Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. nov. 13. 15h:07' EZ A 453. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD 454. játékheted kezdete: nov. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! EXT - Már megkaptad az extra fordulót! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1671 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 12. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 24. varázslatot a 23. varázslatot a 78. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 137. varázslatot a 88. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 364. varázslatot a 19. varázslatot |
* 6. KP: | használod az 1546. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 210. varázslatot a 209. varázslatot a 220. varázslatot |
* 8. KP: | kézbeveszed/felveszed a 441. tárgyat a 453. tárggyal a 820. tárgyat |
* 9. KP: | elmormolod a 382. varázslatot a 165. varázslatot az 53. varázslatot |
* 10. KP: | makró 1 |
l 1 50 0 | lopsz az 1. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 2 50 0 | lopsz a 2. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 3 50 0 | lopsz a 3. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 4 50 0 | lopsz a 4. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 5 50 0 | lopsz az 5. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 6 50 0 | lopsz a 6. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 7 50 0 | lopsz a 7. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 8 50 0 | lopsz a 8. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 9 50 0 | lopsz a 9. fajúaktól az 50. tárgyat |
l 1 211 0 | lopsz az 1. fajúaktól a 211. tárgyat |
v 202 2358 | elmormolod a 202. varázslatot |
v 202 1349 | elmormolod a 202. varázslatot |
v 380 2358 | elmormolod a 380. varázslatot |
v 380 1349 | elmormolod a 380. varázslatot |
t 223 1 | támadod a 223. szörnyet |
t 247 1 | támadod a 247. szörnyet |
m 5 4 | mozogsz délnyugatra, délre |
A szörny szemeivel rád bámul. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. 40 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével felnyársalod a kőkorszaki szaki testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 kőszemet. [kőszem ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 780 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 2, gyógyulás: 52, összesen: +50 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a sötét gnóm fejét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 79 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a sötét gnóm nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A sötét gnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 4 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 4, gyógyulás: 15, összesen: +11 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 609 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság kilövő állkapcsát. (6 támadással 199 életpontot sebezve.) A mantikór támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bosszantó apróság karját. (6 támadással 530 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (5 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével többször eltalálod a bosszantó apróság testét. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). A mantikór megmarja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a bosszantó apróság, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+4 ÉP). Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Egy mikronnyit öregedtél (-11 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+8 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17207 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 166, gyógyulás: 219, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [228,56] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bosszantó apróság. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 604 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bosszantó apróság jobb csápját. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a bosszantó apróság fejét. (6 támadással 513 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+103 életerő). A mantikór segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 88 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével jól megszurkálod a bosszantó apróság egyik lábát. (4 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). A mantikór nagyot harap ellenfeledbe. (23 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Kaptál egy szopókövet! Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. A bosszantó apróság belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+6 ÉP). Itt is, ott is célba talál a bosszantó apróság ollója. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+18 ÉP). Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmait felemelve, a bosszantó apróság meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Ez kronoérintés volt (-14 TVP). A bosszantó apróság farkával a kezedre csap. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+7 ÉP). Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17065 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 193, gyógyulás: 208, összesen: +15 ÉP}
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
ve 151 20 | megveszed a 151. tárgyat 20 |
ftv 207 999 | felt. tám/véd. varázslat a 207. varázslatot a nőket |
ftv 207 998 | felt. tám/véd. varázslat a 207. varázslatot a férfiakat |
ftv 92 999 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a nőket |
ftv 92 999 | felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a nőket |
vv 385 210 66 | elmormolod a 385. varázslatot a 210. varázslatot a 66. varázslatot |
h 1 50 | használod az 1. tárgyat |
m 5 4 5 | mozogsz délnyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [228,57] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő natharion gólem mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 595 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a natharion gólem testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+24 ÉP). Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a natharion gólem testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a natharion gólem! (1 támadástól 150 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+30 ÉP). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1099, sebződés: 268, gyógyulás: 151, összesen: -117 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő II varázslatot. 129 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 170 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel tökéletesen perforálod a szubreális vámpír bal oldalát. (2 támadással 184 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 82 életpontot sebeztél. 76 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével teljesen átdöföd a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szubreális vámpír karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+1 ÉP). A szubreális vámpír megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szubreális vámpír összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vámpírkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2259 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 447, sebződés: 4, gyógyulás: 90, összesen: +86 ÉP}
(Továbbmész...) [227,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy raaba-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah hívei emelték. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy nothar cserjét. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy pengekarú nitmák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pengekarú nitmák fejét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a pengekarú nitmák jobb oldalát. (6 támadással 392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 78 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöfködöd a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+34 ÉP). Vámpírölővel tökéletesen perforálod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (6 támadással 404 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megkarcolod a pengekarú nitmák kitinpáncélját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A pengekarú nitmák fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 265 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+53 ÉP). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11617 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1528, sebződés: 435, gyógyulás: 312, összesen: -123 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 137 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel jól megszúrod a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 78 életpontot sebeztél. 78 életpontot gyógyultál. T'vadar tőrével megdöföd a chaktra vadászeb testét. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+50 ÉP). A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+3 ÉP). A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3139 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 677, sebződés: 262, gyógyulás: 152, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [225,60] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gothag döglidérc. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 272 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc rothadó alakját. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc jobb vállát. (6 támadással 538 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 40 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével többször eltalálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (5 támadással 316 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vámpírölővel megbököd a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 87 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy nekromanta csókja varázslatot. 44 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megérinted a gothag döglidérc testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Karmával néhányszor a gothag döglidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 12351 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1811, sebződés: 64, gyógyulás: 22, összesen: -42 ÉP}
(Továbbmész...) [224,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Felismered a közeledőt. Csak egy natharion gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lősz a másikra. 594 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. Fegyvert váltasz: előkapod a Mjölborg kalapácsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a natharion gólem bal lábát. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Mjölborg kalapácsával néhány helyen meghorzsolod a natharion gólem bal lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (81 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+44 ÉP). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1084, sebződés: 216, gyógyulás: 131, összesen: -85 ÉP}
m 3 4 6 | mozogsz délkeletre, délre, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy káosz szava varázslat. 272 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a gothag döglidérc bal vállát. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc fejét. (6 támadással 594 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 41 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 313 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+10 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 12374 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1539, sebződés: 94, gyógyulás: 27, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [225,63] Továbbra is síkságon vagy. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kristálypalotát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek.
- Á a téfea-agy. Látom, elhoztad nekem - veszi el a tárgyat az öregasszony, de amikor látja, hogy nincs itt minden, elkomorul. - A félmunka nem munka! A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 4 elkarog szőr, 3 vashegyű nyíl, 1 rókafarok, 1 téfea-agy, 2 tüskecsapda. (Önanalízis: +4% versengés.)
A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy borkonyó cserjét. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gothag döglidérc. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 270 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a gothag döglidérc jobb lábát. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (6 támadással 531 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével jól megszurkálod a gothag döglidérc testét. (5 támadással 312 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+9 ÉP). Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+5 ÉP). Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Vámpírölővel épp hogy megszúrod a gothag döglidérc bal lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 35 életpontot sebeztél. T'vadar tőrével megbököd a gothag döglidérc jobb lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Az árnyak védelmeznek (+11 ÉP). Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 12269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1767, sebződés: 171, gyógyulás: 44, összesen: -127 ÉP}
(Továbbmész...) [224,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lidérctűz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre rohansz. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 82 életpontot gyógyultál. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 133 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 75 életpontot sebeztél. 75 életpontot gyógyultál. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 91 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 55 életpontot vesztettél. Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 542, gyógyulás: 165, összesen: -377 ÉP}
* 1. BP: | elmormolod a 75. varázslatot |
* 2. BP: | építed az 534. tárgyat 100 pontért |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 449. tárgyat |
* 5. BP: | elmormolod a 202. varázslatot |
* 6. BP: | használod az 522. tárgyat a 147. tárgyat a 449. tárgyat |
* 7. BP: | elmormolod az 54. varázslatot |
KALAND ISMERTETÉSE Biztos korábban is megtörtént veled, hogy hallottál valamilyen jó kis többszemélyes kalandról, de ahány forrásból, annyiféleképpen elmesélve, miről is van szó. A valódi igazság így aztán rejtve maradt! Na de most, hogy a többszemélyes kalandoknak már ennyi részletét megismerted, lehetőséged nyílik arra, hogy pontosan úgy meséld el más kalandozóknak a "beszervezésed" történetét, ahogyan az megtörtént, azaz mostantól képes vagy arra, hogy többszemélyes kalandot ismertess meg másokkal. A kiválasztott kalandozóval/kalandozókkal persze személyesen kell találkoznod, a teljes igazságot máshogy nem lehet elmondani. Add ki hát a TKB 2 <kalandozó száma> <kaland száma> parancsot, és a kalandozóval való legközelebbi barátságos találkozókor előadod neki a történeted. Reméljük, még nem ismerte korábban! Egyszerre több ilyen TKB parancsod is lehet érvényben (de mindegyik egy helyet foglal a Feltételes parancsaid listájában). Egy kalandozóra egy időben csak egyetlen beállításod lehet érvényben. Olyan kalandozónak, aki még egyetlen többszemélyes kalanddal sem találkozott, nem tudod előadni a történeted. |
SZÁRNYALÓ HALÁL (456. SZÖRNY) Óriási, denevérszerű teremtményei Leahnak, minden nap új lakókat toboroznak az Árnyvilágnak. Kiáltásuk megállítja a szívet (ezért csak FT-vel fogod megtámadni), harapásuk nyomán megalvad a vér a testedben. Természetesen, a vámpirizációra immúnisak, és csakis mágikus fegyverrel sebezhetőek. A Fény követőinek kötelessége, hogy megtisztítsák tőlük Ghalla földjét! |
QUWARG IKERBOLY (1740. TEREPTÁRGY) Még Téged is - aki látott már quwargok építette bolyt -, meglep, hogy milyen hatalmas erődítményeket képesek létrehozni ezek a szapora rovarok. Ez az óriási, ikertornyú vár félelmet sugároz magából. Sokáig nem érted, mitől is riasztó annyira, de minél tovább bámulod, annál inkább biztos vagy benne: ez a torony él! Ezer, mit ezer, millió rovar nyüzsgése lepi be! Nagyot nyelsz, de úgy ítéled meg, egy bátor kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban néhány követelménynek meg kell felelned. Először is védelmed legyen legalább 90-es, hogy túléld a behatolás közben téged ért csípéseket. Ha ez megvan, vedd elő hátizsákodból a mászókarmodat (H 78), és a legalább 28-os mászás szakértelmedet latba vetve, 50 Tvp-nyi időt rászánva mászd meg! De vigyázz, a Vasalt Bunkók óva intenek! Ahogyan ennek az építménynek a megjelenését is megjövendölték, épp úgy jósolják most neked: fertelmes jószágok laknak odabenn! |
Erő: | 59 (91) | Szint: | 46 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 103 cm |
IQ: | 57 (78) | Támadás: | 66 (69) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 33 kg |
Ügyesség: | 57 (84) | Védekezés: | 125 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/35 év |
Egészség: | 56 (79) | Életpont: | 1177/762 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 8 |
Szerencse: | 67 (93) | Varázspont: | 2327/1130 | Pénz: | 36981 arany | Kép. pont: | 14 |
