielőtt tovább mész, még beljebb nyomulsz a gyilkos ingoványban. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy gyilkos csalánt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy gyilkos csalán van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy talriai behemót. Itt csata lesz.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 642 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Megmarkolva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 121 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót testét. (3 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (19 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 90 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a talriai behemót testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+22 ÉP). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 46 kaját. 19104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2050, sebződés: 227, gyógyulás: 294, összesen: +67 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 629 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 498 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+100 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (23 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a talriai behemót testét. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 116 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Vámpírölővel jól megszurkálod a talriai behemót testét. (3 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (14 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a talriai behemót jobb oldalát. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 49 kaját. 19104 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1984, sebződés: 235, gyógyulás: 289, összesen: +54 ÉP}
v 75 293 | elmormolod a 75. varázslatot |
v 198 364 61 | elmormolod a 198. varázslatot |
[364,61] Elcsigázottan, igyekezve a szádon át venni a levegőt mész előre a halott mocsárban. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Hira Lal egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy ősvortexet. Északra egy Chara-din monolitja van. Jól kivehetőek a távolban. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sérült lidérckirály került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály testét. (6 támadással 195 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a lidérckirály köpenyét. (3 támadással 274 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). T'vadar tőrével megérinted a lidérckirály testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A lidérckirály néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) A lidérckirály most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4501 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 30, gyógyulás: 80, összesen: +50 ÉP}
v 163 188 31 | elmormolod a 163. varázslatot |
[188,31] A terep változik, dombok közt vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Hamar felfedezed a sátrat, melyben a boszi a legutóbbi küldetésed adta.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a madártoll. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat.
- Úgy döntöttem, új feladatot adok - mondja, majd felsorolja neked öt másik tárgy nevét. Továbbindulsz, közben ezeket memorizálod: 1 vaskulcs, 3 tüskecsapda, 2 vashegyű nyíl, 1 szulfagor agyar, 1 csuklyavirág. (Önanalízis: +5% versengés.)
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (vasérc) rejt. (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion jobb karját. (6 támadással 189 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (21 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 37 aranyat. 2396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 14 | használod az 1167. tárgyat |
f 264 | kísérletezel a 264. tárggyal |
f 16 | kísérletezel a 16. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (6 támadással 115 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszúrod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a quwarg ősmágus díszes potrohát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) T'vadar tőrével eltalálod a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 30 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 mocsári penke és egy karbin plazma. 3556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 119, gyógyulás: 16, összesen: -103 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 127 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gyóntatás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy becsületjel. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 69 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a trikornis herceg bal első lábát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (8 életpontot sebezve.) A trikornis herceg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 3 trikornis szarvat. 3775 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 329, sebződés: 69, gyógyulás: 8, összesen: -61 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 621 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Marokra fogva a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 504 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+27 ÉP). Vámpírölővel többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (3 támadással 239 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (26 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 81 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a talriai behemót fejét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a talriai behemót, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+17 ÉP). A talriai behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 49 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1970, sebződés: 215, gyógyulás: 280, összesen: +65 ÉP}
v 96 184 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[184,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Kicsit megtornásztatod az ujjaidat és máris tied néhány zseb tartalma, 36 arany . magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: De'Cugel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy talriai behemót. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslattal köszöntöd a másikat. 597 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel megdöfködöd a talriai behemót testét. (6 támadással 519 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (11 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (1 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Vámpírölővel néhányszor megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (2 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 82 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével kicsit megsebzed a talriai behemót mérhetetlen testét. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (15 életpontot sebezve.) A talriai behemót a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 124 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+25 ÉP). Véres nyál csordul ki a talriai behemót száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 46 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1851, sebződés: 253, gyógyulás: 277, összesen: +24 ÉP}
be 614 3 | bemész a 614. épületbe |
m 2 4 | mozogsz keletre, délre |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó nyakát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fűszertartó és 6 arany. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1800 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [185,62] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő csapat őrjáratozó katona mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 342 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona testét. (6 támadással 193 életpontot sebezve.) A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (28 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra ugrasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével meghorzsolod az őrjáratozó katona jobb lábát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (7 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az 5 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az 5 őrjáratozó katona száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP], 3 arany és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (185,60)-> 4 arany, -2 ÉP]. 10539 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1132, sebződés: 51, gyógyulás: 115, összesen: +64 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy káosz szava varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 592 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a talriai behemót mérhetetlen testét. (6 támadással 542 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+109 életerő). A mantikór is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 84 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a talriai behemót mérhetetlen testét. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (24 életpontot sebezve.) A talriai behemót fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 130 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+26 ÉP). Vámpírölővel kicsit megbökdösöd a talriai behemót jobb oldalát. (2 támadással 175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A mantikór megcsócsálja ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 80 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével épp hogy megszúrod a talriai behemót bal oldalát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). A mantikór is bekapcsolódik a harcba. (28 életpontot sebezve.) A talriai behemót a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 119 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 46 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1927, sebződés: 249, gyógyulás: 285, összesen: +36 ÉP}
tk 33 1349 | többszemélyes kaland 33 1349 |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
szk 274 | keresed a 274. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 22 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) A mantikór roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (23 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy xirnox szív és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 2660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 257, sebződés: 22, gyógyulás: 8, összesen: -14 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
OMLÓS SZERENCSEMASSZA (6. RECEPT) Az omlós szerencsemassza elkészítéséhez két szív kell: 1 frissen leölt remák és egy legalább 1 hete kimúlt dözmöng szíve. A két alapanyagot alaposan össze kell gyúrni - ehhez a tenyeredre és számtalan körkörös mozdulatra lesz szükség. Ezután szórj rá egy tasak fűszerkeveréket, majd gyúrd még egy darabig. Ha ez megvan, már bedobhatod az üstbe, és a saját levében sütheted a kutyulékot. A teljesen összesült étel azonnal fogyasztható, és hamar kiderül, nem véletlenül nevezik szerencsemasszának: aki ebből eszik, a fordulója végéig +10% eséllyel fog kincset találni szörnyekben. Az olyan kincseknél, melyek kiesési esélye 10%-nál kevesebb, az esély csupán megduplázódik. A főzés ideje 10 TVP. Az étel elkészítéséhez legalább 6-os szintű főzés szakértelemre van szükség. |
FOKHAGYMÁS OLDALAS (8. RECEPT) Kár, hogy az oldalason olyan kevés a hús, pedig milyen jó ízt adna neki! Talán, ha belegöngyölnéd egy kisebb szeletbe... Tovább játszva a gondolattal, remek ötleted támad egy új recept formájában. Először is két kaja kell hozzá, ebben biztos lesz olyan hús, amit az étekhez felhasználhatsz. Ezeket fokhagymával kell pácolnod, majd rátekerned egy bordacsontra. Csak úgy serceg a hús zsírjában! Néha öntesz alá egy kis vizet (2 cseppet), hogy kellően átpuhuljon. Most, hogy ez kb. 10 TVP-nyi idő alatt megvan, már csak a kóstolás marad. Ha elfogyasztod az így elkészített ételt, kicsit furcsán fogod érezni magad. Mintha lelkileg közelebb kerültél volna az űzött vadhoz, és talán kicsit az őt üldöző vadászhoz is. Ennek következtében a következő bónuszokat kapod a köröd végéig: +5 felderítés, +5 rejtőzködés, +5 nyomkövetés, +5 csapdaészlelés, +5 csapdakészítés, +5 vadászat. Az étel elkészítéséhez legalább 5-ös szintű főzés szakértelemre van szükség. Az ételt bonyolultsága miatt csak Rodger profiknak szánt üstjében készítheted el. |
Erő: | 58 (90) | Szint: | 45 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 57 (78) | Támadás: | 65 (68) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 57 (84) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 56 (79) | Életpont: | 1163/1297 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 67 (93) | Varázspont: | 2280/1438 | Pénz: | 35444 arany | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 23/13 | Pszi pont: | 217/299 | Halhatatlanság: | 7 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/28 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 42/87 (+9%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/39 | dobófegyverek: | 36/87 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/18 (+48%) | 2. nyomkövetés: | 81/74 (+8%) | 3. lopás: | 66/35 (+12%) |
4. mászás: | 16/19 (+14%) | 5. csapdakészítés: | 28/72 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 75/54 (+8%) |
7. gyógyítás: | 97/99 | 8. titkosírás: | 6/41 | 9. felderítés: | 31/32 |
10. szörnyidomítás: | 24/48 | 11. teológia: | 145/6 (+54%) | 12. taumaturgia: | 80/22 (+21%) |
13. szerencsejáték: | 54/60 | 14. versengés: | 27/63 (+5%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 38/90 (+20%) | 17. pszi: | 26/16 (+1%) | 18. zárnyitás: | 26/63 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 5/2 | 21. bányászat: | 31/56 (+1%) |
22. úszás: | 10/64 | 23. főzés: | 11/85 (+10%) | 24. csapatmunka: | 3/66 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50) (2x), az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (89,12,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | armageddon (#218) | >> | férfiak (#998) | |
armageddon (#218) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | nők (#999) | lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | |
fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (számláló: 10) |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 10 | isteni könnycsepp (#260) | |||
34 | madártoll (#112) | 2 | mákrózsa virág (#56) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
598 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
274 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pszi kő (#248) | 1 | purifikátor háj (#269) | 3 | trikornis szarv (#198) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | xirnox szív (#213) |