445. forduló, 447. forduló, Szőrös Karom összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 8. 9h:16'
EZ A 755. JÁTÉKHETED, 446. FORDULÓD
756. játékheted kezdete: szept. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5367
SZÁMLA : XXXX

SZŐRÖS KAROM KALANDJAI


91 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [376,101] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az olimpiai fáklya kialszik a kezedben. Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 5000 tapasztalati pontot.
A táborozás 51. napján találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Raia félisten hatalmú szolgája. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyali medált, egy csodálatos nyakláncot, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy hakamát, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy szirén köpenyét és egy tradicionális övet visel. Ruházatát egy Friedurgonoma trófea, egy Ylgoroth trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy naginatát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shanon Dhar Wermon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Vadak Ura, amikor összefutottatok, adott neked 2 csillezsályalevelet. A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+116 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+221 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.

* 1. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy törpemammutot! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy törpemammut! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 60 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. {CSTT:} Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut oszlopos lábát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal megvágod a törpemammut ormányát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 776.]

* 2. KP: használod az 504. tárgyat az 1253. tárgyat a 313. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 776.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 770.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 770.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-27 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 765.]

* 4. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-25 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 760.]

* 5. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 755.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-37 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 750.]

* 7. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 750.]

* 8. KP: imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 750.]

* 9. KP: használod a 69. pszi képességet
Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 745.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

v 22 266 elmormolod a 22. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

v 22 322 elmormolod a 22. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 33 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

v 22 327 6 elmormolod a 22. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 745.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

ek 500 30 t. energia kisütése: 500 30
A tudati entitás manifesztálására költesz 8 TU-t A tudati térben már 23892 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 740.]
[A parancs tárolásra került.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[376,102] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy méregelementál. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a méregelementál jobb oldalát. (5 támadással 67 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a méregelementál nyakát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a méregelementál testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A méregelementál állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Nyelvét a méregelementál feléd löki, de eredménytelenül. Csápjával megérint a méregelementál. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed a méregelementál testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a méregelementál zsezsgő masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A méregelementál belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A méregelementál nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A méregelementál elhibázza az ütést csápjával. A méregelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3913 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy ősvortexet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Thargodan tábort. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [376,103] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elteszed a látcsövet. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Elrejtőzöl egy megfeketedett cserjében. Amatőr voltál. A szörny észrevett. Egy Raia angyala közeledik feléd! Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [376,104] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy árnylord. {egyik sebzési módja: 1x 4d30+30.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az árnylord nyakát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az árnylord bal karját. (5 támadással 323 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az árnylord testét. (5 támadással 210 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Az árnylord fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +17 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 111, gyógyulás: 23, összesen: -88 ÉP}

A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [24 pontot használtál fel, van még 716.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Átkutatod a környéket. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. [20 pontot használtál fel, van még 696.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[376,105] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (ezüstdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. A feléd közeledő sziklaskorpió mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 38.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió nyakát. (5 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió jobb hátsó lábát. (5 támadással 206 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a sziklaskorpió nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a sziklaskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a sziklaskorpió, épp csak megsuhint. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel megütöd a sziklaskorpió jobb vállát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Nevetséges támadást hajt végre a szörny ollójával. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió melléd csap a farkával! A sziklaskorpió szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 45, gyógyulás: 11, összesen: -34 ÉP}


(Továbbmész...) [376,106] Máris a Sötét Föld gonosz karmai, a magashegyek között vagy! Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (arkog kő) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy ősvortexet. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Banyapók. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [376,107] Magad mögött hagyod a félelmetes hegygerincet, és leereszkedsz az alacsonyabb, de nem kevésbé fenyegető hegyek közé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy ősvortexet. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (ezüstdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ezüstdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sziklaskorpió. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a sziklaskorpió csillogó torát. (5 támadással 211 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a sziklaskorpió testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A sziklaskorpió ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A sziklaskorpió farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sziklaskorpió bal első lábát. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a sziklaskorpió jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a sziklaskorpió bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A sziklaskorpió farkával melletted a levegőbe suhint. A sziklaskorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

[48 pontot használtál fel, van még 648.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 628.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[376,108] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy életsziklát. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy áldott okerón lehet. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áldott okerón kitines ollóját. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Fókuszpengét. Marokra fogva a Fókuszpengét ellenfeledre rohansz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áldott okerón fejét. (4 támadással 224 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fókuszpengével kegyetlenül összevagdalod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) {KCC:} Pengepajzzsal néhányszor súrolod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Megnyirbálja az áldott okerón ollója a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [376,109] Belépsz az ingoványba. Itt van egyedül látható jele az életnek, de ez az élet is olyan, amelynek célja másnak a halála. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy életsziklát.

(Továbbmész...) [376,110] Sivatagba érkeztél. A pusztával ellentétben, itt bőven van légmozgás, ocsmány homokviharok dúlnak. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Egy rubin sárkány repül el búvóhelyed felett. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

[24 pontot használtál fel, van még 604.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 604.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 584.]

ep 435 300 építed a 435. tárgyat 300 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[376,111] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy ősvortexet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [8 pontot használtál fel, van még 576.]

ep 155 200 építed a 155. tárgyat 200 pontért
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 576.]

av 10 alakváltás 10
Ezen a tereptípuson sajnos nem használhatod ezt a képességet. [10 pontot használtál fel, van még 566.]