Tudatpont: | 23/22 | Pszi pont: | 217/366 | Halhatatlanság: | 7 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 10/28 | ökölvívás: | 1/63 | szúrófegyverek: | 43/5 (+5%) |
vágófegyverek: | 4/48 | ütőfegyverek: | 23/49 (+4%) | dobófegyverek: | 37/1 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (180%) << vámpírölő (#951) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -997.); tolmokov-koktél (#351) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
A negatív esszencia épp vámpírölő fegyverre kenve. |
A páncélfényező játékmesteri palást felületére kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 41/50 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 82/0 (+4%) | 3. lopás: | 66/83 (+18%) |
4. mászás: | 16/60 (+13%) | 5. csapdakészítés: | 28/90 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 75/72 (+8%) |
7. gyógyítás: | 97/99 | 8. titkosírás: | 6/41 | 9. felderítés: | 31/32 |
10. szörnyidomítás: | 24/48 | 11. teológia: | 146/56 (+49%) | 12. taumaturgia: | 80/88 (+22%) |
13. szerencsejáték: | 54/61 | 14. versengés: | 27/71 (+4%) | 15. zene: | 3/68 |
16. szörnyismeret: | 39/24 | 17. pszi: | 26/20 (+2%) | 18. zárnyitás: | 26/63 |
19. vadászat: | 14/60 | 20. vitalitás: | 5/2 | 21. bányászat: | 31/58 (+1%) |
22. úszás: | 10/64 | 23. főzés: | 12/27 | 24. csapatmunka: | 4/12 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 46 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (sötét ital (#284)) |
lopsz a törpéktől (3) aranyat (#50) (1x), az alakváltóktól (7) bármit (4x), a mutánsoktól (9) bármit (3x), a trolloktól (5) aranyat (#50) (3x), az árnymanóktól (4) sáfrányport (#211) (5x), az emberektől (1) aranyat (#50) (10x) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 135 TVP-ért |
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16) |
ősi szellem (#422), csontváz lord (#177) (csak egyszer), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer), óriás csontváz (#176) (csak egyszer), lélekorzó (#390) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 16) |
bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) |
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) |
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | infralátás (#171, 8 VP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 5 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
káoszcsapás (#200, 8 VP) | rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) | álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) |
mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | káosz szava (#207, 25 VP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
lidércidézés (#219, 30 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
Chara-din lesújt (#223, 18 VP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 100 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (89,12,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | jellemrejtés (#23) | láth. észlelése (#78) |
tulajdonságpajzs (#26) | szemmelverés (#137) | csupasz izom (#28) | hatalomvarázs (#220) |
esszenciavédelem (#165) | óriáserő (#53) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10) | ||||||
káoszcsapás (#200), Chara-din lesújt (#223), szárazság (#48), sorvasztás (#102), káosz szava (#207), élőholt pozdorja (#134), nekromanta csókja (#230), méregfelhő II (#193) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka II (#162) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
háló (#186) | >> | molgan (#284) | káosz szava (#207) | >> | férfiak (#998) | |
káosz szava (#207) | >> | nők (#999) | nekromanta csókja (#230) | >> | társak oldalán harcolva (#986) | |
káosz szava (#207) | >> | pikkelyes ptog (#470) | élőholt pozdorja (#134) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | bámulatos zombi (#896) | lidércidézés (#219) | >> | 35. szintű lényekre | |
lidércidézés (#219) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | Forradásos (#674) | |
hhaar burka II (#162) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +45 kg teher) státusz: OK |
mantikór (#769) (őrzi a holmidat: +26 lopás ellen) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%! |
2.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
3.) A Sötét Föld a Káosz igazi mészárszéke. Apríts fel tizenhat talriai behemótot, hadd szennyezze roható tetemük tovább a levegőt! (teljesítve) |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas szerencsejátékosa vagy. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: l 1 50, l 2 50, l 3 50, l 4 50, l 5 50, l 6 50, l 7 50, l 8 50, l 9 50, l 1 211. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
302 | arany (#50) | 3 | áldott kő (#642) | 2 | dözmöng szív (#122) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sötét ital (#284) | |||
6 | szögletes kő (#17) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | csillogó nyakék (#1120) | 2 | gyöngymangó (#135) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 3 | xirnox szív (#213) |