* 1. BP: átadod az 504. tárgyat az 5188. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos nincs nálad aranytermő ládikó. [0 pontot használtál fel, van még 566.]

* 2. BP: átadod a 32. tárgyat a 226. tárgyat a 232. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szeksztánst Ravashack részére. Sajnos nincs nálad ramit kő. Sajnos nincs nálad ilkin érc. [5 pontot használtál fel, van még 561.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 324
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 4. BP: elmormolod az 58. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 36 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 133
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 561.]

* 6. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 558.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 518.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 478.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 319 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 438.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 279 TVP-t kell elköltened.]

Eszel valamit. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 398.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Elszántan, kitartóan, ellazítva, megfeszítve, viharverten edzeni kezded csendben tiltakozó testedet. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 239 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 358.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 199 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 318.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 159 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 278.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 119 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 1 38 fejleszted az 1. tulajdonságodat 38 pontért
Gondos edzéstervet állítasz össze, majd gyakorolni kezdesz. Fekvőtámaszokkal, helybenfutással, guggolásokkal gyötröd testedet. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 15, 12.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 587 pontot. A következő körben tehát 787 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

Kárász, egy szőke, copfos hajú, barna szemű, harcsabajszos ember férfi vagy. Sheran félisten hatalmú szolgája vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 446. fordulód.

Erő: 68 (71) Szint: 26 Merészség: 5/5 Magasság: 177 cm
IQ: 72 (73) Támadás: 27 Agresszió: 5 Testsúly: 60 (30) kg
Ügyesség: 74 (77) Védekezés: 96 Menekülés: 40 % Életkor: 43/43 év
Egészség: 66 (69) Életpont: 453/181 Jellem: semleges (-1) Tul. pont: 1
Szerencse: 69 (72) Varázspont: 1081/2 Pénz: 952 arany Kép. pont: 3
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 116/96 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2813 szörnyet (4 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 9080 TP-t kaptál. Jelenleg 1999172 TP-d van. A következő szinthez még 828 TP szükséges. Trófeáid: Thargodan zsoldos, jégelementál, tűzelementál. A 435. fordulódban 5050 arany került a bankszámládra. 5327 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 30/86 (+3%) szúrófegyverek: 23/73
vágófegyverek: 26/91 (+5%) ütőfegyverek: 11/68 (+4%) lőfegyverek: *30/100
dobófegyverek: 21/72

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) (200%) << biami kvazárlándzsa (#568) (200%) << Fókuszpenge (#639) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); bronzhegyű nyíl (#94) (18 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 40/70 (+20%) 2. nyomkövetés: 92/92 (+4%) 3. lopás: 4/3
4. mászás: 16/68 5. csapdakészítés: 22/48 (+5%) 6. csapdaészlelés: 9/81
7. gyógyítás: 44/49 8. titkosírás: 11/51 9. felderítés: 40/45 (+30%)
10. szörnyidomítás: 11/75 11. teológia: 61/69 (+19%) 12. taumaturgia: 44/82 (+3%)
13. szerencsejáték: 1/12 14. harcművészetek: 19/53 15. zene: 8/10
16. szörnyismeret: 8/98 17. pszi: 6/87 (+11%) 18. zárnyitás: 14/40
19. vadászat: 13/53 20. bányászat: 31/20 (+9%) 21. úszás: 15/16
22. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 300 TVP-ért
készítesz mérgezett vasnyilat (#187) (max. 10 darabot ), ezüsthegyű nyilat (#323) (max. 10 darabot ), adamantit csizmát (#631) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
massza (#217), dehidrátor (#151) (csak egyszer), acéldarázs (#140), ongóliant (#159), éjkornis (#228), trikornis (#104), törpemammut (#115), szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 11, max: 16)
ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), bávatag golombár (#165), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), Leah hívők (#991), alakváltó (#7), troll (#5), Összhangzat (#9152), Tyriel (#777)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) gigaököl (#49, 12 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
éhínség (#39, 7 VP) szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) életpajzs (#142, 16 VP) növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +21 vp 17 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) revitalizáció (#52) erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13)
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 10)
izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), gigaököl (#49), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37), éhínség (#39), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka II (#162), tompítás (#40), varázsvédelem II (#108), védelem tűz ellen (#38), életpajzs (#142)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> zoloboo sámán (#230)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +1 védettség; +1 támadás;) státusz: OK
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt!
2.) Bizonyítsd, hogy valóban a béke híve vagy: törj össze oltáromnál egy kvazár kardot!
3.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet!

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 élőholt, 16 vadász, 10 nagymester, 15 parafenomén, 12 rohamosztagos, 7 ősmágus.
Olimpiai helyezéseid: első hely a futás-versenyen a XIII. olimpián, első hely a 3. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 23892. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 1247.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 bronzhegyű nyíl (#94) 1 szeksztáns (#32) 4 víz (#27)
1 csillezsályalevél (#1253)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 arkog kő (#632) 3 ezüstdarab (#326)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(263,79) méregelementál (#306), ősvortex (#587)
(263,80) Raia angyala (#333)
(263,81) árnylord (#342)
(263,82) érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(263,83) érclelőhely, Banyapók (#305)
(263,84) ősvortex (#587), érclelőhely, sziklaskorpió (#339)
(263,85) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), áldott okerónok (#336)
(263,86) életszikla (#621)
(263,87) rubin sárkány (#330)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek